Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sover generelt ganske så "oppstykket" enda, men sover tyngre nå enn de første dagene. Dag 5 i dag :)

Ligger du oppreist enda eller har du flata litt mer ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Når sov dere en hel natt igjen? :P

Det gjorde jeg fra første natt, hvis jeg ikke husker helt feil. I hvert fall fra andre natt, det er jeg helt sikker på. :)

Skal ikke påstå at jeg sov godt, men jeg sov da i det minste. :fnise: Er ikke spesielt glad i å sove på rygg, og det er først nå etter fire uker at jeg har begynt å snu meg i søvne. Herre halleluja, som jeg gleder meg til å sove på magen

I skrivet fra Fornebuklinikken står det at man skal sove med hevet overkropp i 3-4 dager, så etter fire netter kvittet jeg meg med alle de ekstra putene og sov mye bedre enn da jeg lå i en jævlig oppoverbakke. :)

Endret av Boobsday Prepper
Skrevet

Jeg trenger hjelp!!!! Jeg vil bare gråte nå :( jeg reagerer så syyykt mye på teipen, og aner ikke hva jeg skal bruke. Prøvd papir-tape og silketape. Får sinnsykt med utslett og holder på å klø meg ihjeeel :'( klarer ikke mer...... hjeeelp

Skrevet

Jeg trenger hjelp!!!! Jeg vil bare gråte nå :( jeg reagerer så syyykt mye på teipen, og aner ikke hva jeg skal bruke. Prøvd papir-tape og silketape. Får sinnsykt med utslett og holder på å klø meg ihjeeel :'( klarer ikke mer...... hjeeelp

Her står det at hvis man reagerer på teipen skal man kutte den ut for alltid.. Og heller smøre med aloe vera!

Skrevet

Dobbelsjekk med kirurgen din først, men jeg tror nok du bare skal kutte ut tapen.

Som Nataleen skriver er beskjeden fra Fornebuklinikken at man skal smøre med Aloe Vera i tilfeller som ditt, men kanskje du skal høre om Kelo-Cote er et alternativ?

Skrevet

Når vi er inne på temaet tape: Dere som har kommet litt lenger i prosessen enn meg, når gikk dere fra å bruke vanlig til f.eks. Mepiform? Er det noen som har brukt Kelo-Cote istedenfor?

Det blir nok til at jeg bruker vanlig tape en stund til, men greit å vite hva andre har gjort. :)

Gjest Myflower
Skrevet

Ligger du oppreist enda eller har du flata litt mer ut?

Flatet mer ut, men ligger med en stor pute under hodet enda. Synes det er best å få følelsen av å komme litt opp når jeg har på det stramme brystbåndet :) I natt lå jeg litt på siden også, men det var ikke godt, så ble fort ryggleie igjen gitt :fnise:

Gjest Myflower
Skrevet

Når vi er inne på temaet tape: Dere som har kommet litt lenger i prosessen enn meg, når gikk dere fra å bruke vanlig til f.eks. Mepiform? Er det noen som har brukt Kelo-Cote istedenfor?

Det blir nok til at jeg bruker vanlig tape en stund til, men greit å vite hva andre har gjort. :)

Jeg har bare fått beskjed om å bruke Micropore hele "tape-perioden" på 12 uker :)

Skrevet

Flatet mer ut, men ligger med en stor pute under hodet enda. Synes det er best å få følelsen av å komme litt opp når jeg har på det stramme brystbåndet :) I natt lå jeg litt på siden også, men det var ikke godt, så ble fort ryggleie igjen gitt :fnise:

Høres magisk ut :)

Gjest Myflower
Skrevet

Dag 4

TzNqMFdW.jpeg

Ser kjempebra ut! :smilbla: Så naturlig og fint resultat. All grunn til å være kjempefornøyd med resultatet, Nataleen!

Gjest Myflower
Skrevet

Jeg har noen spørsmål til dere her inne, spør kun av ren nysgjerrighet :laugh: Hvor lenge hadde dere hatt brystforstørrelse i tankene før dere opererte dere/skal opereres? Og var det noen gang du gikk bort fra tanken på det, og tenkte du ikke ville opereres likevel før du endelig bestemte deg?

Selv har jeg tenkt på dette siden jeg var nokså ung, men avventet for å se om jeg fikk naturlige bryster jeg ville være fornøyd med først. Da det ikke skjedde, gikk jeg med tanken i bakhodet i 3-4 år. Da begynte jeg å trene enda mer aktivt enn før, og det lille jeg hadde, begynte å bli mindre. De siste 2 årene har jeg slitt veldig med selvtilliten pga brystene, og da tenkte jeg mer og mer på at operasjonen var noe jeg virkelig ønsket.

Selv gikk jeg en del frem og tilbake før jeg bestemte meg. Det er en stor avgjørelse. Det siste året vil jeg si at jeg var helt sikker i min sak :)

Da jeg gikk i undertøyavdelingen før operasjonen tenkte jeg kun på hvor heldige de som kunne bruke bher uten innlegg var, og selv gikk jeg rett til "super-push up"-avdelingen. Følte det alltid var veldig flaut å kjøpe disse, samt å måtte begynne bikini-shoppingen tidligst mulig for å finne en med nok innlegg til at det ikke skulle se ut som jeg var helt flat :( Jeg hadde ved en anledning på meg en trekant-bikini uten noen som helst form for innlegg i på utenlandsreise. Et trist syn å se på bildene fra turen :fnise:

Alt dette får meg så klart til å tenke at operasjonen var en rett avgjørelse for meg. Det er så klart en stor avgjørelse å ta, mye penger å betale og noe smerter i etterkant. Men tenk hvor lite annet du egentlig får i dag for ca. 30.000 kr. Selv føler jeg at jeg kjøpte meg selvtilliten min tilbake for de pengene.. :)

Skrevet

Takk Myflower!

Jeg har vurdert det siden jeg var 18. (29 år nå) men tenkte alltid at jeg skulle få barn først... Nå har jeg fått to og var hvertfall ikke mindre bestemt på å gjøre noe etter to graviditeter :P

Har alltid tenkt på Fornebuklinikken! Til og med da jeg var 18 år var det den klinikken jeg hadde sett meg ut. Glad jeg endte opp med de også :) dag 4 nå og formen er råbra! Synes ikke dette har vært smertefullt på noen måte.. Og det gikk kjempebra å være alene det første døgnet og reise alene med fly :) rart så fort de har blitt en del av meg. Ser akkurat ut som da jeg var 38 uker på vei :P hehe. Perfekt til meg!

Skrevet

Jeg lå helt ned i senga fra dag 1 jeg:O tenkte ikke på å ha dyne eller puter under meg, så først på dag 3 kom jeg på at jeg kunne det;-) Å jeg sov hele natta hver natt, har faktisk ikke sovet så godt på flere år :P Det er nok fordi jeg tok en paralgin og en Nozinan (sambo fikk mot rygg smerter og nozinan forsterker paralgin). Så jeg sov som en Stein hele natta, å jeg plages med å få sove :P Men slutta med smertestillende etter 5-6 dager da, å da hendte det at jeg vokna av og til! :-)

Skrevet (endret)

Vil tipse dere med en spileløs bh! Jeg har en stk fra Victoria Secret og en fra lindex. Å fyflate så stor forskjell, den fra lindex er helt sykt god å ha på!!! Har aldri kjent så god bh før, gnager ikke å kjenner ikke ut som jeg har på bh;-) Poster med en bilde av den, de selger den på lindex sine hjemmesider å! Jeg har 75D i spilebh mens i denne måtte jeg ha 75C. Er nok fordi det er litt pushup i alle spilebh'er så da blir det lite med 75C :-)

Endret av sukkerpia
  • Liker 1
Skrevet

Kjempefine Nataleen! Jeg vil også ha :)

Har alltid hatt små bryster, er ikke helt flat likevel da. I tenårene var jeg helt normal tykk/tynn, små pupper, mens venninnene mine fikk større pupper, og gikk opp i bh størrelse hele tiden i puberteten enda de gjerne var tynnere enn meg, mens jeg alltid har vært stuck på a.. Har vært veldig sårende når de har ledd av pushup bhene de prøvde på butikken, mens jeg sitter der med den mest padda pushupen og "later som".

Har ikke kjøpt en eneste bh på 2 år, har prøvd altså, men blir så deppa når jeg prøver de på. Synes puppene er både fine og små, problemet er bare at de absolutt ikke passer til meg.. Tror jeg hadde vært fornøyd viss hoftene hadde vært tilsvarende små for jeg synes det er veldig fint med en sånn "sporty" look.

Puppene vokste bittelitt når jeg begynte på P piller, (samtidig som jeg la på meg litt ellers også) klarte såvidt å lage kløft (!) men mistet dette når jeg begynte å trene fast. Tenkte veldig på det for to år siden, klarte å legge det litt fra meg, men har alltid ligget i bakhodet. Tenker nå at jeg aldri kommer til å slå meg til ro med slik det er nå, så hvorfor ikke?

Føler også at det er mye penger, og er egentlig litt flau av at jeg gjør det, kommer nok ikke til å fortelle det til så mange ... Jeg er jo ikke egentlig noen puppedame :P Andre som har det sånn? Gleder meg bare til å bli fornøyd for min egen del, kaste alle pushupene og få en mer proporsjonert kropp! :)

Skrevet

Åååh,den var søt sukkerpia! Har du noe navn på den?

Skrevet

Vil tipse dere med en spileløs bh! Jeg har en stk fra Victoria Secret og en fra lindex. Å fyflate så stor forskjell, den fra lindex er helt sykt god å ha på!!! Har aldri kjent så god bh før, gnager ikke å kjenner ikke ut som jeg har på bh;-) Poster med en bilde av den, de selger den på lindex sine hjemmesider å! Jeg har 75D i spilebh mens i denne måtte jeg ha 75C. Er nok fordi det er litt pushup i alle spilebh'er så da blir det lite med 75C :-)

*Misunnelig* :P Jeg har så lyst på pupper nååå! Har fått konsultasjonstime 26. november, så det nærmer seg ivertfall :laugh: Du har kjempeflotte pupper forresten!

Skrevet

Jeg tenkte mye likt som deg,Brienne. Flaut å ta silikon,dumt å bruke så mye penger... Men tro meg; alt det er glemt nå! Jeg føler meg som et nytt menneske!

Skrevet

Kjempefine Nataleen! Jeg vil også ha :)

Har alltid hatt små bryster, er ikke helt flat likevel da. I tenårene var jeg helt normal tykk/tynn, små pupper, mens venninnene mine fikk større pupper, og gikk opp i bh størrelse hele tiden i puberteten enda de gjerne var tynnere enn meg, mens jeg alltid har vært stuck på a.. Har vært veldig sårende når de har ledd av pushup bhene de prøvde på butikken, mens jeg sitter der med den mest padda pushupen og "later som".

Har ikke kjøpt en eneste bh på 2 år, har prøvd altså, men blir så deppa når jeg prøver de på. Synes puppene er både fine og små, problemet er bare at de absolutt ikke passer til meg.. Tror jeg hadde vært fornøyd viss hoftene hadde vært tilsvarende små for jeg synes det er veldig fint med en sånn "sporty" look.

Puppene vokste bittelitt når jeg begynte på P piller, (samtidig som jeg la på meg litt ellers også) klarte såvidt å lage kløft (!) men mistet dette når jeg begynte å trene fast. Tenkte veldig på det for to år siden, klarte å legge det litt fra meg, men har alltid ligget i bakhodet. Tenker nå at jeg aldri kommer til å slå meg til ro med slik det er nå, så hvorfor ikke?

Føler også at det er mye penger, og er egentlig litt flau av at jeg gjør det, kommer nok ikke til å fortelle det til så mange ... Jeg er jo ikke egentlig noen puppedame :P Andre som har det sånn? Gleder meg bare til å bli fornøyd for min egen del, kaste alle pushupene og få en mer proporsjonert kropp! :)

Har det sånn som deg jeg også. :) Alltid hatt små pupper, og har ønska meg silikon i ganske mange år. Begynte å trene, og da forsvant de nesten helt. Har endelig bestemt meg for å ta, selv om jeg synes det er småflaut. Ingen i familien min som har vurdert eller tenkt på silikon, så føler meg litt smårar som plutselig kommer opp med det. Itillegg koster det jo ganske mye penger. Har konsultasjonstime snart, så gleder meg til å få litt fortgang i det. Skulle ønske jeg hadde store pupper fra naturens side, men sånn ble det jo altså ikke. Og så lenge jeg tar en størrelse som passer kroppen min, og som det ikke lyser "silikon" av, så blir jeg storfornøyd! Gleder meg til å kunne gå i trekantbikini og BH uten innlegg i sommer. Eller generelt til å bare ha pupper. :fnise: .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...