Angel75 Skrevet 18. mai #20641 Skrevet 18. mai Katinkalille skrev (På 15.5.2026 den 19.43): 17.mai flagg🤡🤡 Ja, 17.mai flagg. Ta deg et google søk du, så kan du se at det er ikke et ukjent begrep selv om det er det for deg. Men kanskje Europris, OBS, Glapris m.m ikke heller er seriøst nok for deg? 3 1
Kålrota Skrevet 18. mai #20642 Skrevet 18. mai Angel75 skrev (4 minutter siden): Ja, 17.mai flagg. Ta deg et google søk du, så kan du se at det er ikke et ukjent begrep selv om det er det for deg. Men kanskje Europris, OBS, Glapris m.m ikke heller er seriøst nok for deg? Men det er jo ikke det. Det er det norske flagget, som selvsagt også brukes på 17. mai. Det heter ikke 17. mai-flagg av den grunn. 21 4
J.. Skrevet 18. mai #20643 Skrevet 18. mai Kålrota skrev (2 timer siden): Men det er jo ikke det. Det er det norske flagget, som selvsagt også brukes på 17. mai. Det heter ikke 17. mai-flagg av den grunn. Dette kan jo fortsette i "det heter ikke det!" tråden,eller så ser vi 10 sider om dette også.. 2 3
Palmemor Skrevet 19. mai #20644 Skrevet 19. mai Hu syns 45K på en brudekjole var mye, men å bruke 30K i mnd må mat er normalt...? 17 2
Katinkalille Skrevet 19. mai #20645 Skrevet 19. mai Palmemor skrev (3 timer siden): Hu syns 45K på en brudekjole var mye, men å bruke 30K i mnd må mat er normalt...? Du vet,IQ er no dritt😂 5 3
Palmemor Skrevet 19. mai #20646 Skrevet 19. mai Katinkalille skrev (2 timer siden): Du vet,IQ er no dritt😂 Sant! hvem skal fortelle henne at det er utrolig stygt med ammebh stikkende ut og de stygge skoa til? Mens hu prøver vesker til 70K…. 4 1
Nussepus Skrevet 19. mai #20647 Skrevet 19. mai Katinkalille skrev (3 timer siden): Du vet,IQ er no dritt😂 I alle fall når man er skyldig IQ. 4 1
gladidag Skrevet 19. mai #20648 Skrevet 19. mai Palmemor skrev (7 timer siden): Hu syns 45K på en brudekjole var mye, men å bruke 30K i mnd må mat er normalt...? 30 000 på mat i mnd?😳😳 På 2,5 person?? Hva spiser de? Gull? 4 2
Palmemor Skrevet 19. mai #20649 Skrevet 19. mai gladidag skrev (5 minutter siden): 30 000 på mat i mnd?😳😳 På 2,5 person?? Hva spiser de? Gull? Åpenbart… hu sa vel hu brukte 15.000 på seg og sønnen. Og de deler jo på hans mat. Og gubben eter jo ute 4 ganger om dagen i tillegg til ett lass med mat hjemme så er jo ikke billig i drift han heller 6 1
Katinkalille Skrevet 19. mai #20650 Skrevet 19. mai I stedet for å kjøpe en sjukt cjut veske til mange tusen,hadde jeg heller skiftet gulv inne i huset. Det gulvet går snart i total oppløsning! 4 11
MajaKristin Skrevet 19. mai #20651 Skrevet 19. mai En ting jeg reagerer på er den måten hun snakker ned andre sine valg. Spesielt det med bryllupet. Hun blir overstimulert, kan hun ikke bare si at PF er på spekteret? 8 1
Palmemor Skrevet 20. mai #20652 Skrevet 20. mai MajaKristin skrev (9 timer siden): En ting jeg reagerer på er den måten hun snakker ned andre sine valg. Spesielt det med bryllupet. Hun blir overstimulert, kan hun ikke bare si at PF er på spekteret? Eller hun selv… 4 1 3
J.. Skrevet 20. mai #20653 Skrevet 20. mai MajaKristin skrev (11 timer siden): En ting jeg reagerer på er den måten hun snakker ned andre sine valg. Er jo akkurat det man gjør i hele denne tråden også. 1 7
Aria 22 Skrevet 20. mai #20654 Skrevet 20. mai Palmemor skrev (1 time siden): Eller hun selv… Jeg har en bror på spekteret, å kaste ut av seg diagnoser på andre slik er stygt og respektløst ovenfor dem som faktisk har diagnosen. Dere bruker diagnosen som om det er en fæl ting, menneske med autisme er like mye mennesker som andre og å påpeke at dem har det fordi dere mener dem er sån og sån. 4 7
Guido Skrevet 20. mai #20655 Skrevet 20. mai MajaKristin skrev (12 timer siden): En ting jeg reagerer på er den måten hun snakker ned andre sine valg. Spesielt det med bryllupet. Hun blir overstimulert, kan hun ikke bare si at PF er på spekteret? Tror ingen av de er det.. 3
Palmemor Skrevet 20. mai #20656 Skrevet 20. mai Aria 22 skrev (32 minutter siden): Jeg har en bror på spekteret, å kaste ut av seg diagnoser på andre slik er stygt og respektløst ovenfor dem som faktisk har diagnosen. Dere bruker diagnosen som om det er en fæl ting, menneske med autisme er like mye mennesker som andre og å påpeke at dem har det fordi dere mener dem er sån og sån. Ja og? Mannen min er autist, så påstanden din er helt feil. Du behøver ikke bli krenka på vegne av broren din. 2 9
Katinkalille Skrevet 20. mai #20657 Skrevet 20. mai Palmemor skrev (3 timer siden): Ja og? Mannen min er autist, så påstanden din er helt feil. Du behøver ikke bli krenka på vegne av broren din. Noen lever av å bli krenka🙈 6
Aria 22 Skrevet 20. mai #20658 Skrevet 20. mai Katinkalille skrev (1 time siden): Noen lever av å bli krenka🙈 😂😂😂😂 krenka faktisk, bare sier fakta. 1 2
Palmemor Skrevet 20. mai #20659 Skrevet 20. mai Aria 22 skrev (1 time siden): 😂😂😂😂 krenka faktisk, bare sier fakta. Nei. Du sier; Dere bruker diagnosen som om det er en fæl ting, menneske med autisme er like mye mennesker som andre og å påpeke at dem har det fordi dere mener dem er sån og sån» det er ikke fakta. Jeg har ikke sett noen som mener at folk på spekteret ikke er like mye mennesker som de som ikke er det 6 3
Katinkalille Skrevet 21. mai #20660 Skrevet 21. mai Når frokosten til ungen ser ut som noe Clåvviii kunne fått... skikkelig inspo bilder🤩🤩🤩 4 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå