Gjest Myflower Skrevet 15. november 2013 #29561 Skrevet 15. november 2013 Kanskje det ja! Æsj,det er i allefall mindre pent Huff, ja. Har fått veldig fet hud i ansikt og på brystet Men, det er verdt det!
StellaC Skrevet 15. november 2013 #29562 Skrevet 15. november 2013 For meg har codaxol holdt i massevis jeg sover veldig stykkvis da, sov to timer i går kveld, våknet og la meg kl 3 og sov til halv 8, så var jeg våken til 11 og sovnet til 15, haha sånn går dagene Vanskelig å holde seg våken med de tablettene! Så regner med det holder med de altså. Blir det helt krise kan du jo ringe kirurgen og be han ringe inn en resept på sovetabletter til et apotek, men jeg tror egentlig det kommer til å gå bra altså! Når opererer du og hva(under, over, størrelse osv) ? Okei, da får jeg håpe at det holder ;D Jeg opererer på torsdag, 21 nov og skal ta 325cc under muskel, høyprofil Grugleder meg skikkelig!
belle_ Skrevet 15. november 2013 #29563 Skrevet 15. november 2013 Okei, da får jeg håpe at det holder ;D Jeg opererer på torsdag, 21 nov og skal ta 325cc under muskel, høyprofil Grugleder meg skikkelig! Det gjør det sikkert! Dessuten skulle jeg egentlig operere under muskel og da får man sterkere smertestillende med fra klinikken (morfintabletter), men siden de valgte å ta over allikevel, så holdt det med codaxol, noe det forsåvidt har gjort. Våknet nettop etter en 3 timers lang powernap, haha! Skal våge meg en tur på butikken med en venninne nå Kjenner den følelsen, er utrolig spennende og man må belage seg på smerter, men det er garantert verdt det!
belle_ Skrevet 15. november 2013 #29564 Skrevet 15. november 2013 Jeg blir gal av alle kvisene jeg har fått på brystet! Flere? Når forsvinner de evt? Hos meg har det gitt motsatt effekt, jeg har fått utrolg tør hud av den hibiscruben, nå har jeg aldri kviser generelt og huden min blir fort tør, så jeg tror den har skylden der ja
Gjest Siaz Skrevet 15. november 2013 #29565 Skrevet 15. november 2013 Hei! Har tatt silikon og er på min 4 dag nå Har noen spørsmål til dere som har tatt; 1. Når kan man slutte å ligge rett ut i sengen og begynne å bevege seg litt i huset? Har for det meste ligget i sengen i fire dager nå, og vært veldig i ro. Begynner å bli litt rastløs, men holder meg i ro til alle smertene er borte. Når begynte dere å "kvikne til" og når sluttet dere med smertestillende? 2. Når kan man dra å få målt størrelse? Hvor lenge vil dere ha ventet? Skjønner at puppene må miste hevelsen og falle på plass først, men har hørt at det kan ta flere mnd. Vil gjerne ha størrelsen klar til jeg får slutte å gå med sportsbh om 6 uker og kan begynne å bruke spileløs bh.
Nataleen Skrevet 15. november 2013 #29566 Skrevet 15. november 2013 Hei! Har tatt silikon og er på min 4 dag nå Har noen spørsmål til dere som har tatt; 1. Når kan man slutte å ligge rett ut i sengen og begynne å bevege seg litt i huset? Har for det meste ligget i sengen i fire dager nå, og vært veldig i ro. Begynner å bli litt rastløs, men holder meg i ro til alle smertene er borte. Når begynte dere å "kvikne til" og når sluttet dere med smertestillende? 2. Når kan man dra å få målt størrelse? Hvor lenge vil dere ha ventet? Skjønner at puppene må miste hevelsen og falle på plass først, men har hørt at det kan ta flere mnd. Vil gjerne ha størrelsen klar til jeg får slutte å gå med sportsbh om 6 uker og kan begynne å bruke spileløs bh. Jeg har aldri ligget lengre enn 2 timer av gangen sluttet med smertestillende dag 3 og kviknet til samme dagen. Har løftet på babyen min...og treåringen min...og støvsugd (forsiktig) og jobbet! (Frisør).
Gjest maraii Skrevet 15. november 2013 #29567 Skrevet 15. november 2013 Hei, er bare meg som har et spørsmål igjen... Jeg skal opperere 19.desember under muskelen. Og jeg er satt opp på jobb lille nyttårsaften og nyttårsaften. Det tror jeg ikke blir noe problem, siden er jo en stund etter operasjonen, men det er en good del tunge løft, og mye jobbing over hodehøyde på en måte, og det er dette jeg er litt skeptisk på om jeg kan klare. Hvor lang tid tok det før dere kunne løfte ganske tunge ting, og i det hele tatt strekke armene deres rett opp over hodet på en måte?
Gjest Myflower Skrevet 15. november 2013 #29568 Skrevet 15. november 2013 I kveld klør det noe helt forferdelig på det ene brystet, rett under der sports BHen begynner på oversiden. Er kjempe-tørr i huden på hele oversiden av brystet, huden er helt blank på en måte Noen som har hatt det liknende? Blir gal av kløen!
Nataleen Skrevet 16. november 2013 #29569 Skrevet 16. november 2013 Hei, er bare meg som har et spørsmål igjen... Jeg skal opperere 19.desember under muskelen. Og jeg er satt opp på jobb lille nyttårsaften og nyttårsaften. Det tror jeg ikke blir noe problem, siden er jo en stund etter operasjonen, men det er en good del tunge løft, og mye jobbing over hodehøyde på en måte, og det er dette jeg er litt skeptisk på om jeg kan klare. Hvor lang tid tok det før dere kunne løfte ganske tunge ting, og i det hele tatt strekke armene deres rett opp over hodet på en måte? Straks 14 dager siden op. Jeg har også under muskel. Ikke noe problem å løfte så lenge jeg løfter riktig,men å løfte armene over hodet er verre....
carmen81 Skrevet 16. november 2013 #29570 Skrevet 16. november 2013 Hehe så ei ung jente her igår som tydeligvis nylig hadde op puppene, og gjett om hun var stolt. Det kan jeg godt forstå! Drev å tittet og smilte hele tiden, kjente på siden og sjekker i bikinien hvordan de var. Ikke til å unngå for noen av oss, siden hun lå rett ved siden av bokstavligtalt. Satt selv og kjente hvor mye jeg gleder meg til selv å få gjort det, men kommer nok ikke til å sitte slik å tafse og titte offentlig. Haha Blitt himla mye bikinier man har handlet her nede, men det er så sykt gode på og fine. De i butikkene kommer med str p( small) til meg, men må hele tiden forklare at jeg må ha overdelene i g ( large) pga de blir større snart. Prøvd da med super push up på og har litt mer å gå , så de skal fint passe etter op.
Boobsday Prepper Skrevet 16. november 2013 #29571 Skrevet 16. november 2013 Hei! Har tatt silikon og er på min 4 dag nå Har noen spørsmål til dere som har tatt; 1. Når kan man slutte å ligge rett ut i sengen og begynne å bevege seg litt i huset? Har for det meste ligget i sengen i fire dager nå, og vært veldig i ro. Begynner å bli litt rastløs, men holder meg i ro til alle smertene er borte. Når begynte dere å "kvikne til" og når sluttet dere med smertestillende? 2. Når kan man dra å få målt størrelse? Hvor lenge vil dere ha ventet? Skjønner at puppene må miste hevelsen og falle på plass først, men har hørt at det kan ta flere mnd. Vil gjerne ha størrelsen klar til jeg får slutte å gå med sportsbh om 6 uker og kan begynne å bruke spileløs bh. Du trenger ikke holde sengen hele tiden. Etter så lang tid som fire dager kan du tilbringe mye tid oppe av sengen, men helst ikke legge ut på noen langtur eller finn på noe alt for ambisiøst. Jeg var med moren min på butikken og surret rundt i huset mye etter de aller første dagene, og på dag seks dro jeg på shopping alene. Man blir fort sliten, så man må passe seg for å være for ambisiøs. Du ser når puppene har begynt å finne sin endelige størrelse. Det er ingen verdens ting i veien for at du kan få dem målt når du skal gå over til å bruke spileløse BHer, for så å dobbelsjekke når du kan gå over til å bruke spiler. Hei, er bare meg som har et spørsmål igjen... Jeg skal opperere 19.desember under muskelen. Og jeg er satt opp på jobb lille nyttårsaften og nyttårsaften. Det tror jeg ikke blir noe problem, siden er jo en stund etter operasjonen, men det er en good del tunge løft, og mye jobbing over hodehøyde på en måte, og det er dette jeg er litt skeptisk på om jeg kan klare. Hvor lang tid tok det før dere kunne løfte ganske tunge ting, og i det hele tatt strekke armene deres rett opp over hodet på en måte? Jeg ville ikke satset på å gjøre noen tunge løft eller å jobbe mye over hodet etter så kort tid. Selv har jeg ikke løftet særlig tungt før nå i det aller siste, og jeg er nå nesten seks uker post-op. I kveld klør det noe helt forferdelig på det ene brystet, rett under der sports BHen begynner på oversiden. Er kjempe-tørr i huden på hele oversiden av brystet, huden er helt blank på en måte Noen som har hatt det liknende? Blir gal av kløen! Jeg slet med det samme, antar det er pga. at huden er såpass strukket som den tross alt er. Nå bruker jeg body butter rundt brystvortene og utover sidene, og etter at jeg begynte med det har det ikke vært noe problem.
belle_ Skrevet 16. november 2013 #29572 Skrevet 16. november 2013 Du trenger ikke holde sengen hele tiden. Etter så lang tid som fire dager kan du tilbringe mye tid oppe av sengen, men helst ikke legge ut på noen langtur eller finn på noe alt for ambisiøst. Jeg var med moren min på butikken og surret rundt i huset mye etter de aller første dagene, og på dag seks dro jeg på shopping alene. Man blir fort sliten, så man må passe seg for å være for ambisiøs. Skriver under på den altså! Jeg er på dag 2 etter operasjonen, og tenkte at nå er jeg i fin form og bikbok har 40 % på hele butikken, så da stikker jeg på shopping. Det var ikke lurt. Kom hjem nå og er så utslitt av bare en liten bytur, kjennes ut som jeg skal dø. Så anbefales ikke Blir nok å holde sengen noen dager til kjenner jeg.
mth91 Skrevet 17. november 2013 #29573 Skrevet 17. november 2013 Da er jeg på dag 5 etter operasjonen, har ikke vært en dans på roser for å sk det mildt, og først idag jeg har vært i stand til å komme meg inn her å skrive det ble 375 cc under muskel i moderat profil! Dusjet i går å fikk tatt en titt, super fornøyd inntil videre!! Eneste jeg håper på nå er at stikkingen på venstre side skal gi seg litt, kommer i spesielle hverdagslige bevegelser, noen som vet når det vil avta?
Nataleen Skrevet 17. november 2013 #29574 Skrevet 17. november 2013 Stikker fortsatt i ny og ned her. 13 dager siden op
belle_ Skrevet 17. november 2013 #29575 Skrevet 17. november 2013 3 dager etter operasjonen og endelig fin i formen, sluttet på smertestillende og har ikke noe vondt, bare litt øm i puppene Noen som vet om jeg kan dusje i dag? Eller bør jeg vente til dag 4 altså i morgen? Nå er jeg spent på når puppene begynner å bli myke og droppe litt, gleder meg til å se utviklingen i tiden fremmover Hvor lang tid tok dette for dere?
Brienne Skrevet 17. november 2013 #29576 Skrevet 17. november 2013 Liten oppdatering fra meg på dag 3: Har fortsatt litt vondt, men ikke så vondt at jeg trenger smertestillende, så sluttet på disse i går Gikk en liten tur i dag. Det var ubehagelig å gå og jeg følte meg som en gammel dame der jeg sneglet meg avgårde.. Var faktisk en gammel dame som tok meg igjen og gikk forbi :O Var deilig å få kommet seg litt ut da, men var sliten etterpå. I dag kunne jeg dusje, så gjorde det også Det gikk fint, og deilig å føle seg ren igjen Puppene var veldig hovne ennå i dag, så synes det er vanskelig å si noe spesielt om resultatet, annet enn at de er definitivt større og finere enn de var før :D
ssbk Skrevet 17. november 2013 #29577 Skrevet 17. november 2013 Hei! Noen som har vert i en lignende situasjon? Jeg tok silikon i mars i år, har vert veldig fornøyd frem til for rundt en måned siden. Venste bryst har blitt veldig løst og kan flyttes på i alle retninger.. Når jeg ligger på ryggen kjenner og ser jeg at det "faller" ned, det er helt flatt og har lagt seg på siden.. Og når jeg ligge på høyre side, klemmes det mot det andre. Jeg må også løfte det på plass for at det ikke skal være ubehagelig og ha venstre arm inntil kroppen. I mangen tilfeller kjenner jeg at brystet flytter på seg, f.eks hvis jeg gir en hard klem til noen, ligger inntil noen o.l.. I tillegg til dette komme det noen sterke stikkende smerter i bryster som varer fra ca. 10-30 sekunder.. Skal til klinikken jeg opererte på for å få sjekket hva det er, men greit og høre om noen har erfart det samme som meg. Og vet noen om dette er normalt? Dette er gjerne noe jeg burde vite? Men har ikke funnet noe informasjon om dette noen plass.. Og hvis jeg skulle ønske en ny operasjon, er det noen som vet om dette ville blitt bedre?
Nataleen Skrevet 18. november 2013 #29578 Skrevet 18. november 2013 Hei! Noen som har vert i en lignende situasjon? Jeg tok silikon i mars i år, har vert veldig fornøyd frem til for rundt en måned siden. Venste bryst har blitt veldig løst og kan flyttes på i alle retninger.. Når jeg ligger på ryggen kjenner og ser jeg at det "faller" ned, det er helt flatt og har lagt seg på siden.. Og når jeg ligge på høyre side, klemmes det mot det andre. Jeg må også løfte det på plass for at det ikke skal være ubehagelig og ha venstre arm inntil kroppen. I mangen tilfeller kjenner jeg at brystet flytter på seg, f.eks hvis jeg gir en hard klem til noen, ligger inntil noen o.l.. I tillegg til dette komme det noen sterke stikkende smerter i bryster som varer fra ca. 10-30 sekunder.. Skal til klinikken jeg opererte på for å få sjekket hva det er, men greit og høre om noen har erfart det samme som meg. Og vet noen om dette er normalt? Dette er gjerne noe jeg burde vite? Men har ikke funnet noe informasjon om dette noen plass.. Og hvis jeg skulle ønske en ny operasjon, er det noen som vet om dette ville blitt bedre? Så merkelig? Har du under eller over muskel?
ssbk Skrevet 18. november 2013 #29579 Skrevet 18. november 2013 (endret) Har over muskel.. Endret 18. november 2013 av ssbk
ssbk Skrevet 18. november 2013 #29580 Skrevet 18. november 2013 Så merkelig? Har du under eller over muskel? Har over muskel..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå