Palmemor Skrevet 17. juli #21061 Skrevet 17. juli Ellinelli skrev (3 minutter siden): Victoriaarmo 👍 Ser ut som maten er fin da 😁
elskersommer Skrevet 17. juli #21062 Skrevet 17. juli Palmemor skrev (11 minutter siden): Ser ut som maten er fin da 😁 Det så bra ut når de prøvesmakte maten😊
Palmemor Skrevet 17. juli #21063 Skrevet 17. juli elskersommer skrev (12 minutter siden): Det så bra ut når de prøvesmakte maten😊 Det har jeg ikke sett
elskersommer Skrevet 17. juli #21064 Skrevet 17. juli Palmemor skrev (1 time siden): Det har jeg ikke sett De hadde med ett vennepar når de prøvesmakte diverse retter. Så veldig bra ut 😊
Palmemor Skrevet 17. juli #21065 Skrevet 17. juli elskersommer skrev (2 minutter siden): De hadde med ett vennepar når de prøvesmakte diverse retter. Så veldig bra ut 😊 👍👍
Isola2 Skrevet 17. juli #21066 Skrevet 17. juli Ellinelli skrev (2 timer siden): Følger hun ene venninnen på snapp, og hun hadde lagt ut et bilde av maten. Bordkortet syntes på bildet, og det var nesten vanskelig å se hvilket navn det sto på😅 Det bare et så leit at hun som har god tid til forberedelser ikke kan legge litt i det, og få det fint! Haha, sorry…men den skrifta…. 8
Cami9 Skrevet 17. juli #21067 Skrevet 17. juli oss-to skrev (6 timer siden): Fått overskrifter på bl.a. SeogHør, Dagbladet og Tv2. Tok seg til og med tiden til å prate med VG på telefonen mellom vielse og middag, viktig med litt fame 9
Møffins Skrevet 18. juli #21068 Skrevet 18. juli Palmemor skrev (5 timer siden): Nei på ingen måte. Hun sier hun droppa maskara for å kunne grine. Det er jo ikke derfor. Hun har ikke brukt maskara på en hel evighet, fordi hun liker å se ut som en piassavakost. Jeg kommenterer sånne uttalelser til folk jeg kjenner og, og hadde jeg kjent henne ville jeg sagt det «du går jo aldri med maskara?» Piassavakost😂 jeg ler 3 2
Katinkalille Skrevet 18. juli #21069 Skrevet 18. juli Siden det ikke går ann å dele bilde pga strl,så anbefaler jeg alle å sjekke ut den sjukt fine håndskriften,på di sjukt fine bordkortene,som hun brukte sjuuuukt lang tid på å skrive å såntno😂 6 3
Mippiie123 Skrevet 18. juli #21070 Skrevet 18. juli Syns Stina var fin. Hadde egentlig sett for meg noe mye værre som kjole, litt mye pupper i fokus, men det er jo helt Stina. Samme sminke og hår som vanlig er jo litt kjedelig, men det viktigste er at hun er fornøyd og føler seg fin. De er et par som kler hverandre godt, håper de hadde en fin dag i går 😊 Det eneste jeg stusser på er sovestyret rundt P. Både Pelle og Stina måtte forlate bryllupet (under taler?) for å se til ungen og Stina måtte hjem å samsove på natten? Virker bare så tungvindt opplegg, hadde ordna hjelp til barnet under bryllupet. 16 1 4
Cami9 Skrevet 18. juli #21071 Skrevet 18. juli Katinkalille skrev (15 minutter siden): Siden det ikke går ann å dele bilde pga strl,så anbefaler jeg alle å sjekke ut den sjukt fine håndskriften,på di sjukt fine bordkortene,som hun brukte sjuuuukt lang tid på å skrive å såntno😂 Du må bare beskjære bilder litt før du laster opp, så funker det😊
Lyslys Skrevet 18. juli #21072 Skrevet 18. juli Mippiie123 skrev (11 minutter siden): Det eneste jeg stusser på er sovestyret rundt P. Både Pelle og Stina måtte forlate bryllupet (under taler?) for å se til ungen og Stina måtte hjem å samsove på natten? Virker bare så tungvindt opplegg, hadde ordna hjelp til barnet under bryllupet. Det er ikke sikkert foreldrene til Stina er så «påskrudde» som besteforeldre. Ikke alle besteforeldre skjønner at de må hjelpe til i slike settinger. 4 1
Isola2 Skrevet 18. juli #21073 Skrevet 18. juli Lyslys skrev (7 minutter siden): Det er ikke sikkert foreldrene til Stina er så «påskrudde» som besteforeldre. Ikke alle besteforeldre skjønner at de må hjelpe til i slike settinger. Av det Stina har vist frem, så er ikke disse besteforeldrene så mye tilstede i barnets liv. Aner ikke hvorfor. Dette barnet har så vidt jeg har sett aldri overnattet hos noen andre eller hatt barnevakt eller vært fra foreldrene, utover den lille tiden han gikk i barnehagen før ferien. Sier ikke at det er unormalt, men kan være de ikke kjenner ungen så godt. 7
Love2017juni Skrevet 18. juli #21074 Skrevet 18. juli Stina gleda seg aller mest til talen fra P; Han sto og vugga på kidden mens han tok talen på engelsk og kutta ned på den siden kidden kjeda seg og ville leke.. Og etter han var ferdig med talen; fikk han applaus fra Stina.. Ingen kyss slik kanskje resten av befolkningen ville gjort 😅 De er ett merkelig par gitt 🤭 8 17
J.. Skrevet 18. juli #21075 Skrevet 18. juli Love2017juni skrev (7 minutter siden): Og etter han var ferdig med talen; fikk han applaus fra Stina.. Ingen kyss slik kanskje resten av befolkningen ville gjort 😅 Ikke alle som føler seg komfortable med pda,og det er langt ifra unormalt. Å applaudere han er også en fin måte å vise glede og takknemlighet på,kanskje enda mer en et kyss. Man applauderer liksom ikke folk så mye sånn i hverdagen,akkurat. 2 1
J.. Skrevet 18. juli #21076 Skrevet 18. juli Katinkalille skrev (1 time siden): Siden det ikke går ann å dele bilde pga strl,så anbefaler jeg alle å sjekke ut den sjukt fine håndskriften,på di sjukt fine bordkortene,som hun brukte sjuuuukt lang tid på å skrive å såntno😂 Virker som disse bordkortene plager deg veldig. 5
Møffins Skrevet 18. juli #21077 Skrevet 18. juli Det der er det merkeligste bryllupet jeg har sett hittil. Sangvalgene og alt bare…💀😂 Men! Viktigste er jo at de koste seg og følte at dagen virkelig speilet de som par. Og det tror jeg den gjorde…🤣 4 5
Tough cookie Skrevet 18. juli #21078 Skrevet 18. juli (endret) elskersommer skrev (16 timer siden): De hadde med ett vennepar når de prøvesmakte diverse retter. Så veldig bra ut 😊 Når de prøvesmakte maten smakte ikke verken Pelle eller Stina på desserten fordi det var sukker i den, så det var forloverne som avgjorde hvilke retter som skulle bli dessert. Endret 18. juli av Tough cookie 1 1
Cami9 Skrevet 18. juli #21079 Skrevet 18. juli (endret) Møffins skrev (1 time siden): Det der er det merkeligste bryllupet jeg har sett hittil. Sangvalgene og alt bare…💀😂 Men! Viktigste er jo at de koste seg og følte at dagen virkelig speilet de som par. Og det tror jeg den gjorde…🤣 Helt enig med deg! Jeg flira godt av bryllupsvalsmusikken, for den spilles i Squid game hele tiden😂 Endret 18. juli av Cami9 3 1
Fullrulle Skrevet 18. juli #21080 Skrevet 18. juli Jeg synes det er kult at de har bryllup som passer for dem. Det er jo tross alt deres dag. Jeg har også forståelse for at det ikke er like lett å levere barnet sitt fra seg når barnet bare er trygg på de. Jeg syns altfor mange foreldre er ganske ukritiske når det gjelder barnevakt og har gjerne en «ukjent» som er barnevakt i bryllup som barnet har truffet en ettermiddag i forkant… Nei kudos til de for at de prioriterer barnet sitt fremfor alt! Det jeg synes kanskje er litt merkelig er å publisere private taler fra bryllupet på Snapchat…. 11 4 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå