Boobsday Prepper Skrevet 11. oktober 2013 #28801 Skrevet 11. oktober 2013 Må du ha ett sånt nedpressbånd på deg? Nei, null nedpressbånd på meg! Må innrømme jeg ble lettet da jeg tittet ned og så null nedpressbånd.
Sjokoladenøtt Skrevet 11. oktober 2013 #28802 Skrevet 11. oktober 2013 Nei, null nedpressbånd på meg! Må innrømme jeg ble lettet da jeg tittet ned og så null nedpressbånd. Jeg ble også ganske lettet da Jeg tror jeg kanskje skulle hatt det da.. Siden den ene puppen er litt rar :/ Hvordan går det ellers? Fin form?
Sjokoladenøtt Skrevet 11. oktober 2013 #28803 Skrevet 11. oktober 2013 Heisann:D Ja det er utrolig lenge, men er kun to på skiftet jeg går og da går det ikke ann å ikke kunne løfte, snu etc. Da er det derfor bedre om jeg ikke er i arb den perioden. Ohh jaggu du er bra heldig som er ferdig med hele denne ventetiden og alt det som hører med.. Fin str det du har fått da, og grattis med det :D Har kjøpt litt vel mye, men det får så være. Bh`ene er i str M og kjolene er i S, og regner med det kommer til å gå greit. Her er min lille shoppingliste ihvertfall : Denne er helt grei egentlig. http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/undertøy/bh-topper/issue-13-intimates-2463/oroma-soft-bra-246304-426/ http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/undertøy/bh-topper/issue-13-intimates-2463/peony-lace-bra-246300-67/ http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/undertøy/bh-topper/issue-13-intimates-2463/elonora-top-246010-1/ Denne i alle 3 fargene. Sort, rosa og korall. Drit fine på!! http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/undertøy/bh-topper/wonderland-116/lace-soft-bra-116710-133/ Alle sammen, 5 stk og helt nydelige. http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/undertøy/bh-topper/issue-13-intimates-2463/justine-bra-246302-14/ De kjolene var kjempefine altså! Jeg vurderte også å kjøpe de bhene fra nelly, men jeg kjøpte en annen derifra til rundt 350 kr av merket Abecita. Den er veldig god og gir mer støtte
Bimbo Skrevet 11. oktober 2013 #28804 Skrevet 11. oktober 2013 2, 5 uker siden operasjon og alt føles som før. Puppene er litt ømme, men ikke mer enn de var under graviditetene mine så ikke noe problem. De har sunket litt og er nå litt mer symmetriske enn de var, men pga at folden er flyttet kun på det ene brystet tror jeg ikke de blir helt like. Er ikke fornøyd med størrelsen, burde hørt med noen andre kirurger slik som jeg egentlig har følt på hele tiden. Sånn går det når man har hastverk :/ er ikke misfornøyd med klinikken, ikke sikkert at noen andre hadde gitt meg mer, men det vet jeg jo ikke siden jeg kun gikk på ennkonsultasjon :/ Hvor kjøper dere bher? Jeg er 60G ifølge change, og 70E i følge underverker sin kalkulator. Har kjøpt et par bher i 70E, men de er litt for løse rundt (passer greit på innerste hakk), og sitter ikke helt riktig. Spilen ligger ikke inntil brystet innerst. Er den for liten da? For stor? Bare feil passform? Er det noen kjedebutikker overhodet som har bher i litt ukurante str også i push up? Kan ikke bestille på nett før jeg vet hva som passer, og her er det ingen undertøysbutikker i nærheten.
Sokka Skrevet 11. oktober 2013 #28805 Skrevet 11. oktober 2013 Heisann:D Ja det er utrolig lenge, men er kun to på skiftet jeg går og da går det ikke ann å ikke kunne løfte, snu etc. Da er det derfor bedre om jeg ikke er i arb den perioden. Ohh jaggu du er bra heldig som er ferdig med hele denne ventetiden og alt det som hører med.. Fin str det du har fått da, og grattis med det :D Har kjøpt litt vel mye, men det får så være. Bh`ene er i str M og kjolene er i S, og regner med det kommer til å gå greit. Her er min lille shoppingliste ihvertfall : Denne er helt grei egentlig. http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/undertøy/bh-topper/issue-13-intimates-2463/oroma-soft-bra-246304-426/ http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/undertøy/bh-topper/issue-13-intimates-2463/peony-lace-bra-246300-67/ http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/undertøy/bh-topper/issue-13-intimates-2463/elonora-top-246010-1/ Denne i alle 3 fargene. Sort, rosa og korall. Drit fine på!! http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/undertøy/bh-topper/wonderland-116/lace-soft-bra-116710-133/ Alle sammen, 5 stk og helt nydelige. http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/undertøy/bh-topper/issue-13-intimates-2463/justine-bra-246302-14/ Syns de har mange fine spileløse, men er så usikker på str. Hvilken str bruker du rundt på vanlige bher? Redd jeg velger "feil" str, at den passer rundt, men at "cupen" blir for liten ettersom det bare er s,m,l-str. Så hvordan er cupen på den str du kjøpte? Sp mange nydelige bh'er! Og så fantastisk det må føles å se bra ut i en av de Dere som har tatt silikon.... Føles puppene numme lenge? Når ca får man tilbake følelsen i de? Dette er veldig individuelt. Noen mister følelse helt i deler av puppe, og i noen tilfeller kommer den ikke tilbake. Jeg mistet følelse fra snittet og opp til nippern i ene puppen, men følelsen kom tilbake etter 1-2 mnd (tenkte ikke noe over det etterhvert, så la ikke merke til at jeg fikk den tilbake ). Mens niplene var overfølsomme og ømme omtrent like lenge. Nå kjennes alt som normalt
Bimbo Skrevet 11. oktober 2013 #28806 Skrevet 11. oktober 2013 Sp mange nydelige bh'er! Og så fantastisk det må føles å se bra ut i en av de Dere som har tatt silikon.... Føles puppene numme lenge? Når ca får man tilbake følelsen i de? Vet ikke helt hvor lenge de var numne men all følelse er iallfall tilbake nå, 2, 5 uker etter
Boobsday Prepper Skrevet 11. oktober 2013 #28807 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg ble også ganske lettet da Jeg tror jeg kanskje skulle hatt det da.. Siden den ene puppen er litt rar :/ Hvordan går det ellers? Fin form? Æsj, så dumt. Har du vært på noen etterkontroll, så pk får sett på den? Formen er god som gull! Det eneste som plager meg er ryggen, er så sliten i den pga. sovestillingen. Tror jeg drister meg til å sove flatt igjen i natt. Ellers har det begynt å stikke litt i puppene, men det er vel bare et godt tegn. 1
Boobsday Prepper Skrevet 11. oktober 2013 #28808 Skrevet 11. oktober 2013 2, 5 uker siden operasjon og alt føles som før. Puppene er litt ømme, men ikke mer enn de var under graviditetene mine så ikke noe problem. De har sunket litt og er nå litt mer symmetriske enn de var, men pga at folden er flyttet kun på det ene brystet tror jeg ikke de blir helt like. Er ikke fornøyd med størrelsen, burde hørt med noen andre kirurger slik som jeg egentlig har følt på hele tiden. Sånn går det når man har hastverk :/ er ikke misfornøyd med klinikken, ikke sikkert at noen andre hadde gitt meg mer, men det vet jeg jo ikke siden jeg kun gikk på ennkonsultasjon :/ Hvor kjøper dere bher? Jeg er 60G ifølge change, og 70E i følge underverker sin kalkulator. Har kjøpt et par bher i 70E, men de er litt for løse rundt (passer greit på innerste hakk), og sitter ikke helt riktig. Spilen ligger ikke inntil brystet innerst. Er den for liten da? For stor? Bare feil passform? Er det noen kjedebutikker overhodet som har bher i litt ukurante str også i push up? Kan ikke bestille på nett før jeg vet hva som passer, og her er det ingen undertøysbutikker i nærheten. Uff, så dumt at du ikke er fornøyd. Får håpe det går seg til etter hvert, og at du blir mer fornøyd med tiden! Når det gjelder BHer, så er vel Lindex den eneste kjedebutikken jeg vet om som har en del større størrelser. Ta en tur dit for å se.
Sokka Skrevet 11. oktober 2013 #28809 Skrevet 11. oktober 2013 2mnd og 10 dager til jeg slipper å tenke på spileløse bher :D Men en ting... Noen mener man ikke bør bruke push up om man har silikon, men er det noe problem? Hva kan skje? Eller er det kun før det rekker å få grodd seg fast? Jeg kommer ikke til å bruke superpush-up lenger Den tiden er forbi! Men finnes så mange fine bh'er med push up, i tillegg er det ålright å kunne "pynte" seg litt ekstra innimellom
Bimbo Skrevet 11. oktober 2013 #28810 Skrevet 11. oktober 2013 Uff, så dumt at du ikke er fornøyd. Får håpe det går seg til etter hvert, og at du blir mer fornøyd med tiden! Når det gjelder BHer, så er vel Lindex den eneste kjedebutikken jeg vet om som har en del større størrelser. Ta en tur dit for å se. Misforstå meg riktig, str er absolutt bra til min kropp, og hadde dette vært mine naturlige pupper så hadde jeg vært fornøyd. Men nå har jeg betalt 30.000 og da hadde jeg håpet liiitt på "drømmepuppene", i forhold til str iallfall. Blir nok bra med push up. Hvis jeg finner det i disse str da, haha! Er ikke 100% sikker på om det blir flere barn eller ei, så evnt reop får vente til det er avgjort Ufattelig dårlig utvalg i undertøy rundtforbi synes jeg. Mulig jeg er litt puppeblind, men de er virkelig ikke kjempestore, bare litt mer enn en håndfull liksom. Og jeg er 62 kg og 167 høy så ikke supersmal heller. Likevel fins det sååå lite i 70E og ingenting i 65F på vanlige butikker. Gaaad så irriterende. Men skal innrømme at det er et luksusproblem jeg ikke ville vært foruten, hehe
Boobsday Prepper Skrevet 11. oktober 2013 #28811 Skrevet 11. oktober 2013 Misforstå meg riktig, str er absolutt bra til min kropp, og hadde dette vært mine naturlige pupper så hadde jeg vært fornøyd. Men nå har jeg betalt 30.000 og da hadde jeg håpet liiitt på "drømmepuppene", i forhold til str iallfall. Blir nok bra med push up. Hvis jeg finner det i disse str da, haha! Er ikke 100% sikker på om det blir flere barn eller ei, så evnt reop får vente til det er avgjort Ufattelig dårlig utvalg i undertøy rundtforbi synes jeg. Mulig jeg er litt puppeblind, men de er virkelig ikke kjempestore, bare litt mer enn en håndfull liksom. Og jeg er 62 kg og 167 høy så ikke supersmal heller. Likevel fins det sååå lite i 70E og ingenting i 65F på vanlige butikker. Gaaad så irriterende. Men skal innrømme at det er et luksusproblem jeg ikke ville vært foruten, hehe Haha, jeg skjønner godt hva du mener. Når man punger ut godt over 30k kroner, så vil man jo gjerne at det skal bli "litt ekstra". Jeg tenkte som deg da, ang. størrelse og evt. re-op senere. Jeg har ingen barn enda, så slo meg til ro med at jeg heller kan gå større etter å ha ammet ferdig i fremtiden. Vi har omtrent samme mål vi da, ser jeg! Jeg er også 167, og etter et år med kjærestekilo som raste på meg, er jeg nå ganske så akkurat rundt 60 kg. Tror nok det er vanskelig å finne mye i kjedebutikkene, ja. Er vel nødt til å storshoppe på change og lignende undertøysbutikker når en har sjansen.
Sjokoladenøtt Skrevet 11. oktober 2013 #28812 Skrevet 11. oktober 2013 Æsj, så dumt. Har du vært på noen etterkontroll, så pk får sett på den? Formen er god som gull! Det eneste som plager meg er ryggen, er så sliten i den pga. sovestillingen. Tror jeg drister meg til å sove flatt igjen i natt. Ellers har det begynt å stikke litt i puppene, men det er vel bare et godt tegn. Skal nok på kontroll rundt november/desember. De fleste sier det tar 3/4 mnd før de slipper muskelen helt.. Så sikkert greit å vente litt Husker jeg også hadde mye vondt i ryggen, og jeg lå bare rett ut og skravla som en idiot Så forleden meldingene typen min hadde skrivd på facebook de dagene til kompiser og sånt.. "Hu har snakkt konstant i to timer nå, og bare om hvor mye godteri hun vil ha.. Orker ikke mer snart " Har film av meg som snakker og, høres ut som en liten drittunge på 3 år som akkurat har lært å si godteri og mcflurry. (Jeg fikk nemlig aldri den mcflurryen jeg ville ha rett etter operasjonen og var meeeget misfornøyd ) Jeg hadde veldig lite vondt egentlig, kjentes bare ut som om jeg var superpsykomegastøl i brystet og puppene Ellers var det ganske deilig å ligge dopa ned i hotellsenga med masse snop
Michastar Skrevet 11. oktober 2013 #28813 Skrevet 11. oktober 2013 I morgen er det min tur!!!! I kveld skal jeg vaskes med hibiscrub, skal vaske leiligheta, legge nytt sengetøy og leverw lillepia til min mamma ååh, gleder meg virkelig mye! Men er veldig stresse pga narkosen og kanyler. Har en veldig stor angst mot sånn
Nataleen Skrevet 11. oktober 2013 #28814 Skrevet 11. oktober 2013 Ååh,så spennende! Masse lykke til!! :)
Sjokoladenøtt Skrevet 11. oktober 2013 #28815 Skrevet 11. oktober 2013 I morgen er det min tur!!!! I kveld skal jeg vaskes med hibiscrub, skal vaske leiligheta, legge nytt sengetøy og leverw lillepia til min mamma ååh, gleder meg virkelig mye! Men er veldig stresse pga narkosen og kanyler. Har en veldig stor angst mot sånn Yeeey Narkosen var ganske digg faktisk.. jeg var liiiiivredd når de sa jeg måtte ha nåla i hånda, jeg er kjemperedd for nåler og sprøyter. Men det gikk fint Det som er ekkelt er når man kjenner narkosa kommer inn i armen, så visner den bare også *boff* PUPPEEEERRRR
Michastar Skrevet 11. oktober 2013 #28816 Skrevet 11. oktober 2013 Yeeey Narkosen var ganske digg faktisk.. jeg var liiiiivredd når de sa jeg måtte ha nåla i hånda, jeg er kjemperedd for nåler og sprøyter. Men det gikk fint Det som er ekkelt er når man kjenner narkosa kommer inn i armen, så visner den bare også *boff* PUPPEEEERRRR Hahah! :-D jeg er bare naturlig kald og har rullende årer. Så de treffer ALDRI på meg. Sist jeg måtte få drypp (bilulykke) stakk de meg 7 ganger og rota rundt inni hånda og håndleddet før de traff en i foten.. Også fikk jeg skikkelig smerter i armen sist jeg fikk narkose inn
Sjokoladenøtt Skrevet 11. oktober 2013 #28817 Skrevet 11. oktober 2013 Hahah! :-D jeg er bare naturlig kald og har rullende årer. Så de treffer ALDRI på meg. Sist jeg måtte få drypp (bilulykke) stakk de meg 7 ganger og rota rundt inni hånda og håndleddet før de traff en i foten.. Også fikk jeg skikkelig smerter i armen sist jeg fikk narkose inn Off, har hatt det sånn jeg og.. De stakk meg 4 ganger før de traff Det er fælt I FOTEN?! AUuuuuu... har fått bedøvelse i tåa engang pga jeg sparka av meg halve neglen.. De stakk hele nåla igjennom tåa på sidene, to ganger.. fyyyysaaatan det var vondt.. Det er visst noen som får skikkelig vondt av narkosen :/ Jeg syntes det bare kjentes ut som den døde, akkurat som den ikke var der og jeg klarte ikke røre meg, etter det husker jeg ikke noe særlig mer Jeg ble jo skikkelig høy rett før jeg sovna så jeg duppa vel av mens jeg lo.. Lurer på hva anestesilengen tenkte da...
Nataleen Skrevet 11. oktober 2013 #28818 Skrevet 11. oktober 2013 Ser det er flere av dere som har benyttet Fornebuklinikken.... Var 3D-bildene et realistisk bilde på hvordan resultatet ble? Gruer og gleder meg om hverandre...
Sokka Skrevet 11. oktober 2013 #28819 Skrevet 11. oktober 2013 Det er visst noen som får skikkelig vondt av narkosen :/ Jeg syntes det bare kjentes ut som den døde, akkurat som den ikke var der og jeg klarte ikke røre meg, etter det husker jeg ikke noe særlig mer Jeg ble jo skikkelig høy rett før jeg sovna så jeg duppa vel av mens jeg lo.. Lurer på hva anestesilengen tenkte da... Jeg er sånn som er vanskelig å finne årene på, spesielt om jeg ikke har fått i meg noe væske. Men på fb-klinikken traff de på første forsøk Og eneste jeg kjente var et stikk, og at de selvfølgelig sprøytet inn noe. Men det kjentes bare som et lite trykk, og gjorde ikke noe vondt i det hele tatt. Kjente ikke noe i armen min ellers. Så spurte han etter litt om jeg begynte å kjenne noe, og jeg svarte at det begynte å bli litt blury, og etter det husker jeg ikke mer før jeg våknet i senga og var veldig trøtt Beste søvnen jeg har hatt på mange år 1
Pix1234 Skrevet 11. oktober 2013 #28820 Skrevet 11. oktober 2013 Hahah! :-D jeg er bare naturlig kald og har rullende årer. Så de treffer ALDRI på meg. Sist jeg måtte få drypp (bilulykke) stakk de meg 7 ganger og rota rundt inni hånda og håndleddet før de traff en i foten.. Også fikk jeg skikkelig smerter i armen sist jeg fikk narkose inn Får mye intrevenøst pga sykdom så når jeg var på klinikken sa jeg bare at de ikke fikk stikke meg på hånden, heller opp armen der de treffer litt oftere, men han valgte å gå for den tryggeste som er det man tar blod prøver fra, kansje spør om de kan stikke deg der hvis du også har problemer med veneflon de er der for at du skal føle deg trygg så om du spør så hører de sikkert på ditt ønske lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå