Faina Skrevet 12 timer siden #21641 Skrevet 12 timer siden Plexi skrev (1 time siden): Lyset er på, men ingen hjemme. Ja, der er mange lys på 😅 1
Faina Skrevet 12 timer siden #21642 Skrevet 12 timer siden Palmemor skrev (1 time siden): Når hun skal forklare hvor syyyykt dårlig hun var trekker hun frem da hun skulle spille inn podcast med SE. «ante ikke hvordan jeg skulle komme meg til Oslo, men jeg hadde så lyst!» Hvis jeg er syyyyykt dårlig orker jeg ikke kjøre bil da, foråsirresånn. Men hva vet jeg. Jeg er jo så privilegert at jeg har 8-16 jobb jeg kunne være sykmeldt fra siden jeg hadde symfyseløsning og måtte ha hjelp til å kle på meg. I svangerskap nummer 3. Med en mann som jobba borte mandag til torsdag. Sykt privilegert ✌️ Samme her. Kunne ikke gå fra uke 18 og ut svangerskapet som var hele 2 uker over termin. Det var langt, det. Gjentok seg i andre svangerskap også gitt. Med en mann som reiser mye i jobben, så var det spennende måneder. Men som kvinner flest, så biter man tenna sammen og står han av, man sutrer ikke og legger seg døu. 1
Palmemor Skrevet 12 timer siden #21643 Skrevet 12 timer siden Faina skrev (Akkurat nå): Samme her. Kunne ikke gå fra uke 18 og ut svangerskapet som var hele 2 uker over termin. Det var langt, det. Gjentok seg i andre svangerskap også gitt. Med en mann som reiser mye i jobben, så var det spennende måneder. Men som kvinner flest, så biter man tenna sammen og står han av, man sutrer ikke og legger seg døu. Nei det er jo helt utrolig hvor dum man kan være. Kikka innom der nå og så «derfor ble jeg provosert». Hun sier det gjør ikke noe om det blir noen måneder mer aldersforskjell på barna. «Jeg er ikke sånn to under 2 person». Nå blir han vel to i november, så hadde hu vært opptatt av det hadde jo den ungen alt vært født! Jeg blir helt på ekte fascinert over at hun er så lite intelligent. Det er ikke pent å ønske andre vondt, men jeg håper faktisk at hun får ett litt mer slitsomt svangerskap denne gang. Unner hu tilogmed ett strekkmerke eller fem 2 6
Katinkalille Skrevet 10 timer siden #21644 Skrevet 10 timer siden J.. skrev (11 timer siden): Fordi folk (denne tråden er et godt eksempel) fortsatt følger med. Mange som følger via storylooker/storykeek. Der gir man hverken klikk eller trenger å følge. Evt Di*cord😉 2
Cami9 Skrevet 10 timer siden #21645 Skrevet 10 timer siden Palmemor skrev (16 timer siden): Ja hu trente jo sjukt mye, var derfor hun ikke fikk strekkmerker… Hun har da aldri trent, hun bare tror det😉 3 1
Palmemor Skrevet 1 time siden #21646 Skrevet 1 time siden Cami9 skrev (8 timer siden): Hun har da aldri trent, hun bare tror det😉 Haha, i know! Men hu bestiger jo ett sjukt svært fjell hu når hu går til Tønsberg Tønne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå