Lille v Skrevet 24. oktober 2013 #29061 Skrevet 24. oktober 2013 Takk for supre tips lille v! :D Jeg skal bo alene på et hotell som ligger 5min unna klinikken. De på hotellet vet om operasjonen og at jeg er alene så de har tilrettelagt med rom i 1etasje og tilbud om roomservice. Kjenner noen som bor i Oslo,så blir det for ille ringer jeg. Men i utgangspunktet blir jeg alene frem til jeg kommer hjem igjen. Det MÅ bare gå bra. De blir nok å gå fint :-) Har du fortalt det til noen?
Pix1234 Skrevet 24. oktober 2013 #29062 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg bor langt unna og reiste med fly dagen etter opr. Hadde med trillekoffert som jeg hadde med på flytoget og på flyplassen. No probs! Uansett vil du få hjelp av kabinpersonalet til å løfte opp bagasjen din. Jeg sa jeg hadde opr. skuldra og folk var så hjelpsomme atte Om du er forsiktig, så skulle det ikke være no problem. Men så er det jo forskjell på hvor mye smerter folk har... Ok så bra, var på fly tur forrige helg men ta turte jeg ikke ta med annent en en veske , men kan jo alltid si jeg hadde skulder operasjon hihi
Nataleen Skrevet 24. oktober 2013 #29063 Skrevet 24. oktober 2013 De blir nok å gå fint :-) Har du fortalt det til noen? 2 venninner bare. Og samboeren min vet det selvfølgelig
Sjokoladenøtt Skrevet 24. oktober 2013 #29064 Skrevet 24. oktober 2013 Hei jenter! Trenger litt tilbakemeldinger og tips her... Håper noen har tid og ork til å svare. Fikk byttet ut gamle saltvannsinnlegg i des. i fjor og lagt inn anatomiske silikoninnlegg under muskel., ve. 325 og hø. 400 pga str. forskjell. I etterkant så vi at dette ikke ble riktig, ve var mindre enn hø. Fikk korrigert dette og vha 3D kamera mente pk at det var svært stor str. forskjell og la inn 500ml i ve bryst. Merket bare få dager etter opr. at dette ikke kunne være riktig, nå var jo ve. bryst mye større enn hø. Skal nå inn igjen (!!!!!) for korrigering, men er så usikker på hva jeg skal gjøre. Saken er at siden det nå på ve. side ligger 500ml, med de målene den har, vil det være en utfordring å legge inn mindre anatomiske innlegg pga at rotasjonsfaren (at innleggene kan vri/snu/endre stilling inni puppen) blir større når hulrommet er større enn innlegget. I utg. pkt ønsket jeg å redusere ve/øke hø til 450ml, men dette går tydeligvis i vasken. Det betyr at jeg har da flg. valg: a) la ve. være stor og legge større inn i hø. Problemet her er at jeg i utg. pkt synes ve. er stor, litt for stort. Ser ikke stort ut med klær, men uten. b) ta ut begge innlegg og legge runde innlegg. Når det gjelder dette så er jeg så redd for å få kronestykkerunde pupper, der silikonkanten vises godt rundt hele, som man kan se på en del slanke jenter med lite underhudsfett. Jeg har svært lite underhudsfett, så sjansen er der for at dette kan skje. Det vil i såfall bli aktuelt med innlegg som har medium/ekstra høy profil (bredere enn høyprofil, men høyere profil enn medium...om dere skjønner). Er 35 år, 165/56kg, så forstår at mange synes mengden som er lagt i er stoooor. Det syntes jeg også postop, men har nå vendt meg til dem. Bruker i dag 70d/70e, det var helt tomt i puppeskallet før innleggene kom inn Har to barn og har ingen behov for å få store struttepupper, bare å få fyllt inn tomrommet som er. Da det først var lagt i 325ml i hø. pupp, var dette for lite i fht mengde slappt vev. Det så da "slunkent" ut... Vil for øvrig ikke på noen måte sverte pk og klinikken, da han har vært imøtekommende hele veien og er innstilt på å ordne opp i dette. Takknemlig for synspunkter og tilbakemeldinger på hva dere synes! Edit: Ser at bildene blir store når de åpnes...hvordan kan jeg endre dem mindre? Synes de hadde veldig fin form og var heller ikke for store.. Men ser den ene brystvorten peker mer nedover på det ene bildet? Er det den som er for stor? Akkurat der ser man jo implantatet veldig godt. Jeg ville heller lagt inn runde så du slapp enda mer komplikasjoner om det evt skulle rotere inni der.. eller legge inn litt mer på det andre? Jeg vurderte også anatomiske veldig lenge, men så ei som hadde fått rotasjon på begge to, og det så ikke fint ut.. Hun fikk heller ikke ny operasjon dekka :/ Men dine var knallfine!
carmen81 Skrevet 24. oktober 2013 #29065 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg skal operere på Aleris i Trondheim. 350 og 375 under muskel, høyprofil. Men usikker på størrelse, så skal på ny konsultasjon litt nærmere op.dato Du da? Og hva er du nå? Nå er jeg 75a, men blir vel å stappe inn 415 cc runde i mod / mod+ profil...
Bonbona Skrevet 24. oktober 2013 #29066 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg skjønner hva du mener, og du har helt rett. Profil har med "mengde strutt" å gjøre. Men når du tenker over det, så gir det mening. Bare sammenlign det mentalt, en høy profil på f.eks. 300 g og en lav profil på det samme. Noe av grammene ville gått med på den ekstra strutten, eller høyden, og bredden vil dermed være mindre enn på en med lav. Dette ble rotete, men håper det gir mening. Det er vel vanskelig å si om man er bred ikke... Hvilken størrelse bruker du i bh, eller altså rundt? Haha, tror jeg skjønte hva du mente Jeg bruker 80A, men det er for stor i cupen.
Bonbona Skrevet 24. oktober 2013 #29067 Skrevet 24. oktober 2013 Nå er jeg 75a, men blir vel å stappe inn 415 cc runde i mod / mod+ profil... Ja, jeg føler at nesten alle andre putter inni mer enn meg.. For jeg er ikke liten og tynn heller liksom kan jeg spørre hvor høy du er og hvor mye du veier?
carmen81 Skrevet 24. oktober 2013 #29068 Skrevet 24. oktober 2013 Ja, jeg føler at nesten alle andre putter inni mer enn meg.. For jeg er ikke liten og tynn heller liksom kan jeg spørre hvor høy du er og hvor mye du veier? Jeg er ca 173 høy og veier ca 60 kg. Hadde jeg vært lavere så kunne være at han ville anbefalt mindre, men pga høyden og kroppen generellt kunne jeg ha det. Mer enn det blir nok for mye for min del.. Noen synes 3D bildene av meg med 365cc er finere enn 415cc, men det er nesten ikke forskjell og likte best selv den på 415cc. :D Vet også selv om jenter som velger både større og mindre, og det alt ifra 230 cc til 650 cc. Litt fotskjell på kroppsbyggningen og hva de ønsker av utseende. Hvor høy osv er du da?
carmen81 Skrevet 24. oktober 2013 #29069 Skrevet 24. oktober 2013 Haha fotskjell faktisk.. Denne mob lever virkelig sitt eget liv
Bonbona Skrevet 24. oktober 2013 #29070 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg er ca 173 høy og veier ca 60 kg. Hadde jeg vært lavere så kunne være at han ville anbefalt mindre, men pga høyden og kroppen generellt kunne jeg ha det. Mer enn det blir nok for mye for min del.. Noen synes 3D bildene av meg med 365cc er finere enn 415cc, men det er nesten ikke forskjell og likte best selv den på 415cc. :D Vet også selv om jenter som velger både større og mindre, og det alt ifra 230 cc til 650 cc. Litt fotskjell på kroppsbyggningen og hva de ønsker av utseende. Hvor høy osv er du da? Jeg er 174 cm høy. Og veier 72 Så har en del ellers på kroppen.. Holder egentlig på å slanke meg, men det virker som om kroppen min mener dette er riktig vekt
Nataleen Skrevet 24. oktober 2013 #29071 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg blir så i tvil om 325cc er for lite jeg nå.... Vil ikke ha svære puppet,men vil jo ha litt store. Håper jeg blir klokere på operasjonsdagen når jeg får se 3D-bildene. Blir innleggene mindre når de er under muskelen?
Sjokoladenøtt Skrevet 24. oktober 2013 #29072 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg blir så i tvil om 325cc er for lite jeg nå.... Vil ikke ha svære puppet,men vil jo ha litt store. Håper jeg blir klokere på operasjonsdagen når jeg får se 3D-bildene. Blir innleggene mindre når de er under muskelen? Jeg har 330 gram og 275 gram i den andre.. jeg synes ikke det ble svært.. men er fortsatt en 70F? Høres jo kjempemye ut, men er overhodet ikke stort.... Jeg skulle gjerne hatt opp mot 400g, hadde sikkert sett litt mer fake ut, men herregud.. heller litt fake og stort nok enn nesten ingen forskjell
Nataleen Skrevet 24. oktober 2013 #29073 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg har 330 gram og 275 gram i den andre.. jeg synes ikke det ble svært.. men er fortsatt en 70F? Høres jo kjempemye ut, men er overhodet ikke stort.... Jeg skulle gjerne hatt opp mot 400g, hadde sikkert sett litt mer fake ut, men herregud.. heller litt fake og stort nok enn nesten ingen forskjell Hæ? 70F er jo digert?? 1
Sjokoladenøtt Skrevet 24. oktober 2013 #29074 Skrevet 24. oktober 2013 Hæ? 70F er jo digert?? Du vet at de fleste går med altfor svært rundt og for liten cup? Svigers er bh-spesialist 70F blir 75E, 80D, 85C... osv.. Så det er ikke stort Så ifølge kirurgen har jeg vel en medium/stor C-cup.. Sånn realistisk sett så hadde jeg vel gått rundt med en 75B eller noe sånt, men har heldigvis aldri vært så teit at jeg går rundt med feil bh Jeg hadde 70D før operasjonen (80B hvis du lurte ) Men de har aldri vært store i forhold til kroppen min, er jo 167/168cm høy og veier 66kg.. Så det blir stort på noen som er lavere og mindre enn meg, du er jo en del lavere og veier mye mindre, så tror nok det blir stort på deg Så på hun TCMN-bloggeren, hun la jo inn 350g eller noe slikt, hennes er jo gigantiske på den lille kroppen hennes På meg synes det nesten ikke.
Sjokoladenøtt Skrevet 24. oktober 2013 #29075 Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Heihei alle puppedamer! Tenkte å legge ut bilde av hvordan min operasjon ble seende ut! Så da gjør jeg det Så da kan dere kikke litt og sammenligne og gjerne spørre spørsmål om det trengs Oii bildet ble litt svært, går det an å endre? Endret 24. oktober 2013 av Sjokoladenøtt
Nataleen Skrevet 24. oktober 2013 #29076 Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Du vet at de fleste går med altfor svært rundt og for liten cup? Svigers er bh-spesialist 70F blir 75E, 80D, 85C... osv.. Så det er ikke stort Så ifølge kirurgen har jeg vel en medium/stor C-cup.. Sånn realistisk sett så hadde jeg vel gått rundt med en 75B eller noe sånt, men har heldigvis aldri vært så teit at jeg går rundt med feil bh Jeg hadde 70D før operasjonen (80B hvis du lurte ) Men de har aldri vært store i forhold til kroppen min, er jo 167/168cm høy og veier 66kg.. Så det blir stort på noen som er lavere og mindre enn meg, du er jo en del lavere og veier mye mindre, så tror nok det blir stort på deg Så på hun TCMN-bloggeren, hun la jo inn 350g eller noe slikt, hennes er jo gigantiske på den lille kroppen hennes På meg synes det nesten ikke. Skjønner ikke bæret av det der jeg satser på at pk vet best Wow! Puppene dine er jo råflotte! Håper på slike!! :D Endret 24. oktober 2013 av Nataleen
Sjokoladenøtt Skrevet 24. oktober 2013 #29077 Skrevet 24. oktober 2013 Skjønner ikke bæret av det der jeg satser på at pk vet best Wow! Puppene dine er jo råflotte! Håper på slike!! :D Off, nå ser jeg skikkelig forskjell.. se de stygge gamle små skeive ekle puppene! hahahha! Guuudameg jeg er glad jeg opererte! Saaatan <3
carmen81 Skrevet 24. oktober 2013 #29078 Skrevet 24. oktober 2013 Heihei alle puppedamer! Tenkte å legge ut bilde av hvordan min operasjon ble seende ut! Så da gjør jeg det Så da kan dere kikke litt og sammenligne og gjerne spørre spørsmål om det trengs Oii bildet ble litt svært, går det an å endre? Steike ta så fine de var!! :D Alle bildene som er blitt lagt ut her er jo dritfine... Gaaad nå må jeg snart få mine jeg også!
carmen81 Skrevet 24. oktober 2013 #29079 Skrevet 24. oktober 2013 Du vet at de fleste går med altfor svært rundt og for liten cup? Svigers er bh-spesialist 70F blir 75E, 80D, 85C... osv.. Så det er ikke stort Så ifølge kirurgen har jeg vel en medium/stor C-cup.. Sånn realistisk sett så hadde jeg vel gått rundt med en 75B eller noe sånt, men har heldigvis aldri vært så teit at jeg går rundt med feil bh Jeg hadde 70D før operasjonen (80B hvis du lurte ) Men de har aldri vært store i forhold til kroppen min, er jo 167/168cm høy og veier 66kg.. Så det blir stort på noen som er lavere og mindre enn meg, du er jo en del lavere og veier mye mindre, så tror nok det blir stort på deg Så på hun TCMN-bloggeren, hun la jo inn 350g eller noe slikt, hennes er jo gigantiske på den lille kroppen hennes På meg synes det nesten ikke. Sant som du sier om dette med høyde og mengden cc. Hadde jeg vært lavere ( er 173) så hadde nok mindre implantater sett bedre ut til meg. Så bilder av hun TCMN, og det ville nok blittt altfor mye for mine slanke kropp. Sjokoladenøtt, etter å sett bilder av deg også er jeg ca 2 sek ifra å vrenge av meg super push'en og hoppe på den. Med så må støffing som er dem så hopper jeg vel opp til naboen er jeg redd!
Lille v Skrevet 24. oktober 2013 #29080 Skrevet 24. oktober 2013 Heihei alle puppedamer! Tenkte å legge ut bilde av hvordan min operasjon ble seende ut! Så da gjør jeg det Så da kan dere kikke litt og sammenligne og gjerne spørre spørsmål om det trengs Oii bildet ble litt svært, går det an å endre? Kjempefine!! Har du runde innlegg? Der ser man virkelig at det ikke er volumet med silikon som legges inn som vil bestemme den endelige størrelsen på puppene. Jeg har 500ml i den ene og bruker 70D/E i Triumph/Ella M m.fl. De ser absolutt ikke ut som pupper i den størrelsen. Tror kanskje det har noe med å gjøre at silikonpupper er fastere enn vanlige pupper...skal dermed ikke så mye til for å fylle ut cup'ene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå