Klink Skrevet 9. september #21581 Skrevet 9. september Zooli skrev (24 minutter siden): Hvor kom «ta vare på og ikke kaste ifra»? Selvsagt, kaster aldri mat selv. Alt kan fryses. Men nå var det jo ikke det det var snakk om her. Palmemor skrev (9 minutter siden): Ja det er kjempelurt! Men dronninga av kast tenker nok ikke på det. Og så mye hun filmer at hun danderer og styrer på er det mye som tyder på at hun liker det mer enn meg At i stedet for at dronningen av kast hadde laget sausen og så kastet resten så er det mindre sannsynlighet for å kaste nå (Selv om fryser mat tenkt å bruke senere her i huset dessverre ofte blir kastet). Hvem som liker det best av dere vet ikke jeg, men det varier nå på dag og humør hos meg hvor mye lyst jeg har til å lage mat. Hvorfor hun skal kritiseres for foodprep er litt uforståelig for meg bare fordi hun liker lage mat bedre enn noen andre eller har mye tid i hverdagen. Dessuten kritiseres hun jo stadig for ultraprosessert ferdig mat, nå så jeg ikke hva hun hadde oppi sausen sin denne gangen , men likevel. 2
Palmemor Skrevet 10. september #21582 Skrevet 10. september Klink skrev (14 timer siden): At i stedet for at dronningen av kast hadde laget sausen og så kastet resten så er det mindre sannsynlighet for å kaste nå (Selv om fryser mat tenkt å bruke senere her i huset dessverre ofte blir kastet). Hvem som liker det best av dere vet ikke jeg, men det varier nå på dag og humør hos meg hvor mye lyst jeg har til å lage mat. Hvorfor hun skal kritiseres for foodprep er litt uforståelig for meg bare fordi hun liker lage mat bedre enn noen andre eller har mye tid i hverdagen. Dessuten kritiseres hun jo stadig for ultraprosessert ferdig mat, nå så jeg ikke hva hun hadde oppi sausen sin denne gangen , men likevel. Jeg kritiserer henne ikke for å preppe mat, men om argumentet er at hun gjør det for å slippe å kaste, så gjelder det nok ikke. Hun kaster jo halvparten av all mat hun lager, før hun rekker å spise det. Men hurra for ferdig middager i frysa, det er jo nydelig å bare ta opp 1 2
Advocadomama Skrevet 10. september #21583 Skrevet 10. september Sugerørsdiskusjon hva er farlig.. ho er jo plast og silikon drinning så hva er forskjellen? 3 5
Flaggermus89 Skrevet 10. september #21584 Skrevet 10. september Synes hun begynner å bli fryktelig kjedelig å følge nå. Det er så lite nytt og interessant. Det er lage frokost, kaffe, speilbilder av seg selv og ryddevideoer om igjen og om igjen. Og nå denne graviditeten da, som ikke engang er en graviditet enda. Synes det var gøy å følge med på strikking feks, for meg som har det som hobby. Men nå er det jo kun reklame for strikkia og deler aldri noe selv. Synes det er synd for selv om man kan si mye rart om Stina så synes jeg hun til tider har vært hyggelig å følge med på. Nå er det ikke lenge før jeg kommer til å avfølge😅 7
@findus Skrevet 10. september #21585 Skrevet 10. september 10-20 bilder av bryllupsbilder på veggen i stor str.....å i billig fotopapir og rammer fra rusta😵💫 15
Ina89 Skrevet 10. september #21586 Skrevet 10. september @findus skrev (10 minutter siden): 10-20 bilder av bryllupsbilder på veggen i stor str.....å i billig fotopapir og rammer fra rusta😵💫 Det skal ingenting av kvalitet inn i det huset må vite! Er det ikke billig, masseprodusert og dårlig for miljøet får det ikke slippe inn dørene! Og som med alt annet må det være i mengder. 🥸 7 1 8
Lorieen Skrevet 10. september #21587 Skrevet 10. september Er det bare meg, eller er det litt snodig å nærmest tapetsere stua med bryllupsbilder? 🙈 23 4
Isola2 Skrevet 10. september #21588 Skrevet 10. september Lorieen skrev (17 minutter siden): Er det bare meg, eller er det litt snodig å nærmest tapetsere stua med bryllupsbilder? 🙈 Er ikke bare deg. 5
tausen Skrevet 10. september #21589 Skrevet 10. september Isola2 skrev (34 minutter siden): Er ikke bare deg. Ikke bare deg nei🤔 men når livet består i og beundre seg selv hele tiden.... 6 11
Cornett Skrevet 11. september #21590 Skrevet 11. september Har aldri sett et hjem med kun bilder av seg selv🫣 5 15
@findus Skrevet 11. september #21591 Skrevet 11. september Bildene blir sikkert byttet ut med julebilder når jula hennes starter 1 november. 😆😆 5 3
AnnaLovise Skrevet 11. september #21592 Skrevet 11. september Lorieen skrev (21 timer siden): Er det bare meg, eller er det litt snodig å nærmest tapetsere stua med bryllupsbilder? 🙈 Var det ikke hun som ikke taklet å ha noe på veggene, at det ble for rotete? 4 8
Lorieen Skrevet 11. september #21593 Skrevet 11. september AnnaLovise skrev (3 minutter siden): Var det ikke hun som ikke taklet å ha noe på veggene, at det ble for rotete? Ja, men nå er det jo HENNE på bildene, det er jo en ren nytelse! 6 15
AnnaLovise Skrevet 11. september #21594 Skrevet 11. september Lorieen skrev (Akkurat nå): Ja, men nå er det jo HENNE på bildene, det er jo en ren nytelse! Ja, det stemmer nok som du sier 😅 Det er spesielt, det må jeg si. 10 1
Advocadomama Skrevet 12. september #21595 Skrevet 12. september Hva skjedde med postinger i går? fikk ikke opp noe?
Isola2 Skrevet 12. september #21596 Skrevet 12. september AnnaLovise skrev (13 timer siden): Var det ikke hun som ikke taklet å ha noe på veggene, at det ble for rotete? Hun har vel plukket opp at det ble diskutert på diverse forum hvor shabby og sterilt det hjemmet deres var. (Og fremdeles er). Det var i alle fall da hun begynte å «pusse opp» og henge bilder på veggen. 5 2
Lyslys Skrevet 13. september #21597 Skrevet 13. september Advocadomama skrev (På 12.9.2026 den 7.42): Hva skjedde med postinger i går? fikk ikke opp noe? Flaggermus89 skrev (På 10.9.2026 den 17.29): Synes hun begynner å bli fryktelig kjedelig å følge nå. Det er så lite nytt og interessant. Det er lage frokost, kaffe, speilbilder av seg selv og ryddevideoer om igjen og om igjen. Og nå denne graviditeten da, som ikke engang er en graviditet enda. Synes det var gøy å følge med på strikking feks, for meg som har det som hobby. Men nå er det jo kun reklame for strikkia og deler aldri noe selv. Synes det er synd for selv om man kan si mye rart om Stina så synes jeg hun til tider har vært hyggelig å følge med på. Nå er det ikke lenge før jeg kommer til å avfølge😅 @findus skrev (På 10.9.2026 den 17.34): 10-20 bilder av bryllupsbilder på veggen i stor str.....å i billig fotopapir og rammer fra rusta😵💫 Hvorfor følger dere henne? Hun tjener seg rik på at dere følger henne. 1 7
Isola2 Skrevet 13. september #21598 Skrevet 13. september Lyslys skrev (40 minutter siden): Hvorfor følger dere henne? Hun tjener seg rik på at dere følger henne. Storylooker eller di….rd. Men helt ærlig orker jeg aldri se det hun legger ut. Er alt for kjedelig, på repeat og dumt til at jeg orker bruker tid på henne. 1 8
Karjolen Skrevet 15. september #21599 Skrevet 15. september Hun legger ut veldig lite innhold nå og det er litt kjedelig med bare hage og frokost... synd at hun ikke legger mer enn dette i Snapchat. Blir bare borte flere dager og tydeligere at hun kun gjør dette for penger. Trist
Palmemor Skrevet 15. september #21600 Skrevet 15. september Karjolen skrev (8 timer siden): Hun legger ut veldig lite innhold nå og det er litt kjedelig med bare hage og frokost... synd at hun ikke legger mer enn dette i Snapchat. Blir bare borte flere dager og tydeligere at hun kun gjør dette for penger. Trist Det er samme dama som sa det var helt umulig for en influenser å ha mammaperm, for hun kunne ikke gå flere dager uten å poste noe. Men hun gjør jo det støtt og stadig... Når det er sagt, jeg jobber også bare for penger🫢 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå