Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Nussepus skrev (1 time siden):

Enig. Det er jo hun som driter seg ut. 

Hvorfor driter hun seg ut?

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
elskersommer skrev (11 timer siden):

Hvorfor driter hun seg ut?

Fordi hun ser ut som en plastikkdukke som så gjerne vil bli berømt. Hun er jo helt blåst. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Nussepus skrev (56 minutter siden):

Fordi hun ser ut som en plastikkdukke som så gjerne vil bli berømt. Hun er jo helt blåst. 

det er vel _endel_ andre ting man kan kritisere stina for, heller enn hårklypene hennes og at «hun ser ut som en plastikkdukke som så gjerne vil bli berømt». Hvor gammel er du? 12? 

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
Nussepus skrev (1 time siden):

For en kommentar 

• Liker 7
Skrevet
elskersommer skrev (1 time siden):

For en kommentar 

Hadde hun vært en hyggelig person så hadde jeg ikke brydd meg. Men hun oppfører seg som en dritt mot den stakkars sønnen sin. Åhhh så tøff du er, er du så tøff du da. Jeg ville ikke drømt om å snakke sånn til kattene mine engang. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
Nussepus skrev (4 minutter siden):

Hadde hun vært en hyggelig person så hadde jeg ikke brydd meg. Men hun oppfører seg som en dritt mot den stakkars sønnen sin. Åhhh så tøff du er, er du så tøff du da. Jeg ville ikke drømt om å snakke sånn til kattene mine engang. 

Du kan da ikke sitte og si hun er en dårlig mamma? Om du faktisk mener at sønnen ikke har det bra med den uttalelsen så synes jeg du skal ringe BV med en gang

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Du kan da ikke sitte og si hun er en dårlig mamma? Om du faktisk mener at sønnen ikke har det bra med den uttalelsen så synes jeg du skal ringe BV med en gang

Har du sett hvordan hun snakker til sønnen sin? Sara e behandler jo ungene sine 10 ganger bedre og det sier litt. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Nussepus skrev (4 timer siden):

Hun er jo kjent. Er jo derfor denne tråden finnes.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
J.. skrev (32 minutter siden):

Hun er jo kjent. Er jo derfor denne tråden finnes.

For en promille av Norges befolkning vil jeg tro. 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Nussepus skrev (56 minutter siden):

Har du sett hvordan hun snakker til sønnen sin? Sara e behandler jo ungene sine 10 ganger bedre og det sier litt. 

Men hva er galt med å si "å så tøff du er?  Hva med at mann sier å så sterk du er? Hva er forskjellen her.

Ja det er mye rart med den familien men å få ordene å så tøff du er til å virke som barnemishandling 🙄🙄🙄🙄🙄

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Nussepus skrev (9 timer siden):

Hun er jo berømt nok til at det er over 20 000 innlegg om henne i denne tråden

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
huldra_hildur skrev (47 minutter siden):

Hun er jo berømt nok til at det er over 20 000 innlegg om henne i denne tråden

Og det er fordi veldig mange av de samme folka, skriver mange innlegg. Og tråden er jo nesten 10 år gammel. 

• Nyttig 5
Skrevet

At influensarar har eit enormt ansvar for kva dei legg ut til følgjarane sine, er heilt klart. Men at vaksne folk her inne brukar det som eit frikort til å spreie reindyrka galle, er berre trist. Logikken om at "sidan dei hyler høgt, kan vi gjere det same" viser vel berre at det står like dårleg til med den kritiske tenkinga på begge sider av skjermen.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Vil dere ha vaffel med navlerusk?.. tar seg i navlen å nevler på vaffler.. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Advocadomama skrev (1 minutt siden):

Vil dere ha vaffel med navlerusk?.. tar seg i navlen å nevler på vaffler.. 

Skal du spise de vaflene?

• Liker 1
Skrevet

Skal du spise de vaflene?

Nei heldigvis slipper vi å spise det hun lager. Hadde aldri orket å spise noe laget på et så møkkete og nedslitt kjøkken. 

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet

Jeg synes ikke hagen hennes er noe fin jeg. Og hvertfall ikke verandaen deres! Er jo bare et virvar av blomster i stygge kjipe potter?! Hun gjør jo INGENTING mer ut av det. Tenk så sinnsykt fint hun kunne hatt det, fordi blomstene er jo fine! Blir nesten litt sur for at hun har så mange muligheter men ikke benytter seg av de! Verandaen kunne vært så koselig med litt finere hagemøbler, litt lyslenker osv. Få det litt mer lunt liksom. 

• Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet
Nussepus skrev (20 timer siden):

Og det er fordi veldig mange av de samme folka, skriver mange innlegg. Og tråden er jo nesten 10 år gammel. 

Hun er jo uansett mer "berømt" enn de fleste. 

• Nyttig 3
Skrevet
huldra_hildur skrev (4 minutter siden):

Hun er jo uansett mer "berømt" enn de fleste. 

Berømt nok til ar folk gidder å følge henne,og diskutere henne,til og med la seg provosere.

Kjent nok til å leve av SC også,så da er det vel ikke så dårlig stilt som noen liker å påstå..

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
J.. skrev (29 minutter siden):

Berømt nok til ar folk gidder å følge henne,og diskutere henne,til og med la seg provosere.

Kjent nok til å leve av SC også,så da er det vel ikke så dårlig stilt som noen liker å påstå..

Hahaha ja det jeg mener også

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...