Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Katinkalille skrev (6 minutter siden):

Når frokosten til ungen ser ut som noe Clåvviii kunne fått... skikkelig inspo bilder🤩🤩🤩

IMG_8697.jpeg

Ja idag var det «poste for penger»-kvalitet på snappinga 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Katinkalille skrev (På 21.5.2026 den 18.02):

Når frokosten til ungen ser ut som noe Clåvviii kunne fått... skikkelig inspo bilder🤩🤩🤩

IMG_8697.jpeg

ÆSJ! 🤢 

• Liker 5
Skrevet
Lorieen skrev (2 timer siden):

ÆSJ! 🤢 

Er du alvorlig nå? Makrell i tomat ser aldri delikat ut, men hva i himmelens navn er "Æsj" med helt vanlig mat? 

Tenke seg til at det skal bli dårlig stemning rundt at ungen får servert et helt vanlig måltid. 

Jeg ser noen her mener det ikke er inspirerende. Det er jo subjektivt, så jeg sier ikke at meningen ikke er valid. Personlig syns jeg det er godt å se at det er andre som faktisk tenker at man kan servere et helt standard måltid uten ekstra "finesse". Alt trenger ikke være noe "ekstra". 

• Liker 6
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
Littelulla skrev (4 minutter siden):

Er du alvorlig nå? Makrell i tomat ser aldri delikat ut, men hva i himmelens navn er "Æsj" med helt vanlig mat? 

Tenke seg til at det skal bli dårlig stemning rundt at ungen får servert et helt vanlig måltid. 

Jeg ser noen her mener det ikke er inspirerende. Det er jo subjektivt, så jeg sier ikke at meningen ikke er valid. Personlig syns jeg det er godt å se at det er andre som faktisk tenker at man kan servere et helt standard måltid uten ekstra "finesse". Alt trenger ikke være noe "ekstra". 

Alt er jo strødd oppi hverandre, appelsinen og falukorven ligger OPPÅ makrellen 🤮

Endret av Lorieen
  • Nyttig 6
Skrevet
Lorieen skrev (Akkurat nå):

Alt er jo strødd oppi hverandre, appelsinen ligger OPPÅ makrellen 🤮

Jeg ler, men jeg er oppriktig usikker på om du tuller? Tror du et år gamle barn bryr seg? Har du sett hvordan måltider foregår når barn får kose seg og utforske maten? 

Det man derimot bør unngå, både barn og voksne, er å si "Æsj" til mat... 

• Liker 1
  • Nyttig 12
Skrevet
Kålrota skrev (På 18.5.2026 den 8.03):

Men det er jo ikke det. Det er det norske flagget, som selvsagt også brukes på 17. mai. Det heter ikke 17. mai-flagg av den grunn. 

Det heter 17.mai-flagg jo.

• Nyttig 1
Skrevet
Littelulla skrev (Akkurat nå):

Jeg ler, men jeg er oppriktig usikker på om du tuller? Tror du et år gamle barn bryr seg? Har du sett hvordan måltider foregår når barn får kose seg og utforske maten? 

Det man derimot bør unngå, både barn og voksne, er å si "Æsj" til mat... 

Jeg er helt seriøs. Jeg hadde aldri servert noe så motbydelig uappetittlig til mine barn. Fy søren, jeg ble helt uvel. Ser ut som et fat med vilkårlige rester som bikkja skal få…

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
LastSummer skrev (1 minutt siden):

Ehhhh… Nei?

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Lorieen skrev (Akkurat nå):

Jeg er helt seriøs. Jeg hadde aldri servert noe så motbydelig uappetittlig til mine barn. Fy søren, jeg ble helt uvel. Ser ut som et fat med vilkårlige rester som bikkja skal få…

Så fordi maten ligger hulter til bulter kan det ikke serveres et barn? Wow... 

Jeg tror jeg melder meg av videre svar her jeg. Dette klarer jeg ikke ta seriøst. 

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet
LastSummer skrev (15 minutter siden):

Nei!!

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Lorieen skrev (10 timer siden):

Så må vi huske at prinsessa selv, må kutte kantene på osten for at det skal passe perfekt på knekkebrødet/rundstykkene sine. Hun danderer og styrer fælt når det er til seg selv 🌸 Det er forskjell på folk si! 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Godt hun ikke leser her inne, men kommenterer i dag at maten hans ser sånn ut fordi han forsyner seg før de rekker å sette seg… 

nå er ikke jeg så opptatt av å presentere mat, mat er mat og det er fint, men det er ett godt poeng som Love2017juni poengterer, hun gjør alltid ting fint og flott for seg selv…. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Fint skal det være, om så halve raua henger utenfor. 

Hundrevis av blomsterkrukker overalt, men hele innkjørselen er proppfull av ugress !

Merkelig opplegg 

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet

Når dere tydelig har et problem med at Stina har slike preferanser med egen mat, hvorfor da gjøre det til et problem at hun ikke fører dette videre til sønnen? Jeg fatter bare ikke denne trangen til å snu alt til noe negativt. 

Jeg forstår peonget deres med at hun er sær på egen mat og mindre for andres. Det samme med rydding. Likevel, er det så innmari feil at hver har ansvar for å rydde sine ting? Hvorfor klage på at Stina gjør eller ikke gjør sånn og slik, når hun og PF har et system som funker for dem? Hvorfor skal Stina da gå utenfor deres avtaler som de har pratet om og blitt enige om?

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Littelulla skrev (58 minutter siden):

Når dere tydelig har et problem med at Stina har slike preferanser med egen mat, hvorfor da gjøre det til et problem at hun ikke fører dette videre til sønnen? Jeg fatter bare ikke denne trangen til å snu alt til noe negativt. 

Jeg forstår peonget deres med at hun er sær på egen mat og mindre for andres. Det samme med rydding. Likevel, er det så innmari feil at hver har ansvar for å rydde sine ting? Hvorfor klage på at Stina gjør eller ikke gjør sånn og slik, når hun og PF har et system som funker for dem? Hvorfor skal Stina da gå utenfor deres avtaler som de har pratet om og blitt enige om?

Det handler jo ikke om de og dems sære vaner. Det handler om at hun lever som om hun er den eneste i hele verden, og selv sønnen blir nedprioritert 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Palmemor skrev (1 time siden):

Det handler jo ikke om de og dems sære vaner. Det handler om at hun lever som om hun er den eneste i hele verden, og selv sønnen blir nedprioritert 

Hæ? Hvordan i alle dager får du dette til at han blir nedprioritert? 

• Liker 3
Skrevet
Littelulla skrev (41 minutter siden):

Hæ? Hvordan i alle dager får du dette til at han blir nedprioritert? 

Han er jo det. Hun setter sine egne behov foran hans hele tiden. Fra dag én. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Palmemor skrev (34 minutter siden):

Han er jo det. Hun setter sine egne behov foran hans hele tiden. Fra dag én. 

Snakker vi fortsatt om maten her? 

• Liker 1
Skrevet
Littelulla skrev (35 minutter siden):

Snakker vi fortsatt om maten her? 

Generelt. Men ja, hu slenger matens hans på en tallerken, med frukt (omsider, pga kommentarer her) smelt oppi både makrell og stei. Det er ikke appetittlig. Men sin egen mat skal hun dandere nøye og fint. Hadde hun generelt vært en sugg hadde jeg ikke tenkt over det, men hun bruker ikke en kalori for mye på andre enn seg selv 

• Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og persondebatt. 

Sol, admin. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...