Katinkalille Skrevet 7. juli #20981 Skrevet 7. juli 8x ble jeg vekket av *ungen*😅 Æsj,for et ufyselig menneske hun er!! Fysj 4 12
Faina Skrevet 7. juli #20982 Skrevet 7. juli -Turtle skrev (21 timer siden): Imponert over hvor mange hvite kjoler ett menneske kan ha! Personlig ville jeg ikke hatt noen av dem da. Ikke jeg heller. Like imponert at ett menneske klarer å slenge rundt seg sånne mengder klær hver dag som hun gjør. 3 1
Faina Skrevet 7. juli #20983 Skrevet 7. juli Zooli skrev (14 timer siden): Eier den dama klær der brystene ikke faller ut, er på grensa til for liten i størrelse, eller superkort? Nei, ikke noe med måte der i gården 🙈 1
Isola2 Skrevet 8. juli #20985 Skrevet 8. juli FruRosa skrev (32 minutter siden): Fått på seg «litt bikini» ja. Må da bli et artig skille.. 8 1
adriana32 Skrevet 8. juli #20986 Skrevet 8. juli FruRosa skrev (1 time siden): Fått på seg «litt bikini» ja. Hjelpes!! Er det kødd?? Og hvem soler seg i langermet og noe som kan skape et slikt skille? Var en gruuuusom bikini: må være ment som karneval utstyr. 6 9
J.. Skrevet 8. juli #20987 Skrevet 8. juli Kan det tenkes at "genseren" og skjørtet er satt på fordi hun filmer til snapchat? Ser jo hvor hodemist enkelte får av denne mengden hud,man kan jo bare forestille seg reaksjonene om hun sto i kun bikinitoppen og trusa.. 2 1
Gjest tante_grusom Skrevet 8. juli #20988 Skrevet 8. juli Hun kan vel gjøre det samme som Pilotfrue? At på kjøkkenet naken?
Sommer48 Skrevet 8. juli #20989 Skrevet 8. juli adriana32 skrev (1 time siden): Hjelpes!! Er det kødd?? Og hvem soler seg i langermet og noe som kan skape et slikt skille? Var en gruuuusom bikini: må være ment som karneval utstyr. Hun har kjøpt den på Temu… 3 år på rad hun bruker den. Helt enig at den er grusom 😑 8 4
loveanimals Skrevet 8. juli #20990 Skrevet 8. juli FruRosa skrev (3 timer siden): Fått på seg «litt bikini» ja. Hun elsker å vise frem "varene". Tror selv at hun er verdens mest sexy. Latterlig 8 1
Møffins Skrevet 8. juli #20991 Skrevet 8. juli FruRosa skrev (6 timer siden): Fått på seg «litt bikini» ja. Tror det settet der fra Temu er det mest trashy jeg har sett henne i, og det var enda verre når hun brukte det som gravid😭 3 16
Cami9 Skrevet 8. juli #20992 Skrevet 8. juli J.. skrev (3 timer siden): Kan det tenkes at "genseren" og skjørtet er satt på fordi hun filmer til snapchat? Ser jo hvor hodemist enkelte får av denne mengden hud,man kan jo bare forestille seg reaksjonene om hun sto i kun bikinitoppen og trusa.. Du viser seg i bare overdel og truse stadig vekk, innendørs hos seg selv…. Ingen av oss skjønner hvorfor😅 3
Karjolen Skrevet 8. juli #20993 Skrevet 8. juli FruRosa skrev (6 timer siden): Fått på seg «litt bikini» ja. Har ikke ord, ser virkelig ikke ut! 7 6
Manana321 Skrevet 8. juli #20994 Skrevet 8. juli FruRosa skrev (9 timer siden): Fått på seg «litt bikini» ja. Så "rik" som hun fremstiller seg selv for å være så er dette litt rart at hun skal flashe med billig bikini foran alle. Chat gpt sa den kommer fra Shein 🙈 de er jo kjent for tvangsarbeid og svært lange arbeidsdager for sine ansatte. Hvem orker å kjøpe der? 😬 Trist at hun støtter slike nettsider. Enda mer glad at jeg følger hun ikke lenger.. 4 14
Palmemor Skrevet 9. juli #20995 Skrevet 9. juli Manana321 skrev (12 timer siden): Så "rik" som hun fremstiller seg selv for å være så er dette litt rart at hun skal flashe med billig bikini foran alle. Chat gpt sa den kommer fra Shein 🙈 de er jo kjent for tvangsarbeid og svært lange arbeidsdager for sine ansatte. Hvem orker å kjøpe der? 😬 Trist at hun støtter slike nettsider. Enda mer glad at jeg følger hun ikke lenger.. det er vel opplest og vedtatt at hu driter i hvordan arbeidsvilkår er for andre, så lenge det ikke påvirker henne. Og hun elsker jo å kjøpe billig ræl 1 5
Himmelen_91 Skrevet 9. juli #20996 Skrevet 9. juli Altså man kan bare ta skjermbilde og zoome inn ansiktet til barnet. Er hun klar over det? 1
Isola2 Skrevet 10. juli #20998 Skrevet 10. juli Katinkalille skrev (9 timer siden): Er den familien noe anna enn pjuske?? Tipper de har lav terskel på pjuskhet og er lite eksponert for andre mennesker. 1 1 9
Ina89 Skrevet 10. juli #20999 Skrevet 10. juli Katinkalille skrev (11 timer siden): Er den familien noe anna enn pjuske?? Ja, Stina er helt sjukt petite, om du ikke har fått det med deg. Og PerFredag har sjukt mye sener og er skikkelig mannemann. Men utover det er de vel stort sett pjuske hele gjengen 🥰 5 1 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå