Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Katinkalille skrev (På 15.5.2026 den 19.43):

17.mai flagg🤡🤡

IMG_8563.jpeg

Ja, 17.mai flagg. Ta deg et google søk du, så kan du se at det er ikke et ukjent begrep selv om det er det for deg. Men kanskje Europris, OBS, Glapris m.m ikke heller er seriøst nok for deg?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Angel75 skrev (4 minutter siden):

Ja, 17.mai flagg. Ta deg et google søk du, så kan du se at det er ikke et ukjent begrep selv om det er det for deg. Men kanskje Europris, OBS, Glapris m.m ikke heller er seriøst nok for deg?

Men det er jo ikke det. Det er det norske flagget, som selvsagt også brukes på 17. mai. Det heter ikke 17. mai-flagg av den grunn. 

• Liker 21
  • Nyttig 4
Skrevet
Kålrota skrev (2 timer siden):

Men det er jo ikke det. Det er det norske flagget, som selvsagt også brukes på 17. mai. Det heter ikke 17. mai-flagg av den grunn. 

Dette kan jo fortsette i "det heter ikke det!" tråden,eller så ser vi 10 sider om dette også..

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Hu syns 45K på en brudekjole var mye, men å bruke 30K i mnd må mat er normalt...?

• Liker 17
  • Nyttig 2
Skrevet
Palmemor skrev (3 timer siden):

Hu syns 45K på en brudekjole var mye, men å bruke 30K i mnd må mat er normalt...?

Du vet,IQ er no dritt😂

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Katinkalille skrev (2 timer siden):

Du vet,IQ er no dritt😂

Sant!

hvem skal fortelle henne at det er utrolig stygt med ammebh stikkende ut og de stygge skoa til? Mens hu prøver vesker til 70K….

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Katinkalille skrev (3 timer siden):

Du vet,IQ er no dritt😂

I alle fall når man er skyldig IQ. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Palmemor skrev (7 timer siden):

30 000 på mat i mnd?😳😳 På 2,5 person?? Hva spiser de? Gull? 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
gladidag skrev (5 minutter siden):

30 000 på mat i mnd?😳😳 På 2,5 person?? Hva spiser de? Gull? 

Åpenbart… hu sa vel hu brukte 15.000 på seg og sønnen. Og de deler jo på hans mat. Og gubben eter jo ute 4 ganger om dagen i tillegg til ett lass med mat hjemme så er jo ikke billig i drift han heller 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

I stedet for å kjøpe en sjukt cjut veske til mange tusen,hadde jeg heller skiftet gulv inne i huset. Det gulvet går snart i total oppløsning! 

• Liker 4
  • Nyttig 11
Skrevet

En ting jeg reagerer på er den måten hun snakker ned andre sine valg. Spesielt det med bryllupet. Hun blir overstimulert, kan hun ikke bare si at PF er på spekteret? 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
MajaKristin skrev (9 timer siden):

En ting jeg reagerer på er den måten hun snakker ned andre sine valg. Spesielt det med bryllupet. Hun blir overstimulert, kan hun ikke bare si at PF er på spekteret? 

Eller hun selv… 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
MajaKristin skrev (11 timer siden):

En ting jeg reagerer på er den måten hun snakker ned andre sine valg. 

Er jo akkurat det man gjør i hele denne tråden også.

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Palmemor skrev (1 time siden):

Eller hun selv… 

Jeg har en bror på spekteret, å kaste ut av seg diagnoser på andre slik er stygt og respektløst ovenfor dem som faktisk har diagnosen.  
Dere bruker diagnosen som om det er en fæl ting, menneske med autisme er like mye mennesker som andre og å påpeke at dem har det fordi dere mener dem er sån og sån. 

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
MajaKristin skrev (12 timer siden):

Tror ingen av de er det..

• Liker 3
Skrevet
Aria 22 skrev (32 minutter siden):

Jeg har en bror på spekteret, å kaste ut av seg diagnoser på andre slik er stygt og respektløst ovenfor dem som faktisk har diagnosen.  
Dere bruker diagnosen som om det er en fæl ting, menneske med autisme er like mye mennesker som andre og å påpeke at dem har det fordi dere mener dem er sån og sån. 

Ja og? Mannen min er autist, så påstanden din er helt feil. Du behøver ikke bli krenka på vegne av broren din. 

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet
Palmemor skrev (3 timer siden):

Ja og? Mannen min er autist, så påstanden din er helt feil. Du behøver ikke bli krenka på vegne av broren din. 

Noen lever av å bli krenka🙈

• Liker 6
Skrevet
Katinkalille skrev (1 time siden):

Noen lever av å bli krenka🙈

😂😂😂😂 krenka faktisk, bare sier fakta. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Aria 22 skrev (1 time siden):

😂😂😂😂 krenka faktisk, bare sier fakta. 

Nei. Du sier; 

Dere bruker diagnosen som om det er en fæl ting, menneske med autisme er like mye mennesker som andre og å påpeke at dem har det fordi dere mener dem er sån og sån»

det er ikke fakta. Jeg har ikke sett noen som mener at folk på spekteret ikke er like mye mennesker som de som ikke er det 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Når frokosten til ungen ser ut som noe Clåvviii kunne fått... skikkelig inspo bilder🤩🤩🤩

IMG_8697.jpeg

• Liker 4
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...