Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Zenhouse skrev (22 minutter siden):

Jeg vet ikke hvor bildene hennes er blitt brukt, men vet hun var tilknyttet flere ulike modellbyråer: Starlet, Yes modeller og Northern Lights. Hun fikk kontrakt etter å ha kommet på tredjeplass i en konkurranse. Deltok også i en Frøken Norge konkurranse tror jeg. Gått et par catwalker ( ja, til tross for høyden sin). 
Sier selv at den lave høyden ikke ble synlig på bilder fordi hun hadde «riktige» proporsjoner. Synes mange av bildene hennes fra den gang er ganske fine. 

IMG_1787.png

Wow!! Dette bilde var råflott! Så classy og pen! 

Når hun snakker om denne karrieren høres det jo ut som hun har vært helt i toppen. Litt som gourmetkokk… eller jobba i ferskvaren 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Katinkalille skrev (1 time siden):

Ingen grimaser på disse! 

IMG_8542.jpeg

IMG_8541.jpeg

IMG_8540.jpeg

Neida, men bildene er fortsatt 6 år gamle og fra et tv program der man virkelig er på sitt mest uflidde. Hun sa jo også at hun gikk på antidepressiva under oppholdet og det er medikamenter som kan endre vekt og utseende. Jeg er absolutt enig i at hun bruker filter og at det utseende hun har vist på Snap da jeg fulgte henne for noen år siden og det som legges ut her nå, ikke er slik hun ser ut, men mener bare at sannheten er et sted mellom det filtrerte og det som vises her fra Farmen. Hun har vært intervjuet av VG i forbindelse med graviditet og senere amming og bildene tatt av avisens fotograf viser en helt annen person enn de bildene du har lagt ved. Eksempel:

VG intervju fra april 2025:

281745be-e2ee-467b-a08d-d4b2a058d0bd?for

VG intervju fra august 2025:

e14b1189-84ab-429b-8d26-451fc679e2ab?for

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...