Isola2 Skrevet mandag kl. 10:43 #21141 Skrevet mandag kl. 10:43 Cami9 skrev (1 time siden): Helt enig med deg! Selv skal ikke han utsettes for skjerm sier hun - men han gjør jo det på en måte allikevel? Bare en litt annen måte… Han ignoreres jo pga hennes skjermbruk.Tror det på sikt ikke er så heldig for gutten 2 12
Zenhouse Skrevet mandag kl. 11:46 #21142 Skrevet mandag kl. 11:46 Isola2 skrev (51 minutter siden): Han ignoreres jo pga hennes skjermbruk.Tror det på sikt ikke er så heldig for gutten Tror ikke at de få minuttene daglig til nå gjør så stor skade. Vi snakker om foreldre her som ellers tilbringer 24/7 sammen med sin sønn. Det som ER uheldig derimot er at han i det hele tatt er med på «lage frokost-sekvensen». Helt unødvendig. Etter hvert når han begynner å forstå mer, håper jeg hun slutter å snakke om hvor mange ganger HUN ble vekket osv…. Jeg synes ikke vi vet så veldig mye om lille egentlig , men det er likevel for mye. Jeg skrev lenger oppe at de skal ha kred for å være konsekvente, det står jeg for. De har ikke endret på det de sa før fødsel: ingen bilder eller video ( gjenkjennelse) men ham kom til å bli med på dagliglivet ( trillerturer, reiser, osv). De utnytter han ikke kommersielt ( reklame osv), men han blir jo en del av snap-inntjeningen likevel. Jeg er helt enig i at det burde skjermes enda mer altså, men en trenger ikke gjøre det til verre enn det er. 1 1
Blåttvann Skrevet mandag kl. 12:26 #21143 Skrevet mandag kl. 12:26 Zenhouse skrev (37 minutter siden): Tror ikke at de få minuttene daglig til nå gjør så stor skade. Vi snakker om foreldre her som ellers tilbringer 24/7 sammen med sin sønn. Det som ER uheldig derimot er at han i det hele tatt er med på «lage frokost-sekvensen». Helt unødvendig. Etter hvert når han begynner å forstå mer, håper jeg hun slutter å snakke om hvor mange ganger HUN ble vekket osv…. Jeg synes ikke vi vet så veldig mye om lille egentlig , men det er likevel for mye. Jeg skrev lenger oppe at de skal ha kred for å være konsekvente, det står jeg for. De har ikke endret på det de sa før fødsel: ingen bilder eller video ( gjenkjennelse) men ham kom til å bli med på dagliglivet ( trillerturer, reiser, osv). De utnytter han ikke kommersielt ( reklame osv), men han blir jo en del av snap-inntjeningen likevel. Jeg er helt enig i at det burde skjermes enda mer altså, men en trenger ikke gjøre det til verre enn det er. Stina har ikke sønnen så mye på dagtid, da har Per Fredrik Philip fordi de ønsker å gjøre det rettferdig i antall timer de har sønnen. Stina samsover med Philip og timene teller for hennes andel av døgnets timer med sønnen, så mye av den våkne tiden hvor Stina har Philip så snakker hun til kameraet og ikke til han. 4 12
Katinkalille Skrevet mandag kl. 13:41 #21144 Skrevet mandag kl. 13:41 Lisasn skrev (14 timer siden): De eksponerer jo ikke barnet sitt på noen måte At det var?? Trur jeg vet mer om den ungen enn mange andre influenserunger. Vet hvor mange ganger han våkner på natta,les: Vekker den udugelige mora si,hva han spiser til hvert måltid,inkl hva han IKKE spiser. Når han er sjuk,åssen sjuk,og hvor lenge,når han er i bhg,hva han gjør ila dagen,hvor mye han sover,når han er født,åssen rommet ser ut,stelleplassen,hva han liker/ikke liker å gjøre osv osv. Kunne fortsatt i en halv evighet.. Så hvis ikke dét er eksponering,da er det ingenting som er det!! 4 16
Cami9 Skrevet mandag kl. 14:13 #21145 Skrevet mandag kl. 14:13 Isola2 skrev (3 timer siden): Han ignoreres jo pga hennes skjermbruk.Tror det på sikt ikke er så heldig for gutten 100 % ! Han vil jo hos andre føle at noe er rart og annerledes hvis det ikke filmes…. Lenge leve egoisme?! 1 6
Cami9 Skrevet mandag kl. 14:16 #21146 Skrevet mandag kl. 14:16 Blåttvann skrev (1 time siden): Stina har ikke sønnen så mye på dagtid, da har Per Fredrik Philip fordi de ønsker å gjøre det rettferdig i antall timer de har sønnen. Stina samsover med Philip og timene teller for hennes andel av døgnets timer med sønnen, så mye av den våkne tiden hvor Stina har Philip så snakker hun til kameraet og ikke til han. «Rettferdige i antall timer man tilbringer med sinn sønn» - smak litt på den setningen?! De fleste ØNSKER jo virkelig å være med barnet sitt, betyr det virkelig noe at den ene er mer alene med ungen enn den andre, og hva med å være mer sammen alle tre? Minner meg om disse osteskivene som må «betales tilbake» - dette forholdet virker helt sinnsykt spesielt?! 2 16
Palmemor Skrevet mandag kl. 14:51 #21147 Skrevet mandag kl. 14:51 Cami9 skrev (34 minutter siden): «Rettferdige i antall timer man tilbringer med sinn sønn» - smak litt på den setningen?! De fleste ØNSKER jo virkelig å være med barnet sitt, betyr det virkelig noe at den ene er mer alene med ungen enn den andre, og hva med å være mer sammen alle tre? Minner meg om disse osteskivene som må «betales tilbake» - dette forholdet virker helt sinnsykt spesielt?! For ikke å snakke om at de tar fra barnetrygden for å dekke utgifter til sønn. (Ikke misforstå, det er hva det er ment til, men ikke ha på egen konto og konsekvent bruke av kun de pengene når de hver seg tjener millioner i året) 12
Ina89 Skrevet mandag kl. 15:44 #21148 Skrevet mandag kl. 15:44 Cami9 skrev (1 time siden): «Rettferdige i antall timer man tilbringer med sinn sønn» - smak litt på den setningen?! De fleste ØNSKER jo virkelig å være med barnet sitt, betyr det virkelig noe at den ene er mer alene med ungen enn den andre, og hva med å være mer sammen alle tre? Minner meg om disse osteskivene som må «betales tilbake» - dette forholdet virker helt sinnsykt spesielt?! Det er ganske sykt hvordan de fordeler antall timer de er med sønnen hver. Synes det var ganske sjukehus da det «bare» var utgifter o.l. de delte på og at dersom en av de (PF) «stjal» en osteskive fra den andre så måtte det betales tilbake. Eller hvordan han må vippse henne om hun har kjøpt noe for han på butikken, mens når de er ute og spiser så -skal- han betale fordi hun skal føle seg som en «prinsesse». Men at de har fortsatt denne sinnsyke fordelingen inn i hvordan de fordeler «samvær» med sønnen er faktisk totalt uforståelig. De lever ikke som en familie, de lever i et kollektiv på Sheldon Cooper-nivå. Jeg tør påstå at de gjør barnet en enorm bjørnetjeneste ved å være så besatt av han at de må avbryte taler i eget bryllup fordi barnet kjeder seg, gå av gårde når andre taler til de og hvordan barnet konsekvent er i fokus. Dette barnet vil høyst sannsynlig få det svært vanskelig i årene som kommer og det er ene og alene foreldrene sin skyld. 8 27
Eggedoris Skrevet i går, 07:58 #21150 Skrevet i går, 07:58 (endret) baremeg007 skrev (5 timer siden): Har PF noen Endret i går, 11:42 av Eggedoris
NoaideBiehtar Skrevet i går, 10:04 #21151 Skrevet i går, 10:04 Eggedoris skrev (2 timer siden): Innbiller meg lest eller hørt han er på spekteret? Nei det er kun spekulert i her inne. I 2026 er det vanskelig å være litt rar uten at noen fremmede vil plassere en diagnose på deg, dessverre. 2 3
elskersommer Skrevet i går, 11:10 #21152 Skrevet i går, 11:10 NoaideBiehtar skrev (1 time siden): Nei det er kun spekulert i her inne. I 2026 er det vanskelig å være litt rar uten at noen fremmede vil plassere en diagnose på deg, dessverre. Er desverre blitt slik 2
Himmelen_91 Skrevet 19 timer siden #21153 Skrevet 19 timer siden Palmemor skrev (På 20.7.2026 den 16.51): For ikke å snakke om at de tar fra barnetrygden for å dekke utgifter til sønn. (Ikke misforstå, det er hva det er ment til, men ikke ha på egen konto og konsekvent bruke av kun de pengene når de hver seg tjener millioner i året) Det der er jo bare sykt!!!! De som tjener så bra, og bruker 30 000 på mat i måneden bare hu der. De burde begge klart å sette av 10 000 hver til barnet i måneden. 1 3
Blålilla Skrevet 4 timer siden #21154 Skrevet 4 timer siden Lurer på om de kommer til å reise noe mer på ferie. Den sinnsyke ruten PF la opp til ble vel ikke noe av. Når selv en times kjøretur til hennes foreldre omtsles som et skikkelig stort prosjekt- så blir det tungt. 4
Sol Rampelyset Skrevet 1 time siden #21155 Skrevet 1 time siden Ryddet for persondebatt med svar. Sol, admin.
Trulsa Skrevet 24 minutter siden #21156 Skrevet 24 minutter siden Katinkalille skrev (På 20.7.2026 den 15.41): At det var?? Trur jeg vet mer om den ungen enn mange andre influenserunger. Vet hvor mange ganger han våkner på natta,les: Vekker den udugelige mora si,hva han spiser til hvert måltid,inkl hva han IKKE spiser. Når han er sjuk,åssen sjuk,og hvor lenge,når han er i bhg,hva han gjør ila dagen,hvor mye han sover,når han er født,åssen rommet ser ut,stelleplassen,hva han liker/ikke liker å gjøre osv osv. Kunne fortsatt i en halv evighet.. Så hvis ikke dét er eksponering,da er det ingenting som er det!! Vet du hvordan barnet ser ut?
Trulsa Skrevet 21 minutter siden #21157 Skrevet 21 minutter siden Blålilla skrev (4 timer siden): Lurer på om de kommer til å reise noe mer på ferie. Den sinnsyke ruten PF la opp til ble vel ikke noe av. Når selv en times kjøretur til hennes foreldre omtsles som et skikkelig stort prosjekt- så blir det tungt. Det er noen få helger siden de var på helgetur til Dyreparken i Kristiansand. Det er lett å glemme. Dessuten er det ikke bare enkelt å sette bort en så voksen hund.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå