elskersommer Skrevet 19. juni #20861 Skrevet 19. juni Nussepus skrev (1 time siden): Enig. Det er jo hun som driter seg ut. Hvorfor driter hun seg ut? 7
Nussepus Skrevet 20. juni #20862 Skrevet 20. juni elskersommer skrev (11 timer siden): Hvorfor driter hun seg ut? Fordi hun ser ut som en plastikkdukke som så gjerne vil bli berømt. Hun er jo helt blåst. 4 4
massi Skrevet 20. juni #20863 Skrevet 20. juni Nussepus skrev (56 minutter siden): Fordi hun ser ut som en plastikkdukke som så gjerne vil bli berømt. Hun er jo helt blåst. det er vel _endel_ andre ting man kan kritisere stina for, heller enn hårklypene hennes og at «hun ser ut som en plastikkdukke som så gjerne vil bli berømt». Hvor gammel er du? 12? 5 6
elskersommer Skrevet 20. juni #20864 Skrevet 20. juni Nussepus skrev (1 time siden): Fordi hun ser ut som en plastikkdukke som så gjerne vil bli berømt. Hun er jo helt blåst. For en kommentar 7
Nussepus Skrevet 20. juni #20865 Skrevet 20. juni elskersommer skrev (1 time siden): For en kommentar Hadde hun vært en hyggelig person så hadde jeg ikke brydd meg. Men hun oppfører seg som en dritt mot den stakkars sønnen sin. Åhhh så tøff du er, er du så tøff du da. Jeg ville ikke drømt om å snakke sånn til kattene mine engang. 9 2
elskersommer Skrevet 20. juni #20866 Skrevet 20. juni Nussepus skrev (4 minutter siden): Hadde hun vært en hyggelig person så hadde jeg ikke brydd meg. Men hun oppfører seg som en dritt mot den stakkars sønnen sin. Åhhh så tøff du er, er du så tøff du da. Jeg ville ikke drømt om å snakke sånn til kattene mine engang. Du kan da ikke sitte og si hun er en dårlig mamma? Om du faktisk mener at sønnen ikke har det bra med den uttalelsen så synes jeg du skal ringe BV med en gang 1 4
Nussepus Skrevet 20. juni #20867 Skrevet 20. juni elskersommer skrev (1 time siden): Du kan da ikke sitte og si hun er en dårlig mamma? Om du faktisk mener at sønnen ikke har det bra med den uttalelsen så synes jeg du skal ringe BV med en gang Har du sett hvordan hun snakker til sønnen sin? Sara e behandler jo ungene sine 10 ganger bedre og det sier litt. 7 2
J.. Skrevet 20. juni #20868 Skrevet 20. juni Nussepus skrev (4 timer siden): Fordi hun ser ut som en plastikkdukke som så gjerne vil bli berømt. Hun er jo helt blåst. Hun er jo kjent. Er jo derfor denne tråden finnes. 5 1
Nussepus Skrevet 20. juni #20869 Skrevet 20. juni J.. skrev (32 minutter siden): Hun er jo kjent. Er jo derfor denne tråden finnes. For en promille av Norges befolkning vil jeg tro. 4 5
elskersommer Skrevet 20. juni #20870 Skrevet 20. juni Nussepus skrev (56 minutter siden): Har du sett hvordan hun snakker til sønnen sin? Sara e behandler jo ungene sine 10 ganger bedre og det sier litt. Men hva er galt med å si "å så tøff du er? Hva med at mann sier å så sterk du er? Hva er forskjellen her. Ja det er mye rart med den familien men å få ordene å så tøff du er til å virke som barnemishandling 🙄🙄🙄🙄🙄 4 2
huldra_hildur Skrevet 20. juni #20871 Skrevet 20. juni Nussepus skrev (9 timer siden): Fordi hun ser ut som en plastikkdukke som så gjerne vil bli berømt. Hun er jo helt blåst. Hun er jo berømt nok til at det er over 20 000 innlegg om henne i denne tråden 1 2
Nussepus Skrevet 20. juni #20872 Skrevet 20. juni huldra_hildur skrev (47 minutter siden): Hun er jo berømt nok til at det er over 20 000 innlegg om henne i denne tråden Og det er fordi veldig mange av de samme folka, skriver mange innlegg. Og tråden er jo nesten 10 år gammel. 5
oss-to Skrevet 20. juni #20873 Skrevet 20. juni At influensarar har eit enormt ansvar for kva dei legg ut til følgjarane sine, er heilt klart. Men at vaksne folk her inne brukar det som eit frikort til å spreie reindyrka galle, er berre trist. Logikken om at "sidan dei hyler høgt, kan vi gjere det same" viser vel berre at det står like dårleg til med den kritiske tenkinga på begge sider av skjermen. 1 1 2
Advocadomama Skrevet 20. juni #20874 Skrevet 20. juni Vil dere ha vaffel med navlerusk?.. tar seg i navlen å nevler på vaffler.. 4 3
elskersommer Skrevet 20. juni #20875 Skrevet 20. juni Advocadomama skrev (1 minutt siden): Vil dere ha vaffel med navlerusk?.. tar seg i navlen å nevler på vaffler.. Skal du spise de vaflene? 1
Nussepus Skrevet 20. juni #20876 Skrevet 20. juni elskersommer skrev (1 time siden): Skal du spise de vaflene? Nei heldigvis slipper vi å spise det hun lager. Hadde aldri orket å spise noe laget på et så møkkete og nedslitt kjøkken. 2 9
Møffins Skrevet 21. juni #20877 Skrevet 21. juni Jeg synes ikke hagen hennes er noe fin jeg. Og hvertfall ikke verandaen deres! Er jo bare et virvar av blomster i stygge kjipe potter?! Hun gjør jo INGENTING mer ut av det. Tenk så sinnsykt fint hun kunne hatt det, fordi blomstene er jo fine! Blir nesten litt sur for at hun har så mange muligheter men ikke benytter seg av de! Verandaen kunne vært så koselig med litt finere hagemøbler, litt lyslenker osv. Få det litt mer lunt liksom. 3 10
huldra_hildur Skrevet 21. juni #20878 Skrevet 21. juni Nussepus skrev (20 timer siden): Og det er fordi veldig mange av de samme folka, skriver mange innlegg. Og tråden er jo nesten 10 år gammel. Hun er jo uansett mer "berømt" enn de fleste. 3
J.. Skrevet 21. juni #20879 Skrevet 21. juni huldra_hildur skrev (4 minutter siden): Hun er jo uansett mer "berømt" enn de fleste. Berømt nok til ar folk gidder å følge henne,og diskutere henne,til og med la seg provosere. Kjent nok til å leve av SC også,så da er det vel ikke så dårlig stilt som noen liker å påstå.. 3 3
huldra_hildur Skrevet 21. juni #20880 Skrevet 21. juni J.. skrev (29 minutter siden): Berømt nok til ar folk gidder å følge henne,og diskutere henne,til og med la seg provosere. Kjent nok til å leve av SC også,så da er det vel ikke så dårlig stilt som noen liker å påstå.. Hahaha ja det jeg mener også 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå