massi Skrevet 26. mai #20701 Skrevet 26. mai Angel75 skrev (14 timer siden): Du ser at den blir bært på en annen måte enn en bærepose? Eller blir det for vanskelig? det er da ingenting som stopper henne fra å bære en pose på den måten som måtte passe nakkeskaden? Eller har du virkelig så vanskelig for å se at stina er litt lat og har lett for å delegere bort oppgaver når det kommer til ting hun ikke synes er gøy å gjøre? 5 14
Ina89 Skrevet 26. mai #20702 Skrevet 26. mai elskersommer skrev (2 minutter siden): Skjønner jo nå at vi har forskjellige syn på hva som er en fin 17 mai frokost og en billig🙄 First price alternativer er billige alternativer. Det er jo faktisk derfor de eksisterer. De er et av lavvpriskjedenes egne merker som skal være billigere enn kjente merkevarer. Merkelig å diskutere på det. De hadde også et magert utvalg i forhold til hvor meget de styrer når de lager kun til seg selv. Jeg sa ikke at en billig frokost ikke kan være en fin frokost, ikke tillegg meg meninger. Jeg skrev at det er lite sjarmerende at de bretter ut om hvor grovt de forsyner seg når de er på besøk hos andre og at de bruker enorme summer på mat til seg selv hvor alt skal være «perfekt», mens når de skal spandere går det i minimalt utvalg, små porsjoner og ikke et gram mer en minimum. Det er noe spesielt med den slags oppførsel og det oser ikke akkurat av generøsitet og gjestfrihet. 5 16
Palmemor Skrevet 26. mai #20703 Skrevet 26. mai Ina89 skrev (20 minutter siden): First price alternativer er billige alternativer. Det er jo faktisk derfor de eksisterer. De er et av lavvpriskjedenes egne merker som skal være billigere enn kjente merkevarer. Merkelig å diskutere på det. De hadde også et magert utvalg i forhold til hvor meget de styrer når de lager kun til seg selv. Jeg sa ikke at en billig frokost ikke kan være en fin frokost, ikke tillegg meg meninger. Jeg skrev at det er lite sjarmerende at de bretter ut om hvor grovt de forsyner seg når de er på besøk hos andre og at de bruker enorme summer på mat til seg selv hvor alt skal være «perfekt», mens når de skal spandere går det i minimalt utvalg, små porsjoner og ikke et gram mer en minimum. Det er noe spesielt med den slags oppførsel og det oser ikke akkurat av generøsitet og gjestfrihet. For ikke å snakke om at hun har sagt hun ikke gidder å spandere på svær middag til familie og venners "pluss en" i bryllupet... Hun vil bare ha det beste for seg selv, men legger ingen omtanke eller sjel i å glede andre. 3 26
Ina89 Skrevet 26. mai #20704 Skrevet 26. mai Palmemor skrev (1 time siden): For ikke å snakke om at hun har sagt hun ikke gidder å spandere på svær middag til familie og venners "pluss en" i bryllupet... Hun vil bare ha det beste for seg selv, men legger ingen omtanke eller sjel i å glede andre. Det der sier så mye om henne som person 👍🏼 9 2
Palmemor Skrevet 26. mai #20705 Skrevet 26. mai Ina89 skrev (10 minutter siden): Det der sier så mye om henne som person 👍🏼 Just presis han er veldig opptatt av å gjøre hyggelige ting for henne, sønnen og helt fremmende mennesker (ref personen han kjøpte mat til her om dagen, som lå å sov), mens hun mener hun gjør en heltegjerning om hun steker pannekaker til han… kontrastene er så voldsomme 6 15
Ina89 Skrevet 26. mai #20706 Skrevet 26. mai Palmemor skrev (20 minutter siden): Just presis han er veldig opptatt av å gjøre hyggelige ting for henne, sønnen og helt fremmende mennesker (ref personen han kjøpte mat til her om dagen, som lå å sov), mens hun mener hun gjør en heltegjerning om hun steker pannekaker til han… kontrastene er så voldsomme Stina lever livet som om verden skylder henne en tjeneste. Hun «skjermer» seg fra alt som ikke handler om henne selv og fremstår utrolig lite inkluderende og generøs. Hun forventer at PerFruktdrikk varter opp og behandler henne som en prinsesse og han skal såklart betale når de er ute og spiser. Dersom han derimot «stjeler» en osteskive av henne må han værsågod betale for seg. Jeg tørr vedde en nyre på at han ikke sender vippskrav om han har handlet for henne på butikken. Da hun var gravid og hadde vært på middag i Drammen freste hun jo flatt forbi alle matbutikker på vei hjem (det er mange!) før hun la seg på sofaen og ba AuPer om å dra på butikken for å handle for henne. Hun krever og forventer både ditt og datt, men selv er hun ikke interessert i å løfte en finger for andre. Sønnen var ikke gamle karen før hun utbasunerte at det «ikke skal gå ut over meg at han ikke gidder å sove». Litt av en godjente der altså 🥰 8 31
tausen Skrevet 26. mai #20707 Skrevet 26. mai "Gidder å sove" ja unger er våkne kun for å irritere foreldre🫣 5 4
Melus Skrevet 26. mai #20708 Skrevet 26. mai Vinnanna15 skrev (13 timer siden): Får barnet ditt bare 3 forskjellige pålegg også? Hun får smake mye forskjellig, men har foreløpig to favoritt-pålegg. Palmemor skrev (12 timer siden): Men du kaster sikkert ikke frukt og grønnsaker oppå makrellen vil jeg anta... Det ser jo ut som ett rotefat, mens hennes er "pent" dandert. Det handler jo ikke om at man skal fremstille maten som overdådig og flott, men at hun selv ikke tar til takke med mindre, så hvorfor lar hun barnet gjøre det..? Eller som da hun inviterte til 17.maifrokost med billigmat, mens når hun selv lager lunsj til bare seg selv så er det dyrt og flott... Jeg kaster ikke maten oppå hverandre, men hun (barnet) blander jo alt sammen selv ofte. Litt yngre enn Stina sin gutt, men dog. 3
Palmemor Skrevet 27. mai #20709 Skrevet 27. mai Melus skrev (10 timer siden): Hun får smake mye forskjellig, men har foreløpig to favoritt-pålegg. Jeg kaster ikke maten oppå hverandre, men hun (barnet) blander jo alt sammen selv ofte. Litt yngre enn Stina sin gutt, men dog. Ja, nettopp. Du legger ikke appelsinskivene oppå skiva med makrell i tomat. At barnet selv gjør det er jo noe annet og ikke det vi diskuterer. FØR barnet til SB får tallerken sin servert, så ligger alt kasta oppå hverandre. Mens hennes tallerken er dandert med pålegg og frukt/grønt pent hver for seg 3 4
Katinkalille Skrevet 28. mai #20710 Skrevet 28. mai Er det tull??? Crp på 14!!! Hvis hun får en crp på 300,da ligger hu under torva tvert! 6
elskersommer Skrevet 28. mai #20711 Skrevet 28. mai (endret) Katinkalille skrev (22 minutter siden): Er det tull??? Crp på 14!!! Hvis hun får en crp på 300,da ligger hu under torva tvert! Jeg skjønner ikke helt komme taren din.. Hun sier vel ikke at hun er så sykt med en crp på 14.? Hun har vært hos lege hvor de da har tatt en crp og den er på 14. Ikke noe farlig så hun blir snart bedre Ps: har en person crp på 300 eller over så føles det som om en snart ligger under torva. Har selv vært der Endret 28. mai av elskersommer 3
Katinkalille Skrevet 28. mai #20712 Skrevet 28. mai elskersommer skrev (59 minutter siden): Jeg skjønner ikke helt komme taren din.. Hun sier vel ikke at hun er så sykt med en crp på 14.? Hun har vært hos lege hvor de da har tatt en crp og den er på 14. Ikke noe farlig så hun blir snart bedre Ps: har en person crp på 300 eller over så føles det som om en snart ligger under torva. Har selv vært der Ja det har jeg også! Men når man ser på måten hun skriver på så virker det helt sensasjonelt å ha en crp på 14. 2
elskersommer Skrevet 28. mai #20713 Skrevet 28. mai Katinkalille skrev (4 minutter siden): Ja det har jeg også! Men når man ser på måten hun skriver på så virker det helt sensasjonelt å ha en crp på 14. Da ser vi forskjellig på den kommentaren og det er greit😊 1 1
Faina Skrevet 28. mai #20714 Skrevet 28. mai Katinkalille skrev (3 timer siden): Er det tull??? Crp på 14!!! Hvis hun får en crp på 300,da ligger hu under torva tvert! Min tanke også. Prøv 300 du, Stina 😅 2
Faina Skrevet 28. mai #20715 Skrevet 28. mai elskersommer skrev (3 timer siden): Jeg skjønner ikke helt komme taren din.. Hun sier vel ikke at hun er så sykt med en crp på 14.? Hun har vært hos lege hvor de da har tatt en crp og den er på 14. Ikke noe farlig så hun blir snart bedre Ps: har en person crp på 300 eller over så føles det som om en snart ligger under torva. Har selv vært der Jo, hun har jo kjøpt masse medisiner og håper hun blir frisk snart. Så lei av å være syk. Formen er enda dårlig. Bla bla. Har selv hatt litt over 300 og kom meg til legevakten med busstur på en halvtime. Men følte meg døden nær. 1
elskersommer Skrevet 29. mai #20716 Skrevet 29. mai (endret) Faina skrev (17 timer siden): Jo, hun har jo kjøpt masse medisiner og håper hun blir frisk snart. Så lei av å være syk. Formen er enda dårlig. Bla bla. Har selv hatt litt over 300 og kom meg til legevakten med busstur på en halvtime. Men følte meg døden nær. Men en person kan da føle seg pjusk selv om de har crp på 14.. å jeg har selv kjørt bil til legevakt hvor crp stoppet på 300 men trodde det var mer. Min datter tror hun stryker med ved CRP på 15.. så vi er forskjellige Endret 29. mai av elskersommer 1 1
Zenhouse Skrevet 29. mai #20717 Skrevet 29. mai Altså- man KAN være svært syk med en lav crp, f.eks. ved virus sykdommer. Eller autoimmune sykdommer. Visse bakterielle infeksjoner kan også gi lav crp utslag. Men ser poengene deres- siden det er Stina det er snakk om. Det er jo ulv, ulv opplegg. Alt er jo «ekstremt» der i gården. Så da blir det slike reaksjoner hun får antar jeg. 3 7
Katinkalille Skrevet 30. mai #20718 Skrevet 30. mai Zenhouse skrev (10 timer siden): Altså- man KAN være svært syk med en lav crp, f.eks. ved virus sykdommer. Eller autoimmune sykdommer. Visse bakterielle infeksjoner kan også gi lav crp utslag. Men ser poengene deres- siden det er Stina det er snakk om. Det er jo ulv, ulv opplegg. Alt er jo «ekstremt» der i gården. Så da blir det slike reaksjoner hun får antar jeg. Dette!! Det kunne vært hvem som helst andre som hadde sagt det,uten at jeg hadde kommentert det,men akkurat med Stina har jeg problemer😂 helt sjukt schtuk å såntno🤡 6 1
Nussepus Skrevet 30. mai #20719 Skrevet 30. mai Hun er faktisk udugelig til det meste annet enn å være syk. Men der burde hun fått en Oscar 🤩🤩 1 6
Palmemor Skrevet 30. mai #20720 Skrevet 30. mai Klart hun har hatt influensa. Djisses. Går ikke an å være syk uten at det er noe svære greier 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå