Mippiie123 Skrevet 23. mai #20681 Skrevet 23. mai Så noen på jodel skrev at hun brukte 36 min på 5 km i dag! Er imponert, absolutt ikke dårlig tid det når man nettopp har begynt å løpe 👏 4 2
Littelulla Skrevet 23. mai #20682 Skrevet 23. mai Palmemor skrev (1 time siden): Generelt. Men ja, hu slenger matens hans på en tallerken, med frukt (omsider, pga kommentarer her) smelt oppi både makrell og stei. Det er ikke appetittlig. Men sin egen mat skal hun dandere nøye og fint. Hadde hun generelt vært en sugg hadde jeg ikke tenkt over det, men hun bruker ikke en kalori for mye på andre enn seg selv Ja, for at hun er flink til å dandere generelt/til seg selv pleier det å sies mye her (nei). Akkurat nå holder jeg meg til å kommentere maten, for det var temaet. Tenke seg til hvor ufine voksne mennesker får seg til å være om mat lik hva tusner av barn i landet får hver dag. Helt normal mat. 4
Palmemor Skrevet 23. mai #20683 Skrevet 23. mai Littelulla skrev (14 minutter siden): Ja, for at hun er flink til å dandere generelt/til seg selv pleier det å sies mye her (nei). Akkurat nå holder jeg meg til å kommentere maten, for det var temaet. Tenke seg til hvor ufine voksne mennesker får seg til å være om mat lik hva tusner av barn i landet får hver dag. Helt normal mat. Kanskje hu skal revurdere karriere om hu ikke tåler at ting blir kritisert 7
Katinkalille Skrevet 23. mai #20684 Skrevet 23. mai Lorieen skrev (20 timer siden): Jeg er helt seriøs. Jeg hadde aldri servert noe så motbydelig uappetittlig til mine barn. Fy søren, jeg ble helt uvel. Ser ut som et fat med vilkårlige rester som bikkja skal få… Og når man ser hvordan prinsessa selv danderer maten er det ikke rart man stiller spørsmål😅 3 2
Katinkalille Skrevet 23. mai #20685 Skrevet 23. mai Stiller meg fortsatt undrende til den nakkeskaden som gjør at hun ikke kan bære inn posene fra Meny,men blomsterpotter fulle av jord er null stress si🤡 12 15
Littelulla Skrevet 23. mai #20686 Skrevet 23. mai Mippiie123 skrev (4 timer siden): Så noen på jodel skrev at hun brukte 36 min på 5 km i dag! Er imponert, absolutt ikke dårlig tid det når man nettopp har begynt å løpe 👏 Så gøy! Nei, det er ikke noen dårlig tid for en som er utrent! Jeg hadde mye dårligere tider enn det da jeg begynte, hehe! 1
Justlooking Skrevet 23. mai #20687 Skrevet 23. mai LastSummer skrev (På 23.5.2026 den 0.37): Det heter 17.mai-flagg jo. Det heter det norske flagget som brukes ved bryllup, barnedåp, konfirmasjoner, bursdager og andre dager som 17. mai og mange andre nasjonale flaggdager. 9 6
Sol Rampelyset Skrevet 24. mai #20688 Skrevet 24. mai Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. 1
Littelulla Skrevet 24. mai #20689 Skrevet 24. mai Palmemor skrev (På 23.5.2026 den 21.16): Kanskje hu skal revurdere karriere om hu ikke tåler at ting blir kritisert Hva har det med saken å gjøre? 1 1
Angel75 Skrevet 25. mai #20690 Skrevet 25. mai Katinkalille skrev (På 23.5.2026 den 21.31): Stiller meg fortsatt undrende til den nakkeskaden som gjør at hun ikke kan bære inn posene fra Meny,men blomsterpotter fulle av jord er null stress si🤡 Du ser at den blir bært på en annen måte enn en bærepose? Eller blir det for vanskelig? 1
Angel75 Skrevet 25. mai #20691 Skrevet 25. mai Justlooking skrev (På 24.5.2026 den 1.05): Det heter det norske flagget som brukes ved bryllup, barnedåp, konfirmasjoner, bursdager og andre dager som 17. mai og mange andre nasjonale flaggdager. Og flere butikker kaller håndflaggene 17.mai flagg. Alt dere orker å henge dere opp i hva hun sier. Sender dere klager til butikkene også som kaller de for 17.mai flagg? 2 3
Mønsterstrikk Skrevet 25. mai #20692 Skrevet 25. mai Angel75 skrev (39 minutter siden): Og flere butikker kaller håndflaggene 17.mai flagg. Alt dere orker å henge dere opp i hva hun sier. Sender dere klager til butikkene også som kaller de for 17.mai flagg? Tror hele poenget her er at en gang hun skulle møte noen venninner på et eller annet så skulle det være flagg på utsiden. S utbrøt at "Oj, se, her er 17. mai flagget ja så da er der her jeg skal". Dette var ikke i forbindelse med 17.mai så det ble vel rart/feil/komisk at ho kalte det det for det ER jo det norske flagget. 5 7
Melus Skrevet 26. mai #20693 Skrevet 26. mai Jeg har et barn på omtrent samme alder, og jeg gidder heller ikke å dandere maten hennes noe særlig, hun bruker uansett et halvt sekund på å rote det til og pille på alt. Jeg tenker det viktigste er at de får prøve å spise selv og utforske maten. 7 1
Vinnanna15 Skrevet 26. mai #20694 Skrevet 26. mai Melus skrev (23 minutter siden): Jeg har et barn på omtrent samme alder, og jeg gidder heller ikke å dandere maten hennes noe særlig, hun bruker uansett et halvt sekund på å rote det til og pille på alt. Jeg tenker det viktigste er at de får prøve å spise selv og utforske maten. Får barnet ditt bare 3 forskjellige pålegg også? 2
Palmemor Skrevet 26. mai #20695 Skrevet 26. mai Melus skrev (1 time siden): Jeg har et barn på omtrent samme alder, og jeg gidder heller ikke å dandere maten hennes noe særlig, hun bruker uansett et halvt sekund på å rote det til og pille på alt. Jeg tenker det viktigste er at de får prøve å spise selv og utforske maten. Men du kaster sikkert ikke frukt og grønnsaker oppå makrellen vil jeg anta... Det ser jo ut som ett rotefat, mens hennes er "pent" dandert. Det handler jo ikke om at man skal fremstille maten som overdådig og flott, men at hun selv ikke tar til takke med mindre, så hvorfor lar hun barnet gjøre det..? Eller som da hun inviterte til 17.maifrokost med billigmat, mens når hun selv lager lunsj til bare seg selv så er det dyrt og flott... 1 11
elskersommer Skrevet 26. mai #20696 Skrevet 26. mai Vinnanna15 skrev (48 minutter siden): Får barnet ditt bare 3 forskjellige pålegg også? Men er det vits og gi noe annet enn det de liker? Mine likte leverpostei,makrell i tomat,og ost. Hvorfor gi en hel masse annet. Du må jo gjerne lage snitter til barnet ditt hver dag men la andre ta på det pålegget barnet liker 4 1
elskersommer Skrevet 26. mai #20697 Skrevet 26. mai Palmemor skrev (Akkurat nå): Men du kaster sikkert ikke frukt og grønnsaker oppå makrellen vil jeg anta... Det ser jo ut som ett rotefat, mens hennes er "pent" dandert. Det handler jo ikke om at man skal fremstille maten som overdådig og flott, men at hun selv ikke tar til takke med mindre, så hvorfor lar hun barnet gjøre det..? Eller som da hun inviterte til 17.maifrokost med billigmat, mens når hun selv lager lunsj til bare seg selv så er det dyrt og flott... Mener du virkelig at 17 mai frokosten hennes var billig mat? 2 1
Palmemor Skrevet 26. mai #20698 Skrevet 26. mai elskersommer skrev (50 minutter siden): Mener du virkelig at 17 mai frokosten hennes var billig mat? Igjen; i forhold til hvordan hun selv ønsker at ting skal være til henne, så var det billig mat... 1
Ina89 Skrevet 26. mai #20699 Skrevet 26. mai elskersommer skrev (1 time siden): Mener du virkelig at 17 mai frokosten hennes var billig mat? Det gikk utelukkende i billigvarianter og labert utvalg. Men når hun handler og lager mat til seg selv skal det være flott og «perfekt». Det er jo samme sirkuset hvordan de grafser til seg med begge hender når de er hos andre på mat, men når det er de som skal arrangere og spandere så er det minimalt utvalg, små porsjoner og ingenting ekstra, kun «the bare minimum». Det er noe usmakelig og umusikalsk å proklamere hvor mye man spiser hos andre, for deretter å servere smuler når det er deres tur. Jeg tenker det sier veldig mye om deres personlighet og hvordan de ser på seg selv ift. andre. Det er særdeles lite sjarmerende. 7 12
elskersommer Skrevet 26. mai #20700 Skrevet 26. mai Ina89 skrev (52 minutter siden): Det gikk utelukkende i billigvarianter og labert utvalg. Men når hun handler og lager mat til seg selv skal det være flott og «perfekt». Det er jo samme sirkuset hvordan de grafser til seg med begge hender når de er hos andre på mat, men når det er de som skal arrangere og spandere så er det minimalt utvalg, små porsjoner og ingenting ekstra, kun «the bare minimum». Det er noe usmakelig og umusikalsk å proklamere hvor mye man spiser hos andre, for deretter å servere smuler når det er deres tur. Jeg tenker det sier veldig mye om deres personlighet og hvordan de ser på seg selv ift. andre. Det er særdeles lite sjarmerende. Skjønner jo nå at vi har forskjellige syn på hva som er en fin 17 mai frokost og en billig🙄 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå