Maia3 Skrevet 13. juni #20781 Skrevet 13. juni chsa skrev (1 time siden): Hva har skjedd med ansiktet nå? Tror nok absolutt INGEN i hele verden er så stolt av sitt eget (filter) utseende som denne selfiedronningen her. Fatter ikke at voksne mennesker holder på slik 5 13
JojoMoyes Skrevet 13. juni #20782 Skrevet 13. juni Maia3 skrev (30 minutter siden): Tror nok absolutt INGEN i hele verden er så stolt av sitt eget (filter) utseende som denne selfiedronningen her. Fatter ikke at voksne mennesker holder på slik Det er hun her og Instaheidi 5 12
Katinkalille Skrevet 13. juni #20783 Skrevet 13. juni Ååå jeg får aldri delt bilder lenger pga at de er for store.... Den filterbruken burde hun roe kraftig ned på!! 8
AntiBullshit Skrevet 13. juni #20784 Skrevet 13. juni Katinkalille skrev (1 time siden): Ååå jeg får aldri delt bilder lenger pga at de er for store.... Den filterbruken burde hun roe kraftig ned på!! Du må croppe/beskjære bildet litt. Det pleier å funke for meg. F.eks. fjerne det sorte partiet over og under. 3
Katinkalille Skrevet søndag kl. 06:52 #20785 Skrevet søndag kl. 06:52 AntiBullshit skrev (9 timer siden): Du må croppe/beskjære bildet litt. Det pleier å funke for meg. F.eks. fjerne det sorte partiet over og under. Jaa jeg beskjærer og beskjærer til det kun er igjen en øyevipp eller ei leppe😂 Ikke for det,tar stor nok plass det altså😂😂 7
Katinkalille Skrevet søndag kl. 08:47 #20786 Skrevet søndag kl. 08:47 Hun er jo helt grønn i ansiktet! Og den filterbruken gjør at hun ser ut som 2 forskjellige personer..... 1 7
Cami9 Skrevet søndag kl. 10:34 #20787 Skrevet søndag kl. 10:34 Stina 12 år på VG lista, ble pinlig berørt av å se på filmene hun tok av seg selv 2 8
Zooli Skrevet søndag kl. 11:07 #20788 Skrevet søndag kl. 11:07 Cami9 skrev (30 minutter siden): Stina 12 år på VG lista, ble pinlig berørt av å se på filmene hun tok av seg selv Må være kult for venninnen hennes. Å være på et arrangement sammen med Stina som bare tar selfies og snapper. For en egotripp influensere konstant er på. Forkastelig rett og slett. 2 12
Illusen Skrevet søndag kl. 11:16 #20789 Skrevet søndag kl. 11:16 Stakkars Stina! I går fikk jeg virkelig vondt av henne. Så ubekvem og nervøs når hun ble intervjuet på rød løper. Det er ganske åpenbart at hun ikke er den verdensvante kjendisen hun liker å fremstille seg som. Like så med antrekk og stil - det er litt rart at en rosa-blogger henger så fast i det hun brukte for 10-15 år siden. Altså - sommerfugl-klyper i håret? Så mer ut som hun var på vei til 90’talls party enn VIP på VG-lista. 4 13
Maia3 Skrevet søndag kl. 11:24 #20790 Skrevet søndag kl. 11:24 Illusen skrev (3 minutter siden): Stakkars Stina! I går fikk jeg virkelig vondt av henne. Så ubekvem og nervøs når hun ble intervjuet på rød løper. Det er ganske åpenbart at hun ikke er den verdensvante kjendisen hun liker å fremstille seg som. Like så med antrekk og stil - det er litt rart at en rosa-blogger henger så fast i det hun brukte for 10-15 år siden. Altså - sommerfugl-klyper i håret? Så mer ut som hun var på vei til 90’talls party enn VIP på VG-lista. Hun er stor i kje....og tøff i trynet når hun står ved kjøkkenbenken, men å "gå på do" etter mørkets frembrudd, det tør hun ikke. Vondt av henne? Not 1 10
Cami9 Skrevet søndag kl. 11:56 #20791 Skrevet søndag kl. 11:56 Klein intervju med VG når hun oppfordret de til å følge med på bryllupet hennes i sommer… Fikk en følelse av en 14 åring som er på førstegangsfylla med en halv Smirnoff Ice innabords 1 12
Katinkalille Skrevet søndag kl. 12:29 #20792 Skrevet søndag kl. 12:29 Fra intervjuet: "Sofie,har Stina alt klart til bryllupet?" "Eeh,jeg vet ikke?" Bestissserr de 2😂🤡 og "JEG skal gifte MEG",ikke VI skal gifte oss. Meg meg meg. Hadde det gått ann hadde hun giftet seg med seg selv!! "Jeg synes rød løper er lættis,men det er fordi jeg er vant med det" den er grej🤡🤡 Funny at andre får beskrevet antrekket sitt,designer og hvor det er fra. Får ikke lagt ved bilde med på bildet av Stina står det: "Stina Bakken var på plass på løperen"🙈🙈 1 11
huldra_hildur Skrevet søndag kl. 12:33 #20793 Skrevet søndag kl. 12:33 Illusen skrev (1 time siden): Stakkars Stina! I går fikk jeg virkelig vondt av henne. Så ubekvem og nervøs når hun ble intervjuet på rød løper. Det er ganske åpenbart at hun ikke er den verdensvante kjendisen hun liker å fremstille seg som. Like så med antrekk og stil - det er litt rart at en rosa-blogger henger så fast i det hun brukte for 10-15 år siden. Altså - sommerfugl-klyper i håret? Så mer ut som hun var på vei til 90’talls party enn VIP på VG-lista. Likte antrekket hennes godt jeg 2
Ellinelli Skrevet søndag kl. 14:23 #20794 Skrevet søndag kl. 14:23 Venninnen som er med på vg-lista er hun som var med når Stina og PelleK valgte meny til bryllupet. Trodde hun var sammen med broren til Pelle? Men tar kanskje feil?😅 Hun var ihvertfall med på å velge dessert 😊 1 3
Illusen Skrevet søndag kl. 16:08 #20795 Skrevet søndag kl. 16:08 huldra_hildur skrev (3 timer siden): Likte antrekket hennes godt jeg Jaja, smaken er jo forskjellig. Jeg ville nå ikke stilt på rød løper event med joggesko, hverdags-jeansen, hårpynt fra 90’tallet og plastjakke fra TEMU. For meg vitner det bare om hvor utakt hun er med tiden. Muligens ett resultat av bare å suse rundt i sin egen boble med nada fornyelse av noe slag - mat, mote, interiør etc. 2 13
tante_grusom Skrevet søndag kl. 16:10 #20796 Skrevet søndag kl. 16:10 Har noen teststrikket genserne sine?
Katinkalille Skrevet søndag kl. 17:27 #20797 Skrevet søndag kl. 17:27 Flere som har sett ratingen av outfit'n til Stina i går?😂😂 "får 10.klassejentevibe fra Rælingen i 2006😂😂 Fikk terningkast 1😂🥳 1 15
Poly Skrevet søndag kl. 17:53 #20798 Skrevet søndag kl. 17:53 Illusen skrev (1 time siden): Jaja, smaken er jo forskjellig. Jeg ville nå ikke stilt på rød løper event med joggesko, hverdags-jeansen, hårpynt fra 90’tallet og plastjakke fra TEMU. For meg vitner det bare om hvor utakt hun er med tiden. Muligens ett resultat av bare å suse rundt i sin egen boble med nada fornyelse av noe slag - mat, mote, interiør etc. hun er bare tvers gjennom harry. Er ikke håp liksom. 10 2
Galdame Skrevet søndag kl. 18:18 #20799 Skrevet søndag kl. 18:18 Katinkalille skrev (50 minutter siden): Flere som har sett ratingen av outfit'n til Stina i går?😂😂 "får 10.klassejentevibe fra Rælingen i 2006😂😂 Fikk terningkast 1😂🥳 Hvor? 1
snurk Skrevet søndag kl. 18:37 #20800 Skrevet søndag kl. 18:37 Galdame skrev (18 minutter siden): Hvor? Sebastian Solberg 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå