Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Palmemor skrev (14 minutter siden):

Endelig har noen spurt om de værssåsnill kan spyle den stygge innkjørselen dems!!

Alt man skal orke å micro manage..

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Palmemor skrev (4 timer siden):

Blir fint når de får en til da så kan de holde hverandre med selskap mens mor får snakka til "oss"

Jeg tenker at når mor presterer å uttale (direkte tatt fra hennes egne kanaler) at «det skal ikke gå ut over meg at han ikke gidder å sove», mens barnet er et spedbarn har man satt standarden for hvor egoistisk og selvsentrert det går an å bli. Blir bra med en kompis til barnet så de kan underholde hverandre så mor får filmet seg selv mens hun suger inn magen og forsøker å se så tynn ut som mulig! 

• Liker 1
Skrevet
BlåSwix skrev (2 timer siden):

Den pølsepizzaen altså😅

Hun griser jo verre enn et barn! Halvparten av fyllet havner jo på benken😂 Begynte med slikkepottet, av tomatpuré rett på benken - hvorfor ikke bare gå til vasken med den…. Ikke rart huset blir skittent

• Liker 2
Skrevet
J.. skrev (1 time siden):

Alt man skal orke å micro manage..

Ja det orka åpenbart spylemannen 🤣

• Liker 1
Skrevet
Ina89 skrev (39 minutter siden):

Jeg tenker at når mor presterer å uttale (direkte tatt fra hennes egne kanaler) at «det skal ikke gå ut over meg at han ikke gidder å sove», mens barnet er et spedbarn har man satt standarden for hvor egoistisk og selvsentrert det går an å bli. Blir bra med en kompis til barnet så de kan underholde hverandre så mor får filmet seg selv mens hun suger inn magen og forsøker å se så tynn ut som mulig! 

🎯

Skrevet
Palmemor skrev (9 minutter siden):

Ja det orka åpenbart spylemannen 🤣

Helt klart🤣🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...