Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Palmemor skrev (23 minutter siden):

Hadde de bare en kake?? Og de muffinsene?

Ja. :forferdet: Men de er vel ikke akkurat kjent for å overøse gjester med mat (selv om PF forsyner seg grådig på besøk hos andre).

I dåpen til sønnen serverte de ikke mat engang, men hadde 5 kaker da...

De lager mer mat til seg selv på en vanlig tirsdag enn de gjør når de ber gjester. Og når de får gjester så kjøpes det i tillegg inn billigst mulig ingredienser, som First Price. :multipliserer: 

• Liker 4
  • Nyttig 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Blåttvann skrev (55 minutter siden):

Ja. :forferdet: Men de er vel ikke akkurat kjent for å overøse gjester med mat (selv om PF forsyner seg grådig på besøk hos andre).

I dåpen til sønnen serverte de ikke mat engang, men hadde 5 kaker da...

De lager mer mat til seg selv på en vanlig tirsdag enn de gjør når de ber gjester. Og når de får gjester så kjøpes det i tillegg inn billigst mulig ingredienser, som First Price. :multipliserer: 

Det er jo bare trist...

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
elskersommer skrev (7 timer siden):

Nei det stemmer.. .men hva spiller det for en rolle.? Du mener at de ikke kunne stole på at paret tok rett dessert

Jo de stolte på forloverne sine med valg av dessert, men bare veldig rart at brudeparet ikke kan gjøre et unntak fra sin strenge sukkerfrie diett i bryllupet sitt.

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Cami9 skrev (16 timer siden):

Du må bare beskjære bilder litt før du laster opp, så funker det😊 

Har beskjært helt til det ikke går å beskjære mer,men får bare beskjed om at filen er for stor,uansett hvor mye jeg "tar bort"....🙄

Skrevet

Jeg blir bare fascinert 😅 Ingen kritikk herifra, viktigste er jo at de ble fornøyde selv. 

• Liker 1
Skrevet

Dette er kanskje det snodigste bryllupet jeg har sett. Men - Stina og PelleK er jo snodige, så det var helt i deres ånd og sånn som de er. Hvis de er fornøyde med dagen sin, så er det viktigere enn hva jeg og alle andre synes. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Lorieen skrev (1 time siden):

Dette er kanskje det snodigste bryllupet jeg har sett. Men - Stina og PelleK er jo snodige, så det var helt i deres ånd og sånn som de er. Hvis de er fornøyde med dagen sin, så er det viktigere enn hva jeg og alle andre synes. 

Ja det er vel gjerne sånn - veldig i dems ånd! Og gjestene vet jo hvor snåle de er så da er jo alt sikkert på stell. Men å gå under talene, det er respektløst 

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Palmemor skrev (31 minutter siden):

Ja det er vel gjerne sånn - veldig i dems ånd! Og gjestene vet jo hvor snåle de er så da er jo alt sikkert på stell. Men å gå under talene, det er respektløst 

Greit nok at sønnen er deres alt, men den dagen en gifter seg så tenker jeg at fokuset skal være på de to som gifter seg og ikke på sønnen . Tror jeg hadde blitt skuffet om jeg holdt en tale og vedkommende begynte å leke med sønnen sin i stedet for. Det går helt fint å tilvenne et lite barn andre voksne som kunne vært tilstede denne dagen. De har visst om datoen lenge, så ikke vet jeg hva som stopper dem. Men de får gjøre som de vil, sære som få er de, uten tvil 

• Liker 6
  • Nyttig 17
Skrevet

Jeg tror helt oppriktig at dette er de i influencer-Norge som er de desidert MINST interessante. Det er liksom ikke noen form for innhold i det som blir lagt ut? Det er bare masse undertøysselfier etter hverandre, speilselfier, en evig lang uinteressant beskjed under frokostforberedelsene..jeg forstår ikke at hun tjener penger på det der. Og det bryllupet virker staget. Det virker som en forretningsavtale. «Vi kaster sammen noe så det ser ut som en form for bryllup». Ringene har ikke samme farge engang. Brudekjolen var liksom INGEN overraskelse. Håper gjestene ble mette og ikke higet etter kake. 

• Liker 9
  • Nyttig 14
Skrevet

Og nå er det nesten live-sending på bryllupsgaver. Kanskje det var derfor de giftet seg? Vi ønsket ikke gaver da vi giftet oss, og skrev dette i innbydelsen.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Stortrommadet skrev (12 minutter siden):

Og nå er det nesten live-sending på bryllupsgaver. Kanskje det var derfor de giftet seg? Vi ønsket ikke gaver da vi giftet oss, og skrev dette i innbydelsen.

Å lese opp private kort og navngi hvem gavene er fra osv er ganske drøyt og bør avklares på forhånd med de dem har fått det av?! Prøver å melke dette bryllupet så innmari, helt yrkesskadet! 

• Liker 11
  • Nyttig 13
Skrevet
Cami9 skrev (2 minutter siden):

Å lese opp private kort og navngi hvem gavene er fra osv er ganske drøyt og bør avklares på forhånd med de dem har fått det av?! Prøver å melke dette bryllupet så innmari, helt yrkesskadet! 

Tenker at slike kort BØR på en måte være såpass privat at det ikke er nødvendig… 

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet
Stortrommadet skrev (5 minutter siden):

Tenker at slike kort BØR på en måte være såpass privat at det ikke er nødvendig… 

100 % enig!! Men når de først har valgt å gjøre det, så håper jeg det er avklart med de involverte😉 Det samme gjelder i grunn all filmingen i bryllupet også, av venner og familie

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg forstår ikke at hun ikke sjekker tekstingen før hun legger det ut. Se bare her; 

IMG_0408.png

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Mandagsbarn74 skrev (18 minutter siden):

Jeg forstår ikke at hun ikke sjekker tekstingen før hun legger det ut. Se bare her; 

IMG_0408.png

Som alt annet Stina gjør: slurvete, halvveis og helt uten sjel. 

• Nyttig 13
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt, persondebatt og avsporing.

Sol, admin.

• Nyttig 1
Skrevet
Stortrommadet skrev (2 timer siden):

Og det bryllupet virker staget.

Vel,de færreste bryllup er spontane..

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Cami9 skrev (1 time siden):

Prøver å melke dette bryllupet så innmari, helt yrkesskadet! 

Mens fler nettopp har diskutert hvor lite hun har delt av bryllupet,forberedelser osv og nevnt hvilket engasjement det kunne gitt snappen hennes..

Festlig.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
J.. skrev (Akkurat nå):

Mens fler nettopp har diskutert hvor lite hun har delt av bryllupet,forberedelser osv og nevnt hvilket engasjement det kunne gitt snappen hennes..

Festlig.

Det var jo ingen forberedelser til bryllupet å dele. De leide lokale der alt ble fikset for dem og Stina kjøpte kjole. I etterkant er det mer å dele i dette tilfellet. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Gifteringen til Pelle K var jo pen?... Den rareste gifteringen jeg noensinne har sett. Hadde aldri skjønt det var en giftering om Stina ikke hadde lagt det ut. 

• Liker 5
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...