Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Palmemor skrev (11 timer siden):

Nå fikk hun berettiget tilsnakk, som hun forsvarer. Det er jo luksus å kunne velge når man skal bli gravid, men å si at hun sleit er en overdrivelse. Ja hun hadde en abort og har operert bort en eggleder. Hun hadde en kjemisk graviditet, før hun gikk på IVF hvor hun faktisk ble gravid på første forsøk. Og på denne «lange reisen» susa hu bort minst 4 mnd av det året på å reise midt i syklusen.

Hun var heller ikke sengeliggende i 3 mnd ute av stand til å snappe - ref at hun ikke kan få sykmelding. Det er samme intetsigende innhold uavhengig av om hun ligger flatt ut i sofaen eller deiger seg foran speilet 

det at hun ikke har selvinnsikt nok til å se at hun pisser på de som faktisk sliter er jo det som er provoserende. En litt annen tilnærming og folk hadde ikke gått amok. «Jeg var så heldig som ble gravid på første innsett» har hun jo aldri sagt. 

Så sant det du skriver....trenger jo ikke sykemelding for å filme seg selv...og hun velger å vente til januar, tenker hun at hun blir mindre kvalm da?....blir hun syk spiller det vel ingen rolle om det er november eller februar........

• Liker 2
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy flate. Jeg sku så mye heller tatt kvalme i jula ein ufrivillig sekundær infertilitet, med snart 2,5 års prøving og ein SA. Hu e så priviligert at hu aner ikke

• Liker 4
  • Hjerte 10
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

Forstår ikke at hu fortsatt er influenser når contentet er så iherdes kjedelig

Endret av Vålull
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
tausen skrev (2 timer siden):

Så sant det du skriver....trenger jo ikke sykemelding for å filme seg selv...og hun velger å vente til januar, tenker hun at hun blir mindre kvalm da?....blir hun syk spiller det vel ingen rolle om det er november eller februar........

Hun sa det var bedre å være kvalm i januar, februar og mars for det var kjedelige måneder…og hun vil ikke være kvalm i jula, som hos hu begynner 1.november 

Endret av Palmemor
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Palmemor skrev (2 minutter siden):

Hun sa det var bedre å være kvalm i januar, februar og mars for det var kjedelige måneder…og hun vil ikke være kvalm i jula, som hos hu begynner 1.november 

Hun sier at hun ikke kan være vekk fra "jobb" hun får ikke sykemelding og kan ikke være lenge vekk. Men spiller det da noen rolle hvilken mnd hun er kvalm......i mine øyne da er ikke ønske om et barn til høyt nok... det er så mange som ofte bruker lang tid på å bli gravide , mister og en del andre har jo og hatt svangerskap på utsiden og måttet fjernet en eggstokk. Men er da sjeleglad for å bli gravide igjen... skjønner ikke hvorfor de får ivf...men klinikker vil vel gjerne ha penger og er kyniske...

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Vålull skrev (36 minutter siden):

Forstår ikke at hu fortsatt er influenser når contentet er så iherdes kjedelig

Fordi folk (denne tråden er et godt eksempel) fortsatt følger med.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
tausen skrev (51 minutter siden):

Hun sier at hun ikke kan være vekk fra "jobb" hun får ikke sykemelding og kan ikke være lenge vekk. Men spiller det da noen rolle hvilken mnd hun er kvalm......i mine øyne da er ikke ønske om et barn til høyt nok... det er så mange som ofte bruker lang tid på å bli gravide , mister og en del andre har jo og hatt svangerskap på utsiden og måttet fjernet en eggstokk. Men er da sjeleglad for å bli gravide igjen... skjønner ikke hvorfor de får ivf...men klinikker vil vel gjerne ha penger og er kyniske...

Jula er hellig! og hun vil lage en magisk jul for barnet sitt og ikke være kvalm i hele jula... forstå det den som kan! Nå skal hun jo bruke prevensjon frem til hun skal ha insett så hun ikke risikerer å bli gravid på egenhånd midt i jula. Det er så kvalmt at jeg har ikke ord. Når man bevisst ikke prøver, så burde ikke staten betale

• Liker 4
  • Nyttig 10
Skrevet
Palmemor skrev (21 minutter siden):

Jula er hellig! og hun vil lage en magisk jul for barnet sitt og ikke være kvalm i hele jula... forstå det den som kan! Nå skal hun jo bruke prevensjon frem til hun skal ha insett så hun ikke risikerer å bli gravid på egenhånd midt i jula. Det er så kvalmt at jeg har ikke ord. Når man bevisst ikke prøver, så burde ikke staten betale

🎯

• Nyttig 1
Skrevet

Har sluttet å følge ho....men må innom utforsk å se galskapen av og til. Og det er jo en av grunnene til at hun tjener penger 🤮

Skrevet

Hvor tidlig er det hun leverer i barnehagen? 😂🙈 

Skrevet
Himmelen_91 skrev (10 minutter siden):

Hvor tidlig er det hun leverer i barnehagen? 😂🙈 

Hun leverer normalt før kl 09, men idag bestemte hun at han skulle få oppleve bhg-frokost-kos, så ble tidlig idag, men måtte lage snacks-matpakke til han på forhånd. Var den til bilturen eller hva? 😅

• Liker 1
Skrevet

Altså, så først melket hun dette i flere uker om de skulle ha en til og at de skulle prøve først noen måneder, og såå dette styret med ivf og politiattest som også dro ut. Og så plutselig når det er i boks og hun kan komme inn omtrent sånn som hun plutselig så for seg, så skal de vente enda lenger og ikke prøve engang?! Har ikke vært innom og sett det siste stuntet hennes nå, men har jeg skjønt det rett? I så fall burde hun overhodet ikke få noe ivf etter jul. Jeeeez, for en tegning hun er. Til å spy av. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Faina skrev (41 minutter siden):

Altså, så først melket hun dette i flere uker om de skulle ha en til og at de skulle prøve først noen måneder, og såå dette styret med ivf og politiattest som også dro ut. Og så plutselig når det er i boks og hun kan komme inn omtrent sånn som hun plutselig så for seg, så skal de vente enda lenger og ikke prøve engang?! Har ikke vært innom og sett det siste stuntet hennes nå, men har jeg skjønt det rett? I så fall burde hun overhodet ikke få noe ivf etter jul. Jeeeez, for en tegning hun er. Til å spy av. 

Hu bruker både den ufødte ungen og den fødte ungen bare for å få penger ja🤮men siden hu har emoji over så «eksponerer hun ikke barnet»😵‍💫

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Aabcdefghijklmnop skrev (3 timer siden):

Hu bruker både den ufødte ungen og den fødte ungen bare for å få penger ja🤮men siden hu har emoji over så «eksponerer hun ikke barnet»😵‍💫

Dette👆🎯. Avfølg

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Kan ikke vi alle avfølge, ikke gi hu klikk og spre det ut at alle burde gjøre det samme… så kanskje hun ser at hun gjør noe feil.. problemet er vel bare at hun faktisk har for liten iq til å forstå at hun gjør noe feil

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg følger henne ikke. Og ser bare sporadisk. Men det er jo alltid det samme.. går følgertallet nedover?

• Liker 1
Skrevet
Aabcdefghijklmnop skrev (5 timer siden):

Nei sant, da eksponerer hun ikke 🙄 Det er ikke mye omløp i det barbiehodet der. 

• Liker 1
Skrevet
Faina skrev (1 minutt siden):

Nei sant, da eksponerer hun ikke 🙄 Det er ikke mye omløp i det barbiehodet der. 

Lyset er på, men ingen hjemme.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Når hun skal forklare hvor syyyykt dårlig hun var trekker hun frem da hun skulle spille inn podcast med SE. «ante ikke hvordan jeg skulle komme meg til Oslo, men jeg hadde så lyst!» 

Hvis jeg er syyyyykt dårlig orker jeg ikke kjøre bil da, foråsirresånn. Men hva vet jeg. Jeg er jo så privilegert at jeg har 8-16 jobb jeg kunne være sykmeldt fra siden jeg hadde symfyseløsning og måtte ha hjelp til å kle på meg. I svangerskap nummer 3. Med en mann som jobba borte mandag til torsdag. Sykt privilegert ✌️

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Palmemor skrev (19 minutter siden):

Når hun skal forklare hvor syyyykt dårlig hun var trekker hun frem da hun skulle spille inn podcast med SE. «ante ikke hvordan jeg skulle komme meg til Oslo, men jeg hadde så lyst!» 

Hvis jeg er syyyyykt dårlig orker jeg ikke kjøre bil da, foråsirresånn. Men hva vet jeg. Jeg er jo så privilegert at jeg har 8-16 jobb jeg kunne være sykmeldt fra siden jeg hadde symfyseløsning og måtte ha hjelp til å kle på meg. I svangerskap nummer 3. Med en mann som jobba borte mandag til torsdag. Sykt privilegert ✌️

🎯

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...