Moongirl Skrevet 28. juli #21201 Skrevet 28. juli Ina89 skrev (2 timer siden): Flaks hun ikke giftet seg på lørdagen da, med tanke på den sinnsyke stormen! Hadde jo letta og flydd avgårde med de vippene der stakkars. 💅🏼 🤣🤣🤣🤣🤣 1 1
Pigaloppa Skrevet 28. juli #21202 Skrevet 28. juli Palmemor skrev (6 timer siden): Veit ikke om noen som går så mye til vippetimer som hu. Tok jo samme uka som hu gifta seg og. Skjønner det er travelt og at man ikke rekker unna når man må fikse vippene en gang i uka i tillegg til å henge opp to kroker og rydde alt hun kaster rundt seg hver dag. Må være travelt å være så travel Ser ut som dem bare slipper ting rett på gulvet,over hele huset. Hjemmeværende begge voksne,hvordan klarer dem å produsere så mye rot og skitt? 2 8
Palmemor Skrevet 28. juli #21203 Skrevet 28. juli Pigaloppa skrev (2 minutter siden): Ser ut som dem bare slipper ting rett på gulvet,over hele huset. Hjemmeværende begge voksne,hvordan klarer dem å produsere så mye rot og skitt? Har lurt på det samme. Samtidig er hun såååå sjokka over at det ser ut som ett bomba horehus. «Nå ser det ikke uuuut her!». Nei Djis, i Wonder why…. 11 2
Cami9 Skrevet 29. juli #21204 Skrevet 29. juli Det huset er så svinesti… Til og med stekebrettet er fullt av gammel shit. Mel fra tidligere og gammel smeltet ost. Jeg hadde ikke spist mat i det huset dems laget av dem. De kaster ingredienser hit og dit, og virker å aldri rydde opp der og da? Helt merkelig… 3 15
Palmemor Skrevet 29. juli #21205 Skrevet 29. juli Cami9 skrev (13 minutter siden): Det huset er så svinesti… Til og med stekebrettet er fullt av gammel shit. Mel fra tidligere og gammel smeltet ost. Jeg hadde ikke spist mat i det huset dems laget av dem. De kaster ingredienser hit og dit, og virker å aldri rydde opp der og da? Helt merkelig… Eeeew! 6 1
Ina89 Skrevet 29. juli #21206 Skrevet 29. juli Cami9 skrev (37 minutter siden): Det huset er så svinesti… Til og med stekebrettet er fullt av gammel shit. Mel fra tidligere og gammel smeltet ost. Jeg hadde ikke spist mat i det huset dems laget av dem. De kaster ingredienser hit og dit, og virker å aldri rydde opp der og da? Helt merkelig… Jenta si som er selverklært «renslighets fanatiker», som er sjukt avhengig av å Vaske hele tiden fordi hun er sinnsykt redd for bakterier åsåntno 🥰. Jeg er ingen fanatiker og kan fint bruke bakeark et par ganger (om det er rent), men det der var bare ekkelt 🤢 3 17
Zenhouse Skrevet 29. juli #21207 Skrevet 29. juli kkkeee skrev (21 timer siden): Men hva med disse vippene?? Jeg syns de blir mer og mer som koster🙃 Skjønnhetskultur i England Glam-stil: Britiske influencere har tradisjonelt lagt vekt på et mer helsminket og synlig resultat med markerte trekk, der store vipper er en sentral del. Trender: Ekstreme volumvipper og tykke, svarte syntetiske sett har hatt sterk fotfeste i den britiske influenser- og sosiale medier-kulturen. (Uforståelig for de fleste i Norge i 2026, men antar det er dithen hun ser da)
Palmemor Skrevet 29. juli #21208 Skrevet 29. juli Åja, så det skulle bare mangle at ikke PF bærer posene hennes, men hu kan ikke rydde opp etter han eller vaske klærna hans?? Og hu kan ikke bære posene opp trappa pga jernmangel? Jeg burde ikke være overraska, men her er vi da 5 12
Illusen Skrevet 29. juli #21209 Skrevet 29. juli Palmemor skrev (35 minutter siden): Og hu kan ikke bære posene opp trappa pga jernmangel? Jeg burde ikke være overraska, men her er vi da Ding ding ding! Level opp i dumskap. Hun er virkelig noe for seg sjøl altså 😂 1 9
Palmemor Skrevet 29. juli #21210 Skrevet 29. juli Illusen skrev (12 minutter siden): Ding ding ding! Level opp i dumskap. Hun er virkelig noe for seg sjøl altså 😂 Hvor er logikken i at det er vanskelig å bære poser opp en trapp pga jernmangel, men å snurre rundt på en polestang er uproblematisk….? Eller bøye seg ned i blomsterbed å luke? Make it make sense 7 17
Katinkalille Skrevet 29. juli #21211 Skrevet 29. juli Palmemor skrev (3 timer siden): Åja, så det skulle bare mangle at ikke PF bærer posene hennes, men hu kan ikke rydde opp etter han eller vaske klærna hans?? Og hu kan ikke bære posene opp trappa pga jernmangel? Jeg burde ikke være overraska, men her er vi da Hun har ikke jernmangel,men HJERNE-mangel!! 1 15
Katinkalille Skrevet 29. juli #21212 Skrevet 29. juli Det var noen som ropte høyt da Sare E heva bolledeigen over dassen,men jeg vil påstå å si at Ms.Cliiin gøøørl er hakket mer grisete! Æsj 4 4
Palmemor Skrevet 29. juli #21213 Skrevet 29. juli Katinkalille skrev (25 minutter siden): Det var noen som ropte høyt da Sare E heva bolledeigen over dassen,men jeg vil påstå å si at Ms.Cliiin gøøørl er hakket mer grisete! Æsj Det er ekkelt med det håret som sveiver over fjøla og måten hu klasker seg i håret med de støgge plastikkneglene… mye til gourmetkokk! 8 4
elskersommer Skrevet 29. juli #21214 Skrevet 29. juli Katinkalille skrev (24 minutter siden): Det var noen som ropte høyt da Sare E heva bolledeigen over dassen,men jeg vil påstå å si at Ms.Cliiin gøøørl er hakket mer grisete! Æsj Så du synes en stekeplate med papir på er mer nasty enn bolledeigen som renner over bollen på toalettet til SE? Disse rundstykkene skal Stina spise selv.. pizzadeigen til SET skulle serveres publikum ved en fotballcup 8 3
Isola2 Skrevet 29. juli #21215 Skrevet 29. juli Palmemor skrev (2 timer siden): Hvor er logikken i at det er vanskelig å bære poser opp en trapp pga jernmangel, men å snurre rundt på en polestang er uproblematisk….? Eller bøye seg ned i blomsterbed å luke? Make it make sense Stina logikk er en annen type logikk. Dvs bare logisk i det lille brødhode hennes. 5 4
Katinkalille Skrevet 29. juli #21216 Skrevet 29. juli (endret) elskersommer skrev (22 minutter siden): Så du synes en stekeplate med papir på er mer nasty enn bolledeigen som renner over bollen på toalettet til SE? Disse rundstykkene skal Stina spise selv.. pizzadeigen til SET skulle serveres publikum ved en fotballcup Når man ringer venner for å få fjerne sine egne ekle lange hår fra vannlåsen,så er det ganske nasty!! Hva med håret som sveiper over brødfjøla 52945 ganger om dagen,samtidig som det grafses der,og du etterpå skal servere tapas i dåp,er ikke det ekkelt så vet ikke jeg. I tillegg så har di moppen av ei bikkje OPPÅ spisebordet🤡 OG du er selvutnevnt vaskeguru og livredd for bakterier?? Jommen sa jeg smør😂 VET du at de bollene til SE ble servert til andre? Det sies at den deigen ble kasta for så å lage ny. Endret 29. juli av Katinkalille 4 7
Cami9 Skrevet 29. juli #21217 Skrevet 29. juli Palmemor skrev (51 minutter siden): Det er ekkelt med det håret som sveiver over fjøla og måten hu klasker seg i håret med de støgge plastikkneglene… mye til gourmetkokk! For ikke å snakke om den gangen ho hadde fetaost i håret😆 9
elskersommer Skrevet 29. juli #21218 Skrevet 29. juli Katinkalille skrev (33 minutter siden): Når man ringer venner for å få fjerne sine egne ekle lange hår fra vannlåsen,så er det ganske nasty!! Hva med håret som sveiper over brødfjøla 52945 ganger om dagen,samtidig som det grafses der,og du etterpå skal servere tapas i dåp,er ikke det ekkelt så vet ikke jeg. I tillegg så har di moppen av ei bikkje OPPÅ spisebordet🤡 OG du er selvutnevnt vaskeguru og livredd for bakterier?? Jommen sa jeg smør😂 VET du at de bollene til SE ble servert til andre? Det sies at den deigen ble kasta for så å lage ny. Når SE sier at det ble laget pizzasnurrer for bruk på cup så velger jeg å tro på det.. men hun kan så klart ha løyet om det også.. At Stina styrer med dette håret går kun utover henne og familien. Synes mannen det.er ille så sier han ifra
Cami9 Skrevet 30. juli #21219 Skrevet 30. juli elskersommer skrev (12 timer siden): Når SE sier at det ble laget pizzasnurrer for bruk på cup så velger jeg å tro på det.. men hun kan så klart ha løyet om det også.. At Stina styrer med dette håret går kun utover henne og familien. Synes mannen det.er ille så sier han ifra Hår og mat hører ikke sammen uansett hvem som skal spise maten spør du meg… 3 11
elskersommer Skrevet 30. juli #21220 Skrevet 30. juli Cami9 skrev (1 time siden): Hår og mat hører ikke sammen uansett hvem som skal spise maten spør du meg… Nei det vet jeg.. .Men så lenge det ikke er snakk om mat som skal selges videre så får de jo bare spise denne uhygieniske maten selv 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå