tausen Skrevet tirsdag kl. 16:34 #21401 Skrevet tirsdag kl. 16:34 Palmemor skrev (1 time siden): Ser hu har svære overskrifter om hvorfor hu har kjøpt en gigantisk fryser. Er det ikke ett helt normalt fryseskap?? Helt normalt fryseskap som de fleste av oss har🫣 2
Ina89 Skrevet tirsdag kl. 17:28 #21402 Skrevet tirsdag kl. 17:28 tausen skrev (52 minutter siden): Helt normalt fryseskap som de fleste av oss har🫣 Men i kjent stil er det selvfølgelig ekstraordinært når det kommer til frøkna. Hun har såklart ikke et «helt vanlig» fryseskap, det er «sjukt digert og svært». Jeg tror kanskje det kan komme av at hun er så ekstremt petite. Centimeter oppleves nok som meter for ei som er så lita som henne 🥰 10 5
adriana32 Skrevet tirsdag kl. 17:56 #21403 Skrevet tirsdag kl. 17:56 (endret) tausen skrev (1 time siden): Helt normalt fryseskap som de fleste av oss har🫣 Tror jammen jeg hadde hatt mer å "influense" om enn den frøkna der: sier sitt når innkjøp av et ordinært fryseskap gjøres til en stor ting. Hun er vel klar over at vi andre også har elektrisitet?🤔 Endret tirsdag kl. 17:57 av adriana32 Skrivefeil 3 10
Palmemor Skrevet tirsdag kl. 19:06 #21404 Skrevet tirsdag kl. 19:06 adriana32 skrev (1 time siden): Tror jammen jeg hadde hatt mer å "influense" om enn den frøkna der: sier sitt når innkjøp av et ordinært fryseskap gjøres til en stor ting. Hun er vel klar over at vi andre også har elektrisitet?🤔 Ikke sikkert hu tenker sånn om røkla vettu. Kan hende at hu tror vi andre fortsatt har stearinlys og henter vann i sumpen 6 3
Lorieen Skrevet tirsdag kl. 19:45 #21405 Skrevet tirsdag kl. 19:45 Men altså, grillpølser og tomatpuré på pizza? Litt av en gourmetkokk, hu der! 🤭 13
Måne Rampelyset Skrevet tirsdag kl. 20:19 #21406 Skrevet tirsdag kl. 20:19 Tråden er ryddet for personangrep. Måne, admin.
@findus Skrevet i går, 05:34 #21407 Skrevet i går, 05:34 D hjalp å annonsere ny runde med ivf si. 300 nye følgere siden mandag 1
Faina Skrevet i går, 05:51 #21408 Skrevet i går, 05:51 Det er tightsen sin feil at hun ikke har styrke i beina, ja 🤔 De slafsete tightsene hun bruker 😅 2 8
Katinkalille Skrevet i går, 09:14 #21409 Skrevet i går, 09:14 Faina skrev (3 timer siden): Det er tightsen sin feil at hun ikke har styrke i beina, ja 🤔 De slafsete tightsene hun bruker 😅 Hahaha ja nå har brødhue fått for seg at hun skal slutte å trene i tights fordi det strammer og ødelegger blodsirkulasjonen så a ikke får bygget muskler og bli sterk🤡😂 Ble svimmel og fikk helt sjuuuuke blåmerker av poledance også😂😂 5 5
Palmemor Skrevet i går, 10:15 #21410 Skrevet i går, 10:15 Katinkalille skrev (59 minutter siden): Hahaha ja nå har brødhue fått for seg at hun skal slutte å trene i tights fordi det strammer og ødelegger blodsirkulasjonen så a ikke får bygget muskler og bli sterk🤡😂 Ble svimmel og fikk helt sjuuuuke blåmerker av poledance også😂😂 Ja det er nok tightsen sin skyld... Må være deilig å være så enkel Ser hun er på butikken å handler inn for ørtende gang denne uka og. Hadde ikke de storhandel på søndag? Og lørdag? Og handla på mandag? Og må handle inn enorme mengder i dag og? De forbruker mer mat enn jeg klarte selv med 4 hjemmeboende barn 3 8
Ina89 Skrevet i går, 10:32 #21411 Skrevet i går, 10:32 Palmemor skrev (14 minutter siden): Ja det er nok tightsen sin skyld... Må være deilig å være så enkel Ser hun er på butikken å handler inn for ørtende gang denne uka og. Hadde ikke de storhandel på søndag? Og lørdag? Og handla på mandag? Og må handle inn enorme mengder i dag og? De forbruker mer mat enn jeg klarte selv med 4 hjemmeboende barn Hun handler inn mer til en lunsj for seg selv enn jeg gjør når vi handler inn til kakebaking og middag til bursdagsfeiring med storfamilien. Og ingen går sulte herfra, har rester i dagevis.. En ting er at man har råd til all den handlingen, men det er katastrofe med tanke på miljøet. Dessverre kan man ikke forvente noe annet enn egoisme på alle fronter fra det mennesket der. Hun setter seg selv foran alt og alle. Alltid. 3 10
Palmemor Skrevet i går, 10:35 #21412 Skrevet i går, 10:35 Ina89 skrev (1 minutt siden): Hun handler inn mer til en lunsj for seg selv enn jeg gjør når vi handler inn til kakebaking og middag til bursdagsfeiring med storfamilien. Og ingen går sulte herfra, har rester i dagevis.. En ting er at man har råd til all den handlingen, men det er katastrofe med tanke på miljøet. Dessverre kan man ikke forvente noe annet enn egoisme på alle fronter fra det mennesket der. Hun setter seg selv foran alt og alle. Alltid. Ja det jo helt villt. Med det forbruket dems av brødskiver skulle en jo tro det var bedre for både miljø og lommebok at hu kjøpte en stor leverpostei og makrell i tomat enn å kjøpe de svindyre små pakkene som genererer enda mer søppel. Men er vel ikke noe annet å forvente nei 2 3
Sovushka Skrevet i går, 10:48 #21413 Skrevet i går, 10:48 Jeg har ikke fulgt med på en stund, men ser hun stadig har på seg ammebh. Ammer hun? Har hun ammet overhodet noe? Husker det var noe forfærdelig flaskestyr. Også fullamma hun om morgen og delamma på kvelden eller noe sånt. Har hun slutta eller ikke? ..
tausen Skrevet i går, 10:57 #21414 Skrevet i går, 10:57 Sovushka skrev (8 minutter siden): Jeg har ikke fulgt med på en stund, men ser hun stadig har på seg ammebh. Ammer hun? Har hun ammet overhodet noe? Husker det var noe forfærdelig flaskestyr. Også fullamma hun om morgen og delamma på kvelden eller noe sånt. Har hun slutta eller ikke? .. Går sikkert med den siden hun nå forbedrer seg til en ny graviditet 🤭 2
tausen Skrevet i går, 10:58 #21415 Skrevet i går, 10:58 Katinkalille skrev (1 time siden): Hahaha ja nå har brødhue fått for seg at hun skal slutte å trene i tights fordi det strammer og ødelegger blodsirkulasjonen så a ikke får bygget muskler og bli sterk🤡😂 Ble svimmel og fikk helt sjuuuuke blåmerker av poledance også😂😂 Burde trene naken da....ingenting som stopper blodsirkulasjonen 🤭🤡 2 3
Palmemor Skrevet i går, 11:02 #21416 Skrevet i går, 11:02 Sovushka skrev (13 minutter siden): Jeg har ikke fulgt med på en stund, men ser hun stadig har på seg ammebh. Ammer hun? Har hun ammet overhodet noe? Husker det var noe forfærdelig flaskestyr. Også fullamma hun om morgen og delamma på kvelden eller noe sånt. Har hun slutta eller ikke? .. Hun har slutta å amme, men går med ammebh hele tiden likevel. Har sett det samme. Men de er jo utrolig behagelig å ha på så sånn sett skjønner jeg hun bruker de 2
Zooli Skrevet 22 timer siden #21417 Skrevet 22 timer siden Lorieen skrev (21 timer siden): Men altså, grillpølser og tomatpuré på pizza? Litt av en gourmetkokk, hu der! 🤭 Jepp… Og nå var det på tide å inspirere med å poppe ut Edamemebønner i most fetaost for 100de gang. 3 2
Findus88 Skrevet 20 timer siden #21418 Skrevet 20 timer siden Lorieen skrev (22 timer siden): Men altså, grillpølser og tomatpuré på pizza? Litt av en gourmetkokk, hu der! 🤭 Aldri hørt om 90 talls pizza eller? 😛 Det er jo klassisk pizza som jeg lett kan finne på å lage meg🙂 Barndomsminner. 1 1
Aabcdefghijklmnop Skrevet 20 timer siden #21419 Skrevet 20 timer siden Hva slags krampetrekning for å få følgere er denne graviditeten hun skal prøve på… kommer jo bare til å late som hu prøver. Virker som hu hater både ungen og å være forelder. Eneste som er forelder i det huset er puff eddik. 1 7
Cami9 Skrevet 17 timer siden #21420 Skrevet 17 timer siden Aabcdefghijklmnop skrev (2 timer siden): Hva slags krampetrekning for å få følgere er denne graviditeten hun skal prøve på… kommer jo bare til å late som hu prøver. Virker som hu hater både ungen og å være forelder. Eneste som er forelder i det huset er puff eddik. puff eddik😂😂😂😂 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå