Katinkalille Skrevet 19. august #21421 Skrevet 19. august Cami9 skrev (23 minutter siden): puff eddik😂😂😂😂 AuPer er kjekk å ha når han må gå å plukke opp alt dritet til prinsessen... 🙈🙈 3 13
Palmemor Skrevet 20. august #21422 Skrevet 20. august Skal kjøre på med innsett allerede ja. Snakk om å hive seg rundt, var det ikke her om dagen at de skulle prøve naturlig ut året? 12
Love2017juni Skrevet 20. august #21423 Skrevet 20. august Om my lord hvordan hun klarer og dra ut av «innhold» at de planlegger en kid til. Forstår at hun delte prøverør(?) sist, det er liksom litt info som både kan ver interessant for de som står i det, og de som ikke aner hva det er. MEN og begynne å dra ut snap etter snap før hun i det hele tatt har PRØVD og bli gravid.. Hun hadde glemt ut at hun burde ta tilskudd.. Har noen fortalt at man må ha sex også? 🤭At det ikke nytter og kun drive på med alle duppeditter og tester. De sier man ofte blir gravid når man ikke stresser med det eller tenker på det; Aldri sett eller hørt noen stresse så mye føri sekundet de planlegger ett barn 😅😅 4 12
tausen Skrevet 20. august #21424 Skrevet 20. august Love2017juni skrev (19 minutter siden): Om my lord hvordan hun klarer og dra ut av «innhold» at de planlegger en kid til. Forstår at hun delte prøverør(?) sist, det er liksom litt info som både kan ver interessant for de som står i det, og de som ikke aner hva det er. MEN og begynne å dra ut snap etter snap før hun i det hele tatt har PRØVD og bli gravid.. Hun hadde glemt ut at hun burde ta tilskudd.. Har noen fortalt at man må ha sex også? 🤭At det ikke nytter og kun drive på med alle duppeditter og tester. De sier man ofte blir gravid når man ikke stresser med det eller tenker på det; Aldri sett eller hørt noen stresse så mye føri sekundet de planlegger ett barn 😅😅 Helt sykt🫣 skulle tro hun var den eneste i verden som vil ha barn.....snakke om innsetting før de har prøvd. Lurer seriøst på hvilken planet de to lever på. Blir hun gravid så kommer det til å bli mye sutring over kvalme, tretthet og hvor slitsomt det er å ta vare på en kid i tillegg. Som hun fortsatt samsover med ( tror jeg,) 7 8
Aabcdefghijklmnop Skrevet 20. august #21425 Skrevet 20. august Kan umulig være bare meg som ser at det barn nr 2 opplegget er KUN fordi hun har mistet mange tusen følgere, som hun håper å få tilbake… hun klarer knapt nok å ta vare på ett barn. 6 21
Palmemor Skrevet 20. august #21426 Skrevet 20. august tausen skrev (1 time siden): Helt sykt🫣 skulle tro hun var den eneste i verden som vil ha barn.....snakke om innsetting før de har prøvd. Lurer seriøst på hvilken planet de to lever på. Blir hun gravid så kommer det til å bli mye sutring over kvalme, tretthet og hvor slitsomt det er å ta vare på en kid i tillegg. Som hun fortsatt samsover med ( tror jeg,) Tenk at hun allerede har tekstet klinikken og spurt om de kan ta henne inn nå for innsett. "Det hadde vært sykt chill". Krever jo ingenting. Trenger ikke ligge engang, som sikkert passer hun perfekt! 9 11
Love2017juni Skrevet 20. august #21427 Skrevet 20. august Aabcdefghijklmnop skrev (25 minutter siden): Kan umulig være bare meg som ser at det barn nr 2 opplegget er KUN fordi hun har mistet mange tusen følgere, som hun håper å få tilbake… hun klarer knapt nok å ta vare på ett barn. Tenkte det var trollete og skrive det..Men jeg tenkte det samme. 🤯 Åsså skal hun bare booke seg en kjapp time til innsett. Hun skal ikke prøve og bli gravid på naturlig vis engang. 🥸 Skulle trodd det var en valp de bestilte.. 1 15
Anneisabell Skrevet 20. august #21428 Skrevet 20. august Love2017juni skrev (46 minutter siden): Tenkte det var trollete og skrive det..Men jeg tenkte det samme. 🤯 Åsså skal hun bare booke seg en kjapp time til innsett. Hun skal ikke prøve og bli gravid på naturlig vis engang. 🥸 Skulle trodd det var en valp de bestilte.. håper de får beskjed om å prøve sjøl først 1 7
Palmemor Skrevet 20. august #21429 Skrevet 20. august (endret) Anneisabell skrev (11 minutter siden): håper de får beskjed om å prøve sjøl først Håper jeg og! Hun er jo ikke "befruktningsudyktig" "Ifølge norsk Bioteknologiloven kan prøverørsbehandling (IVF) utføres direkte uten et ettårig naturlig forsøk dersom en medisinsk utredning viser at man er befruktningsudyktig, har tette eggledere, dårlig sædkvalitet eller ved bruk av donorsæd for enslige eller likekjønnede par" Endret 20. august av Palmemor 1 1
elisabeth30 Skrevet 20. august #21430 Skrevet 20. august Palmemor skrev (14 minutter siden): Håper jeg og! Hun er jo ikke "befruktningsudyktig" "Ifølge norsk Bioteknologiloven kan prøverørsbehandling (IVF) utføres direkte uten et ettårig naturlig forsøk dersom en medisinsk utredning viser at man er befruktningsudyktig, har tette eggledere, dårlig sædkvalitet eller ved bruk av donorsæd for enslige eller likekjønnede par" Men hun har vel bare en eggleder?
Lzzy Skrevet 20. august #21431 Skrevet 20. august Love2017juni skrev (1 time siden): Tenkte det var trollete og skrive det..Men jeg tenkte det samme. 🤯 Åsså skal hun bare booke seg en kjapp time til innsett. Hun skal ikke prøve og bli gravid på naturlig vis engang. 🥸 Skulle trodd det var en valp de bestilte.. Blir sånn når man kan kjøpe seg alt for penger, da skulle man vel helst hatt det man har lyst på i går. 2 2
Palmemor Skrevet 20. august #21432 Skrevet 20. august elisabeth30 skrev (1 time siden): Men hun har vel bare en eggleder? Ja, kan jo hende det er grunn god nok
NoaideBiehtar Skrevet 20. august #21433 Skrevet 20. august Hvis hun har embryo på frys (antar det siden hun kan gå rett på å booke innsett og ikke uttak) er det ganske vanlig å bare gå rett på prosessen. Man trenger ikke å bevise seg "befruktningsudyktig" ved søskenforsøk når man har fått innvilget IVF ved forrige barn. (Følger ikke de skrekkelig kjedelige snappene hennes, så kanskje jeg svarer helt borti natta nå) 3 1
tausen Skrevet 20. august #21434 Skrevet 20. august Palmemor skrev (3 timer siden): Tenk at hun allerede har tekstet klinikken og spurt om de kan ta henne inn nå for innsett. "Det hadde vært sykt chill". Krever jo ingenting. Trenger ikke ligge engang, som sikkert passer hun perfekt! Der er toppen av latskap ,når du ikke engang gidder å ligge for å bli gravid 😅🫣 1 17
tausen Skrevet 20. august #21435 Skrevet 20. august elisabeth30 skrev (2 timer siden): Men hun har vel bare en eggleder? Det har jeg, ble gravid et par mnd etter den ble fjernet. Ikke noe problem 2 5
tausen Skrevet 20. august #21436 Skrevet 20. august Palmemor skrev (2 timer siden): Håper jeg og! Hun er jo ikke "befruktningsudyktig" "Ifølge norsk Bioteknologiloven kan prøverørsbehandling (IVF) utføres direkte uten et ettårig naturlig forsøk dersom en medisinsk utredning viser at man er befruktningsudyktig, har tette eggledere, dårlig sædkvalitet eller ved bruk av donorsæd for enslige eller likekjønnede par" Det er jo ikke uvanlig at det kan ta mange måneder før en blir gravid om en har brukt prevensjon i mange år. Så smøre seg med tålmodighet og la naturen gå sin gang. Slutte å sutre over hvor vanskelig alting er .... 3 1
adriana32 Skrevet 20. august #21437 Skrevet 20. august Tror neppe de har sex i det hele tatt. Ser for meg den eneste hun ønsker å ligge med er sitt eget speilbilde. 2 17
Tippsi Skrevet 20. august #21438 Skrevet 20. august tausen skrev (27 minutter siden): Der er toppen av latskap ,når du ikke engang gidder å ligge for å bli gravid 😅🫣 Hun syns jo alt er ekkelt, ...hun vasker jo ikke klærn til pf fordi det er ekkelt...de må han vaske selv😅.. dronninga har nok med å filme seg selv og strikke 2 7
Plexi Skrevet 20. august #21439 Skrevet 20. august Tippsi skrev (7 minutter siden): Hun syns jo alt er ekkelt, ...hun vasker jo ikke klærn til pf fordi det er ekkelt...de må han vaske selv😅 I alle dager...... 4
Tøvftta Skrevet 20. august #21440 Skrevet 20. august Per fruktdrikk har selv kommet med stikk om at man må ligge for at hun skal bli gravid på sc for en stund tilbake. Så at hun ønsker å få hastetime for å slippe sex forundrer meg overhodet ikke. 1 16
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå