carmen81 Skrevet 24. oktober 2013 #29081 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg er 174 cm høy. Og veier 72 Så har en del ellers på kroppen.. Holder egentlig på å slanke meg, men det virker som om kroppen min mener dette er riktig vekt Motsatt problematikk her, jeg vil opp i vekt men det er ett prosjekt uten like. Derfor jeg trener så mye styrketrening, slik at folk slipper å se en person med hode og fyrstikk bein. Hehe Fikk beskjed fra pk at jeg etter op virkelig ikke burde gå ned i vekt, da kunne kantene på implantatend fort synes.
Sjokoladenøtt Skrevet 24. oktober 2013 #29082 Skrevet 24. oktober 2013 Kjempefine!! Har du runde innlegg? Der ser man virkelig at det ikke er volumet med silikon som legges inn som vil bestemme den endelige størrelsen på puppene. Jeg har 500ml i den ene og bruker 70D/E i Triumph/Ella M m.fl. De ser absolutt ikke ut som pupper i den størrelsen. Tror kanskje det har noe med å gjøre at silikonpupper er fastere enn vanlige pupper...skal dermed ikke så mye til for å fylle ut cup'ene Har runde, moderat profil under muskel De ser veldig naturlige ut nå, snart tre mnd etter operasjonen. Man ser det kun på sidene at de er fake Ja, stemmer nok det! Har alltid hatt veldig faste pupper da og ganske breie.. Selv om det ikke ser sånn ut på bildet..
Michastar Skrevet 24. oktober 2013 #29083 Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Jeg la inn 450 (!!!!!) som høres veeeldig mye ut, men syns ikke mine ser så kjempestore ut?! Hahah Endret 1. oktober 2014 av Michastar
Nataleen Skrevet 24. oktober 2013 #29084 Skrevet 24. oktober 2013 Nice Michastar!! Ååååh,gleder meg! 11 dager igjen :D
sukkerpia Skrevet 24. oktober 2013 #29085 Skrevet 24. oktober 2013 Ser det er beldig forskjell på dette med når man skal skifte teip, og videre hva folk bruker etter på når op.såret har lukket seg. Jeg kommer til å bruke den Micropore til såret er lukket seg og deretter kjøre på med Mepiform. Den koster ca 1000kr, men det er da men store pkn. Syke priser på teip, men velger å prøve siden jeg da bruker så mye cash på selve op. Mepitec har jeg ikke brukt før hverken på meg selv eller på jobben. Etter tre mnd med den teipen, så går jeg over til Kelo cote.. Men, hvordan synes dere som nå bruker/ har brukt enten Mepiform / Mepitec at de fungerer? Jeg bruker mepitac. Men kun hatt den på i 1uke, skal vel ta den av å sette på ny om noen dager igjen :-) fornøyd sålangt allefall:-)
sukkerpia Skrevet 24. oktober 2013 #29086 Skrevet 24. oktober 2013 TCMN har samme gram som meg, 325. Men vi har heeelt forskjellige pupper.. Jeg er faktisk tynnere enn henne, men puppene hennes ser mye større ut. Det er nok fordi hun hadde pupper før hun tok silikon, det hadde ikke jeg Så det er så stor forskjell, går jo ikke an å sammenligne gram sånn egentlig :-) Får ikke til å legge ut før og etter bilde her, siden jeg bruker ipad'n...:-/ 3 1/2 uke siden nå, kun 1/2 uke til jeg kan sove uten bh'en, meeeen tror nok jeg sover med den et par uke til jeg altså, merker jo ikke noe av den:-) Tok sol for første gang i går etter operasjon, å da la jeg sokkene min over tapen, for sikkerhetskyld, haha :'D
Froskehopp Skrevet 24. oktober 2013 #29087 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg la inn 450 (!!!!!) som høres veeeldig mye ut, men syns ikke mine ser så kjempestore ut?! Hahah Så fine! Størrelsen er jo kjempefin til deg, ikke for store i det hele tatt
carmen81 Skrevet 25. oktober 2013 #29089 Skrevet 25. oktober 2013 Har dere fått tilbake følelsen i puppene? Er det som før eller borte enkelte steder? Merker det er det jeg gruer meg mest til.. Tenk om jeg mister følelsen og mister gleden av boob orgasmer?!?!Da blir jeg seriøst lei meg! :s
Michastar Skrevet 25. oktober 2013 #29090 Skrevet 25. oktober 2013 Har dere fått tilbake følelsen i puppene? Er det som før eller borte enkelte steder? Merker det er det jeg gruer meg mest til.. Tenk om jeg mister følelsen og mister gleden av boob orgasmer?!?!Da blir jeg seriøst lei meg! :s Jeg var fått følelsen tilbake rundt hele puppen, men ikke på undersiden der arrene er og opp til brystvorta. Sidene mot armhulen er også lite følelse i, men kjenner litt. Har ikke følelse i niplene, men kjenner at de begynner å bli veldig ømme og vonde så regner med at følelsen er på tur tilbake! De er 13 dager gamle i dag
Sjokoladenøtt Skrevet 25. oktober 2013 #29091 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg la inn 450 (!!!!!) som høres veeeldig mye ut, men syns ikke mine ser så kjempestore ut?! Hahah Hæææ? Det så ikke sånn ut! Dine er jo dødsfine :D Hva slags profil og var det under eller over muskel?
Sjokoladenøtt Skrevet 25. oktober 2013 #29092 Skrevet 25. oktober 2013 TCMN har samme gram som meg, 325. Men vi har heeelt forskjellige pupper.. Jeg er faktisk tynnere enn henne, men puppene hennes ser mye større ut. Det er nok fordi hun hadde pupper før hun tok silikon, det hadde ikke jeg Så det er så stor forskjell, går jo ikke an å sammenligne gram sånn egentlig :-) Får ikke til å legge ut før og etter bilde her, siden jeg bruker ipad'n...:-/ 3 1/2 uke siden nå, kun 1/2 uke til jeg kan sove uten bh'en, meeeen tror nok jeg sover med den et par uke til jeg altså, merker jo ikke noe av den:-) Tok sol for første gang i går etter operasjon, å da la jeg sokkene min over tapen, for sikkerhetskyld, haha :'D Jaa, mine er ikke i nærheten av hennes Men hun er jo ganske lav? Er hun ikke sånn 160? Hun har jo over muskel også, da ser de gjerne større ut, og hun hadde jo en del pupp før operasjonen.. Synes det er helt sykt å se på før og etter av mine, kan ikke huske at de virkelig var så små.. og skeive.. Tror det kroppsbildet mitt har vært litt forvrengt altså! Er kjempehappy nå i alle fall, de er jo gedigne 1
Michastar Skrevet 25. oktober 2013 #29093 Skrevet 25. oktober 2013 Hæææ? Det så ikke sånn ut! Dine er jo dødsfine :D Hva slags profil og var det under eller over muskel? Jaa jeg elsker dem!!! Jeg har moderat profil, over muskel :-D kan hende de blir litt større etterhvert når de dropper mer ned : )) huden min er enda kjempetrang..
Froskehopp Skrevet 25. oktober 2013 #29094 Skrevet 25. oktober 2013 Har dere fått tilbake følelsen i puppene? Er det som før eller borte enkelte steder? Merker det er det jeg gruer meg mest til.. Tenk om jeg mister følelsen og mister gleden av boob orgasmer?!?!Da blir jeg seriøst lei meg! :s Jeg har fått tilbake all følelse, bortsett fra på undersiden! Brystvortene er veldig ømme da. Jeg var også redd for å miste følelse, men det ser ut til å ha gått bra
Lille v Skrevet 25. oktober 2013 #29095 Skrevet 25. oktober 2013 Har dere fått tilbake følelsen i puppene? Er det som før eller borte enkelte steder? Merker det er det jeg gruer meg mest til.. Tenk om jeg mister følelsen og mister gleden av boob orgasmer?!?!Da blir jeg seriøst lei meg! :s Jeg var førstegangsopr. i -97 med saltvannsinnlegg. Inngang under brystvorten. Mistet følelsen i lang tid, men fikk tilbake etter hvert. Den ble aldri som før, mer irritasjonsfølelse når de ble berørt..:-/
Mathildabc Skrevet 25. oktober 2013 #29096 Skrevet 25. oktober 2013 Hei på dere! Har lest gjennom hele dagboken her nå, brukt laaaaang tid på dette Vil også være med i gjengen! Jente på 23 år, har ett barn som jeg ammet for litt over 3 år siden. Brystene ble da stoore, og sank raskt ned da jeg var ferdig. Var på konsultasjon hos Klinikk Stokkan i Trondheim og fikk da beskjed om at jeg kunne legge innlegg over muskel og eventuelt ta løft etter ett år dersom de sank mer. Følte kanskje at det var en merkelig konsultasjon, hun brukte 10 min på hele greia. De jeg har lest om før har fått prøve innlegg i bh'er og blitt målt og slik, men her kledde jeg bare av meg og hun streka litt med en penn. Kontaktet Fornebuklinikken i etterkant, og her vil Mette Haga gjøre et løft, og så eventuelt innlegg om noen mnd, da under muskel! Er det noen her som har erfaring med brystløft? Hvordan er tiden etterpå?
Pix1234 Skrevet 25. oktober 2013 #29097 Skrevet 25. oktober 2013 Wuhu nå har jeg målt meg på change! Å høre ordene du er 60E eller 65DD er så rart! La inn under 300 cc så trodde aldri de skulle si så mye :D goodbye little A's
sukkerpia Skrevet 25. oktober 2013 #29098 Skrevet 25. oktober 2013 HJELP!! Fikk plutselig sånn stikking i høyre puppen :O Er det flere som har kjent det? kjennes ut som noen stikker inni den.. er jo 'lenge' siden jeg opererte nå, snart 4 uker.. ikke kjent noe sånt før.. Blir litt redd :-/ Kan kjennes ut som sånn stikking jeg hadde da jeg ammet og fikk sopp.. Kan det være at jeg har fått sopp pga bh'en jeg går med 24/7? eller er det normalt med stikking? Blir så redd :-(
Pix1234 Skrevet 25. oktober 2013 #29099 Skrevet 25. oktober 2013 HJELP!! Fikk plutselig sånn stikking i høyre puppen :O Er det flere som har kjent det? kjennes ut som noen stikker inni den.. er jo 'lenge' siden jeg opererte nå, snart 4 uker.. ikke kjent noe sånt før.. Blir litt redd :-/ Kan kjennes ut som sånn stikking jeg hadde da jeg ammet og fikk sopp.. Kan det være at jeg har fått sopp pga bh'en jeg går med 24/7? eller er det normalt med stikking? Blir så redd :-( Har også plutselig fått det 3 uker etter op. Også litt bekymra men regnet med at det er nervene i brystet som våkner opp igjen osv.. Ikke sikker da..
sukkerpia Skrevet 25. oktober 2013 #29100 Skrevet 25. oktober 2013 Har også plutselig fått det 3 uker etter op. Også litt bekymra men regnet med at det er nervene i brystet som våkner opp igjen osv.. Ikke sikker da.. Sendte Mail t klinikken å spurte, å du har helt rett! Var nerver som kan for det, å det er helt vanlig! Kan være sånn opp til 1år :-) PJUUUUHHHH!!!!! Ble redd jeg altså ;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå