J.. Skrevet 1 time siden #21381 Skrevet 1 time siden Palmemor skrev (14 minutter siden): Endelig har noen spurt om de værssåsnill kan spyle den stygge innkjørselen dems!! Alt man skal orke å micro manage.. 1
Ina89 Skrevet 53 minutter siden #21382 Skrevet 53 minutter siden Palmemor skrev (4 timer siden): Blir fint når de får en til da så kan de holde hverandre med selskap mens mor får snakka til "oss" Jeg tenker at når mor presterer å uttale (direkte tatt fra hennes egne kanaler) at «det skal ikke gå ut over meg at han ikke gidder å sove», mens barnet er et spedbarn har man satt standarden for hvor egoistisk og selvsentrert det går an å bli. Blir bra med en kompis til barnet så de kan underholde hverandre så mor får filmet seg selv mens hun suger inn magen og forsøker å se så tynn ut som mulig! 1
Cami9 Skrevet 52 minutter siden #21383 Skrevet 52 minutter siden BlåSwix skrev (2 timer siden): Den pølsepizzaen altså😅 Hun griser jo verre enn et barn! Halvparten av fyllet havner jo på benken😂 Begynte med slikkepottet, av tomatpuré rett på benken - hvorfor ikke bare gå til vasken med den…. Ikke rart huset blir skittent 2
Palmemor Skrevet 22 minutter siden #21384 Skrevet 22 minutter siden J.. skrev (1 time siden): Alt man skal orke å micro manage.. Ja det orka åpenbart spylemannen 🤣 1
Katinkalille Skrevet 14 minutter siden #21385 Skrevet 14 minutter siden Ina89 skrev (39 minutter siden): Jeg tenker at når mor presterer å uttale (direkte tatt fra hennes egne kanaler) at «det skal ikke gå ut over meg at han ikke gidder å sove», mens barnet er et spedbarn har man satt standarden for hvor egoistisk og selvsentrert det går an å bli. Blir bra med en kompis til barnet så de kan underholde hverandre så mor får filmet seg selv mens hun suger inn magen og forsøker å se så tynn ut som mulig! 🎯
Katinkalille Skrevet 13 minutter siden #21386 Skrevet 13 minutter siden Palmemor skrev (9 minutter siden): Ja det orka åpenbart spylemannen 🤣 Helt klart🤣🤣
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå