Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Palmemor skrev (14 minutter siden):

Endelig har noen spurt om de værssåsnill kan spyle den stygge innkjørselen dems!!

Alt man skal orke å micro manage..

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Palmemor skrev (4 timer siden):

Blir fint når de får en til da så kan de holde hverandre med selskap mens mor får snakka til "oss"

Jeg tenker at når mor presterer å uttale (direkte tatt fra hennes egne kanaler) at «det skal ikke gå ut over meg at han ikke gidder å sove», mens barnet er et spedbarn har man satt standarden for hvor egoistisk og selvsentrert det går an å bli. Blir bra med en kompis til barnet så de kan underholde hverandre så mor får filmet seg selv mens hun suger inn magen og forsøker å se så tynn ut som mulig! 

• Liker 8
  • Nyttig 14
Skrevet
BlåSwix skrev (2 timer siden):

Den pølsepizzaen altså😅

Hun griser jo verre enn et barn! Halvparten av fyllet havner jo på benken😂 Begynte med slikkepottet, av tomatpuré rett på benken - hvorfor ikke bare gå til vasken med den…. Ikke rart huset blir skittent

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
J.. skrev (1 time siden):

Alt man skal orke å micro manage..

Ja det orka åpenbart spylemannen 🤣

• Liker 4
Skrevet
Ina89 skrev (39 minutter siden):

Jeg tenker at når mor presterer å uttale (direkte tatt fra hennes egne kanaler) at «det skal ikke gå ut over meg at han ikke gidder å sove», mens barnet er et spedbarn har man satt standarden for hvor egoistisk og selvsentrert det går an å bli. Blir bra med en kompis til barnet så de kan underholde hverandre så mor får filmet seg selv mens hun suger inn magen og forsøker å se så tynn ut som mulig! 

🎯

• Liker 3
Skrevet
Palmemor skrev (9 minutter siden):

Ja det orka åpenbart spylemannen 🤣

Helt klart🤣🤣

• Liker 2
Skrevet
BlåSwix skrev (5 timer siden):

Den pølsepizzaen altså😅

Kan umulig smake digg, mtp den sure tomatpureen

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
Advocadomama skrev (36 minutter siden):

De blander inn et par ss sukrin gold🤢

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Advocadomama skrev (3 timer siden):

Var den sur?

Skrevet
Matas skrev (2 timer siden):

Var den sur?

Tomatpuré er vel litt bitter/sur på smak?

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet

Hun har jaggu klart å få 200 nye følgere siden i går. 

Skrevet

Da var graviditeten hennes igang:popcorn:, å det lenge før hun i det hele tatt er gravid..  blir sikkert ny rekord🫄😅

• Liker 5
  • Nyttig 8
Skrevet
Tippsi skrev (10 minutter siden):

Da var graviditeten hennes igang:popcorn:, å det lenge før hun i det hele tatt er gravid..  blir sikkert ny rekord🫄😅

Verdens lengste. Igjen. Det er jo ingen andre som har prøvd å bli gravid lenger enn henne 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Tippsi skrev (2 timer siden):

Kanskje hu ble gravid bryllupsnatta 😆😆

Skrevet (endret)

Er det bare meg som er veldig hygienisk eller er hu faktisk ekstremt rotete og grisete når det kommer til mat? Jeg hadde aldri satt salatbollen oppå den grisete fjøla som er full av melon, avokado, fetaost osv… Jeg blir helt stresset av det der😂😂

Endret av Cami9
  • Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet

Er det noen som bruker disse beltene ? 🫪 hehe var de ikke populære i 2000 tallet? 😂 

IMG_3807.png

• Liker 5
Skrevet
Himmelen_91 skrev (20 minutter siden):

Er det noen som bruker disse beltene ? 🫪 hehe var de ikke populære i 2000 tallet? 😂 

IMG_3807.png

Hu bruker de jo ikke lenger… Hun prøver å finne antrekk til er arrangement hun skal på😉 

• Liker 4
Skrevet
Cami9 skrev (46 minutter siden):

Er det bare meg som er veldig hygienisk eller er hu faktisk ekstremt rotete og grisete når det kommer til mat? Jeg hadde aldri satt salatbollen oppå den grisete fjøla som er full av melon, avokado, fetaost osv… Jeg blir helt stresset av det der😂😂

Hu er ekstremt uhygiensisk og rotete! Lar mat og skitne tallerker stå på kjøkkenet i timesvis hver dag... og den søppelbøtta er ikke så veldig digg den heller

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Ser hu har svære overskrifter om hvorfor hu har kjøpt en gigantisk fryser. Er det ikke ett helt normalt fryseskap??

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
MzMe skrev (13 timer siden):

Tomatpuré er vel litt bitter/sur på smak?

Ikke så surt😅 Det fungerer helt fint som tomatsaus på pizza👌

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...