Ina89 Skrevet 5. august #21321 Skrevet 5. august Palmemor skrev (6 minutter siden): Nei, det er jo derfor jeg skriver at det er en del av totalpakka. Man kan gjøre akkurat hva man vil med nøyaktig det man ønsker, men i fare for å gjenta meg selv; det viser bare at hun bruker og kaster ting akkurat som hun ønsker, og dermed har ett ganske snevert syn på ting. Stina legger heller ikke skjul på at hun ikke bryr seg om stort annet enn utseende og «jente-ting». Kunnskapsnivået er skremmende lavt og hun bryr seg ikke engang. Det vitner om såpass lav kognitiv utvikling at man trygt kan si hun fremdeles er på nivå med en ungdomskoleelev. Det er ganske sykt at man kan leve såpass på siden av samfunnet uten å evne å se hvor skadelig det blir. Jeg fatter ikke hvordan de skal fostre opp sønnen til å bli en fungerende samfunnsborger. Barn blir jo gjerne som foreldrene. 2 11
elskersommer Skrevet 5. august #21322 Skrevet 5. august Palmemor skrev (32 minutter siden): Det handler jo ikke om å "ta henne" på ting, men dette er jo bare med å bevise at hun kanskje ikke er så moden som hun burde vært. Det er jo bare en del av totalpakka Å hva så? Hun og PF har tydeligvis ett bra liv. Den minste får tydelig den omsorgen han skal ha fra begge to. 1 2
Katinkalille Skrevet 5. august #21323 Skrevet 5. august chsa skrev (54 minutter siden): Hvorfor skal hun ta vare på lister med "støvsuge huset, brette klær og bestille høst-kaffekopp"? Hun kan jo bare bruke opp igjen arkene,for det er det samme som står hver eneste gang😂😂 3 4
Katinkalille Skrevet 5. august #21324 Skrevet 5. august elskersommer skrev (1 minutt siden): Å hva så? Hun og PF har tydeligvis ett bra liv. Den minste får tydelig den omsorgen han skal ha fra begge to. Di dokumenterer alt di gjør med den ungen,så akkurat der vet vi ihvertfall ALT! 2
Palmemor Skrevet 5. august #21325 Skrevet 5. august Ina89 skrev (4 minutter siden): Stina legger heller ikke skjul på at hun ikke bryr seg om stort annet enn utseende og «jente-ting». Kunnskapsnivået er skremmende lavt og hun bryr seg ikke engang. Det vitner om såpass lav kognitiv utvikling at man trygt kan si hun fremdeles er på nivå med en ungdomskoleelev. Det er ganske sykt at man kan leve såpass på siden av samfunnet uten å evne å se hvor skadelig det blir. Jeg fatter ikke hvordan de skal fostre opp sønnen til å bli en fungerende samfunnsborger. Barn blir jo gjerne som foreldrene. Jeg er ikke uenig med deg. Allerede fra han var nyfødt skal han jo skjermes fra alt som er vondt og vanskelig (og før noen klikker i vinkel, jeg mener selvsagt ikke at små babyer skal lide unødig). Barnehagen skal ringe dersom han gråter, i bryllupet fikk han all oppmerksomhet fordi han ikke kunne risikere å kjede seg, tilogmed til den grad at foreldrene forlot talene for å underholde han. Han blir servert mat på løpende bånd når han ønsker oppmerksomhet. Lista er lang. Jeg håper noen veileder de litt. Og at de tar imot råd og tips fra andre. Det er jo ikke meningen at man isolert skal oppfostre ett barn. "Det krever en landsby" har jo fungert utmerket i årevis for andre 2 6
elskersommer Skrevet 5. august #21326 Skrevet 5. august Ina89 skrev (5 minutter siden): Stina legger heller ikke skjul på at hun ikke bryr seg om stort annet enn utseende og «jente-ting». Kunnskapsnivået er skremmende lavt og hun bryr seg ikke engang. Det vitner om såpass lav kognitiv utvikling at man trygt kan si hun fremdeles er på nivå med en ungdomskoleelev. Det er ganske sykt at man kan leve såpass på siden av samfunnet uten å evne å se hvor skadelig det blir. Jeg fatter ikke hvordan de skal fostre opp sønnen til å bli en fungerende samfunnsborger. Barn blir jo gjerne som foreldrene. Men du kan da ikke for alvor mene at de ikke klarer og fostre opp sønnen? Jeg skjønner bare ikke at deres levesett er så ille at du aller mest ville ha kontaktet BV 1 1
Nussepus Skrevet 5. august #21327 Skrevet 5. august Palmemor skrev (2 minutter siden): Jeg er ikke uenig med deg. Allerede fra han var nyfødt skal han jo skjermes fra alt som er vondt og vanskelig (og før noen klikker i vinkel, jeg mener selvsagt ikke at små babyer skal lide unødig). Barnehagen skal ringe dersom han gråter, i bryllupet fikk han all oppmerksomhet fordi han ikke kunne risikere å kjede seg, tilogmed til den grad at foreldrene forlot talene for å underholde han. Han blir servert mat på løpende bånd når han ønsker oppmerksomhet. Lista er lang. Jeg håper noen veileder de litt. Og at de tar imot råd og tips fra andre. Det er jo ikke meningen at man isolert skal oppfostre ett barn. "Det krever en landsby" har jo fungert utmerket i årevis for andre Det er virkelig helt hinsides. 4
Minimeg1234 Skrevet 5. august #21328 Skrevet 5. august Cami9 skrev (3 timer siden): Er det normalt i hennes alder å synes dette er stas, eller pent? Hun setter klistremerker inn i et spiralhefte… Det er mange som driver med dette. Lager lister og pynter med klistremerker. Ingenting unormalt med det. Må være godt å finne glede i de små ting . 3 3
Katinkalille Skrevet 5. august #21329 Skrevet 5. august Den to do lista hennes er det jeg gjør hver dag😅 Forskjellen er at jeg ikke skriver det opp og pynter med klistremerker🙈 5 9
Minimeg1234 Skrevet 5. august #21330 Skrevet 5. august Katinkalille skrev (1 minutt siden): Den to do lista hennes er det jeg gjør hver dag😅 Forskjellen er at jeg ikke skriver det opp og pynter med klistremerker🙈 De fleste gjør det som står på listene. Både i Norge og ute i verden så er det veldig populært å lage lister . Noen lager kun listene, andre pynter med klistremerker, noen bruker tegne el. Maleteknikker . Det er uendelig måter å gjøre det på og det er uendelig mange grunner til at man gjør det. 2 3
Katinkalille Skrevet 5. august #21331 Skrevet 5. august "Jeg skriver med venstre fordi jeg er venstrehendt" No shit a😂😂 3 6
tausen Skrevet 5. august #21332 Skrevet 5. august Cami9 skrev (8 timer siden): Er det normalt i hennes alder å synes dette er stas, eller pent? Hun setter klistremerker inn i et spiralhefte… Når en er 14 år i hodet..... 9
Blåttvann Skrevet 6. august #21333 Skrevet 6. august Lzzy skrev (På 3.8.2026 den 0.04): Altså, gjør de ikke dette her hvert år? Og attpåtil kringkastes det på den gule appen 🙄 ikke mange hjemme der altså. Blir som å lempe rundt seg med alt annet avfall her og der det, er en grunn for at man har avfallshåndtering for sånt. Og det er vel gratis for hageavfall også, i alle fall her jeg bor og sikkert for resten av landet også. Det vitner jo bare om rein sløvhet, det er lov å bruke hodet. Gratis med hageavfall ja, men dette er jo nettopp IKKE hageavfall. Uansett hadde de hatt råd til en tur på gjenbruksstasjonen dersom de gadd. Men de kastet også flere søplesekker med klær for et par år siden istedenfor å levere til Fretex, så de tenker ikke på andre enn seg selv. 2 8
Palmemor Skrevet 6. august #21334 Skrevet 6. august «initialene mine blir Små Bakken». Jeg gir opp 3 9
Illusen Skrevet 6. august #21335 Skrevet 6. august Oioioi. Rusta og sminkebutikker og såntno har tjent flere millioner på at Stina har snakket om produktene deres. Denne slags gratisjobbing vil hun ikke ha noe av lengre, tenk å sitte igjen med ingenting av alle de millionene de tjener på henne. Si meg - har Rusta ringt og fortalt henne dette, eller er det bare noe hun har plukket ut av eget hode tro? Jeg tviler faktisk sterkt på at Normal nå kommer til å selge plastkopper for flere hundre tusen fordi den er så cute når hun står og drikker iskaffe fra den. Hahaha! Det er helt utrolig hvor virkelighetsfjern hun fremstiller seg. 10 16
Palmemor Skrevet 6. august #21336 Skrevet 6. august Illusen skrev (3 minutter siden): Oioioi. Rusta og sminkebutikker og såntno har tjent flere millioner på at Stina har snakket om produktene deres. Denne slags gratisjobbing vil hun ikke ha noe av lengre, tenk å sitte igjen med ingenting av alle de millionene de tjener på henne. Si meg - har Rusta ringt og fortalt henne dette, eller er det bare noe hun har plukket ut av eget hode tro? Jeg tviler faktisk sterkt på at Normal nå kommer til å selge plastkopper for flere hundre tusen fordi den er så cute når hun står og drikker iskaffe fra den. Hahaha! Det er helt utrolig hvor virkelighetsfjern hun fremstiller seg. Reagerte på det samme. Snakker som at de går i millionoverskudd pga henne. Skal sies at hun er grunnen til at jeg har kjøpt juleby fra rusta, men det er jo ikke akkurat svindyrt i utgangspunktet så de redda seg nok ikke inn på akkurat det 4 2
Love2017juni Skrevet 6. august #21337 Skrevet 6. august Hun har nok rett i at rusta tjener penger på henne.. …Ikke mange jeg ser som handler 15stk av samme pynteting når de eks skal pynte stuen 🤭 Både til og jul, Halloween og generelt pynten ellers; LED-lys… 🤭 10 2
Illusen Skrevet 6. august #21338 Skrevet 6. august Palmemor skrev (8 minutter siden): Reagerte på det samme. Snakker som at de går i millionoverskudd pga henne. Skal sies at hun er grunnen til at jeg har kjøpt juleby fra rusta, men det er jo ikke akkurat svindyrt i utgangspunktet så de redda seg nok ikke inn på akkurat det Love2017juni skrev (1 minutt siden): Hun har nok rett i at rusta tjener penger på henne.. …Ikke mange jeg ser som handler 15stk av samme pynteting når de eks skal pynte stuen 🤭 Både til og jul, Halloween og generelt pynten ellers; LED-lys… 🤭 Ingen tvil om at hun selv legger igjen en god slump penger der. Og helt sikkert flere som har blitt inspirert til å kjøpe julebyer og annet - men fra dette til millioninntekter er det ett milevis hopp. Og ettersom det heller ikke er snakk om et betalt samarbeid så skjønner jeg ikke hvor hun tar tallene ifra. Dette er jo helt klart fri fantasi og ønsketenkning, og viser godt hvor i utakt med virkeligheten hun er. 3 10
Apekatten Skrevet 6. august #21339 Skrevet 6. august Hva er det hun surrer med nå? Før gifta alle seg når de var 20, og derfor var det vanlig å ta etternavnet til mannen fordi de var unge og det ikke fantes p-piller? 13 4
FruRosa Skrevet 6. august #21340 Skrevet 6. august Palmemor skrev (1 time siden): «initialene mine blir Små Bakken». Jeg gir opp Hun sier faktisk «insjinialene mine blir små Bakken». 3 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå