Boobsday Prepper Skrevet 12. november 2013 #29481 Skrevet 12. november 2013 Ah, okei, det var bra.. Begynte og tvile på hele operasjonen når jeg fikk høre dette, da niplene faktisk er det eneste jeg er fornøyd med, haha. Men da håper jeg på at dette bare var tull! Jeg har et spørsmål til: Jeg skal ha eksamen 9 desember, og operasjonen er 19. november. Etter hvor mange dager tror du jeg er oppegående nok til og dra på lesesalen? De aller første par dagene kan det hende at du er såpass susete i hodet og "borte" at du ikke er helt i stand til å konsentrere deg om noe som helst. Jeg var i fin form og kunne vært out and about tidlig, men pga. rastløshet og konsentrasjonsvansker hadde det vært bortkastet å lese. Etter kort tid vil du føle deg bedre og kanskje det aller beste vil være å lese litt hjemme i sofakroken en dag eller to? Du vil uansett kjenne det på deg selv når du er klar for lesesalen, men jeg nekter å tro at det vil ta mange dagene. Skal jeg tippe, så tør jeg å si rundt tre-fire dager, kanskje?
Nataleen Skrevet 12. november 2013 #29482 Skrevet 12. november 2013 Jeg hadde time 11.30, men satt og venta litt. Og erget meg over hvor freshe de andre som satt der var. De skulle jo opereres hele gjengen, jeg så ut som et spøkelse den dagen jeg skulle opereres Samme tenkte jeg! Haha satt du i en stol? Jeg satt meg i stolen nærmest tv'en
Mathildabc Skrevet 12. november 2013 #29483 Skrevet 12. november 2013 Samme tenkte jeg! Haha satt du i en stol? Jeg satt meg i stolen nærmest tv'en Dere satt tre stykker borte ved tv'en der, så satt jeg i andre enden
carmen81 Skrevet 12. november 2013 #29484 Skrevet 12. november 2013 Hei! Skal operere om en uke. Under muskel, 300 og 275g. Fikk høre av ei her om dagen at de som tok under muskel fikk "nedover nipler". Altså nipler som pekte nedover osv, og at dette ikke ble så veldig fint. Er det noen som har under muskel som kan avkrefte dette eller? Ble liiitt stressa... Lykke til med op! :D Det med nedover nipler er ikke tilfelle...
Nataleen Skrevet 12. november 2013 #29485 Skrevet 12. november 2013 Dere satt tre stykker borte ved tv'en der, så satt jeg i andre enden Ok,turte ikke se meg så masse i rundt jeg men morsomt at vi var der samtidig! Da satt du der sikkert da jeg kom..
belle_ Skrevet 12. november 2013 #29486 Skrevet 12. november 2013 Har du fått svar på når du skal opereres? Hvor mye skal du legge inn? Så spennende! Er det lenge siden du tok løftet? Skal bytte teip etter ca 10-12 dager. Så i dag eller i morgen da, egentlig. Byttet på den ene i helgen, måtte bare se! Så ikke så ille ut som jeg hadde trodd Da har jeg fått operasjonsdato ja :D Jeg opereres nå på torsdag æææ, prøvde innleggene en siste gang i dag og jeg går for 450 cc, som vil bli en d-cup for meg sa legen. Blir under muskel og høy profil som planlagt. Jeg tok løft 20. juni i år. Anbefales å vente ihvertfall 3 mnd før man legger inn innleggene Er så spent og gruer meg!!
Mathildabc Skrevet 12. november 2013 #29487 Skrevet 12. november 2013 Ok,turte ikke se meg så masse i rundt jeg men morsomt at vi var der samtidig! Da satt du der sikkert da jeg kom.. Ja det husker jeg ikke helt, kanskje vi kom ganske samtidig Spennende at dere var fler, jeg var helt alene der før jeg skulle operere! Da har jeg fått operasjonsdato ja :D Jeg opereres nå på torsdag æææ, prøvde innleggene en siste gang i dag og jeg går for 450 cc, som vil bli en d-cup for meg sa legen. Blir under muskel og høy profil som planlagt. Jeg tok løft 20. juni i år. Anbefales å vente ihvertfall 3 mnd før man legger inn innleggene Er så spent og gruer meg!! Så gøy! Gleder meg til å høre hvordan det går med deg etter denne operasjonen Kjempespennende
Pix1234 Skrevet 12. november 2013 #29488 Skrevet 12. november 2013 Ah, okei, det var bra.. Begynte og tvile på hele operasjonen når jeg fikk høre dette, da niplene faktisk er det eneste jeg er fornøyd med, haha. Men da håper jeg på at dette bare var tull! Jeg har et spørsmål til: Jeg skal ha eksamen 9 desember, og operasjonen er 19. november. Etter hvor mange dager tror du jeg er oppegående nok til og dra på lesesalen? Tror det er veldig individuelt. Jeg opererte på en torsdag, slappet av fredagen og leste til skolen over helgen, var tilbake på skolen mandagen etter uten problemer:) måtte bare bruke litt baggy gensere og skjerf så ingen kunne se kompress båndet mitt haha
Jumbo1994 Skrevet 12. november 2013 #29489 Skrevet 12. november 2013 De aller første par dagene kan det hende at du er såpass susete i hodet og "borte" at du ikke er helt i stand til å konsentrere deg om noe som helst. Jeg var i fin form og kunne vært out and about tidlig, men pga. rastløshet og konsentrasjonsvansker hadde det vært bortkastet å lese. Etter kort tid vil du føle deg bedre og kanskje det aller beste vil være å lese litt hjemme i sofakroken en dag eller to? Du vil uansett kjenne det på deg selv når du er klar for lesesalen, men jeg nekter å tro at det vil ta mange dagene. Skal jeg tippe, så tør jeg å si rundt tre-fire dager, kanskje? Ja, det var det jeg tenkte, blir nok litt surrete.. Hadde tenkt og lese hjemme litt, men hadde bare vært dumt hvis eg ikke kom meg på lesesalen på flere uker, liksom! Jeg håper du har rett :D Tusen takk for hjelp!
Jumbo1994 Skrevet 12. november 2013 #29490 Skrevet 12. november 2013 Lykke til med op! :D Det med nedover nipler er ikke tilfelle... Tusen hjertelig takk for det :D Haha, nei, ble skikkelig stressa og begynte og angre når jeg fikk det slengt i trynet av ei jente i dag, altså....
Jumbo1994 Skrevet 12. november 2013 #29491 Skrevet 12. november 2013 Tror det er veldig individuelt. Jeg opererte på en torsdag, slappet av fredagen og leste til skolen over helgen, var tilbake på skolen mandagen etter uten problemer:) måtte bare bruke litt baggy gensere og skjerf så ingen kunne se kompress båndet mitt haha Ah, okei! Da kom du deg jo relativt fort, blir glad hvis jeg er i form til å gå på skolen etter 3 dager slik som deg! Haha, ja, det har jeg også tenkt på. Ikke akkurat flatterende det båndet. Ikke sportsbhen heller for den saks skyld! :D
Brienne Skrevet 12. november 2013 #29492 Skrevet 12. november 2013 Tror det er veldig individuelt. Jeg opererte på en torsdag, slappet av fredagen og leste til skolen over helgen, var tilbake på skolen mandagen etter uten problemer:) måtte bare bruke litt baggy gensere og skjerf så ingen kunne se kompress båndet mitt haha Heldig som kom deg så fort på bena igjen! tok du over eller under muskel?
Gjest maraii Skrevet 12. november 2013 #29493 Skrevet 12. november 2013 Er kompressbåndet tykt, slik at man kan se det godt?? Jeg som hadde planer om å gå med kjole på juleaften
Mathildabc Skrevet 12. november 2013 #29494 Skrevet 12. november 2013 Sportsbh'en er faktisk ikke sååå verst da dere! Får litt spisse pupper, men jeg synes de ser greie ut jeg :D
belle_ Skrevet 12. november 2013 #29495 Skrevet 12. november 2013 Så gøy! Gleder meg til å høre hvordan det går med deg etter denne operasjonen Kjempespennende Tenkte å lage en blogg nå om jeg får det til Så kan de som vil følge med der! Legger ut når jeg har fikset den
Boobsday Prepper Skrevet 12. november 2013 #29496 Skrevet 12. november 2013 Sportsbh'en er faktisk ikke sååå verst da dere! Får litt spisse pupper, men jeg synes de ser greie ut jeg :D Jeg er helt enig med deg! Jeg er selvsagt lettere lei av å gå med den samme typen BH i fem uker, og det er jo ikke akkurat som om den er råflatterende. Men så ille som folk skal ha den til å være er den slett ikke.
Nataleen Skrevet 13. november 2013 #29497 Skrevet 13. november 2013 Er kompressbåndet tykt, slik at man kan se det godt?? Jeg som hadde planer om å gå med kjole på juleaften Det er ikke tykt,men kan fort vises gjennom klær ja. På mandag kan jeg endelig kvitte meg med mitt! Bør man ta av teipen etter 10 dager uansett om den holder på å falle av eller ikke? Min sitter helt fint enda. Spent på å se arrene da....
Pix1234 Skrevet 13. november 2013 #29498 Skrevet 13. november 2013 Heldig som kom deg så fort på bena igjen! tok du over eller under muskel? Kjempe overasket og glad for det! Gjorde det vanskelig å ta det med ro innimellom da, glemte det bort et par ganger og prøvde å hente ting fra høyt oppe, ops, men tror det gikk bra Jeg tolk under muskel! Jeg syntes også puppene var spisse i den bh man får men nå nesten 6 uker etter så er de ikle like spisse i den bh
Brienne Skrevet 13. november 2013 #29499 Skrevet 13. november 2013 Dere som har operert, vises det godt og legger folk merke til det? Og hvordan har folk dere har fortalt det til tatt nyheten? Jeg har ikke lyst til å få så veldig mye oppmerksomhet rundt dette, det er jo privat Jeg går jo rundt med super push til vanlig, og aldri utringning, så jeg håper liksom at det ikke blir den store forskjellen med klær på. Hva tror dere?
Nataleen Skrevet 13. november 2013 #29500 Skrevet 13. november 2013 Dere som har operert, vises det godt og legger folk merke til det? Og hvordan har folk dere har fortalt det til tatt nyheten? Jeg har ikke lyst til å få så veldig mye oppmerksomhet rundt dette, det er jo privat Jeg går jo rundt med super push til vanlig, og aldri utringning, så jeg håper liksom at det ikke blir den store forskjellen med klær på. Hva tror dere? Med klær er det ingen som har reagert men vil tro jeg hadde fått noen kommentarer i bikini.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå