Palmemor Skrevet 13. mai #20621 Skrevet 13. mai Janne1975 skrev (16 minutter siden): Det var det jeg trodde, at den var laaaang..!?? Men jeg husker heldigvis ikke da Trodde jeg og. Varte jo i hundre år 6
massi Skrevet 14. mai #20622 Skrevet 14. mai Katinkalille skrev (På 12.5.2026 den 11.32): Hvem sier at det er JEG som ser? Det er jo en naturlig slutning å dra, når du poster skjermbilde fra snappen hennes. 3
Sol Rampelyset Skrevet 14. mai #20623 Skrevet 14. mai Tråden er ryddet for brudd på regler om opphavsrett. Les gjerne regelpresiseringene for å kunne legge ut bilder på korrekt måte. Sol, admin. 1
Katinkalille Skrevet 14. mai #20624 Skrevet 14. mai Fizzypo skrev (På 13.5.2026 den 17.37): Neida, men bildene er fortsatt 6 år gamle og fra et tv program der man virkelig er på sitt mest uflidde. Hun sa jo også at hun gikk på antidepressiva under oppholdet og det er medikamenter som kan endre vekt og utseende. Jeg er absolutt enig i at hun bruker filter og at det utseende hun har vist på Snap da jeg fulgte henne for noen år siden og det som legges ut her nå, ikke er slik hun ser ut, men mener bare at sannheten er et sted mellom det filtrerte og det som vises her fra Farmen. Hun har vært intervjuet av VG i forbindelse med graviditet og senere amming og bildene tatt av avisens fotograf viser en helt annen person enn de bildene du har lagt ved. Eksempel: VG intervju fra april 2025: VG intervju fra august 2025: Jeg har ikke nevnt utseende hennes negativt på disse bildene. Jeg syns hun er søtere uflidd på Farmen,enn all den filterbruken på dagens bilder! 5
Korsihalsen Skrevet 14. mai #20625 Skrevet 14. mai Janne1975 skrev (På 13.5.2026 den 22.18): Det var det jeg trodde, at den var laaaang..!?? Men jeg husker heldigvis ikke da Styrtfødsel er under 4 timer. Det var den beste fødselen min, så koselig. Var rundt 3 timer. 1
Palmemor Skrevet 15. mai #20626 Skrevet 15. mai Korsihalsen skrev (7 timer siden): Styrtfødsel er under 4 timer. Det var den beste fødselen min, så koselig. Var rundt 3 timer. SB har jo påberopt seg at hun føda flere dager. Så å si nå at hun hadde styrtfødsel er jo bare teit 12 3
JegErIkkeMeg Skrevet 15. mai #20627 Skrevet 15. mai Palmemor skrev (1 time siden): SB har jo påberopt seg at hun føda flere dager. Så å si nå at hun hadde styrtfødsel er jo bare teit Verdens første til å ha verdens lengste fødsel og styrtfødsel i samme fødsel! 13 4
Zenhouse Skrevet 15. mai #20628 Skrevet 15. mai Palmemor skrev (1 time siden): SB har jo påberopt seg at hun føda flere dager. Så å si nå at hun hadde styrtfødsel er jo bare teit Sikkert fordi hun opplevde selve utdrivningsfasen som heftig. 2
Littelulla Skrevet 15. mai #20629 Skrevet 15. mai Modnings-/latensfasen var lang. Aktiv fødsel var kort. Derfor "varte" den i flere dager (brukte lang tid på å komme i gang), mens det som betegnes som aktiv fødsel var rask (styrtfødsel? Husker ikke hvor lang aktiv fødsel hun hadde). Et helt normalt forløp. - Angående redigering og filter syns jeg det er veldig trist å se at noen er så usikre på sitt eget utseende at selve ansiktsfasongen redigeres på. Det er mye i huset og ellers som er uredigert og ufiltrert, og jeg skulle ønske det gjaldt personen(e) også. 11 2 1
Ina89 Skrevet 15. mai #20630 Skrevet 15. mai Littelulla skrev (3 timer siden): Modnings-/latensfasen var lang. Aktiv fødsel var kort. Derfor "varte" den i flere dager (brukte lang tid på å komme i gang), mens det som betegnes som aktiv fødsel var rask (styrtfødsel? Husker ikke hvor lang aktiv fødsel hun hadde). Et helt normalt forløp. - Angående redigering og filter syns jeg det er veldig trist å se at noen er så usikre på sitt eget utseende at selve ansiktsfasongen redigeres på. Det er mye i huset og ellers som er uredigert og ufiltrert, og jeg skulle ønske det gjaldt personen(e) også. Stina «fødte» i månedsvis. Hun mente selv hun var i aktiv fødsel i EVIGHETER åsåntno. Hun hadde en sjukt, ekstrem fødsel også. I tillegg var hun gravid sjuuuukt mye lengre enn alle andre, hvis man regner med prøvetid og graviditetene som ikke gikk veien. Hun overdriver alt, har gått i god lære hos det store idolet sitt Sofie «riksløgner» Isachsen. Det som er sjukt der i gården er hvor trist det er at godt voksne damer ser behovet for å lyve, vri og overdrive absolutt alt. De er på en måte fremdeles fast i fjortistiden, mens resten av verden har gått videre og vokst opp. 13 4
Vinnanna15 Skrevet 15. mai #20632 Skrevet 15. mai Katinkalille skrev (1 time siden): 17.mai flagg🤡🤡 🇧🇻😂 4
MajaKristin Skrevet 15. mai #20633 Skrevet 15. mai Ina89 skrev (7 timer siden): Stina «fødte» i månedsvis. Hun mente selv hun var i aktiv fødsel i EVIGHETER åsåntno. Hun hadde en sjukt, ekstrem fødsel også. I tillegg var hun gravid sjuuuukt mye lengre enn alle andre, hvis man regner med prøvetid og graviditetene som ikke gikk veien. Hun overdriver alt, har gått i god lære hos det store idolet sitt Sofie «riksløgner» Isachsen. Det som er sjukt der i gården er hvor trist det er at godt voksne damer ser behovet for å lyve, vri og overdrive absolutt alt. De er på en måte fremdeles fast i fjortistiden, mens resten av verden har gått videre og vokst opp. Sofie Elise er MYE bedre enn Stina. Sofie Elise får veldig mye ufortjent dritt. Hun er en gründer og har selskaper som går så det suser. Stina sier ikke engang hva hun har gjort på kroppen hun bare sier: This bitch ain't natural 🤮 No shit, Sherlock. 8 4
Palmemor Skrevet 16. mai #20634 Skrevet 16. mai Mener hun i fullt alvor at grunnen til at hun MÅ ha brus til måltid er pga bivirkninger fra en medisin hun gikk på for 7 år siden? Er hun ikke riktig skrudd sammen? Det er da ingen medisiner som blir igjen i kroppen i 7 år etter seponering. Nei hun er ikke ett dårlig forbilde for sønnen fordi hun drikker brus, men hun er en dårlig rollemodell for de som er svake nok til å stole på det som kommer ut av kjeften hennes 14 21
Anneisabell Skrevet 16. mai #20636 Skrevet 16. mai Katinkalille skrev (23 minutter siden): Holder hun pusten i 3 sek til svimer a av.. Hva er greia hun er i utgangspunktet et voksent menneske men oppfører seg som en fortis 13 11
Katinkalille Skrevet 16. mai #20637 Skrevet 16. mai Palmemor skrev (3 timer siden): Mener hun i fullt alvor at grunnen til at hun MÅ ha brus til måltid er pga bivirkninger fra en medisin hun gikk på for 7 år siden? Er hun ikke riktig skrudd sammen? Det er da ingen medisiner som blir igjen i kroppen i 7 år etter seponering. Nei hun er ikke ett dårlig forbilde for sønnen fordi hun drikker brus, men hun er en dårlig rollemodell for de som er svake nok til å stole på det som kommer ut av kjeften hennes Når du trodde at det ikke gikk ann å bli dummere.... 😂 Bivirkninger etter 7 år som gjør at du må ha cola til mat faktisk,den var ny😂 16 5
Palmemor Skrevet 16. mai #20638 Skrevet 16. mai Katinkalille skrev (39 minutter siden): Når du trodde at det ikke gikk ann å bli dummere.... 😂 Bivirkninger etter 7 år som gjør at du må ha cola til mat faktisk,den var ny😂 Jeg skjønner ikke at hun er så potte fjern at hun faktisk tror på det selv? At hun la til seg en uvane kanskje fordi medisinene gjorde henne kvalm, ja. Men at det er bivirkninger enda? Nix 7 14
Isola2 Skrevet 16. mai #20639 Skrevet 16. mai Anneisabell skrev (6 timer siden): Hva er greia hun er i utgangspunktet et voksent menneske men oppfører seg som en fortis Det var vel der hun peaka i livet. Hennes mentale utvikling stanset der.. 5 10
Pigaloppa Skrevet 16. mai #20640 Skrevet 16. mai Anneisabell skrev (9 timer siden): Hva er greia hun er i utgangspunktet et voksent menneske men oppfører seg som en fortis Sånn blir det kanskje når man suller rundt innenfor fire vegger,samme rutiner hver dag og en kjæreste som er like rar. Utrolig kjedelig å følge henne på snap😴(noe jeg ikke gjør lengre) 9 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå