Palmemor Skrevet torsdag kl. 15:42 #21341 Skrevet torsdag kl. 15:42 FruRosa skrev (4 minutter siden): Hun sier faktisk «insjinialene mine blir små Bakken». Åh. Beklager 🙈 1
chsa Skrevet torsdag kl. 15:52 #21342 Skrevet torsdag kl. 15:52 (endret) Bruker heller penger på egne lån enn å spare i fond pga Trump og alt mulig crazy shit som kriger å sånt no som foregår nå 🫡 Mye crazy shit kriger som foregår nå as! Helt sykt as. Endret torsdag kl. 16:08 av chsa Skrivefeil 9 4
Ina89 Skrevet torsdag kl. 17:26 #21343 Skrevet torsdag kl. 17:26 (endret) Palmemor skrev (3 timer siden): Det blir spennende å se. Tror de kommer til å få seg noen vekkere jo eldre han blir. Eller, jeg håper det! Litt forundra over hvordan de to endte opp med å bli sånn og, de har jo tilsynelatende velfungerende søsken, og de kommer vel alle fra samme greina Det verste er at jeg tviler på at de i det hele tatt vil ta til seg noen vekker. Stina legger konsekvent ansvaret på alle andre, mens PF virker mest opptatt av at barnet skal ha en «heeelt konge» oppvekst. Det er selvsagt bra å være engasjert i barnet sitt, men de tar det etter mitt syn altfor langt. Alt må være «helt konge» for tassen, og det virker som ordet «nei» knapt eksisterer. Alt er så overdrevet der i hus. Det er ikke godt nok med en helt fin dag, den må være 👑👑👑👑👑. Liker gutten blåbær skal han ha blåbær til alle måltider, bilde av blåbær på alle klær, rommet må males i blåbærblått og absolutt alt må handle om blåbær. Så er det samme rulle når han plutselig liker frosker. Eller steiner. Eller solsikker. Ingen av dem fremstår spesielt sosialt intelligente, og jeg tror dessverre at både indirekte signaler og direkte tilbakemeldinger bare vil bli avfeid som misunnelse fra folk som ikke tåler at de er så «vellykkede». Virkelighetsoppfatningen virker rett og slett totalt fraværende. PF har for eksempel skamløst snakket om at folk kan komme til å gå amok i Sandefjord sentrum hvis de får øye på ham, og dermed skape trafikkaos. Samtidig virker han å ta for gitt at alle vet hvem han er, og at folk sikkert kommer til å synes det er stas dersom han hilser. Den manglende selvinnsikten er ganske slående. For meg fremstår de som mennesker med få sosiale sperrer og lite folkeskikk. Det er rett og slett vanskelig å forstå Endret torsdag kl. 17:28 av Ina89 9 24
tausen Skrevet torsdag kl. 17:54 #21344 Skrevet torsdag kl. 17:54 Palmemor skrev (3 timer siden): «initialene mine blir Små Bakken». Jeg gir opp 🎯 1
Måne Rampelyset Skrevet 17 timer siden #21345 Skrevet 17 timer siden Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. 2
J.. Skrevet 7 timer siden #21346 Skrevet 7 timer siden Ina89 skrev (På 6.8.2026 den 19.26): PF har for eksempel skamløst snakket om at folk kan komme til å gå amok i Sandefjord sentrum hvis de får øye på ham, og dermed skape trafikkaos. Det var hvis de (spesifikt bil interesserte..) fikk øye på bilen han kjører,at de kanskje ønsket å ta bilde av den,ikke at de skulle få øye på han.. Greit å gjengi hva som faktisk ble sagt.. 1 4
Trubadur Skrevet 6 timer siden #21347 Skrevet 6 timer siden Ina89 skrev (På 6.8.2026 den 19.26): Det verste er at jeg tviler på at de i det hele tatt vil ta til seg noen vekker. Stina legger konsekvent ansvaret på alle andre, mens PF virker mest opptatt av at barnet skal ha en «heeelt konge» oppvekst. Det er selvsagt bra å være engasjert i barnet sitt, men de tar det etter mitt syn altfor langt. Alt må være «helt konge» for tassen, og det virker som ordet «nei» knapt eksisterer. Alt er så overdrevet der i hus. Det er ikke godt nok med en helt fin dag, den må være 👑👑👑👑👑. Liker gutten blåbær skal han ha blåbær til alle måltider, bilde av blåbær på alle klær, rommet må males i blåbærblått og absolutt alt må handle om blåbær. Så er det samme rulle når han plutselig liker frosker. Eller steiner. Eller solsikker. Ingen av dem fremstår spesielt sosialt intelligente, og jeg tror dessverre at både indirekte signaler og direkte tilbakemeldinger bare vil bli avfeid som misunnelse fra folk som ikke tåler at de er så «vellykkede». Virkelighetsoppfatningen virker rett og slett totalt fraværende. PF har for eksempel skamløst snakket om at folk kan komme til å gå amok i Sandefjord sentrum hvis de får øye på ham, og dermed skape trafikkaos. Samtidig virker han å ta for gitt at alle vet hvem han er, og at folk sikkert kommer til å synes det er stas dersom han hilser. Den manglende selvinnsikten er ganske slående. For meg fremstår de som mennesker med få sosiale sperrer og lite folkeskikk. Det er rett og slett vanskelig å forstå Det med amok i trafikken var vel ang bilen hans. Og jeg tror han tulla. 2
Ina89 Skrevet 5 timer siden #21348 Skrevet 5 timer siden J.. skrev (1 time siden): Det var hvis de (spesifikt bil interesserte..) fikk øye på bilen han kjører,at de kanskje ønsket å ta bilde av den,ikke at de skulle få øye på han.. Greit å gjengi hva som faktisk ble sagt.. Og det gjorde jeg. Dette har han snakket om flere ganger. Han har også sagt at folk helt sikkert synes det er stas når han hilser, fordi han er kjendis. De to har mildt sagt grandiose selvbilder, og det må være lov å påpeke. Det jeg derimot tviler på at de forstår, er at folk ikke nødvendigvis kikker fordi de er så «sjukt store kjendiser». De kikker fordi han traver rundt i boksebukser, singlet eller bar overkropp og en utvasket sauseskinnsjakke – et ganske spesielt syn, mildt sagt. Stina er heller ikke akkurat anonym i mengden, med puppene på vift, klær som ser ut til å være et nummer for små, enorme vipper og lepper som gjør at hun knapt snakker ordentlig. Så ja, de får oppmerksomhet, årsaken er bare ikke nødvendigvis den de selv liker å tro. 😰😂 1 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå