Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tøvftta skrev (59 minutter siden):

Per fruktdrikk har selv kommet med stikk om at man må ligge for at hun skal bli gravid på sc for en stund tilbake. Så at hun ønsker å få hastetime for å slippe sex forundrer meg overhodet ikke. 

Det er et hån mot mennesker som virkelig sliter med å bli gravide. De er neimen ikke sanne de to der🤔

• Liker 1
  • Nyttig 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet
tausen skrev (10 minutter siden):

Det er et hån mot mennesker som virkelig sliter med å bli gravide. De er neimen ikke sanne de to der🤔

Alt hu sier rundt graviditeten og mangel på evnen til å bli gravid naturlig er ett hån mot de som faktisk sliter 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Skrevet

Hun kan seriøst ikke være så dum??? Hun har et embryo på frys fra da da første ungen ble lagd,så da blir di vel "sudo twins"? Nek!!!

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
Palmemor skrev (8 timer siden):

Håper jeg og! Hun er jo ikke "befruktningsudyktig"

"Ifølge norsk Bioteknologiloven kan prøverørsbehandling (IVF) utføres direkte uten et ettårig naturlig forsøk dersom en medisinsk utredning viser at man er befruktningsudyktig, har tette eggledere, dårlig sædkvalitet eller ved bruk av donorsæd for enslige eller likekjønnede par"

Du trenger ikke prøve i 1 år på barn nummer 2. Hun/de har allerede blitt vurdert i forløpet med første barnet. 

Utover det er jeg helt enig at de kunne i det minste gitt det et forsøk. Er vel ikke mer enn et døgn siden hun sa de skulle prøve på egenhånd frem til jul. Gi det et forsøk liksom.. 

• Liker 3
Skrevet
Kommerikkepånoebra skrev (1 time siden):

Du trenger ikke prøve i 1 år på barn nummer 2. Hun/de har allerede blitt vurdert i forløpet med første barnet. 

Utover det er jeg helt enig at de kunne i det minste gitt det et forsøk. Er vel ikke mer enn et døgn siden hun sa de skulle prøve på egenhånd frem til jul. Gi det et forsøk liksom.. 

Stina gidder ikke anstrenge seg for noe. Selv ikke for å få barn. Potte tett.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Kommerikkepånoebra skrev (7 timer siden):

skjønner :) Men ja, kunne jo prøvd en gang da. Eller nå skal de jo det fordi de må. Dvs hun sier de skal. Jeg har mine tvil 

• Nyttig 2
Skrevet
Aabcdefghijklmnop skrev (På 19.8.2026 den 20.32):

Jeg ser ikke for meg at de skal ha flere enn to barn, så hvorfor ikke like gjerne "bruke opp" det de har på frys? 

Skrevet
Littelulla skrev (53 minutter siden):

Jeg ser ikke for meg at de skal ha flere enn to barn, så hvorfor ikke like gjerne "bruke opp" det de har på frys? 

De kan jo ikke få fler enn to, hun har jo ikke lyst å gi avkall på garderoben sin for å gi nummer to ett rom. Hvor skal de gjøre av alle disse barna når begge foreldrene trenger hvert sitt soverom, hvert sitt treningsrom, hvert sitt arbeidsrom.... Går jo ikke opp det der

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Palmemor skrev (56 minutter siden):

De kan jo ikke få fler enn to, hun har jo ikke lyst å gi avkall på garderoben sin for å gi nummer to ett rom. Hvor skal de gjøre av alle disse barna når begge foreldrene trenger hvert sitt soverom, hvert sitt treningsrom, hvert sitt arbeidsrom.... Går jo ikke opp det der

Ikke glem hvert sitt bad å a,di kan jo ikke drite på samme dassen en gang💩

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Katinkalille skrev (10 minutter siden):

Ikke glem hvert sitt bad å a,di kan jo ikke drite på samme dassen en gang💩

Nei, det er sant

Ser hun fikk spørsmål om utgifter til mat. "Vi har gjort noen tiltak. Nesten ikke handla fra foodora, og Plippen har slutta med MME, der gikk det MYE penger!!" 

Newsflash; å kjøpe ferdigblanda MME er svindyrt. Det samme er det å kjøpe porsjonspakninger med ost, makrell, leverpostei, etc etc... Forstår helt på ekte ikke hvordan man kan spise de mengdene mat hu kjøper hver dag og fortsatt være så slank 😅

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Palmemor skrev (52 minutter siden):

Nei, det er sant

Ser hun fikk spørsmål om utgifter til mat. "Vi har gjort noen tiltak. Nesten ikke handla fra foodora, og Plippen har slutta med MME, der gikk det MYE penger!!" 

Newsflash; å kjøpe ferdigblanda MME er svindyrt. Det samme er det å kjøpe porsjonspakninger med ost, makrell, leverpostei, etc etc... Forstår helt på ekte ikke hvordan man kan spise de mengdene mat hu kjøper hver dag og fortsatt være så slank 😅

Den der skjønner jeg faktisk ikke, hun spiser jo ikke mengder mat hver dag?? Synes hun spiser kjempelite! 

• Liker 1
Skrevet
Aabcdefghijklmnop skrev (1 minutt siden):

Den der skjønner jeg faktisk ikke, hun spiser jo ikke mengder mat hver dag?? Synes hun spiser kjempelite! 

Hvem er det som spiser opp alt hun kjøper da? For hun handler jo ikke til PF. Syns hu lager mat hele dagen jeg, og spiser og koser seg. Bare på en uke har hun jo kjøpt 8 pakker med kremost

• Nyttig 4
Skrevet

Hun kaster jo veldig mye mat, ut fra filmene hun legger ut

• Nyttig 2
Skrevet
BlåSwix skrev (1 time siden):

Hun kaster jo veldig mye mat, ut fra filmene hun legger ut

Og redigerer seg selv ganske heftig. Hun er ikke så «petite» som hun liker å tro. Hun er helt ordinær, med en helt ordinær mammakropp. Skjønner ikke at det skal være så fælt at man må forsøke å male et bilde av seg selv som ikke har rot i virkeligheten. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Palmemor skrev (3 timer siden):

Er det ikke derfor man føler seg ferdig med flere barn etterhvert, fordi man ikke ønsker å tilpasse livet til flere? 

Nå var uansett poenget mitt at man ikke trenger å gå i harnisk over å kjøre på med IVF når de har et egg på frys, og ikke tenker å ha flere barn etterhvert. 

Skrevet
Littelulla skrev (3 minutter siden):

Er det ikke derfor man føler seg ferdig med flere barn etterhvert, fordi man ikke ønsker å tilpasse livet til flere? 

Nå var uansett poenget mitt at man ikke trenger å gå i harnisk over å kjøre på med IVF når de har et egg på frys, og ikke tenker å ha flere barn etterhvert. 

Enig med deg. Vi gikk også rett på fryseforsøk når vi skulle ha nummer to og hadde to på frys. Hvorfor tro at problemet mirakuløst hadde løst seg etter første svangerskap? 

Jeg er også glad at vi fikk brukt opp de embryoene, for det føltes litt feil å bare la de ligge til de måtte destrueres. 

Et fryseforsøk er jo mye enklere enn full IVF. Jeg tror de aller fleste som har vært gjennom IVF ønsker å gå rett på forsøk når de prøver på nestemann. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Littelulla skrev (20 minutter siden):

Dersom ønsket om barn er stort så ofrer man en garderobe...

Harnisk har jeg ikke sett noen i enda, men det er jo litt påfallende at hun for 3 dager siden sa at de skulle vente til over nyttår, for så å ringe klinikken og omtrent be om å bli tatt inn i dag. I tillegg var hun og tydelig på at dersom det ikke gikk nå eller neste syklus så skulle de vente, fordi da var det jul. Det virker ikke som prioriteringene er helt rett. I tillegg har PF uttalt på en snap tidligere at man må ha sex for å bli gravid, når hun annonserte at hun skulle ta en graviditetestest. Så alt i alt er jo dette bare nok ett pr-stunt for å få flere følgere = få mer penger, som jeg igjen syns er smakløst ovenfor de kvinnene som faktisk sliter med å bli gravide. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
tausen skrev (18 timer siden):

Det har jeg, ble gravid et par mnd etter den ble fjernet. Ikke noe problem

Ikke et problem for deg men kan faktisk være et problem , du har vært heldig tenker jeg 

Skrevet
Orly skrev (42 minutter siden):

Ikke et problem for deg men kan faktisk være et problem , du har vært heldig tenker jeg 

Jeg fikk vite at det minsket mulighetene til å bli gravid minimalt....og det står det på nett og. Men selfølgelig er det unntak, som i alt annet. Men for Prinsessen må jo alt være et stort tema...

• Nyttig 4
Skrevet
Palmemor skrev (59 minutter siden):

Dersom ønsket om barn er stort så ofrer man en garderobe...

Harnisk har jeg ikke sett noen i enda, men det er jo litt påfallende at hun for 3 dager siden sa at de skulle vente til over nyttår, for så å ringe klinikken og omtrent be om å bli tatt inn i dag. I tillegg var hun og tydelig på at dersom det ikke gikk nå eller neste syklus så skulle de vente, fordi da var det jul. Det virker ikke som prioriteringene er helt rett. I tillegg har PF uttalt på en snap tidligere at man må ha sex for å bli gravid, når hun annonserte at hun skulle ta en graviditetestest. Så alt i alt er jo dette bare nok ett pr-stunt for å få flere følgere = få mer penger, som jeg igjen syns er smakløst ovenfor de kvinnene som faktisk sliter med å bli gravide. 

Prioteringene viser jo hvor egoistiske de er. Ønsker du å bli gravid spiller det ingen rolle om det er Jul om noen mnd. Forstår ikke hva grunnen er...hsr ikke sett snappen

• Liker 1
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...