Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet hva som er best av Mentor og Allergan-innlegg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei!

Så flott at det finnes en side som dette, har lest mye her og det har vært til stor hjelp, men nå trenger jeg deres mening...

Det har seg slik at jeg har vært på 3 konsultasjoner (Strømstad, Fornebu og Teres nobel)

- Clinic Strømstad fikk jeg vite at jeg kunne legge inn max. 300 og under muskel..

- Fornebuklinikken kunne jeg legge inn 365 under muskel.

- Teres nobel kunne jeg legge inn 335 OVER muskel...

Altså, hvordan skal man bli klok på dette? Vil vel si at det er Fornebuklinikken og Teres som frister mest, og aller helst ønsker jeg jo over muskel..

Jeg er foresten 180 cm høy og veier 65 kg. om det kan være til noe hjelp..

Er det noen her som har erfaring/operert på Teres Nobel og kan komme med positive/negative ting?

Vet jo at Fornebu er suverene, men skulle gjerne hatt over muskel altså :)

På forhånd takk!! :)

Endret av mth91
Skrevet

Jeg fikk vite at siden jeg var såpass tynn og skulle ha såpass mye at det kan bli ganske stygt på meg siden jeg har et litt naturlig mellomrom mellom puppene, og under muskel blir det da stort mellomrom selv om jeg har bh på. Og at kanten oppe på puppen kan bli stygg siden den på en komme kan stikke opp fra muskelen oppe.

Man blir mest sannsynligvis å se kanten på protesene mine, men det blir kun nede på puppen og kun når jeg er naken :) så det gjør ikke meg noen ting. Heller det enn å få stort mellomrom mellom puppene syns jeg.

Skrevet

Hei!

Så flott at det finnes en side som dette, har lest mye her og det har vært til stor hjelp, men nå trenger jeg deres mening...

Det har seg slik at jeg har vært på 3 konsultasjoner (Strømstad, Fornebu og Teres nobel)

- Clinic Strømstad fikk jeg vite at jeg kunne legge inn max. 300 og under muskel..

Altså, hvordan skal man bli klok på dette? Vil vel si at det er Fornebuklinikken og Teres som frister mest, og aller helst ønsker jeg jo over muskel..

Er det noen her som har erfaring/operert på Teres Nobel og kan komme med positive/negative ting?

Min mamma er 185 og veier ca samme som deg og hun fikk lagt det over muskel, og man ser det ikke på henne selv om hun ikke har bh på! :-)

Jeg er 169 og 55 kg. Hadde en 65a før op, og jeg har fått lagt inn 450g.

Er en sjanse for at det kan vises litt på meg, men det er kun når jeg er naken og ikke med bh på.

Hvis du er redd for å få det mellomrommet mellom puppene anbefaler jeg deg over! Pluss at det er myyye mindre smertefullt. Jeg har sinnsykt vondt nå, og er lykkelig for at jeg ikke la under.

Men KP vet somregel best. Jeg opererte meg på Teresklinikken i tromsø, og angrer ikke et sekund :)

Skrevet

Misforstå meg riktig, str er absolutt bra til min kropp, og hadde dette vært mine naturlige pupper så hadde jeg vært fornøyd. Men nå har jeg betalt 30.000 og da hadde jeg håpet liiitt på "drømmepuppene", i forhold til str iallfall. Blir nok bra med push up. Hvis jeg finner det i disse str da, haha! Er ikke 100% sikker på om det blir flere barn eller ei, så evnt reop får vente til det er avgjort ;)

Ufattelig dårlig utvalg i undertøy rundtforbi synes jeg. Mulig jeg er litt puppeblind, men de er virkelig ikke kjempestore, bare litt mer enn en håndfull liksom. Og jeg er 62 kg og 167 høy så ikke supersmal heller. Likevel fins det sååå lite i 70E og ingenting i 65F på vanlige butikker. Gaaad så irriterende. Men skal innrømme at det er et luksusproblem jeg ikke ville vært foruten, hehe :)

Hvor mange gram har du??

Jeg er like høy som deg, men 11 kg lettere! Jeg har 325cc under muskel, og er super fornøyd! kunne ikke hatt større da, men jeg synes de er akuratt som jeg hadde sett for meg :-) Har samme innstilling som deg, vil ikke betalte 30k for å få noe man ikke helt hadde sett for seg. De fleste vil nok ha litt større når de første betaler så mye penger.

Skrevet

Hvordan går det med alle sammen. Pix1234 og sukkerpia, som opererte for snart to uker siden, og Michastar, som opererte i går? Skikkelig spent på hvordan det går med dere alle. :)

Her er det lite nytt å fortelle om. Er på dag fem, og puppene er STEINharde fortsatt. Det stikker mer i dem enn tidligere, så tydelig at noe skjer i hvert fall. Ellers er formen knallbra, så skulle ønske det ikke var kjedelig søndagsstengt i dag. :fnise:

Så koslig at du tenker på meg :-D Er så glemsk, å er så mange her at det går bare i surr for meg! Har vært borte på hyttetur i noen dager nå, så har masse å se igjennom nå :fnise:

14dager siden i dag, å jeg er SÅÅÅ overasket over hvor myke de er blitt allerede! Har prøvd spileløs bh (klarte ikke vente), men enda noen uker til jeg kan bruke det da :danse:

Fungerer vel som normalt nå, bare at jeg ikke kan ligge på magen, og strekke armene høyt! Ligger på siden, og det er så deilig :-) Den ene puppen er litt nummen, men det vil den vel fortsatt være en stund til sikkert.. hvordan går det med deg nå da? :blomst:

Skrevet

Hvor lenge etter op var deres pupper hovne?

Grunnen til at jeg lurer er pga jeg lurer på hvor mange slike sportsbher fra klinikken burde jeg kjøpe om de eser ut og så krymper sånn der.. Jeg regner med to, hvor den ene er den jeg får rett etter op og den andre når hevelsen har gått ned.

Skrevet

Ok. Om puppene sitter langt fra hverandre er ikke det genetisk betinget?

Var det Barstad som også hadde konsultasjonen med deg? Jeg skal på konsultasjon med Schistad neste helg....

Ja det var Barstad :)

Jo, men typen implantat har også en god del innvirkning på det punktet. Jeg synes mine ser for naturlige ut faktisk.. Jeg så jo ingen forskjell den første uka omtrent.. Og nå er de jo enda mindre, så det hjelper jo ikke akkurat.

Gikk fra en 70D (Stor C innimellom, kom litt an på vekta mi.) til en 70F. Nå veier jeg jo nesten 8 kg mer enn jeg gjorde når jeg ble operert... For noe dritt å måtte ligge stille så lenge og blir grisefeit :(

Skrevet

God morgen jenter :D

Hvordan har dere det idag?

Skrevet

Ja det var Barstad :)

Jo, men typen implantat har også en god del innvirkning på det punktet. Jeg synes mine ser for naturlige ut faktisk.. Jeg så jo ingen forskjell den første uka omtrent.. Og nå er de jo enda mindre, så det hjelper jo ikke akkurat.

Gikk fra en 70D (Stor C innimellom, kom litt an på vekta mi.) til en 70F. Nå veier jeg jo nesten 8 kg mer enn jeg gjorde når jeg ble operert... For noe dritt å måtte ligge stille så lenge og blir grisefeit :(

Ok,det er jo synd :/ har du snakket med klinikken om det da? Skjønner jeg bør legge i litt ekstra da...selv om jeg bare vil ha en c-cup... :)

Skrevet

Ok,det er jo synd :/ har du snakket med klinikken om det da? Skjønner jeg bør legge i litt ekstra da...selv om jeg bare vil ha en c-cup... :)

Jepp, de sier jeg må vente til det har gått 3-4 mnd fordi det kan stabilisere seg selv. Det ser ikke like ille ut nå, men om jeg strammer muskelen ser det ut som jeg har de deformerte stygge puppene :P Vil jo helst slippe det da.. Håper implantatet løsner litt og blir mykere, for sånn som det er nå så vil jeg nesten bare betale for ny operasjon... (Har ikke penger til det da men :fnise: )

Snakket med ei venninne som også hadde operert, hu fikk jo lagt inn nesten 500g hos Schistad på fk.. Jeg fikk jo omtrent ikke noe valg utenom mindre enn 330 gram.. Mine ser jo ikke fake ut overhodet, så jeg angrer på at jeg ikke krangla meg til rundt 400.. Menmen.. :vetikke:

Skrevet

Hvor lenge etter op var deres pupper hovne?

Grunnen til at jeg lurer er pga jeg lurer på hvor mange slike sportsbher fra klinikken burde jeg kjøpe om de eser ut og så krymper sånn der.. Jeg regner med to, hvor den ene er den jeg får rett etter op og den andre når hevelsen har gått ned.

Mine var vel helt fine etter 1 mnd :) Da var det veldig lite hovenhet i alle fall. Jeg ville anbefalt å kjøpe en ekstra som er noe mindre kanskje? De skal ikke sitte veldig stramt heller de bhene :)

Skrevet

Hei!

Du får nok over muskel hos FK også :) Men siden du er så høy og ganske slank ifølge vekta di, tror ejg kanskje det å legge over kan bli ganske synlig. Fornebu er i alle fall ganske flinke :) Jeg har under muskel, tror mine hadde sett veldig fake ut om jeg la over. Og jeg er ikke spesielt tynn nå. (167/168cm høy, rundt 65-67kg)

Kommer jo litt an på hvor store du vil ha da :) Jo større du vil ha, jo bedre er det å legge under muskel pga synligheten.

Skrevet

Heihei! Har byttet profil, før Sollii :-)

Nå er det snart 3 uker siden operasjonen i Tromsø og puppene begynner å bli mykere og arrene er kjempe fine og små! Eneste jeg er sååå misfornøyd med er størrelse, jeg angrer på at jeg ikke tok mer. Det å legge inn nye implantater koster jo over 40 000.. Flere som sitter/ har kjent på med denne følelsen?

Har akkurat det samme problemet :/ Jeg har også litt double bubble på det ene brystet, og stort mellomrom.. angrer skikkelig på at jeg ikke krangla meg til større!

Skrevet

Siste dag med nedpressebånd! Skal på en event i kveld, tror dere det er noe problem og gå uten da, så lenge jeg tar den på når jeg skal legge meg? Blir rart men deilig å gå uten det presset!

Skrevet

Dag 4 her, og ting er mye bedre. Sovna litt på siden i natt så har supervondt i venstrepuppen. Er det farlig æ sove på siden når det er så kort tid siden op?

Gleder meg bare til smertene og ubehaget går over nå :) men klarer å komme meg på do selv nå :ler:

Skrevet

Dag 4 her, og ting er mye bedre. Sovna litt på siden i natt så har supervondt i venstrepuppen. Er det farlig æ sove på siden når det er så kort tid siden op?

Gleder meg bare til smertene og ubehaget går over nå :) men klarer å komme meg på do selv nå :ler:

Jeg spurte kirurgen om når jeg kunne sove på siden og på magen, å da sa han at det kunne jeg godt gjøre med en gang (men noe som var veldig usannsynlig), men det kom an på smerten sa han. så er ingenting som kan gå galt om du sover på siden :-) Sov tidlig på siden jeg også, å var litt vondt, men sov bedre allikevel. er 15 dager siden nå til meg å sover fint på siden nå uten å få vondt :-D

Skrevet

Så koslig at du tenker på meg :-D Er så glemsk, å er så mange her at det går bare i surr for meg! Har vært borte på hyttetur i noen dager nå, så har masse å se igjennom nå :fnise:

14dager siden i dag, å jeg er SÅÅÅ overasket over hvor myke de er blitt allerede! Har prøvd spileløs bh (klarte ikke vente), men enda noen uker til jeg kan bruke det da :danse:

Fungerer vel som normalt nå, bare at jeg ikke kan ligge på magen, og strekke armene høyt! Ligger på siden, og det er så deilig :-) Den ene puppen er litt nummen, men det vil den vel fortsatt være en stund til sikkert.. hvordan går det med deg nå da? :blomst:

Haha, jeg skjønner hva du mener. Det er så mye som foregår her og mange folk innom, umulig å holde styr på alle. :fnise: Så godt å høre at det har gått så bra med deg! Skulle ønske jeg turte å ligge på siden, men tror jeg venter litt enda. :fnise: Aller mest savner jeg å ligge på magen. Guuuud, så godt det skal bli når jeg endelig kan gjøre det! :)

Siste dag med nedpressebånd! Skal på en event i kveld, tror dere det er noe problem og gå uten da, så lenge jeg tar den på når jeg skal legge meg? Blir rart men deilig å gå uten det presset!

Det tror jeg skal gå kjempebra. Kan ikke se noen grunn til at det ikke skal gå bra. :)

Skrevet

Hei dere!
Jeg er fortsatt fryktelig usikker på hele greia. Nå faktisk om jeg skal operere meg i det hele tatt, både med tanke på at jeg er usikker på om jeg skal ha anatomiske eller runde implantater ( jeg vil ha mest naturlige,men jeg har fått anbefalt runde høyprofil under muskel), og at jeg også er usikker på hvor jeg skal ta operasjonen (selv om jeg har bestilt en op og fått dato på collosseum). Skal jeg prøve med en konsultasjon til på fornebu?
I tillegg gjelder usikkerhet og bekymring for alle komplikasjoner som kan oppstå ved en sånn type operasjon:S Blir jeg fornøyd? - Hvis ikke, så kommer jeg aldri til å tilgi meg selv..
Nå er det snart fire uker til jeg eventuelt skal legge meg under kniven, og etter alt jeg har lest meg opp med har jeg bare blitt mer usikker, og mindre klokere på hva jeg skal gjøre.

Kanskje det vil hjelpe om dere som har tatt operasjon kan komme med innspill på hvordan det var etterpå, om dere var fornøyd, hvorfor det er VERDT det, og livet etterpå spesielt i forhold til trening- er puppene "ubehagelige" å trene med?.
Og til slutt, er det noe dere savner med de dere hadde før? - noe dere ikke kan gjøre som dere kunne gjøre før?

Her ble det veldig mange spørsmål, men det er bare noen i forhold til alle som svirrer i hodet mitt..

Jeg setter stor pris på svar og ulike innspill ;)

Skrevet

Hei dere!

Jeg er fortsatt fryktelig usikker på hele greia. Nå faktisk om jeg skal operere meg i det hele tatt, både med tanke på at jeg er usikker på om jeg skal ha anatomiske eller runde implantater ( jeg vil ha mest naturlige,men jeg har fått anbefalt runde høyprofil under muskel), og at jeg også er usikker på hvor jeg skal ta operasjonen (selv om jeg har bestilt en op og fått dato på collosseum). Skal jeg prøve med en konsultasjon til på fornebu?

I tillegg gjelder usikkerhet og bekymring for alle komplikasjoner som kan oppstå ved en sånn type operasjon:S Blir jeg fornøyd? - Hvis ikke, så kommer jeg aldri til å tilgi meg selv..

Nå er det snart fire uker til jeg eventuelt skal legge meg under kniven, og etter alt jeg har lest meg opp med har jeg bare blitt mer usikker, og mindre klokere på hva jeg skal gjøre.

Kanskje det vil hjelpe om dere som har tatt operasjon kan komme med innspill på hvordan det var etterpå, om dere var fornøyd, hvorfor det er VERDT det, og livet etterpå spesielt i forhold til trening- er puppene "ubehagelige" å trene med?.

Og til slutt, er det noe dere savner med de dere hadde før? - noe dere ikke kan gjøre som dere kunne gjøre før?

Her ble det veldig mange spørsmål, men det er bare noen i forhold til alle som svirrer i hodet mitt..

Jeg setter stor pris på svar og ulike innspill ;)

Tenker likt som deg! Jeg har vurdert dette i 8 år nå,men nå når det holder på å bli til virkelighet er jeg sikker og usikker annenhver dag. Tror konsultasjonen på lørdag blir avgjørende...og isåfall bestiller jeg operasjon tvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...