Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Katinkalille skrev (5 minutter siden):

Celine Ellefsen,som fødte nr 4 for typ et kvarter sia,løp 3 km på 20 min i dag. Stina som er så sjukt trent og petite,løp 5 km på litt under en time. Spørs om det er leppene som er for tunge🫦🐴

IMG_8127.jpeg

Jeg går 1,9 km på 20 min 😄

Endret av miagunda
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er hun på ekte seriøs? Eller er a fullstendig hjernedød som først antatt?? 

IMG_8140.jpeg

IMG_8141.jpeg

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
Katinkalille skrev (15 timer siden):

Celine Ellefsen,som fødte nr 4 for typ et kvarter sia,løp 3 km på 20 min i dag. Stina som er så sjukt trent og petite,løp 5 km på litt under en time. Spørs om det er leppene som er for tunge🫦🐴

IMG_8127.jpeg

Jeg tror faktisk ikke de to kan sammenlignes. Celine har løpt masse før og under graviditeten. Stina derimot har gått på mølla og/eller gikk tur, så det er ganske åpenbart at kondisen hennes er ganske dårlig.

Slutten av din kommentar var faktisk veldig stygg.. Alle som kommenterer utseende til andre bør skamme seg.. Grow up people

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet
Manana321 skrev (1 minutt siden):

Jeg tror faktisk ikke de to kan sammenlignes. Celine har løpt masse før og under graviditeten. Stina derimot har gått på mølla og/eller gikk tur, så det er ganske åpenbart at kondisen hennes er ganske dårlig.

Slutten av din kommentar var faktisk veldig stygg.. Alle som kommenterer utseende til andre bør skamme seg.. Grow up people

Det er jo ikke utseendet hennes. Det er noe hun har kjøpt. Og det er absolutt veldig stygt og lite kledelig. 

• Liker 19
  • Nyttig 5
Skrevet
Manana321 skrev (8 minutter siden):

Altså,de leppene er kjøpt og betalt,og ikke noe hun har naturlig i/på kroppen. Så syns det blir litt feil å komme med den kommentaren. Hadde hun vært helt naturlig i ansiktet/kropp,så hadde saken stilt seg annerledes. Hun har betalt for å se sånn ut. 

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet
Nussepus skrev (8 minutter siden):

Det er jo ikke utseendet hennes. Det er noe hun har kjøpt. Og det er absolutt veldig stygt og lite kledelig. 

Amen!! 

• Nyttig 8
Skrevet
Katinkalille skrev (4 timer siden):

Er hun på ekte seriøs? Eller er a fullstendig hjernedød som først antatt?? 

IMG_8140.jpeg

IMG_8141.jpeg

Hva er så hjernedødt her?

• Liker 7
Skrevet
Littelulla skrev (1 time siden):

Hva er så hjernedødt her?

Hun måtte forklare at venninna kunne gå i hvit kjole hun også,fordi Stina tross alt hadde svart hår og venninna var blond,så folk kom til å se forskjell😂🤡

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
Katinkalille skrev (41 minutter siden):

Hun måtte forklare at venninna kunne gå i hvit kjole hun også,fordi Stina tross alt hadde svart hår og venninna var blond,så folk kom til å se forskjell😂🤡

Nå spurte venninna fordi det er kotyme ikke å gå i hvitt i bryllup, for at bruden skal skille seg ut og være i fokus. Da ser jeg ikke helt hva som er hjernedødt ved å si at det er så stor forskjell på utseende deres, samt at kjolen til venninna også har blomstrete mønster, at det går fint. 

• Liker 10
Skrevet

Og enda en ting... hun klarer ikke å bære posene fra Meny og Rusta inn fra bilen,men sekkene med bark er null stress å løfte og tømme utover🤡 Sånn nakkeskade kunne jeg tenkt meg å😅

IMG_8147.png

• Liker 7
  • Nyttig 14
Skrevet
Katinkalille skrev (1 time siden):

Og enda en ting... hun klarer ikke å bære posene fra Meny og Rusta inn fra bilen,men sekkene med bark er null stress å løfte og tømme utover🤡 Sånn nakkeskade kunne jeg tenkt meg å😅

IMG_8147.png

NakkeskadeR har hun faktisk 😂 Men de gir kun symptomer når hun bestemmer og såntno'

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Menneh… Hvor har det blitt av Klåvvi??

• Liker 2
Skrevet

Har de fått vollgrav i sumpen?😂 Ettersom hun er redd for at ungen skal dette 7 cm ned😂🤡

IMG_8150.jpeg

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Margeritt skrev (1 time siden):

Menneh… Hvor har det blitt av Klåvvi??

Hu var med på dronetur på morran vel? Eller var det i går 🤷🏼‍♀️

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

Sol, admin.

Skrevet

Hvilken dato skal Stina og PF gifte seg? Er det ute?

• Liker 1
Skrevet

Gotisk bryllup fordi du gifter deg i stavkirke? Veit hun hva en stavkirke er? Veit hun hva gotisk er? Det var vel for noen år siden hvor hun var på roadtrip og besøkte Eidsborg Stavkyrkje og kalte den cute. Jeg giftet meg i den og vi hadde ikke gotisk bryllup. Mannen min hadde bunad, vi ba alle som hadde bunad om å bruke det. Jeg hadde hvit kjole, men bunadkrone fra min region som forøvrig er en type prinsesse på erten krone. Det ble ikke mer nasjonalromantisk enn det. Gifter du deg i en stavkirke selvom de fleste er laget på 1100/1200 så er det nasjonalromantisk ikke gotisk. Det er heller ikke gotisk om du har svart kjole 🤦‍♀️ Det er en preferanse. Jesus Kristus! 

• Liker 19
  • Nyttig 6
Skrevet
Manana321 skrev (På 2.5.2026 den 12.18):

Altså det er faktisk lov å kommentere så oppblåste lepper

• Liker 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Cami9 skrev (12 timer siden):

Altså det er faktisk lov å kommentere så oppblåste lepper

Hvis jeg noen gang skulle blitt så blind på eget utseende,så håper jeg virkelig noen med vett i skallen sier ifra!!

IMG_8353.jpeg

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 21
Skrevet
Palmemor skrev (På 30.4.2026 den 20.18):

Ah, det var pga maten til bryllupet? De spiser jo aldri samme mat så kan vel diske opp med ulike retter i bryllupet og vel 

Er det et bryllup det passer å ha buffet i, må det vel være dette?😏😄

• Liker 4
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...