Palmemor Skrevet 6. juni #20762 Skrevet 6. juni I dag var det mye å ta av. Men var det Plipp eller PF som ikke tåler frø? 1
Katinkalille Skrevet 6. juni #20763 Skrevet 6. juni (endret) "Nasjonalromantisk" der a står i Strikka genser midt blant svartelista ugress og drømmer om nok et bilde av seg selv på veggen😂🤡 Endret 6. juni av Katinkalille Edit 15 8
Markri Skrevet 6. juni #20764 Skrevet 6. juni Sluttet å følge henne for 1 år siden ish. Ser jo nå at det er samme rutiner og samme snap hun legger ut😅 mye å gå glipp av🫡 8 3
Littelulla Skrevet 6. juni #20765 Skrevet 6. juni Palmemor skrev (På 2.6.2026 den 19.15): Følte meg ikke hengt ut, så det går fint kan godt være enig i at man tolker ting ulikt, men de gangene jeg har sett hun svare med relativt krass tone (type «vet du hva?? Jeg tenker at det klarer jeg helt fint») eller ikke akkurat sånn, men vanskelig å skrive 😆 så har hvertfall jeg lest kommentaren som helt nøytral. Og jeg er også åpen for at hun nok har ett litt avgrensa vokabular og derfor blir det mye «det gidder jeg ikke» der vi andre kanskje ville ordlagt oss anderledes. Jeg skulle og ønske at hun sto litt i kommentarene hun blir så irritert på, at hun kanskje var litt ydmyk (der det var naturlig) og at hun innimellom tok til seg tips og råd. Eller bare lata som, istedenfor å hisse seg opp. Den ene gangen hun tok til seg kritikk var vel i debatten om strekkmerker. Da ble hun helt stille i ett døgn, la ut én post hvor hun beklaga, og så var hun tilbake til sitt gamle jeg 🤷🏼♀️ Bra. Økt vokabular hadde absolutt løftet innholdet hennes, og gitt litt mer variasjon i inntrykk og uttrykk. At barnet er "flink", det meste er "koselig" og at "sjukt" brukes for å understreke myeì er også fakta. Hun kunne for eksempel utfordret seg på å ha 3 synonymer til hvert av sine faste uttrykk - og økt gradvis. Jeg kunne ønske meg det samme som deg. Litt mer dynamikk i kommentarene. Jeg tenker kanskje det kan kobles litt til språket hennes. Et litt (for) snevert vokabular til å ta en diskusjon/debatt. Jeg forstår at hun trenger personlige grenser for hva hun tar innover seg og dermed også svarer ut av kritiske spørsmål. Om begge sider kan legge godviljen til kan man ha en diskusjon uten å være ufine. Igjen skjønner jeg at det er veldig lett å havne i selvforsvar av kritiske kommentarer. Både fordi mange er stygge, og fordi hun lett ser hvordan hennes svar, meninger og valg blir harselert med på ulike forum. 1
Palmemor Skrevet 8. juni #20766 Skrevet 8. juni Littelulla skrev (På 6.6.2026 den 21.08): Bra. Økt vokabular hadde absolutt løftet innholdet hennes, og gitt litt mer variasjon i inntrykk og uttrykk. At barnet er "flink", det meste er "koselig" og at "sjukt" brukes for å understreke myeì er også fakta. Hun kunne for eksempel utfordret seg på å ha 3 synonymer til hvert av sine faste uttrykk - og økt gradvis. Jeg kunne ønske meg det samme som deg. Litt mer dynamikk i kommentarene. Jeg tenker kanskje det kan kobles litt til språket hennes. Et litt (for) snevert vokabular til å ta en diskusjon/debatt. Jeg forstår at hun trenger personlige grenser for hva hun tar innover seg og dermed også svarer ut av kritiske spørsmål. Om begge sider kan legge godviljen til kan man ha en diskusjon uten å være ufine. Igjen skjønner jeg at det er veldig lett å havne i selvforsvar av kritiske kommentarer. Både fordi mange er stygge, og fordi hun lett ser hvordan hennes svar, meninger og valg blir harselert med på ulike forum. Jeg begynte å følge henne da hun startet med IVF, fordi jeg hadde ei venninne som gikk gjennom det samme. På den måten tenkte jeg at det kunne være enklere å få ett "innblikk" uten å mase på venninnen min. Det kan hende jeg tar feil, eller at jeg hadde andre briller på, men jeg oppfattet henne ikke som "så fjern" i starten av IVF-reisen? Da virket hun mer nedpå og lugn? Eller er det bare jeg som har fortrengt det? Hun er jo fryktelig repetetiv, og jeg skal være helt ærlig og innrømme at jeg stadig titter innom bare fordi jeg blir så fasinert over hvor lite virkelighetsoppfatning man har. Og jeg vet ikke hvorfor, men noen ganger blir jeg faktisk provosert over hvor lite intelligent hun fremstiller seg selv, til å være mensasmart. Nå skal det sies at jeg normalt sett har lav tålevne med folk som snakker imot seg selv, som hun ofte gjør. Og for mennesker som ikke klarer å ta innover seg gode tips og råd, eller i det minste late som man gjør det. Hun har tilsynelatende hatt ett lekende lett svangerskap (ref alle reiser og all den treningen hun bedrev) men sier at hun hadde det kjempetøft. Hun har en sønn som ifølge henne selv aldri gråter, legger seg fint (og tidlig) og klager over dårlig søvn fordi hun selv ikke legger seg tidlig nok. Hun hevder å være 100% sukkerfri - basert på egne bestemmelser over hva som er sukkerfritt. Hun er ikke lydhør for at hun faktisk er fryktelig privilegert, både på den ene og den andre måten. Tror det jeg savner er litt ydmykhet. Det syns jeg folk generelt burde hatt mer av 18 9
Katinkalille Skrevet 9. juni #20767 Skrevet 9. juni "Oi! Det var en svær båt! Det var en ganske svær båt. Color Line. Vet ikke hvor den går. Sikkert danskebåten eller no" 🤡🤡 13 8
chsa Skrevet tirsdag kl. 20:18 #20769 Skrevet tirsdag kl. 20:18 Amatariel skrev (11 timer siden): Noen som vet hvilken helg de gifter seg? Nei, det er like hemmelig som regnr på bilene deres. Kan ikke risikere farlige situasjoner og stort oppmøte av ukjente fans pga deres sjukt enorme kjendisstatus åsånt no' 11 5
Tough cookie Skrevet tirsdag kl. 20:41 #20770 Skrevet tirsdag kl. 20:41 Det er en smule sært at Stina og PF ikke kan smake på dessertene de skal ha i bryllupet fordi de inneholder sukker, og lar forlovere bestemme hva som blir desserten. Hadde det vært sykdom som gjorde at de måtte holde seg unna sukkerholdig mat, hadde jeg skjønt det...🙄 24 2
Katinkalille Skrevet onsdag kl. 05:35 #20771 Skrevet onsdag kl. 05:35 Nå er underleppa større enn haka... 9 12
Maia3 Skrevet onsdag kl. 13:02 #20772 Skrevet onsdag kl. 13:02 Katinkalille skrev (7 timer siden): Nå er underleppa større enn haka... Wow så vakkert 1
Faina Skrevet onsdag kl. 17:36 #20773 Skrevet onsdag kl. 17:36 Stina, du trenger ikke kjøpe jord når du har et fjell av jord og planter utenfor verandaen. 3 1
Katinkalille Skrevet torsdag kl. 18:01 #20774 Skrevet torsdag kl. 18:01 Får ikke lagt ut bilde lenger pga størrelse... Men det kan ikke bare være meg som ser at huset i sumpen råtner på rot? Gulvet på kjøkkenet går fullstendig i oppløsning,og hva med å bare skru fast igjen de løse håndtakene på skuffene som henger og slenger?! Fint skal det væra,sjøl om halve ræva henger utafor!! 18 8
kraftwerk Skrevet fredag kl. 08:41 #20775 Skrevet fredag kl. 08:41 Katinkalille skrev (14 timer siden): Får ikke lagt ut bilde lenger pga størrelse... Men det kan ikke bare være meg som ser at huset i sumpen råtner på rot? Gulvet på kjøkkenet går fullstendig i oppløsning,og hva med å bare skru fast igjen de løse håndtakene på skuffene som henger og slenger?! Fint skal det væra,sjøl om halve ræva henger utafor!! De som er hjemme 99% av tiden sin burde virkelig investert mer penger i huset. Det forfaller jo innvendig. Et hus er en stor verdi som man kjøper og eier, og mye arbeid må gå til vedlikehold - sånn er det bare. Hadde jeg hatt all den «fritiden» og pengene, så hadde jeg gjort store endringer innvendig for leeeenge siden. Ser skikkelig shabby ut. 14 3
Maia3 Skrevet fredag kl. 16:53 #20776 Skrevet fredag kl. 16:53 Lager mat, drar seg i håret, fortsetter med maten, opp igjen i håret.... ekkelt Fysj for et grisete/uhygienisk kvinnfolk 3 14
chsa Skrevet lørdag kl. 17:31 #20778 Skrevet lørdag kl. 17:31 Ja, også ble hun intervjua på vgtv like etter sine egne snapbilder. Flott å se et fint fjes uten filter
chsa Skrevet lørdag kl. 17:37 #20779 Skrevet lørdag kl. 17:37 Jada, jada. Ble mye her nå. Bare så fascinert over at noen få timer skiller disse bildene. 2 9
Advocadomama Skrevet lørdag kl. 18:37 #20780 Skrevet lørdag kl. 18:37 Altså, hva skjer med henne for tia? 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå