tausen Skrevet 2 timer siden #21521 Skrevet 2 timer siden Sovushka skrev (25 minutter siden): Måtte knise litt av at "Det er sol på terrasse fra 5-6 om morningen til kl 4, og da er jo P hjemme fra barnehagen for lengst, så da må jeg bare gjøre det nå" (beise terrasse). Hvordan tror hun vi med 8-4 jobber får gjort hus vedlikehold når vi alle er hjemme samtidig fra barnehage og jobb og sånt 😅 etter legging eller i helgene..🤌 Og btw det heter vedlikehold.. ikke oppussing. Du vet når de ikke engang kan henge opp en huske mens mini er hjemme...hvordan i alle dager skal de kunne gjøre vedlikehold 🤭 tenk når det blir to barn.... 2 2
Sovushka Skrevet 1 time siden #21522 Skrevet 1 time siden tausen skrev (58 minutter siden): Du vet når de ikke engang kan henge opp en huske mens mini er hjemme...hvordan i alle dager skal de kunne gjøre vedlikehold 🤭 tenk når det blir to barn.... Ja da forfaller vel hele huset 😅. Både inne og ute.. blir ingen dahlia på terrasse heller.. jeg merker jeg blir stadig imponert av prioriteringer 😅 eneste blomster jeg har nå i småbarnsfase er de som vokser i plenen vi stadig ikke har tid til å klippe.. og jeg elsket å plante og dyrke før.. 3
Aabcdefghijklmnop Skrevet 1 time siden #21523 Skrevet 1 time siden Fyfader som hu melker denne kommende graviditeten. For et par uker siden snakket hun som at hun aldri skulle ha flere barn og nå er det INGENTING annet enn snakk om ivf og tanker om graviditet, tanker om barn nr 2. Burde prøve tanker om å slette Snapchat isteden. 1 4
Palmemor Skrevet 16 minutter siden #21524 Skrevet 16 minutter siden Sovushka skrev (2 timer siden): Måtte knise litt av at "Det er sol på terrasse fra 5-6 om morningen til kl 4, og da er jo P hjemme fra barnehagen for lengst, så da må jeg bare gjøre det nå" (beise terrasse). Hvordan tror hun vi med 8-4 jobber får gjort hus vedlikehold når vi alle er hjemme samtidig fra barnehage og jobb og sånt 😅 etter legging eller i helgene..🤌 Og btw det heter vedlikehold.. ikke oppussing. Vi totalrenoverte en etasje med 3 unger (som skulle på to aktiviteter hver) samtidig som vi jobba fullt begge to og jeg hadde ett familiemedlem på sykehus som jeg måtte besøke. Det gikk jaggu bra det og. Aldri hatt det så hyggelig som når vi hadde stue på soverommet og spiste pizza i senga Men i Stina sin verden så kan de jo ikke engang skru fast de jævla håndtaka på kjøkkenet fordi det er så mye styr!! 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå