elskersommer Skrevet 27. juli #21181 Skrevet 27. juli RileyParks skrev (14 minutter siden): herregud kan vi slutte å diskutere definisjonen på en storm? Alle vet Stina overdriver med ordbruken sin Å.stina er ikke den eneste som overdriver dette med Storm. 1
Faina Skrevet 27. juli #21182 Skrevet 27. juli Klink skrev (14 timer siden): Alltids finne noe å klage på. Uvær er et godt ord. Igjen poenget var uansett ikke om det var kuling eller storm. Poenget var kjedelig vær å ha et bryllup i. Og poenget mitt var at sånn overdrivelse ikke er greit. 1 2
Faina Skrevet 27. juli #21183 Skrevet 27. juli Pigaloppa skrev (10 timer siden): Ja la oss kaste bort betydningen av ordet,så om litt når det er en liten bris som plutselig defineres som storm så må alle holde seg inne og ikke bevege seg ute om man ikke må.. som kan skje ofte når det er en virkelig storm! Merkelig at man tror at regn og vind = storm. Ja, ikke rart man ikke bryr seg når vg melder om storm, for det er bare liten kuling. Ulv ulv. Derfor irriterer jeg meg sånn over brukes av ordet storm. 1 1
Faina Skrevet 27. juli #21184 Skrevet 27. juli elskersommer skrev (5 minutter siden): Å.stina er ikke den eneste som overdriver dette med Storm. Nei, og det har jeg også skrevet, at flere bruker det. Men nå var det stina jeg så som sa det og dermed kommenterer jeg hennes utsagn. 1
Faina Skrevet 27. juli #21185 Skrevet 27. juli RileyParks skrev (21 minutter siden): herregud kan vi slutte å diskutere definisjonen på en storm? Alle vet Stina overdriver med ordbruken sin Ser ikke at du eller noen andre diskuterer noe annet hun har lagt ut i det siste heller? Så ikke akkurat som at dine kommentarer drukner i stormen 1
Klink Skrevet 27. juli #21186 Skrevet 27. juli Faina skrev (1 time siden): Og poenget mitt var at sånn overdrivelse ikke er greit. I tilfelle meteorologene kommer og gir oss bank? 3
Klink Skrevet 27. juli #21187 Skrevet 27. juli (endret) Faina skrev (1 time siden): Ja, ikke rart man ikke bryr seg når vg melder om storm, for det er bare liten kuling. Ulv ulv. Derfor irriterer jeg meg sånn over brukes av ordet storm. Bruk yr eller (hva med storm..no🤪 i stedet. Sjekk vindstyrken og hvor mye regn som kommer i tillegg så er du sikra! Nå må vi da være ferdig med denne værdiskuskonen. Stina mente at det var flaks at hun slapp vinden og regnet som IKKE var full storm i bryllupet sitt. Det var nok helst som bare liten bris å regne. Eller er det feil å bruke også om en ikke har funnet ut av vindstyrken og eksakt vinkel på regnspruten? Tenk å komme i skade for å omtale regn og vind for storm. Endret 27. juli av Klink 4
Palmemor Skrevet 27. juli #21188 Skrevet 27. juli Proklamerer stort at kidden skal tilbake i bhg samme hva mammapolitiet eller whatever sier. Tror hun at alle mener han må være hjemme? 2 1
Illusen Skrevet 27. juli #21189 Skrevet 27. juli (endret) Det er da helt utrolig hvordan enkelte VET hva Stina egentlig mener med det hun sier. Men ellers er det for all del greit å ha i bakhodet at fru Bakken Åsly har en tendens til å overdrive det hun beretter. Hun er en upålitelig formidler, rett og slett. Endret 27. juli av Illusen 5 1
Klink Skrevet 27. juli #21190 Skrevet 27. juli Illusen skrev (2 minutter siden): Det er da helt utrolig hvordan enkelte VET hva Stina egentlig mener med det hun sier. Men ellers er det for all del greit å ha i bakhodet at fru Bakken Åsly har en tendens til å overdrive det hun beretter. Hun er en upålitelig formidler, rett og slett. Jeg forsøker bare å si at jeg jeg bor kan storm bety uvær. Og at akkurat denne overdrivelsen ikke betyr noe for poenget hennes. 1
Klink Skrevet 27. juli #21191 Skrevet 27. juli Palmemor skrev (6 minutter siden): Proklamerer stort at kidden skal tilbake i bhg samme hva mammapolitiet eller whatever sier. Tror hun at alle mener han må være hjemme? Spiller ingen rolle hva hun velger. Feil er det uansett. 1 2
Nussepus Skrevet 27. juli #21192 Skrevet 27. juli Klink skrev (18 minutter siden): Spiller ingen rolle hva hun velger. Feil er det uansett. Jepp. Det er faktisk ikke mye Stina greier å gjøre riktig, forklare riktig, si riktig, skrive riktig osv. hun er rimelig enkel og uskolert. 3 5
elskersommer Skrevet 27. juli #21193 Skrevet 27. juli Nussepus skrev (2 timer siden): Jepp. Det er faktisk ikke mye Stina greier å gjøre riktig, forklare riktig, si riktig, skrive riktig osv. hun er rimelig enkel og uskolert. Det er jo de fleste influencere.. ikke mange som har skole utenom grunnskole å kanskje videregående 4
Katinkalille Skrevet 27. juli #21194 Skrevet 27. juli (endret) Der går di 2 stk hjemme,hele tiden,men har ikke klart å henge opp ei jævla huske på verandaen,fordi ungen har vært hjemme?? Hvor stakkarslige går det ann å bli??? Dumme dumme brødhuer!! Men når far går konstant å enten bærer på ungen eller holder han i hånda blir det jo vanskelig🤡 Endret 27. juli av Katinkalille 4 14
Advocadomama Skrevet 28. juli #21196 Skrevet 28. juli Katinkalille skrev (14 timer siden): Der går di 2 stk hjemme,hele tiden,men har ikke klart å henge opp ei jævla huske på verandaen,fordi ungen har vært hjemme?? Hvor stakkarslige går det ann å bli??? Dumme dumme brødhuer!! Men når far går konstant å enten bærer på ungen eller holder han i hånda blir det jo vanskelig🤡 Helt enig! tar max 10minutter og henge den opp! 5
Advocadomama Skrevet 28. juli #21197 Skrevet 28. juli Er ikke rart hun har 10maskiner med tøy som må vaskes, hu har jo 5skift om dagen med tøy?.. 2 10
kkkeee Skrevet 28. juli #21198 Skrevet 28. juli Men hva med disse vippene?? Jeg syns de blir mer og mer som koster🙃 2 9
Palmemor Skrevet 28. juli #21199 Skrevet 28. juli kkkeee skrev (10 minutter siden): Men hva med disse vippene?? Jeg syns de blir mer og mer som koster🙃 Veit ikke om noen som går så mye til vippetimer som hu. Tok jo samme uka som hu gifta seg og. Skjønner det er travelt og at man ikke rekker unna når man må fikse vippene en gang i uka i tillegg til å henge opp to kroker og rydde alt hun kaster rundt seg hver dag. Må være travelt å være så travel 3 12
Ina89 Skrevet 28. juli #21200 Skrevet 28. juli Palmemor skrev (3 timer siden): Veit ikke om noen som går så mye til vippetimer som hu. Tok jo samme uka som hu gifta seg og. Skjønner det er travelt og at man ikke rekker unna når man må fikse vippene en gang i uka i tillegg til å henge opp to kroker og rydde alt hun kaster rundt seg hver dag. Må være travelt å være så travel Flaks hun ikke giftet seg på lørdagen da, med tanke på den sinnsyke stormen! Hadde jo letta og flydd avgårde med de vippene der stakkars. 💅🏼 2 11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå