Palmemor Skrevet 17. juni #20821 Skrevet 17. juni RileyParks skrev (9 minutter siden): Lurer på hva det er hun gjør som gjør at hun ikke rekker å poste ting samme dag Tar tid å plante 60 Potter med blomster da… 2
JojoMoyes Skrevet 17. juni #20822 Skrevet 17. juni RileyParks skrev (17 minutter siden): Lurer på hva det er hun gjør som gjør at hun ikke rekker å poste ting samme dag Hun er så sjukt kjendis og sånt no. Farlig om noen får vite når hun er utomhus 😉 2 5
Mønsterstrikk Skrevet 17. juni #20823 Skrevet 17. juni Meeenneeeee, å ta med ekstra gjenbrukspose på butikken beskriver hun som å adde enda en ting hun må gjøre i livet hennes... Så det er nok fryktelig slitsomt å være influenser. Særlig når sønnen er i bhg hver dag og hun har så lite tid til seg selv. Tror at hvis hun hadde prøvd et vanlig A4 liv med flere barn, 100% jobb og myyye mindre råd enn hun har nå, så ville hun nok satt litt mer pris på hvor godt hun faktisk har det.. 4 13
Advocadomama Skrevet 17. juni #20824 Skrevet 17. juni Illusen skrev (På 15.6.2026 den 10.58): Oi da. For all del, skjønner at jeg tråkket på noen tær der… Skinnjakke og uformelige jeans er helt greit på konsert det, men når du er inflencer og skryter av VIP-losjen og rød løper opptreden, da er det greit å pynte seg litt også. Og kanskje ikke se ut som du skal på 90’talls fest. Trodde influencer tittelen på en måte viste til at man følger med i tiden. Denslags finnes riktignok, men Stina driver da ikke en nostalgia konto på plattformene sine så vidt jeg vet, selv om hun tydeligvis henger litt igjen i 2010 eller deromkring. Hun er jo bare trashy i looken, som hun sa ; før hun møtte perfredrik var jo tøyet fra og de har vell vært sammen i 10år? Så er lov å fornye seg litt fra den tid. Og som en kvinne i 30årene så bare går man ikke med slike klyper.. de der er når man er 2 2 9
Zooli Skrevet 18. juni #20825 Skrevet 18. juni Stina hadde helt vanlige konsertklær på seg. Har vært på utallige konserter de seneste årene og det er sånn mange går kledd. Sebastian Solberg derimot ser jo ut som en clown selv mange ganger. (Han ER en stor Clown for øvrig)! Noen av de antrekkene han likte på «kjendisene» så jo bare helt jæ_ ut. Som forventet fra han…..🤡 10 3
Zooli Skrevet 18. juni #20826 Skrevet 18. juni Og hva er dette med at klyper i håret er for 2 åringer? Ser folk hver dag med forskjellige hårklyper. Selges i alle kles-, sminke-, og smykkebutikker. Det er vel ikke noe galt med det? 7 1
Palmemor Skrevet 18. juni #20827 Skrevet 18. juni Zooli skrev (54 minutter siden): Og hva er dette med at klyper i håret er for 2 åringer? Ser folk hver dag med forskjellige hårklyper. Selges i alle kles-, sminke-, og smykkebutikker. Det er vel ikke noe galt med det? Nå hadde Stina bittesmå sommerfugl-klyper plassert i front, du vet sånn vi hadde da vi dro på disko på slutten av 90-tallet 3 9
J.. Skrevet 18. juni #20828 Skrevet 18. juni Palmemor skrev (2 timer siden): Nå hadde Stina bittesmå sommerfugl-klyper plassert i front, du vet sånn vi hadde da vi dro på disko på slutten av 90-tallet Og som er veldig populært igjen nå.. 5 3
Palmemor Skrevet 18. juni #20829 Skrevet 18. juni J.. skrev (8 minutter siden): Og som er veldig populært igjen nå.. Vis meg, så skal jeg legge meg paddeflat 2
J.. Skrevet 18. juni #20830 Skrevet 18. juni (endret) Palmemor skrev (20 minutter siden): Vis meg, så skal jeg legge meg paddeflat Sett i noe som helst SoMe for de under 40 de siste 2 årene? Endret 18. juni av J.. 3
Palmemor Skrevet 18. juni #20831 Skrevet 18. juni J.. skrev (6 timer siden): Sett i noe som helst SoMe for de under 40 de siste 2 årene? Igjen. Vis meg hvor trendy det er med klyper i håret slik Stina bruker de. Jeg googlet nemlig og fant ingen bilder av det 2 3
Angel75 Skrevet 18. juni #20832 Skrevet 18. juni Palmemor skrev (1 minutt siden): Igjen. Vis meg hvor trendy det er med klyper i håret slik Stina bruker de. Jeg googlet nemlig og fant ingen bilder av det Er bare gå ut, på konserter/festivaler/sommerfester m.m med voksne folk så ser du det. Selv om ikke du har sett det, er det ikke dermed sagt det ikke er trendy. 3 1
Zooli Skrevet 18. juni #20833 Skrevet 18. juni (endret) Palmemor skrev (7 timer siden): Vis meg, så skal jeg legge meg paddeflat Fant disse ved å google på «små hårklyper i lugg». Tok 1 minutt å finne. Ser ut til å være utsolgt mange steder. https://www.makeupmekka.com/no-no/produkt/mini-hair-clips-4pk?srsltid=AfmBOooC_T6oId5lPYQ_BGozvKBWpKWfKNeqnxnuArUr7m5clQZt1Nz9 Tror det er på tide å legge deg paddeflat. Endret 18. juni av Zooli 3
chsa Skrevet 18. juni #20834 Skrevet 18. juni (endret) Zooli skrev (23 minutter siden): Fant disse ved å google på «små hårklyper i lugg». Tok 1 minutt å finne. Ser ut til å være utsolgt mange steder. https://www.makeupmekka.com/no-no/produkt/mini-hair-clips-4pk?srsltid=AfmBOooC_T6oId5lPYQ_BGozvKBWpKWfKNeqnxnuArUr7m5clQZt1Nz9 Tror det er på tide å legge deg paddeflat. Stina hadde små sommerfugl-klyper, midt oppå hodet. Det går man ikke med idag. Endret 18. juni av chsa 3 7
chsa Skrevet 18. juni #20835 Skrevet 18. juni Zooli skrev (24 minutter siden): Fant disse ved å google på «små hårklyper i lugg». Tok 1 minutt å finne. Ser ut til å være utsolgt mange steder. https://www.makeupmekka.com/no-no/produkt/mini-hair-clips-4pk?srsltid=AfmBOooC_T6oId5lPYQ_BGozvKBWpKWfKNeqnxnuArUr7m5clQZt1Nz9 Tror det er på tide å legge deg paddeflat. Hvor ofte ser du damer på 33 (?) år med slike sommerfugl-klyper midt oppå hodet? 3 5
JojoMoyes Skrevet 18. juni #20836 Skrevet 18. juni Angel75 skrev (2 timer siden): Er bare gå ut, på konserter/festivaler/sommerfester m.m med voksne folk så ser du det. Selv om ikke du har sett det, er det ikke dermed sagt det ikke er trendy. Dette hørtes bare rart ut for meg, er du på sånne barnefestivaler som ser dette? Jeg er på flere festivaler hver sommer og konserter sånn dann og vann! Men ser ikke voksne folk som dette nei 🤷🏼♀️ 5 3
Angel75 Skrevet 18. juni #20837 Skrevet 18. juni JojoMoyes skrev (32 minutter siden): Dette hørtes bare rart ut for meg, er du på sånne barnefestivaler som ser dette? Jeg er på flere festivaler hver sommer og konserter sånn dann og vann! Men ser ikke voksne folk som dette nei 🤷🏼♀️ Det må det gjerne gjøre 💜 ikke dermed sagt at det ikke er sant 💜 Vi er nok ikke på samme festivaler og konserter, er nok et annet klientell vil jeg tro 😘 2
Ugresset Skrevet 18. juni #20838 Skrevet 18. juni Ikke mye som skjer i Stinas liv skjønner jeg, når det diskuteres hårklyper side opp og ned her. Kan dere bli ferdige snart? 7 3
Palmemor Skrevet 18. juni #20840 Skrevet 18. juni Zooli skrev (2 timer siden): Fant disse ved å google på «små hårklyper i lugg». Tok 1 minutt å finne. Ser ut til å være utsolgt mange steder. https://www.makeupmekka.com/no-no/produkt/mini-hair-clips-4pk?srsltid=AfmBOooC_T6oId5lPYQ_BGozvKBWpKWfKNeqnxnuArUr7m5clQZt1Nz9 Tror det er på tide å legge deg paddeflat. Det kan jeg godt, men jeg etterspør fortsatt det Stina gikk med. Som vi gikk med på disko i ‘97 1 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå