NoaideBiehtar Skrevet i går, 14:42 #21461 Skrevet i går, 14:42 Love2017juni skrev (Akkurat nå): Tror hun mener feil prioritering at; Det måtte pauses når i julemånedenene.. Da kan ikke prinsessa bli gravid. De fleste som bestemmer seg for ett barn prøver det de er gode for uansett; og vertfall om man i tillegg faktisk sliter med det, da har man ikke pause pga jul eller påske. Men disse eggløsningstestene hun driver og tar. Alså; om man har sex annenhver dag, så har man sikra seg? Viker som om de skal prøve natulig denne syklusen så må det kun skje når maskinen sier det? Ikke rart det ikke klaffer 😅 Så det er feil når hun vil ta en pause i prøvingen men det er også feil når hun vil fremskynde fryseforsøk i stedetfor å vente x antall måneder og det er feil at hun bruker verktøy for å time det bedre? Kanskje de ikke greier å ha sex annenhver dag? Det fikk hvertfall ikke vi til med en smårolling hjemme, men hadde heldigvis ikke KG til å dømme meg nord og ned for verken fryseforsøk eller eggløsningstester. Håper dere holder dere langt unna prøverforumet hvertfall, så fordømmende som det er viktig å være. 😂 Og det over bagateller! 4 4
Ina89 Skrevet i går, 15:18 #21462 Skrevet i går, 15:18 NoaideBiehtar skrev (30 minutter siden): Så det er feil når hun vil ta en pause i prøvingen men det er også feil når hun vil fremskynde fryseforsøk i stedetfor å vente x antall måneder og det er feil at hun bruker verktøy for å time det bedre? Kanskje de ikke greier å ha sex annenhver dag? Det fikk hvertfall ikke vi til med en smårolling hjemme, men hadde heldigvis ikke KG til å dømme meg nord og ned for verken fryseforsøk eller eggløsningstester. Håper dere holder dere langt unna prøverforumet hvertfall, så fordømmende som det er viktig å være. 😂 Og det over bagateller! Burde ikke være så vanskelig når de begge er hjemmeværende med sønnen i b.hage. Har man så lyst på et barn til så må man jo forsøke ordentlig. Men for Stina virker det som om ingenting er bra nok om ikke det er noe hun kan kjøpe, booke eller bestille seg. Hun gidder ikke løfte en finger for noen andre enn seg selv, seg selv og så seg selv igjen. Jeg tror aldri jeg har vært borti latere og mer egoistisk dame enn det der. Dersom det er viktig å få et barn til burde det være irrelevant om det er jul, påske, st.hans eller høyvann. 2 13
NoaideBiehtar Skrevet i går, 15:39 #21463 Skrevet i går, 15:39 Ina89 skrev (19 minutter siden): Burde ikke være så vanskelig når de begge er hjemmeværende med sønnen i b.hage. Har man så lyst på et barn til så må man jo forsøke ordentlig. Men for Stina virker det som om ingenting er bra nok om ikke det er noe hun kan kjøpe, booke eller bestille seg. Hun gidder ikke løfte en finger for noen andre enn seg selv, seg selv og så seg selv igjen. Jeg tror aldri jeg har vært borti latere og mer egoistisk dame enn det der. Dersom det er viktig å få et barn til burde det være irrelevant om det er jul, påske, st.hans eller høyvann. Så IVF er å ikke løfte en finger??? Really? Du må gjerne mene hun er lat, men at eggløsningstester og IVF er en avgjørende faktor for deg er egentlig ganske patetisk og nedlatende. 3 4
Ina89 Skrevet i går, 16:17 #21464 Skrevet i går, 16:17 NoaideBiehtar skrev (37 minutter siden): Så IVF er å ikke løfte en finger??? Really? Du må gjerne mene hun er lat, men at eggløsningstester og IVF er en avgjørende faktor for deg er egentlig ganske patetisk og nedlatende. Gud bedre. Ta på deg briller og les på nytt. 5 1 2
NoaideBiehtar Skrevet i går, 17:55 #21465 Skrevet i går, 17:55 Ina89 skrev (1 time siden): Gud bedre. Ta på deg briller og les på nytt. Jeg leser godt, men du sauser sammen mye rart i argumentene dine. 2 1
Ina89 Skrevet i går, 19:31 #21466 Skrevet i går, 19:31 NoaideBiehtar skrev (4 timer siden): Kanskje de ikke greier å ha sex annenhver dag? 👍🏼 1
Lorieen Skrevet i går, 20:11 #21467 Skrevet i går, 20:11 Jeg tror ikke de to har sex i det hele tatt. De lever helt separate liv. 13 2
Palmemor Skrevet i går, 20:41 #21468 Skrevet i går, 20:41 Lorieen skrev (29 minutter siden): Jeg tror ikke de to har sex i det hele tatt. De lever helt separate liv. Tviler på at de er nære hverandre på den måten, ja. Tror nok at de begge er komfortable med at de «må» ha hjelp med befruktning. Når hun stadig uttaler at alt er ekkelt og usexy (ref at det er _uaktuelt_ å vaske hans undertøy) så kan jeg ikke forstå at de kan ha nærhet som innebærer noe så usexy som kroppsvæsker 8 3
Katinkalille Skrevet i går, 22:22 #21469 Skrevet i går, 22:22 Ina89 skrev (7 timer siden): Burde ikke være så vanskelig når de begge er hjemmeværende med sønnen i b.hage. Har man så lyst på et barn til så må man jo forsøke ordentlig. Men for Stina virker det som om ingenting er bra nok om ikke det er noe hun kan kjøpe, booke eller bestille seg. Hun gidder ikke løfte en finger for noen andre enn seg selv, seg selv og så seg selv igjen. Jeg tror aldri jeg har vært borti latere og mer egoistisk dame enn det der. Dersom det er viktig å få et barn til burde det være irrelevant om det er jul, påske, st.hans eller høyvann. Kan ikke være kvaRm i jula vettu😂 og jula der i hus starter 1.november🙈 2 4
loffen Skrevet 23 timer siden #21470 Skrevet 23 timer siden tausen skrev (11 timer siden): Jeg fikk vite at det minsket mulighetene til å bli gravid minimalt....og det står det på nett og. Men selfølgelig er det unntak, som i alt annet. Men for Prinsessen må jo alt være et stort tema... Samme her. Ikke hatt problemer med å bli gravid med en eggleder. 3
Ina89 Skrevet 13 timer siden #21471 Skrevet 13 timer siden Katinkalille skrev (10 timer siden): Kan ikke være kvaRm i jula vettu😂 og jula der i hus starter 1.november🙈 Julen er ikke lenger en høytid, det er en årstid. Må være deilig å bare kunne legge fra seg alt fra 1.november, skal spørre lederen min om vi kan innføre det hos oss også. Pasientene må jo forstå at vi ikke kan slite oss ut i julehøytiden 🥰 Stina var jo sjukt heldig oppi den fæle graviditeten sin. Til tross for aktiv fødsel i 3 mnd fikk hun heldigvis fri fra plagene så hun kunne få pyntet huset klart. Jammen fikk hun ikke pyntet fødestua og barselrommet også 🥳 2 10
adriana32 Skrevet 5 timer siden #21472 Skrevet 5 timer siden "Vi kjører butterflies" sier hun og pynter seg med fargede sommerfuglkliper i håret. Tar på seg klær hun påstår passer til teamet " we love the 00's. "Problemet" er at hun ser helt vanlig ut: hun har ikke gått videre fra hun var tenåring. Disse klypene brukte hun jo tidligere i sommer og klærne er jo slik hun vanligvis går. Er som om selveste "Joker" hadde kledd seg ut som klovn. 2 4
Lilleiskaffe Skrevet 4 timer siden #21473 Skrevet 4 timer siden Love2017juni skrev (På 21.8.2026 den 16.38): Tror hun mener feil prioritering at; Det måtte pauses når i julemånedenene.. Da kan ikke prinsessa bli gravid. De fleste som bestemmer seg for ett barn prøver det de er gode for uansett; og vertfall om man i tillegg faktisk sliter med det, da har man ikke pause pga jul eller påske. Men disse eggløsningstestene hun driver og tar. Alså; om man har sex annenhver dag, så har man sikra seg? Viker som om de skal prøve natulig denne syklusen så må det kun skje når maskinen sier det? Ikke rart det ikke klaffer Absolutt alle jeg kjenner rundt meg som har forsøkt å bli gravide, har planlagt graviditet med tanke på barnehageopptak. Det er en grunn til at det er flest fødsler på vår og sommeren. Fordi folk har ikke råd til å være hjemme flere måneder ulønnet i de kommunene det er umulig å få barnehageplass. nå er ikke dette et aktuelt tema for Stina åpenbart, men mer som en kommentar til det du skrev om at de fleste prøver det de er gode for.. det er ganske vanlig å prøve å time det. Ikke at det alltid går, av åpenbare grunner. 1 2
Ina89 Skrevet 4 timer siden #21474 Skrevet 4 timer siden Lilleiskaffe skrev (26 minutter siden): Absolutt alle jeg kjenner rundt meg som har forsøkt å bli gravide, har planlagt graviditet med tanke på barnehageopptak. Det er en grunn til at det er flest fødsler på vår og sommeren. Fordi folk har ikke råd til å være hjemme flere måneder ulønnet i de kommunene det er umulig å få barnehageplass. nå er ikke dette et aktuelt tema for Stina åpenbart, men mer som en kommentar til det du skrev om at de fleste prøver det de er gode for.. det er ganske vanlig å prøve å time det. Ikke at det alltid går, av åpenbare grunner. Når man sliter med å få barn ville de fleste takket ja til den graviditeten de evt. måtte klare å få og så funnet en løsning deretter. Dette er heller ikke en problemstilling Stina trenger å bekymre seg for, for hun står bare hjemme og beundrer seg selv mens hun suger inn magen uansett. 4
Orly Skrevet 3 timer siden #21475 Skrevet 3 timer siden Lilleiskaffe skrev (1 time siden): Absolutt alle jeg kjenner rundt meg som har forsøkt å bli gravide, har planlagt graviditet med tanke på barnehageopptak. Det er en grunn til at det er flest fødsler på vår og sommeren. Fordi folk har ikke råd til å være hjemme flere måneder ulønnet i de kommunene det er umulig å få barnehageplass. nå er ikke dette et aktuelt tema for Stina åpenbart, men mer som en kommentar til det du skrev om at de fleste prøver det de er gode for.. det er ganske vanlig å prøve å time det. Ikke at det alltid går, av åpenbare grunner. Absolutt ingen av de jeg kjenner som har slitt med å bli gravide har planlagt rundt det 2
Lilleiskaffe Skrevet 2 timer siden #21476 Skrevet 2 timer siden Ina89 skrev (1 time siden): Når man sliter med å få barn ville de fleste takket ja til den graviditeten de evt. måtte klare å få og så funnet en løsning deretter. Dette er heller ikke en problemstilling Stina trenger å bekymre seg for, for hun står bare hjemme og beundrer seg selv mens hun suger inn magen uansett. Ja, det er jeg helt enig i. Og jeg mener å huske at da Stina hadde innsett sist, at hun sa noe om at man ikke fikk lov til å utsette prosessen med noen måneder for å bli gravid i en mer «ønsket» måned? Jeg kan huske feil, men mener det var hun som sa det. Men nå som hun vet det og kan starte prosessen litt mer når det passer henne, ettersom embryo allerede ligger klart, så er det vel enklere å planlegge måned da. Sliter man med å bli gravid så er det jo selvsagt umulig å planlegge måneder. Men for mange andre gravide, så planlegges det i stor grad.
Måne Rampelyset Skrevet 1 time siden #21477 Skrevet 1 time siden Tråden er ryddet for krenkelser og personangrep. Måne, admin.
Iben.. Skrevet 1 time siden #21478 Skrevet 1 time siden Ina89 skrev (2 timer siden): Når man sliter med å få barn ville de fleste takket ja til den graviditeten de evt. måtte klare å få og så funnet en løsning deretter. Dette er heller ikke en problemstilling Stina trenger å bekymre seg for, for hun står bare hjemme og beundrer seg selv mens hun suger inn magen uansett. Er ikke så lett å bli gravid, når den eneste man ligger med er seg sjøl i speilet.. 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå