Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Palmemor skrev (4 minutter siden):

Hadde de bare en kake?? Og de muffinsene?

Jepp. Sukkerfritt. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Palmemor skrev (23 minutter siden):

Hadde de bare en kake?? Og de muffinsene?

Ja. :forferdet: Men de er vel ikke akkurat kjent for å overøse gjester med mat (selv om PF forsyner seg grådig på besøk hos andre).

I dåpen til sønnen serverte de ikke mat engang, men hadde 5 kaker da...

De lager mer mat til seg selv på en vanlig tirsdag enn de gjør når de ber gjester. Og når de får gjester så kjøpes det i tillegg inn billigst mulig ingredienser, som First Price. :multipliserer: 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Blåttvann skrev (55 minutter siden):

Ja. :forferdet: Men de er vel ikke akkurat kjent for å overøse gjester med mat (selv om PF forsyner seg grådig på besøk hos andre).

I dåpen til sønnen serverte de ikke mat engang, men hadde 5 kaker da...

De lager mer mat til seg selv på en vanlig tirsdag enn de gjør når de ber gjester. Og når de får gjester så kjøpes det i tillegg inn billigst mulig ingredienser, som First Price. :multipliserer: 

Det er jo bare trist...

• Nyttig 2
Skrevet
elskersommer skrev (7 timer siden):

Nei det stemmer.. .men hva spiller det for en rolle.? Du mener at de ikke kunne stole på at paret tok rett dessert

Jo de stolte på forloverne sine med valg av dessert, men bare veldig rart at brudeparet ikke kan gjøre et unntak fra sin strenge sukkerfrie diett i bryllupet sitt.

• Nyttig 2
Skrevet
Cami9 skrev (16 timer siden):

Du må bare beskjære bilder litt før du laster opp, så funker det😊 

Har beskjært helt til det ikke går å beskjære mer,men får bare beskjed om at filen er for stor,uansett hvor mye jeg "tar bort"....🙄

Skrevet
J.. skrev (15 timer siden):

Virker som disse bordkortene plager deg veldig.

Tror kommentarene på bordkortene plager deg mer enn hva selve bordkortene plager meg😉

• Nyttig 1
Skrevet
Katinkalille skrev (1 time siden):

Tror kommentarene på bordkortene plager deg mer enn hva selve bordkortene plager meg😉

Min ene kommentar på dine 5-6 kommentarer snakker for seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...