Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vil tipse dere med en spileløs bh! Jeg har en stk fra Victoria Secret og en fra lindex. Å fyflate så stor forskjell, den fra lindex er helt sykt god å ha på!!! Har aldri kjent så god bh før, gnager ikke å kjenner ikke ut som jeg har på bh;-) Poster med en bilde av den, de selger den på lindex sine hjemmesider å! Jeg har 75D i spilebh mens i denne måtte jeg ha 75C. Er nok fordi det er litt pushup i alle spilebh'er så da blir det lite med 75C :-)

De ble utrolig fine. Misunnelig! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk alle sammen :-) Er veldig fornøyd jeg også! Tenker litt på hvordan de blir etter et svangerskap og amming til, meeen enda noen år til :-) Kanskje de bare blir enda mer naturlig etter en graviditet :-)

Skrevet

Heihei.
Jeg er innom å titter i denne tråden i blant. Og fikk lyst til å skrive en liten hilsen. Så måtte lage meg en nytt nick, siden jeg ikke kunne poste som AB her :ler:

Jeg tok silikon for 10 år siden. Og er veldig fornøyd. Tok 220 under muskel, så jeg fikk en 75B når jeg var ferdig operert. Hadde nesten ingenting fra før. Nå når jeg er 30 har de plutselig vokst litt igjen, så nå har jeg faktisk blitt 75C/70D.

Husker fortsatt de første månedene når de var harde som baller. Nå er de myke og gode, og har fått et naturlig utseende med bittelitt heng. Har vært på brystundersøkelse hos bedrifthelsetjenesten et par ganger, og begge gangene har legen ikke sett at jeg har silikon. :)

Jeg ser at regler og sånt har endret seg mye på 10 år. Og jeg aner ikke om jeg har høyprofil eller lav eller hva det nå er, det ser ut som dere har stålkontroll på.

Skrevet

Hei Innom!

Så hyggelig at du ville hilse på og dele erfaring :) gleder meg til jeg kan løfte barna mine og trene igjen! :) har du merket noe i forhold til det siden du tok under muskel? Er du svakere eller kan du kjenne noe småvondt i forskjellige løft/brå bevegelser?

Skrevet

Nataleen og sukkerpia, dere har fått råflotte pupper! Jeg har også sett den bhen fra lindre! og håper de fortsatt har den når jeg skal på shopping etter op :)

Skrevet

Å herregud, dette var jo litt gøyskummelt!

Åja, ja føler mødre ofte skjønner det. Tror veldig mange har hatt litt komplekser for puppene ogsånn, og de skjønner jo kanskje også at de spiller en stor rolle for å føle seg bra :-)

Hehe ja, hele min familie reiser på ferie den dagen jeg skal opperere, og skal feire jula i Afrika. Så jeg tilbringer jula med kjæresten min, også feirer vi jul hos hans familie da. Tror ikke det gjør noe om de får vite det heller, for de så greie som dagen er lang.

Hadde jeg visst hvordan pappa kom til å reagere, så hadde jeg nok ikke sagt det til han. Jeg feilvurderte han litt. Han er somregel ganske rund i kantene, og tar ting somregel med en teit spøk og sier selv at det er fint med damer med silikon. Men til meg var det "åååh, ja men du er jo for faenmeg dattera mi!!! Du er så fin som du er, og vil ikke at du skal få oppmerksomhet på de områdene" osv. i lange remser :P

Hahaha, reaksjonen til faren din :P

Skrevet

Nei, kjenner det overhode ikke. Ingen smerter, og inget ubehag. Jeg husker de første månedene, kanskje opp til et år at det var sånn at jeg kjente de. Selv om det ikke var vondt. Men at de var der. Nå er det som om de er mine egne. Jeg er ganske svak da, men det har vel mer med at jeg ikke er så flink til å trene :P

Skrevet

Skal gjøre det på teres colosseum i Oslo :) Meget spent, vurderer å få fremskyndet operasjonen til neste uke da det egentlig passer mye bedre! Om jeg gjør det rekker jeg ihvertfall ikke å få ny konsultasjon, men få gå ut i fra at det blir bra med 450 cc. Må jo stole på kirurgen. Det jeg tenker er at det kommer til å gjøre enda vondere siden de er så store haha. Men så ille forskjell er det vel ikke :P

Edit: Jeg har en 80B nå. Så ikke så veldig store akkurat...

Det koster visst ingenting har jeg fått beskjed om :) Spennende om du får operasjon allerede neste uke da!

Skrevet

**

Jeg har egentlig aldri tenkt noe særlig alvorlig over det.

Da vi vokste opp var nok jeg en av de desidert første som fikk pupper, men de stoppet tidlig opp og det ble aldri til at jeg fikk de store, fine puppene jeg hadde passet best i. Misforstå meg rett, jeg hadde slett ikke små pupper. Problemet var heller at de ble små i forhold til den brede brystkassen over overkroppen min generelt. De passet meg rett og slett ikke.

Ikke for det, jeg må innrømme at jeg har nytt å ha små, perky pupper de siste årene. Det blir nok ikke fullt så fint å gå BH-løs med tynn genser nå når jeg har fått store pupper. ;)

Jeg har nok alltid spøkt om at jeg en dag skal ta brystoperasjon, men jeg mente det egentlig ikke. Av en eller annen grunn tenkte jeg bare ikke på det som et reelt alternativ.

For kort tid siden satt jeg nok en gang og spøkte om det, da det slo meg: "Hvorfor ikke?"

Dagen etter hadde jeg bestilt konsultasjon hos Fornebuklinikken, og i underkant av to måneder senere var jeg ferdigoperert.

Med andre ord var ikke dette noe jeg brukte lang tid på å bestemme meg for. Dette er naturligvis ikke den anbefalte fremgangsmåten, en burde vel ta tiden mer til hjelp ved slike avgjørelser, men for min del har det vært helt korrekt. Jeg har ikke sett tilbake på den avgjørelsen et eneste sekund.

Vil tipse dere med en spileløs bh! Jeg har en stk fra Victoria Secret og en fra lindex. Å fyflate så stor forskjell, den fra lindex er helt sykt god å ha på!!! Har aldri kjent så god bh før, gnager ikke å kjenner ikke ut som jeg har på bh;-) Poster med en bilde av den, de selger den på lindex sine hjemmesider å! Jeg har 75D i spilebh mens i denne måtte jeg ha 75C. Er nok fordi det er litt pushup i alle spilebh'er så da blir det lite med 75C :-)

Jeg har samme BH, hvis jeg ikke tar helt feil. Har kjøpt to forholdsvis ulike fra Lindex, og de begge virker ufattelig gode. Sjanset og kjøpte i størrelse 75D uten å prøve, og det virker som om det passer bra. I følge papirene mine kunne jeg begynne å bruke spileløse BHer på tirsdag, men har faktisk ikke kommet så langt. :fnise:

Skrevet

Det koster visst ingenting har jeg fått beskjed om :) Spennende om du får operasjon allerede neste uke da!

Fant ut av det jeg også, skal opp til klinikken i morgen for å prøve innleggene i bh for siste gang for å se om det blir bra, så skal de se om de kan fikse en time til meg neste uke! Wee gleder meg. Har alt i orden ihvertfall, pengene på konto og kjøpt inn alle resepter

Skrevet

Superfine pupper dere har fått Nataleen og Sukkerpia!! Ønsker å få et så bra resultat jeg også ;D

Jeg har bestemt meg, for ca. en uke siden at jeg nå skal vente med operasjon inntil videre. Jeg gikk så mye fram og tilbake, og klarte ikke å bestemme meg.

I tillegg så har jeg en del eksamener i desember, noe som ville vært itt problematisk hvis jeg skulle blitt operert i slutten av november- med tanke på intens lesing og skriving.. I tillegg har jeg to deltidsjobber som jeg har forpliktet meg til å møte opp på, og som jeg mest sannssynlig ikke ville fått så mye fri fra..

Dessuten har jeg gjort et forsøk med å bytte p-piller for å se om jeg vil få større av det, før jeg bestemmer meg for at en operasjon vil være siste mulighet for å få større pupper. Jeg har gått på ceracette i et år nå, og gikk over på microgynon nå for en uke siden. Noen som har hatt erfaringer med den p-pillen? Jeg har gått opp 2 kg allerede nå, og føler meg nesten sulten hele tiden.. :S

Skrevet

Jeg går på microgynon, har gått på ppiller i tilsammen 4 år, microgynon bare det siste året. Jeg la på meg når jeg startet på P piller for fire år siden, har gått ned igjen nå da, men la ikke på meg av microgynon når jeg startet på det i fjor, fikk ikke større pupper heller :( Tror de tre første mnd er en sånn bivirkningsfase, så når jeg byttet P pille fikk jeg tre mnd med humørsvingninger og følte meg ikke helt som meg selv, var så sur :S Som sagt gikk det gradvis over etter tre mnd :)Men hver kropp er jo forskjellig så trenger ikke bety at du reagerer likt, jeg er kjempefornøyd med microgynon da :)

Gjest helenemh
Skrevet

Hei! Har et spørsmål til dere som har tatt silikon og vet litt mer om det enn meg. Var nettopp på konsultasjonstime og fikk besvart en god del spørsmål - i tillegg til å få se protesene og størrelsene som var aktuelle for meg. Han anbefalte meg å ta over muskel, noe jeg ble overrasket over, i og med at jeg har a-cup fra før. Kirurgen sa at om jeg ønsker kløft, bør jeg ta over i mitt tilfelle. Kan velge mellom 290g, 300g og 350g. Har lyst på så stort som mulig, uten at det ser unaturlig ut. Dette sa jeg også, og da la han frem de tre størrelsene. Noe større får jeg ikke, og det vil jeg heller ikke ha.

Fikk bedskjed om å kjøpe meg en sportsbh i størrelsen jeg ser for meg og bestemme meg for om vi skal gjøre inngrepet via brystvorte eller under brystet. Jeg har bestemt meg for under brystet, men har ikke helt bestemt meg angående størrelse. De fleste anbefaler jo så lite som mulig føler jeg.. men jeg vil ikke ha så lite som mulig - men heller så stort som "mulig" uten at det ser helt pamela ut.

Hva tenker dere? :vetikke:

Skrevet

Superfine pupper dere har fått Nataleen og Sukkerpia!! Ønsker å få et så bra resultat jeg også ;D

Jeg har bestemt meg, for ca. en uke siden at jeg nå skal vente med operasjon inntil videre. Jeg gikk så mye fram og tilbake, og klarte ikke å bestemme meg.

I tillegg så har jeg en del eksamener i desember, noe som ville vært itt problematisk hvis jeg skulle blitt operert i slutten av november- med tanke på intens lesing og skriving.. I tillegg har jeg to deltidsjobber som jeg har forpliktet meg til å møte opp på, og som jeg mest sannssynlig ikke ville fått så mye fri fra..

Dessuten har jeg gjort et forsøk med å bytte p-piller for å se om jeg vil få større av det, før jeg bestemmer meg for at en operasjon vil være siste mulighet for å få større pupper. Jeg har gått på ceracette i et år nå, og gikk over på microgynon nå for en uke siden. Noen som har hatt erfaringer med den p-pillen? Jeg har gått opp 2 kg allerede nå, og føler meg nesten sulten hele tiden.. :S

Startet på microgynon når jeg var 16 i håp om større pupper, etter venninner fikk større pupper ved hjelp av p piller, en gikk fra a til c på 3 mnd! Men så fant jeg ut microgynon er en av pillene med minst bivirkninger (også da en av de tryggeste i forhold til blod propp osv), så ingen ting skjedde :( de venninnene mine som fikk større brystet av p piller gikk alle på Yasmin, men nå er også det en av pillene med størst risiko for blodpropp..

Skrevet

Brystløft er ikke ille i det hele tatt, nå er det 4 måneder siden jeg tok det, puppene er helt perfekt og arrene er blitt små tynne streker som så vidt viser. Vær flink å bruke teip, så blir de kjempefine :) Gled deg til å se hvordan de utvikler seg om noen måneder, jeg er super fornøyd, men synes dog de er alt for små nå, derfor tar jeg å fyller opp med silikon! Skal du det?

Jeg har tenkt tanken, men når jeg ser dem nå etter løftet så er jeg så fornøyd! De forandrer seg sikkert veldig etterhvert, de er jo bare en uke gamle. Kjenner at jeg har vært litt vel aktiv, veldig stramt men ikke vondt :) Spent på hvordan det er å ta av tapen, den sitter jo bom fast!!

Skrevet

Man blir bare dårlig som fy av cerazette.. har gått på den i over 2 år, slutta nå for litt siden, gikk ned 3 kg.. fikk altfor høy matlyst, deprimert, mindre sexlyst.. Hadde aldri mensen heller, det er jo bra for meg forsåvidt :P Og NEI.. ikke større pupper av disse heller..

Jeg fikk noe større når jeg gikk på yasmin, men fikk samme bivirkningene av dem + mye kviser på rumpa (wtf..)

Man får ikke større pupper av p-piller, det går vekk så fort man slutter uansett.. Og det er bare tull med de som sier de går fra en a til en c, puppene vokste trolig noe raskere på pillen, hun hadde vel fått sånne pupper uansett..

Skrevet

Hei! Har et spørsmål til dere som har tatt silikon og vet litt mer om det enn meg. Var nettopp på konsultasjonstime og fikk besvart en god del spørsmål - i tillegg til å få se protesene og størrelsene som var aktuelle for meg. Han anbefalte meg å ta over muskel, noe jeg ble overrasket over, i og med at jeg har a-cup fra før. Kirurgen sa at om jeg ønsker kløft, bør jeg ta over i mitt tilfelle. Kan velge mellom 290g, 300g og 350g. Har lyst på så stort som mulig, uten at det ser unaturlig ut. Dette sa jeg også, og da la han frem de tre størrelsene. Noe større får jeg ikke, og det vil jeg heller ikke ha.

Fikk bedskjed om å kjøpe meg en sportsbh i størrelsen jeg ser for meg og bestemme meg for om vi skal gjøre inngrepet via brystvorte eller under brystet. Jeg har bestemt meg for under brystet, men har ikke helt bestemt meg angående størrelse. De fleste anbefaler jo så lite som mulig føler jeg.. men jeg vil ikke ha så lite som mulig - men heller så stort som "mulig" uten at det ser helt pamela ut.

Hva tenker dere? :vetikke:

Jeg ble også anbefalt av kirurgen å ta over, til tross for at jeg trodde det motsatte. Jeg hadde riktignok litt pupp fra før, så det var nok grunnen i mitt tilfelle.

Har man litt brystvev eller fett på overkroppen får man gjerne bedre resultat av å ta over enn under.

Angående størrelse er det vanskelig å gi en anbefaling. For noen kan 290g utgjøre en stor forskjell, mens hos andre vil det knapt vises. Det hele kommer an på hvor mye pupp du har fra før og utformingen på brystkassen din. Har du bred eller smal brystkasse?

Jeg ville kontaktet kirurgen og spurt om de kommer til å prøve ulike størrelser under inngrepet eller om man blir "stuck" med den størrelsen man avtaler på forhånd. Hvis det siste stemmer ville jeg funnet meg en annen kirurg hvis jeg var deg.

De fleste kirurger vil nemlig prøve ulike størrelser på deg under inngrepet, fordi det ofte viser seg at det de først trodde ville passe ikke gjør det. Jeg er living proof på det. På konsultasjonen ble jeg anbefalt 335g, 345g ville være maksimalt i følge kirurgen. Dette viste seg å ikke stemme, og i dag har jeg 365g.

Hvor er det du har vært på konsultasjon?

Gjest helenemh
Skrevet

Jeg ble også anbefalt av kirurgen å ta over, til tross for at jeg trodde det motsatte. Jeg hadde riktignok litt pupp fra før, så det var nok grunnen i mitt tilfelle.

Har man litt brystvev eller fett på overkroppen får man gjerne bedre resultat av å ta over enn under.

Angående størrelse er det vanskelig å gi en anbefaling. For noen kan 290g utgjøre en stor forskjell, mens hos andre vil det knapt vises. Det hele kommer an på hvor mye pupp du har fra før og utformingen på brystkassen din. Har du bred eller smal brystkasse?

Jeg ville kontaktet kirurgen og spurt om de kommer til å prøve ulike størrelser under inngrepet eller om man blir "stuck" med den størrelsen man avtaler på forhånd. Hvis det siste stemmer ville jeg funnet meg en annen kirurg hvis jeg var deg.

De fleste kirurger vil nemlig prøve ulike størrelser på deg under inngrepet, fordi det ofte viser seg at det de først trodde ville passe ikke gjør det. Jeg er living proof på det. På konsultasjonen ble jeg anbefalt 335g, 345g ville være maksimalt i følge kirurgen. Dette viste seg å ikke stemme, og i dag har jeg 365g.

Hvor er det du har vært på konsultasjon?

Takk for svar! Jeg har litt pupper fra før, men det er ikke mye å skrive hjem om for å si det slik. Det jeg tror (og har lest) som gjør at jeg til en viss grad skjønner forslaget med å ta over muskel, er at jeg har relativt bred brystkasse. Har plass til en del i bredden i alle fall. Samtidig så er jeg veldig tynn, men ikke direkte spinkel. Kirurgen ba meg skrive ned alle spørsmål jeg kommer opp med inntill operasjonsdagen, så snakker vi sammen og avtaler den endelige størrelsen dagen jeg opereres. Det synes jeg høres greit ut!

Skummelt det du sier om at 290 utgjør lite for noen, men mye for andre. Er redd for at om jeg velger 350 g så kommer det til å bli kanonstort på kroppen min når jeg våkner opp. Likevel synes jeg det så passe ut og ikke skremmende når jeg holdt den i hånden. Skal ta operasjon på Teres Nobel!

Skrevet

Takk for svar! Jeg har litt pupper fra før, men det er ikke mye å skrive hjem om for å si det slik. Det jeg tror (og har lest) som gjør at jeg til en viss grad skjønner forslaget med å ta over muskel, er at jeg har relativt bred brystkasse. Har plass til en del i bredden i alle fall. Samtidig så er jeg veldig tynn, men ikke direkte spinkel. Kirurgen ba meg skrive ned alle spørsmål jeg kommer opp med inntill operasjonsdagen, så snakker vi sammen og avtaler den endelige størrelsen dagen jeg opereres. Det synes jeg høres greit ut!

Skummelt det du sier om at 290 utgjør lite for noen, men mye for andre. Er redd for at om jeg velger 350 g så kommer det til å bli kanonstort på kroppen min når jeg våkner opp. Likevel synes jeg det så passe ut og ikke skremmende når jeg holdt den i hånden. Skal ta operasjon på Teres Nobel!

Det har vel litt med hva slags kroppsform du har også, lav/høy, tykk/tynn, bred eller smal brystkasse, brede eller smale hofter.? Skal selv ta 300 over muskel, synes at det er stort, men tror det vil se naturlig ut på meg fordi jeg har så brede hofter.. Personlig syns jeg to gode eksempler er bloggerne tuva (300) og tcmn(325). Begge tok over muskel, på tuva ser det naturlig/passelig ut fordi hun er bred, mens på tcmn ser det veldig stort ut blant annet fordi hun er smalere kropp, pluss hun hadde litt pupp fra før av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...