Cami9 Skrevet 3 timer siden #21221 Skrevet 3 timer siden Palmemor skrev (51 minutter siden): Det er ekkelt med det håret som sveiver over fjøla og måten hu klasker seg i håret med de støgge plastikkneglene… mye til gourmetkokk! For ikke å snakke om den gangen ho hadde fetaost i håret😆 1
elskersommer Skrevet 2 timer siden #21222 Skrevet 2 timer siden Katinkalille skrev (33 minutter siden): Når man ringer venner for å få fjerne sine egne ekle lange hår fra vannlåsen,så er det ganske nasty!! Hva med håret som sveiper over brødfjøla 52945 ganger om dagen,samtidig som det grafses der,og du etterpå skal servere tapas i dåp,er ikke det ekkelt så vet ikke jeg. I tillegg så har di moppen av ei bikkje OPPÅ spisebordet🤡 OG du er selvutnevnt vaskeguru og livredd for bakterier?? Jommen sa jeg smør😂 VET du at de bollene til SE ble servert til andre? Det sies at den deigen ble kasta for så å lage ny. Når SE sier at det ble laget pizzasnurrer for bruk på cup så velger jeg å tro på det.. men hun kan så klart ha løyet om det også.. At Stina styrer med dette håret går kun utover henne og familien. Synes mannen det.er ille så sier han ifra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå