Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet

Får litt vindt av all den stemoren hun røsker opp som fortsatt blomstrer så innmari fint.

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Klump skrev (1 time siden):

Får litt vindt av all den stemoren hun røsker opp som fortsatt blomstrer så innmari fint.

Er jo helt manisk når det kommer til blomster! Blomster er vakkert,men blir ikke pent sånn som hun holder på. Kjøp,bruk og kast. Helt på trynet! 

• Liker 6
  • Nyttig 12
Skrevet
Vinnanna15 skrev (10 minutter siden):

Er jo helt manisk når det kommer til blomster! Blomster er vakkert,men blir ikke pent sånn som hun holder på. Kjøp,bruk og kast. Helt på trynet! 

Enig! Går jo ikke an å bare kaste blomster på den måten 😩 

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
Klump skrev (1 time siden):

Ja den er like vond hvert eneste år. Fatter det ikke. 

• Liker 10
Skrevet

Kunne hvertfall ikke dele strandteppe med den nye venninna si 😂

Screenshot_20260531_220824_Snapchat.jpg

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
chsa skrev (1 time siden):

Kunne hvertfall ikke dele strandteppe med den nye venninna si 😂

Screenshot_20260531_220824_Snapchat.jpg

Nei, hun måtte visst sitte med rumpa i sanden, men Stina njuter solen på strandteppet sitt ved siden av😂

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Klump skrev (30 minutter siden):

Nei, hun måtte visst sitte med rumpa i sanden, men Stina njuter solen på strandteppet sitt ved siden av😂

Gud hjelpes, dette skulle vært omvendt. Egoisten in action som vanlig. Bare meg meg og atter meg 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Livredd for at ungen skulle stikkes i øyet og bli blind av yuccapalma(så den endte over rekkverket på verandaen,sammen med 5926385 stemor),men uv drakt på stranda,nei deeet var ikke så nøye🤡

• Liker 3
  • Nyttig 11
Skrevet
Katinkalille skrev (1 time siden):

Livredd for at ungen skulle stikkes i øyet og bli blind av yuccapalma(så den endte over rekkverket på verandaen,sammen med 5926385 stemor),men uv drakt på stranda,nei deeet var ikke så nøye🤡

Hvorfor har ingen sagt til henne at det er ulovlig å kaste hageavfall over rekka på den måten der?

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Palmemor skrev (29 minutter siden):

Hvorfor har ingen sagt til henne at det er ulovlig å kaste hageavfall over rekka på den måten der?

Er vel bare å si det til henne det..

Skrevet
J.. skrev (24 minutter siden):

Nytter jo ikke det når hun aldri responderer på det som blir sendt

• Nyttig 4
Skrevet
J.. skrev (6 timer siden):

Det er flere som har sendt henne melding på dette (har sett flere screenshot av det) men hun responderer ikke på det med å svare,men å blokkere de som har spurt. Og de har spurt og opplyst på en hyggelig måte,så er ikke det det står på,før noen kommenterer det!

• Liker 3
Skrevet
Palmemor skrev (5 timer siden):

Hun responderer med å blokkere🫠

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Katinkalille skrev (45 minutter siden):

Det er flere som har sendt henne melding på dette (har sett flere screenshot av det) men hun responderer ikke på det med å svare,men å blokkere de som har spurt. Og de har spurt og opplyst på en hyggelig måte,så er ikke det det står på,før noen kommenterer det!

Spent på om de da har nevnt at man kan få bot og eller fengselsstraff for det 😬

ikke at bota hadde svidd i lommeboka hennes, men en skikkelig straff innafor litt høye vegger hadde nok svidd på imaget 🥳

• Liker 5
Skrevet
Katinkalille skrev (1 time siden):

Hun responderer med å blokkere🫠

Hun har faktisk ikke blokkert meg. Og en ting svarte hun på på story på en helt ok måte. Svaret var riktignok «nei det gidder jeg ikke», men hu var ikke ufin 

• Liker 1
Skrevet
Palmemor skrev (7 timer siden):

Palmemor skrev (29 minutter siden):

Hun har faktisk ikke blokkert meg. Og en ting svarte hun på på story på en helt ok måte. Svaret var riktignok «nei det gidder jeg ikke», men hu var ikke ufin 

Skrevet
Littelulla skrev (1 minutt siden):

Herregud du har problemer

• Nyttig 3
Skrevet
JegErIkkeMeg skrev (Akkurat nå):

Herregud du har problemer

Ser du ironien i det du skriver og at du skriver det?

• Nyttig 1
Skrevet
Littelulla skrev (Akkurat nå):

Ser du ironien i det du skriver og at du skriver det?

Nei, jeg ser faktisk ikke ironien i at jeg kommenterer at du er ute etter å ta en bruker som åpenbart overdriver i den første kommentaren for så å si at Stina har svart henne. Selvfølgelig svarer hun av og til, men hun er også kjent for å ikke kommentere mye, heller blokkere. Synes ikke det er ironisk 😅

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
JegErIkkeMeg skrev (4 minutter siden):

Nei, jeg ser faktisk ikke ironien i at jeg kommenterer at du er ute etter å ta en bruker som åpenbart overdriver i den første kommentaren for så å si at Stina har svart henne. Selvfølgelig svarer hun av og til, men hun er også kjent for å ikke kommentere mye, heller blokkere. Synes ikke det er ironisk 😅

Jeg er ikke ute etter å "ta" noen som helst. Jeg påpeker bare noe som har vært problemstisk lenge i tråden. Man snakker imot seg selv for å fremstille Stina verst mulig (ref. den første kommentaren jeg siterte). 

Overdrivelder uten saklighet gjør at diskusjonen taper seg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...