elskersommer Skrevet 51 minutter siden #20701 Skrevet 51 minutter siden Ina89 skrev (52 minutter siden): Det gikk utelukkende i billigvarianter og labert utvalg. Men når hun handler og lager mat til seg selv skal det være flott og «perfekt». Det er jo samme sirkuset hvordan de grafser til seg med begge hender når de er hos andre på mat, men når det er de som skal arrangere og spandere så er det minimalt utvalg, små porsjoner og ingenting ekstra, kun «the bare minimum». Det er noe usmakelig og umusikalsk å proklamere hvor mye man spiser hos andre, for deretter å servere smuler når det er deres tur. Jeg tenker det sier veldig mye om deres personlighet og hvordan de ser på seg selv ift. andre. Det er særdeles lite sjarmerende. Skjønner jo nå at vi har forskjellige syn på hva som er en fin 17 mai frokost og en billig🙄
massi Skrevet 43 minutter siden #20702 Skrevet 43 minutter siden Angel75 skrev (14 timer siden): Du ser at den blir bært på en annen måte enn en bærepose? Eller blir det for vanskelig? det er da ingenting som stopper henne fra å bære en pose på den måten som måtte passe nakkeskaden? Eller har du virkelig så vanskelig for å se at stina er litt lat og har lett for å delegere bort oppgaver når det kommer til ting hun ikke synes er gøy å gjøre? 2
Ina89 Skrevet 42 minutter siden #20703 Skrevet 42 minutter siden elskersommer skrev (2 minutter siden): Skjønner jo nå at vi har forskjellige syn på hva som er en fin 17 mai frokost og en billig🙄 First price alternativer er billige alternativer. Det er jo faktisk derfor de eksisterer. De er et av lavvpriskjedenes egne merker som skal være billigere enn kjente merkevarer. Merkelig å diskutere på det. De hadde også et magert utvalg i forhold til hvor meget de styrer når de lager kun til seg selv. Jeg sa ikke at en billig frokost ikke kan være en fin frokost, ikke tillegg meg meninger. Jeg skrev at det er lite sjarmerende at de bretter ut om hvor grovt de forsyner seg når de er på besøk hos andre og at de bruker enorme summer på mat til seg selv hvor alt skal være «perfekt», mens når de skal spandere går det i minimalt utvalg, små porsjoner og ikke et gram mer en minimum. Det er noe spesielt med den slags oppførsel og det oser ikke akkurat av generøsitet og gjestfrihet. 1
Palmemor Skrevet 20 minutter siden #20704 Skrevet 20 minutter siden Ina89 skrev (20 minutter siden): First price alternativer er billige alternativer. Det er jo faktisk derfor de eksisterer. De er et av lavvpriskjedenes egne merker som skal være billigere enn kjente merkevarer. Merkelig å diskutere på det. De hadde også et magert utvalg i forhold til hvor meget de styrer når de lager kun til seg selv. Jeg sa ikke at en billig frokost ikke kan være en fin frokost, ikke tillegg meg meninger. Jeg skrev at det er lite sjarmerende at de bretter ut om hvor grovt de forsyner seg når de er på besøk hos andre og at de bruker enorme summer på mat til seg selv hvor alt skal være «perfekt», mens når de skal spandere går det i minimalt utvalg, små porsjoner og ikke et gram mer en minimum. Det er noe spesielt med den slags oppførsel og det oser ikke akkurat av generøsitet og gjestfrihet. For ikke å snakke om at hun har sagt hun ikke gidder å spandere på svær middag til familie og venners "pluss en" i bryllupet... Hun vil bare ha det beste for seg selv, men legger ingen omtanke eller sjel i å glede andre. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå