Pix1234 Skrevet 27. oktober 2013 #29141 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg skal opereres på Fornebuklinikken den 1.november bare brystløft i denne omgangen da, skulle ønske jeg kunne ta både silikonen og løftet i samme operasjon men det ville de ikke anbefale. Har dere hatt mye ubehag etter operasjonene dere som har under muskel? Sånn vondt VONDT, eller mest stølhet og sånn? Tokk under musklen, brukte ikke noen av de smerte stillende de ga meg bortsett fra 1 paracet den første dagen, etter det følte jeg at jeg ikke trengte det, var bare litt støl når jeg skulle opp av stoler/på morningen
Sokka Skrevet 28. oktober 2013 #29142 Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Dere, jeg skal til Sverige en tur neste helg, er da 4 1/2 uker siden operasjonen! Ville dere turt å ha på bh med spiler en hel dag? Kirurgen sa jo at det gikk greit å ha på sv og til, så lenge det ikke var hele dagen... Vet liksom ikke om jeg tørr heller men merker den siste uken nå at puppene har forandret seg, ikke så ømme lengre, og de er mye mykere :-) hva tror dere?Jeg ville ikke gjort det. Men så har jeg fått beskjed om å ikke bruke spilebh på et halvt år. 2mnd igjen til jeg slipper å tenke på hva slags bh jeg bruker da blir det shopping! Endret 28. oktober 2013 av Sokka
Nataleen Skrevet 28. oktober 2013 #29143 Skrevet 28. oktober 2013 Tokk under musklen, brukte ikke noen av de smerte stillende de ga meg bortsett fra 1 paracet den første dagen, etter det følte jeg at jeg ikke trengte det, var bare litt støl når jeg skulle opp av stoler/på morningen Blir så glad når jeg leser sånt!
Michastar Skrevet 28. oktober 2013 #29144 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg skal på jentetur til Oslo 4 uker etter op og skal kun bruke spileløs bh :-)
Michastar Skrevet 28. oktober 2013 #29145 Skrevet 28. oktober 2013 JENTER. Jeg har litt småpanikk her skulle se litt på puppene mine i går, og det er 16 dager siden op i dag... og størrelsen er veldig (!) forskjellig. Når er det puppene blir lik størrelse? Håper virkelig jeg stresser for ingenting
Sjokoladenøtt Skrevet 28. oktober 2013 #29146 Skrevet 28. oktober 2013 JENTER. Jeg har litt småpanikk her skulle se litt på puppene mine i går, og det er 16 dager siden op i dag... og størrelsen er veldig (!) forskjellig. Når er det puppene blir lik størrelse? Håper virkelig jeg stresser for ingenting Jeg har også tenkt den tanken gitt Det tar gjerne 3-4 mnd før de stabiliserer seg. Implantatet "dropper" jo litt uansett og legger seg mer naturlig etter en stund, så de kan se kjempeskeive og merkelige ut de første mnd Spesielt hvis de har flyttet folden nedover.
sukkerpia Skrevet 28. oktober 2013 #29147 Skrevet 28. oktober 2013 Lurer også litt på dette, torsdag er det 4 uker siden min operasjon og vil bruke en normal bh til kostyme festen.. Et par timer.. Skader det? Eller burde man kansje ta ut spilene for å være på den sikre siden? Noen timer skader ikke nei:-) det sa kirurgen til meg. Men jeg er usikker fordi dette blir en hel dag.. Men den bh'en jeg har er kjempe behagelig, og den gnager ikke med spiler osv.. Når kunne du begynne å bruke spileløs bh da?:-)
sukkerpia Skrevet 28. oktober 2013 #29148 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg ville ikke gjort det. Men så har jeg fått beskjed om å ikke bruke spilebh på et halvt år. 2mnd igjen til jeg slipper å tenke på hva slags bh jeg bruker da blir det shopping![/quote Så rart at det er så forskjellig :-) føler nesten st den spile bh'en jeg har fra triumph støtter mere en støttebh'n jeg fikk Har prøvd den på, å spilene er utenfor protesene og gnager ikke :-) jeg får vel tenke litt på det.. Jeg har jo spileløs bh også, men føler ikke den støtter like mye som den med spiler :-)
Michastar Skrevet 28. oktober 2013 #29149 Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Jeg har også tenkt den tanken gitt Det tar gjerne 3-4 mnd før de stabiliserer seg. Implantatet "dropper" jo litt uansett og legger seg mer naturlig etter en stund, så de kan se kjempeskeive og merkelige ut de første mnd Spesielt hvis de har flyttet folden nedover. Huff, håper det! Størrelsen er veldig forskjellig.. Den ene er itillegg mere rund og er høyere oppe enn den andre, som er 'lenger' og ikke så rundt som den andre.. Endret 28. oktober 2013 av Michastar
sukkerpia Skrevet 28. oktober 2013 #29150 Skrevet 28. oktober 2013 JENTER. Jeg har litt småpanikk her skulle se litt på puppene mine i går, og det er 16 dager siden op i dag... og størrelsen er veldig (!) forskjellig. Når er det puppene blir lik størrelse? Håper virkelig jeg stresser for ingenting Mine var forskjellige lenge, så ikke stress :-)
Sjokoladenøtt Skrevet 28. oktober 2013 #29151 Skrevet 28. oktober 2013 Huff, håper det! Størrelsen er veldig forskjellig.. Den ene er itillegg mere rund og er høyere oppe enn den andre, som er 'lenger' og ikke så rundt som den andre.. Mine er også litt ute på tur enda, og det er snart tre mnd siden De blir bedre med tida da heldigvis Tror ikke det er noe å bekymre seg for Og forresten, jeg gikk med spilebh for litt sida, bare noen timer da Var og fikset meg ny bh hos .. nå ex-svigers, menmen det er en annen historie Så lenge man ikke bruker det over lengre tid gjør det ikke noe Vil ikke anbefale å gjøre det før det har gått i alle fall 2 mnd.. Bruker enda spileløst til vanlig, og med spiler om jeg er ute eller noe slikt f eks. Sover ikke med støttebhen heller så ofte nå, synes den gnager sånn
Bonbona Skrevet 28. oktober 2013 #29152 Skrevet 28. oktober 2013 Media, det skal du ikke tenke på, blir helt sikkert fint resultat selv om man ikke er super tynn! Jeg prøver jo faktisk å legge på meg litt jeg så;-) la på meg 2kg etter operasjonen (juhuuu), siden jeg ble sittende så my i ro :-) Du har sikkert rett Og de vil iallefall passe bedre til resten av kroppen. 2 kg er jo bra det!
Nataleen Skrevet 28. oktober 2013 #29153 Skrevet 28. oktober 2013 Da er 32.800kr betalt ! :D 1 uke igjen til operasjon
Pix1234 Skrevet 28. oktober 2013 #29154 Skrevet 28. oktober 2013 Noen timer skader ikke nei:-) det sa kirurgen til meg. Men jeg er usikker fordi dette blir en hel dag.. Men den bh'en jeg har er kjempe behagelig, og den gnager ikke med spiler osv.. Når kunne du begynne å bruke spileløs bh da?:-) Står at jeg ikke skal bruke på 6 mnd, så vurderer å bare klippe ut spilene
Gjest Kaie Skrevet 28. oktober 2013 #29155 Skrevet 28. oktober 2013 Noen som vet om man må ta ut p-stav før opr?
Jumbo1994 Skrevet 28. oktober 2013 #29156 Skrevet 28. oktober 2013 Da er 32.800kr betalt ! :D 1 uke igjen til operasjon Jeg betalte også nå, gruuusomt, men gøy :D Føler bare det nærmer seg mer og mer! Masse masse lykke til, gleder meg til å høre hvordan det går med deg!
Nataleen Skrevet 28. oktober 2013 #29157 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg betalte også nå, gruuusomt, men gøy :D Føler bare det nærmer seg mer og mer! Masse masse lykke til, gleder meg til å høre hvordan det går med deg! Ja,da er vel det verste unnagjort hehe.
Michastar Skrevet 28. oktober 2013 #29158 Skrevet 28. oktober 2013 Noen som vet om man må ta ut p-stav før opr? Jeg sluttet på ppiller to uker før. Men ring dem å hør.
sukkerpia Skrevet 28. oktober 2013 #29159 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg sluttet på ppiller to uker før. Men ring dem å hør. Hvorfor sluttet du på p pillene? Jeg gjorde ikke det!
puppejenta! Skrevet 28. oktober 2013 #29160 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg opererte hos dr.haga. veldig flink:-) Kunne vel bruke armer forsiktig etter noen dager men hadde veldig vondt på høyre side som hemmet meg men reiste med fly dagen etter opr :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå