Palmemor Skrevet 1 time siden #21501 Skrevet 1 time siden Littelulla skrev (8 timer siden): Jeg bare lurer på hvordan de to utsagnene jeg har uthevet henger aammen? Såvidt jeg vet må man ha sex for å bli gravid på egenhånd.. Nå er ikke det tilfellet med Stina og PF.. De trengte IVF, ja, men de er av den heldige sorten som hadde klaff på første innsett. Hadde de måttet prøve i årevisnog med flere uttak/imnsett kan det hende de hadde tenkt annerledes. De forsøkte i ett år. Med mange sykluser de hoppa over pga ferie og andre «viktige» ting. Hun selv omtaler det jo som helt utrolig lenge. Ett år er normalt å prøve, for veldig veldig mange. Det er ikke sånn at alle blir gravid og gjennomføre en graviditet på første forsøk 3
Katinkalille Skrevet 15 minutter siden #21502 Skrevet 15 minutter siden Palmemor skrev (20 timer siden): Herlighet deg har jeg savna! Har du noe annet å tilføye diskusjonen eller så du bare ditt snitt til å kommentere en ting jeg har skrevet? Er du overrasket?
Katinkalille Skrevet 13 minutter siden #21503 Skrevet 13 minutter siden Palmemor skrev (18 timer siden): Stina ble gravid med sønnen på første forsøk. Hun har ikke vært gjennom dette du skisserer. Derfor har det ingen relevans. 🎯
Littelulla Skrevet 5 minutter siden #21504 Skrevet 5 minutter siden Palmemor skrev (1 time siden): De forsøkte i ett år. Med mange sykluser de hoppa over pga ferie og andre «viktige» ting. Hun selv omtaler det jo som helt utrolig lenge. Ett år er normalt å prøve, for veldig veldig mange. Det er ikke sånn at alle blir gravid og gjennomføre en graviditet på første forsøk Når man står i det føles det lenge ut. Hun har vel flere anledninger uttrykt medfølelse for de som strever lenger. Etter ett år er det mange som tar kontakt med fertilitetsklinikker for å få hjelp. Det er ikke sånn at disse to er eksepsjonelt utålmodige...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå