Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ryddet for persondebatt.

Sol, admin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor forurenser hun naturen med planter som har sykdommer?? 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
Palmemor skrev (2 timer siden):

Fordi hun har hjerne som en peanøtt. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Palmemor skrev (16 timer siden):

Altså😳... det der er veldig alvorlig! Potteplanter generelt skal i restavfall pga fare for smitte og spredning!!

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Eggedoris skrev (10 minutter siden):

Altså😳... det der er veldig alvorlig! Potteplanter generelt skal i restavfall pga fare for smitte og spredning!!

Stina viser gang på gang at hun ikke bryr seg om annet enn å se seg i speilet og å være tynn. Hun «skjermer» seg fra alt som ikke omhandler henne og hvor fin og tynn hun er og derfor får hun ikke med seg hva som er lov og ikke lov i samfunnet. Hun kunne ikke brydd seg mindre om at plantene hun hiver på den private søppeldynga deres (aka hagen) sprer sykdommer i naturen. Det er sjukt slitsomt og schtuk for henne om hun skal drive å måtte sette seg inn i lover og regler åspntno. 

Dette paret er faktisk så nedsnødd og blottet for normal folkeskikk og generell samfunnskunnskap at ingenting de finner på kan overraske meg lenger. Det er skremmende at dette er godt voksne mennesker som både lever alene uten hjelp og skal ta vare på et annet liv på toppen av alt. Disse to trenger seriøs hjelp til å navigere i virkeligheten og samfunnet for øvrig.

• Liker 6
  • Nyttig 18
Skrevet
Nussepus skrev (14 timer siden):

Fordi hun har hjerne som en peanøtt. 

Det var en fornærmelse mot peanøtta😂

• Liker 7
  • Nyttig 7
Skrevet
Ina89 skrev (50 minutter siden):

Stina viser gang på gang at hun ikke bryr seg om annet enn å se seg i speilet og å være tynn. Hun «skjermer» seg fra alt som ikke omhandler henne og hvor fin og tynn hun er og derfor får hun ikke med seg hva som er lov og ikke lov i samfunnet. Hun kunne ikke brydd seg mindre om at plantene hun hiver på den private søppeldynga deres (aka hagen) sprer sykdommer i naturen. Det er sjukt slitsomt og schtuk for henne om hun skal drive å måtte sette seg inn i lover og regler åspntno. 

Dette paret er faktisk så nedsnødd og blottet for normal folkeskikk og generell samfunnskunnskap at ingenting de finner på kan overraske meg lenger. Det er skremmende at dette er godt voksne mennesker som både lever alene uten hjelp og skal ta vare på et annet liv på toppen av alt. Disse to trenger seriøs hjelp til å navigere i virkeligheten og samfunnet for øvrig.

Håper du gir denne beskjeden til alle i Norge som gjør det samme?

• Nyttig 3
Skrevet
Eggedoris skrev (1 time siden):

Men disse plantene var jo fulle av ett eller annet? Melbiller? (Jeg kan ikke planter og vet ikke hva de gjør) og da skal de vel ikke kastes i naturen? (Ikke at noe skal det). Hun sier jo selv at hun ikke kan ha de på terrassen for da smitter de de andre plantene??

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Herregud som hun griser med den malinga… Er ikke det på den terrassen hvor de har fått nye bord? Gidder ikke dekke til?

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Palmemor skrev (15 minutter siden):

Men disse plantene var jo fulle av ett eller annet? Melbiller? (Jeg kan ikke planter og vet ikke hva de gjør) og da skal de vel ikke kastes i naturen? (Ikke at noe skal det). Hun sier jo selv at hun ikke kan ha de på terrassen for da smitter de de andre plantene??

Sopp, virus og bakterier kan spre seg fra syke planter til vill flora. Ulovlig forsøpling! Hun som er så opptatt av hage/planter bør vel vite såpass?  

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
Eggedoris skrev (2 timer siden):

Sopp, virus og bakterier kan spre seg fra syke planter til vill flora. Ulovlig forsøpling! Hun som er så opptatt av hage/planter bør vel vite såpass? 

det er ikke lov å kaste potteplanter eller annet hageavfall i naturen. Det regnes som ulovlig forsøpling etter forurensningsloven, og kan spre skadelige fremmede arter som truer det naturlige mangfoldet i norsk natur. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Sommer48 skrev (1 minutt siden):
Eggedoris skrev (2 timer siden):

det er ikke lov å kaste potteplanter eller annet hageavfall i naturen. Det regnes som ulovlig forsøpling etter forurensningsloven, og kan spre skadelige fremmede arter som truer det naturlige mangfoldet i norsk natur. 

Planter kan ha med seg sop, insekter eller kjemikalier som ikke hører hjemme i økosystemet… De 2 er stokk dumme 😤

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
elskersommer skrev (2 timer siden):

Håper du gir denne beskjeden til alle i Norge som gjør det samme?

Åpenbart. Håper alle sier ifra når man ser andre oppføre seg såpass egoistisk og tarvelig. Nå skal det sies at jeg har faktisk aldri sett noen kaste plantene sine ut i naturen på den måten som de to gjør, og attpåtil legge det ut i some. Hadde jeg sett noen gjøre det ville jeg såklart sagt ifra. 

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Ina89 skrev (22 minutter siden):

Åpenbart. Håper alle sier ifra når man ser andre oppføre seg såpass egoistisk og tarvelig. Nå skal det sies at jeg har faktisk aldri sett noen kaste plantene sine ut i naturen på den måten som de to gjør, og attpåtil legge det ut i some. Hadde jeg sett noen gjøre det ville jeg såklart sagt ifra. 

Det kan rapporteres til kommunen der de bor, for det er ikke lov. De skal kaste store planter/potteplanter på gjenvinningsstasjonen. Dette er ikke første gang de gjør dette 🤨

• Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet
Sommer48 skrev (2 minutter siden):

Det kan rapporteres til kommunen der de bor, for det er ikke lov. De skal kaste store planter/potteplanter på gjenvinningsstasjonen. Dette er ikke første gang de gjør dette 🤨

Hva om de ikke vet dette?

• Nyttig 1
Skrevet
elskersommer skrev (3 minutter siden):

Jeg sendte hu mld i fjor og informerte om det. Tviler på at jeg er den eneste 

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet
elskersommer skrev (5 minutter siden):

Når man har hage med planter, busker og trær, er det ikke normalt å vite hvor hageavfall skal kastes? Hvordan ville det sett ut hvis alle skulle kaste planter/hageavfall på denne måten de gjør det?  🤔

• Nyttig 9
Skrevet
Sommer48 skrev (32 minutter siden):

Når man har hage med planter, busker og trær, er det ikke normalt å vite hvor hageavfall skal kastes? Hvordan ville det sett ut hvis alle skulle kaste planter/hageavfall på denne måten de gjør det?  🤔

Jeg var ikke klar over dette. Å har hatt hage og blomster i x antall år

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
elskersommer skrev (10 minutter siden):

Da sier det ganske mye om deg og din evne til å sette deg inn i lover og regler.

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet
elskersommer skrev (55 minutter siden):

Det er utrolig sløvt å ikke sette seg inn i ting. Men det er jo typisk Stina.  Hun vet jo ikke noe om noe som foregår utafor sumpen. 

• Liker 1
  • Nyttig 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...