Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Plexi skrev (1 time siden):

Lyset er på, men ingen hjemme.

Ja, der er mange lys på 😅

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Palmemor skrev (1 time siden):

Når hun skal forklare hvor syyyykt dårlig hun var trekker hun frem da hun skulle spille inn podcast med SE. «ante ikke hvordan jeg skulle komme meg til Oslo, men jeg hadde så lyst!» 

Hvis jeg er syyyyykt dårlig orker jeg ikke kjøre bil da, foråsirresånn. Men hva vet jeg. Jeg er jo så privilegert at jeg har 8-16 jobb jeg kunne være sykmeldt fra siden jeg hadde symfyseløsning og måtte ha hjelp til å kle på meg. I svangerskap nummer 3. Med en mann som jobba borte mandag til torsdag. Sykt privilegert ✌️

Samme her. Kunne ikke gå fra uke 18 og ut svangerskapet som var hele 2 uker over termin. Det var langt, det. Gjentok seg i andre svangerskap også gitt. Med en mann som reiser mye i jobben, så var det spennende måneder. Men som kvinner flest, så biter man tenna sammen og står han av, man sutrer ikke og legger seg døu.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Faina skrev (Akkurat nå):

Samme her. Kunne ikke gå fra uke 18 og ut svangerskapet som var hele 2 uker over termin. Det var langt, det. Gjentok seg i andre svangerskap også gitt. Med en mann som reiser mye i jobben, så var det spennende måneder. Men som kvinner flest, så biter man tenna sammen og står han av, man sutrer ikke og legger seg døu.

Nei det er jo helt utrolig hvor dum man kan være. Kikka innom der nå og så «derfor ble jeg provosert». Hun sier det gjør ikke noe om det blir noen måneder mer aldersforskjell på barna. «Jeg er ikke sånn to under 2 person». Nå blir han vel to i november, så hadde hu vært opptatt av det hadde jo den ungen alt vært født! Jeg blir helt på ekte fascinert over at hun er så lite intelligent. 

Det er ikke pent å ønske andre vondt, men jeg håper faktisk at hun får ett litt mer slitsomt svangerskap denne gang. Unner hu tilogmed ett strekkmerke eller fem 

• Liker 5
  • Nyttig 14
Skrevet
Palmemor skrev (16 timer siden):

Ja hu trente jo sjukt mye, var derfor hun ikke fikk strekkmerker… 

Hun har da aldri trent, hun bare tror det😉

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
Cami9 skrev (8 timer siden):

Hun har da aldri trent, hun bare tror det😉

Haha, i know! Men hu bestiger jo ett sjukt svært fjell hu når hu går til Tønsberg Tønne

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Palmemor skrev (22 timer siden):

Nei det er jo helt utrolig hvor dum man kan være. Kikka innom der nå og så «derfor ble jeg provosert». Hun sier det gjør ikke noe om det blir noen måneder mer aldersforskjell på barna. «Jeg er ikke sånn to under 2 person». Nå blir han vel to i november, så hadde hu vært opptatt av det hadde jo den ungen alt vært født! Jeg blir helt på ekte fascinert over at hun er så lite intelligent. 

Det er ikke pent å ønske andre vondt, men jeg håper faktisk at hun får ett litt mer slitsomt svangerskap denne gang. Unner hu tilogmed ett strekkmerke eller fem 

Haha, 2 under 2 er hun for sen til, ja 😅 Men kan jo hende hun kunne rukket et lynsvangerskap denne gangen. 

Enig. Hun hadde hatt godt av en reality check. Men hadde hun faktisk fått et tungt og slitsomt svangerskap, så hadde hun nok gått i koma...

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Faina skrev (18 minutter siden):

Haha, 2 under 2 er hun for sen til, ja 😅 Men kan jo hende hun kunne rukket et lynsvangerskap denne gangen. 

Enig. Hun hadde hatt godt av en reality check. Men hadde hun faktisk fått et tungt og slitsomt svangerskap, så hadde hun nok gått i koma...

Jeg skjønner helt på ekte ikke hvordan hun skulle tålt ett svangerskap som innebar dårlig søvn, bekkenløsning, strekkmerker og smerter overalt. Eller få ett barn som skriker hele døgnet 

• Liker 4
  • Nyttig 15
Skrevet
chsa skrev (På 16.9.2026 den 15.53):

Er så forbanna på den dama der idag, etter dagens snapper. Fyfader for et ufyselig menneske! Alle, ALLE burde gått inn på snappen hennes idag og sendt henne melding om hvor ufyselig hun er. Burde fått straff eller bot for å være så uspiselig. Skulle ønske man kunne melde inn sånt noe sted. Ikke greit å være så ufyselig som offentlig person og påvirker.

Gidder ikke bli gravid nå fordi hun gidder ikke være (forhåndsbestemt) kvalm i jula, så da er det bedre med IVF i januar, fordi januar-mars er så kjedelige måneder likevel, så da kan hun like gjerne ligge å være kvalm da? Også skal de ikke forsøke naturlig en gang, fordi det kræsjer også med kvalme i jula, så de må bruke BESKYTTELSE (😂) frem til januar, for å si det sånn! 

Stakkar, stakkar alle som forsøker å bli gravide og ikke får det til, sender dere alle en stor varm klem ❤️

Håper EGENTLIG at hu ikke får det til ! At hun må gå flere runder. 

litt ris til egen bak men

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Nå er hun borte fra snap støtt og stadig, men hu er ikke så privilegert at hun bare kan ta fri? Hva er det hun suser med? 
Problemet med å ta permisjon når man er influenser er at man ikke får lov å snappe. Tar man gradert permisjon må man finne ut hvor mye man poster til vanlig og så regne ut hvor mye man kan poste i permisjon avhengig av hvilken gradering man velger. Mistenker at det er der det stopper opp for frøken Mensa, hun klarer ikke å regne ut

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)
Faina skrev (På 18.9.2026 den 20.16):

Det blir jo såklart verdens lengste og verste svangerskap (og fødsel) vol.2 dette her 😅😂

Endret av Lzzy
  • Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Lzzy skrev (27 minutter siden):

Det blir jo såklart verdens lengste og verste svangerskap (og fødsel) vol.2 dette her 😅😂

Ja det neste svangerskapet startet vel ved forrige syklus 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Palmemor skrev (2 timer siden):

Ja det neste svangerskapet startet vel ved forrige syklus 

Eller ved første mens etter forrige fødsel 😅

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Faina skrev (3 minutter siden):

Eller ved første mens etter forrige fødsel 😅

Tenkt scenario; 

Hun har bestemt seg for å bli gravid. Forsøkte nå, men fikk mensen. Bestemmer seg for å vente til neste runde i desember fordi hun ikke orker å være kvalm i jula, så nå er det beskyttelse for alle penga!

Planlagt  innsett i starten av januar. Uansett utfall av det innsettet kommer hun til å si «jeg brukte 5 mnd på å bli gravid nå!»

• Liker 9
  • Nyttig 6
Skrevet

I likhet med elefanter har Stina 18 måneders svangerskap.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Plexi skrev (8 minutter siden):

🎯🎯

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Lurer på om hun noen ganger har tenkt tanken på at hjernen hennes bør trenes litt. Altså: nytter ikke legge om alt annet hele tiden og ikke tenke på at hjernen skal videreutvikles. 

Lurer på om influensere kommer til å bli tidligere dement... sånn helt seriøst.  De bruker jo ikke hjernen sin i det hele tatt mange av dem. 

• Liker 4
  • Nyttig 14
Skrevet
adriana32 skrev (1 time siden):

Lurer på om hun noen ganger har tenkt tanken på at hjernen hennes bør trenes litt. Altså: nytter ikke legge om alt annet hele tiden og ikke tenke på at hjernen skal videreutvikles. 

Lurer på om influensere kommer til å bli tidligere dement... sånn helt seriøst.  De bruker jo ikke hjernen sin i det hele tatt mange av dem. 

Tenkte det samme!! Kanskje gjør noe for selvutvikling, forandring… kom deg ut av huset hver dag.. gjør noe. Kan ikke engang dra på trening nå for det er så slitsomt å kjøre dit… er det én ting hun trenger så er det å komme seg ut av huset og ut av komfortsonen sin. Prøve noe helt nytt der hun lærer å kjenne seg selv og føler på mestring og utvikling. Men det er hun for tett til å forstå såklart.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Aabcdefghijklmnop skrev (5 minutter siden):

Tenkte det samme!! Kanskje gjør noe for selvutvikling, forandring… kom deg ut av huset hver dag.. gjør noe. Kan ikke engang dra på trening nå for det er så slitsomt å kjøre dit… er det én ting hun trenger så er det å komme seg ut av huset og ut av komfortsonen sin. Prøve noe helt nytt der hun lærer å kjenne seg selv og føler på mestring og utvikling. Men det er hun for tett til å forstå såklart.

For den poledancen kutta hu og ut… der måtte hu jo omgås andre 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Palmemor skrev (19 timer siden):

Tenkt scenario; 

Hun har bestemt seg for å bli gravid. Forsøkte nå, men fikk mensen. Bestemmer seg for å vente til neste runde i desember fordi hun ikke orker å være kvalm i jula, så nå er det beskyttelse for alle penga!

Planlagt  innsett i starten av januar. Uansett utfall av det innsettet kommer hun til å si «jeg brukte 5 mnd på å bli gravid nå!»

Ja, noe annet må vi ikke regne med 🙈

• Nyttig 1
Skrevet
Plexi skrev (18 timer siden):

Petit elefant 😅

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...