Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
chsa skrev (1 time siden):

Hva har skjedd med ansiktet nå?

Screenshot_20260613_191558_Snapchat.jpg

Screenshot_20260613_191548_Snapchat.jpg

Tror nok absolutt INGEN i hele verden er så stolt av sitt eget (filter) utseende som denne selfiedronningen her.

Fatter ikke at voksne mennesker holder på slik 

• Liker 5
  • Nyttig 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Maia3 skrev (30 minutter siden):

Tror nok absolutt INGEN i hele verden er så stolt av sitt eget (filter) utseende som denne selfiedronningen her.

Fatter ikke at voksne mennesker holder på slik 

Det er hun her og Instaheidi 

• Liker 5
  • Nyttig 12
Skrevet

Ååå jeg får aldri delt bilder lenger pga at de er for store.... 

Den filterbruken burde hun roe kraftig ned på!! 

• Nyttig 8
Skrevet
Katinkalille skrev (1 time siden):

Ååå jeg får aldri delt bilder lenger pga at de er for store.... 

Den filterbruken burde hun roe kraftig ned på!! 

Du må croppe/beskjære bildet litt. Det pleier å funke for meg. F.eks. fjerne det sorte partiet over og under.

• Liker 3
Skrevet
AntiBullshit skrev (9 timer siden):

Du må croppe/beskjære bildet litt. Det pleier å funke for meg. F.eks. fjerne det sorte partiet over og under.

Jaa jeg beskjærer og beskjærer til det kun er igjen en øyevipp eller ei leppe😂 Ikke for det,tar stor nok plass det altså😂😂

• Nyttig 7
Skrevet

Hun er jo helt grønn i ansiktet! Og den filterbruken gjør at hun ser ut som 2 forskjellige personer..... 

IMG_9203.jpeg

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Stina 12 år på VG lista, ble pinlig berørt av å se på filmene hun tok av seg selv

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Cami9 skrev (30 minutter siden):

Stina 12 år på VG lista, ble pinlig berørt av å se på filmene hun tok av seg selv

Må være kult for venninnen hennes. Å være på et arrangement sammen med Stina som bare tar selfies og snapper. For en egotripp influensere konstant er på. Forkastelig rett og slett.

• Liker 2
  • Nyttig 12
Skrevet

Stakkars Stina! I går fikk jeg virkelig vondt av henne. Så ubekvem og nervøs når hun ble intervjuet på rød løper. Det er ganske åpenbart at hun ikke er den verdensvante kjendisen hun liker å fremstille seg som. Like så med antrekk og stil - det er litt rart at en rosa-blogger henger så fast i det hun brukte for 10-15 år siden. Altså - sommerfugl-klyper i håret? Så mer ut som hun var på vei til 90’talls party enn VIP på VG-lista. 

• Liker 4
  • Nyttig 13
Skrevet
Illusen skrev (3 minutter siden):

Stakkars Stina! I går fikk jeg virkelig vondt av henne. Så ubekvem og nervøs når hun ble intervjuet på rød løper. Det er ganske åpenbart at hun ikke er den verdensvante kjendisen hun liker å fremstille seg som. Like så med antrekk og stil - det er litt rart at en rosa-blogger henger så fast i det hun brukte for 10-15 år siden. Altså - sommerfugl-klyper i håret? Så mer ut som hun var på vei til 90’talls party enn VIP på VG-lista. 

Hun er stor i kje....og tøff i trynet når hun står ved kjøkkenbenken, men å "gå på do" etter mørkets frembrudd, det tør hun ikke.

Vondt av henne?  Not 

• Liker 1
  • Nyttig 10
Skrevet

Klein intervju med VG når hun oppfordret de til å følge med på bryllupet hennes i sommer… Fikk en følelse av en 14 åring som er på førstegangsfylla med en halv Smirnoff Ice innabords 

• Liker 1
  • Nyttig 12
Skrevet

Fra intervjuet: 
"Sofie,har Stina alt klart til bryllupet?"
"Eeh,jeg vet ikke?"

Bestissserr de 2😂🤡

og "JEG skal gifte MEG",ikke VI skal gifte oss. Meg meg meg. Hadde det gått ann hadde hun giftet seg med seg selv!! 

"Jeg synes rød løper er lættis,men det er fordi jeg er vant med det" den er grej🤡🤡

Funny at andre får beskrevet antrekket sitt,designer og hvor det er fra. Får ikke lagt ved bilde med på bildet av Stina står det: "Stina Bakken var på plass på løperen"🙈🙈

• Liker 1
  • Nyttig 11
Skrevet
Illusen skrev (1 time siden):

Likte antrekket hennes godt jeg

• Liker 2
Skrevet

Venninnen som er med på vg-lista er hun som var med når Stina og PelleK valgte meny til bryllupet. Trodde hun var sammen med broren til Pelle? Men tar kanskje feil?😅 Hun var ihvertfall med på å velge dessert 😊

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
huldra_hildur skrev (3 timer siden):

Likte antrekket hennes godt jeg

Jaja, smaken er jo forskjellig. Jeg ville nå ikke stilt på rød løper event med joggesko, hverdags-jeansen, hårpynt fra 90’tallet og plastjakke fra TEMU. For meg vitner det bare om hvor utakt hun er med tiden. Muligens ett resultat av bare å suse rundt i sin egen boble med nada fornyelse av noe slag - mat, mote, interiør etc. 

• Liker 2
  • Nyttig 13
Skrevet

Flere som har sett ratingen av outfit'n til Stina i går?😂😂 "får 10.klassejentevibe fra Rælingen i 2006😂😂 Fikk terningkast 1😂🥳

• Liker 1
  • Nyttig 15
Skrevet
Illusen skrev (1 time siden):

Jaja, smaken er jo forskjellig. Jeg ville nå ikke stilt på rød løper event med joggesko, hverdags-jeansen, hårpynt fra 90’tallet og plastjakke fra TEMU. For meg vitner det bare om hvor utakt hun er med tiden. Muligens ett resultat av bare å suse rundt i sin egen boble med nada fornyelse av noe slag - mat, mote, interiør etc. 

hun er bare tvers gjennom harry. Er ikke håp liksom. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
Katinkalille skrev (50 minutter siden):

Flere som har sett ratingen av outfit'n til Stina i går?😂😂 "får 10.klassejentevibe fra Rælingen i 2006😂😂 Fikk terningkast 1😂🥳

Hvor?

• Liker 1
Skrevet
Galdame skrev (18 minutter siden):

Hvor?

Sebastian Solberg

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...