Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Palmemor skrev (1 time siden):

Åpenbart at hun tjener mindre på snap nå som hun annonserer for alt mulig. For hun gadd jo ikke å drive med samarbeid…

Det gidder hun da visserligen ikke nå heller 😂 Dårligste innsatsen jeg har sett for ett samarbeid. Ikke klarer hun å få navnet på produktet riktig engang, og har du fulgt SB en liten stund vet du at hun vanligvis  ikke bruker lang tid på å handle middager i butikken. Dama har sånn ca 4-5 retter hun bytter imellom, og spiser gjerne den samme flere dager på rad fordi den er så sjukt god. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nussepus skrev (8 timer siden):

Jepp. Som hun skulle ha med til noe dugnadsgreier. Deigen hang nedover mot dass, utenfor bolle.  Og så grisete som hen er så var vel ikke doen vasket på noen uker heller. 

Noen som har tatt skjermbilde av det? 

Skrevet
Illusen skrev (7 minutter siden):

Det gidder hun da visserligen ikke nå heller 😂 Dårligste innsatsen jeg har sett for ett samarbeid. Ikke klarer hun å få navnet på produktet riktig engang, og har du fulgt SB en liten stund vet du at hun vanligvis  ikke bruker lang tid på å handle middager i butikken. Dama har sånn ca 4-5 retter hun bytter imellom, og spiser gjerne den samme flere dager på rad fordi den er så sjukt god. 

Forsåvit godt poeng 😆 tviler på at HelloFresh fører til mindre turer på butikken. De selger jo tross alt ikke smøreost 

• Nyttig 3
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Måne, admin. 

• Liker 1
Skrevet

Haha, jeg har bare bladd fort gjennom snappene i dag; men om det stemmer det jeg så….? Hun kunne ikke smelte greddosten til mini fordi det er så rar i konsistensen, «det kunne kanskje fungert om hun brukte vanlig ost.». (i sammenheng med og få barn til og spise skive med pålegg og ikke bare pålegget) 

To sekund etter står hun og pakker bort en pakke skivet norvegia som hun selv bruker? 

Er hun redd han skal sette osten i halsen eller noe? Hun nevnte han er 19mnd og hun deler ennå jo ALT i småbiter.

Alle mine barn har sittet og spist skivene sine delt i to på den alderen.. Tror det er ganske vanlig? 

• Liker 14
Skrevet
Love2017juni skrev (21 minutter siden):

Haha, jeg har bare bladd fort gjennom snappene i dag; men om det stemmer det jeg så….? Hun kunne ikke smelte greddosten til mini fordi det er så rar i konsistensen, «det kunne kanskje fungert om hun brukte vanlig ost.». (i sammenheng med og få barn til og spise skive med pålegg og ikke bare pålegget) 

To sekund etter står hun og pakker bort en pakke skivet norvegia som hun selv bruker? 

Er hun redd han skal sette osten i halsen eller noe? Hun nevnte han er 19mnd og hun deler ennå jo ALT i småbiter.

Alle mine barn har sittet og spist skivene sine delt i to på den alderen.. Tror det er ganske vanlig? 

Det er sikkert mat han ikke har kjøpt for barnetrygden, men noe hun har betalt. Og da kan hun jo selvsagt ikke dele med han. 

• Liker 5
  • Nyttig 15
Skrevet
Nussepus skrev (41 minutter siden):

Det er sikkert mat han ikke har kjøpt for barnetrygden, men noe hun har betalt. Og da kan hun jo selvsagt ikke dele med han. 

Hahaha, ja det er jo faktisk En ganske logisk forklaring i det huset 🤣🤣🤣 

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet

Divaanfall når hun ikke fant vesten 🤣

• Liker 1
Skrevet

Hvilken barnehage gir brus kaker og is til barn når de har bursdag??? Noen som har vært borti dette?? 😂 ja is er mulig men ikke til hvert bursdag, da e det vel kun om det er en spesiell anledning, til sommerfest for eksempel. 

• Liker 1
Skrevet
Himmelen_91 skrev (24 minutter siden):

Hvilken barnehage gir brus kaker og is til barn når de har bursdag??? Noen som har vært borti dette?? 😂 ja is er mulig men ikke til hvert bursdag, da e det vel kun om det er en spesiell anledning, til sommerfest for eksempel. 

For 20 år siden var det helt normalt. Men de gikk bort fra det for veldig mange år siden 😆😆

• Liker 2
Skrevet
elskersommer skrev (På 25.6.2026 den 14.23):

Det var vel ikke det hun skrev? "Man kan ha" skrev hun

..og det skrev hen som svar til en påstand om at stina har dårlig arbeidsmoral

Skrevet

Hvor mange selfies med extentionsene i dyreparken?.. 

• Liker 7
Skrevet
Advocadomama skrev (4 minutter siden):

Hun gjør ikke stort annet enn å ta selfies døgnet rundt. Det kvalmeste er at hun poster dem flere ganger for dag.

Innbiller seg sikkert at hun et verdens mest sexy. 

Tror den dama mangler........et eller annet......

• Liker 6
  • Nyttig 9
Gjest Rusten~sjel
Skrevet
Advocadomama skrev (58 minutter siden):

Mistet tellinga, og skal hun ikke merke bildene med samarbeid/spons? Eller var det bare 1 gang hun var hos den frisøren i Tønsberg?

Gjest Rusten~sjel
Skrevet
loveanimals skrev (51 minutter siden):

Hun gjør ikke stort annet enn å ta selfies døgnet rundt. Det kvalmeste er at hun poster dem flere ganger for dag.

Innbiller seg sikkert at hun et verdens mest sexy. 

Tror den dama mangler........et eller annet......

Har hun noen form for psykisk utviklingshemming?. Hun snakker utydelig, dårlig ordforråd og kunnskapsnivået hennes virker til og stoppet opp på ungdomsskole nivå.

Jeg spør fordi jeg oppriktig lurer, det gjør det lettere og ha forståelse for at hun er den hun er og at hun ikke mener noe vondt med uttalsene sine feks, og mangel på vedlikehold av hus osv. 

Til fansen hennes; Ingen grunn til og bli sint fordi jeg spør, ikke noe gæernt med den diagnosen eller noen annen, det gir som sagt forståelse for hvem personen er:)

Gjest oss-to
Skrevet
Rusten~sjel skrev (2 timer siden):

Har hun noen form for psykisk utviklingshemming?. Hun snakker utydelig, dårlig ordforråd og kunnskapsnivået hennes virker til og stoppet opp på ungdomsskole nivå.

Jeg spør fordi jeg oppriktig lurer, det gjør det lettere og ha forståelse for at hun er den hun er og at hun ikke mener noe vondt med uttalsene sine feks, og mangel på vedlikehold av hus osv. 

Til fansen hennes; Ingen grunn til og bli sint fordi jeg spør, ikke noe gæernt med den diagnosen eller noen annen, det gir som sagt forståelse for hvem personen er:)

Ironien i at du etterlyser kunnskapsnivå og intellekt, samstundes som du presterer å skrive eit så emosjonelt avstumpa og ureflektert innlegg, er i ein klasse for seg sjølv. Dette handlar ikkje om forståing, det handlar om mangel på vanleg folkeskikk.

Gjest Rusten~sjel
Skrevet
oss-to skrev (4 timer siden):

Ironien i at du etterlyser kunnskapsnivå og intellekt, samstundes som du presterer å skrive eit så emosjonelt avstumpa og ureflektert innlegg, er i ein klasse for seg sjølv. Dette handlar ikkje om forståing, det handlar om mangel på vanleg folkeskikk.

Så sykt koselig at du tok deg tid til og kommentere innlegget mitt🥺. Du sier jeg mangler folkeskikk, er det noe jeg kan få kjøpt noen plass? Kan jeg få det på respet av legen? Og at jeg er emosjonelt avstumpet? Hvordan kan jeg fikse det?. Beklager for mange spørsmål, støttekontakter min har fri i helga😭

Skrevet
Advocadomama skrev (10 timer siden):

Ja, og den slenginga med håret for å ta bilde "i fart" 🙈 

Måtte tappe meg kjapt gjennom nå 😅

Screenshot_20260628_083006_Snapchat.jpg

Screenshot_20260628_082900_Snapchat.jpg

Skrevet
Zenhouse skrev (1 time siden):

Fin kjole da. 

Godt å se hun evner å bruke normale klær ute blandt folk. Da er det fortsatt håp 🙏

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...