Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Gjest oss-to
Skrevet
Rusten~sjel skrev (15 timer siden):

Så sykt koselig at du tok deg tid til og kommentere innlegget mitt🥺. Du sier jeg mangler folkeskikk, er det noe jeg kan få kjøpt noen plass? Kan jeg få det på respet av legen? Og at jeg er emosjonelt avstumpet? Hvordan kan jeg fikse det?. Beklager for mange spørsmål, støttekontakter min har fri i helga😭

Takk for tilbakemelding. Gleda er heilt på di side.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når vipper er livet🫠

IMG_3478.jpeg

• Liker 4
  • Nyttig 12
Skrevet
Katinkalille skrev (11 timer siden):

Når vipper er livet🫠

IMG_3478.jpeg

Blir det ikke tungt? 

Jeg har aldri prøvd i hele mitt liv, men det må jo veie noe?

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Palmemor skrev (7 minutter siden):

Blir det ikke tungt? 

Jeg har aldri prøvd i hele mitt liv, men det må jo veie noe?

Om du tenker at "en brøkdel av 1 gram"er tungt så vil du nok merke dette🙄

• Liker 1
Skrevet
elskersommer skrev (1 time siden):

Om du tenker at "en brøkdel av 1 gram"er tungt så vil du nok merke dette🙄

Ja jeg veit ikke jeg. Som sagt har jeg aldri prøvd. Har bare prøvd løsnegler og det kjente jeg, følte det var noe der. Hvilket det jo var 

• Liker 1
Skrevet
Palmemor skrev (51 minutter siden):

Ja jeg veit ikke jeg. Som sagt har jeg aldri prøvd. Har bare prøvd løsnegler og det kjente jeg, følte det var noe der. Hvilket det jo var 

En merker som du sier at det er noe der men det er ikke tungt😊

Skrevet
elskersommer skrev (8 minutter siden):

En merker som du sier at det er noe der men det er ikke tungt😊

Skjønner :) har noen ganger vurdert å ta det (i mindre volum) men har helt noia på tanken av at man kjenner det og at det blir «tungt»

Skrevet
Katinkalille skrev (På 22.6.2026 den 5.12):

Skulle du spise bollene som SE heva over dassen?? 

💯

• Nyttig 1
Skrevet
Palmemor skrev (5 timer siden):

Skjønner :) har noen ganger vurdert å ta det (i mindre volum) men har helt noia på tanken av at man kjenner det og at det blir «tungt»

Jeg merker ikke at dem er der. 🥰👍🏻 

• Hjerte 1
Skrevet
Katinkalille skrev (20 timer siden):

Når vipper er livet🫠

IMG_3478.jpeg

Rett og slett fælt!

• Liker 2
  • Nyttig 11
Skrevet
Gjest Rusten~sjel skrev (På 27.6.2026 den 22.37):

Mistet tellinga, og skal hun ikke merke bildene med samarbeid/spons? Eller var det bare 1 gang hun var hos den frisøren i Tønsberg?

Ja, hun har jo fått fixet håret hos de nå også.. og vært merka en gang at det var spons. Men skal vel merkes mer

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Veldig fint med alt ugresset som vokser opp igjennom gulvet på den lille terrassen....(skulle gjerne delt bilde men får aldri delt bilder lenger pga størrelse) Ligger ute på Garden tour nr 58265 i år🫠

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Katinkalille skrev (1 time siden):

Veldig fint med alt ugresset som vokser opp igjennom gulvet på den lille terrassen....(skulle gjerne delt bilde men får aldri delt bilder lenger pga størrelse) Ligger ute på Garden tour nr 58265 i år🫠

I oppkjørselen også. Ser ikke ut. Ugress overalt 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

"Ikke spis det da,nei det liker du ikke,du liker ikke knekkebrøda til mamma, trenger ikke prøve en gang" neivel den er grej🤡

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet

Hjelper ikke med teksting (som er helt elendig i utgangspunktet) når hun mumler inne på en butikk🤡  

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet

Det går virkelig ikke ann å skjønne hva hun sier på enkelte snapper. Når hun snakker om Hotel Cæsar så skjønner man ikke hva hun sier. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Ryddet for persondebatt.

Sol, admin. 

Skrevet
Katinkalille skrev (6 timer siden):

"Ikke spis det da,nei det liker du ikke,du liker ikke knekkebrøda til mamma, trenger ikke prøve en gang" neivel den er grej🤡

Og Vipps så blir nok han allergisk før han vet ordet av det og 

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet

Dagens snaphistorie når hun smører frokost, og det lange falske extensionet som bare koster over brødfjølen flere ganger når hun snur seg😂🤮

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Møffins skrev (14 minutter siden):

Dagens snaphistorie når hun smører frokost, og det lange falske extensionet som bare koster over brødfjølen flere ganger når hun snur seg😂🤮

Hun ordner og styrer og tar seg i håret hele tiden enten det er matlaging eller andre ting hun gjør. Uhygienisk. Jeg hadde aldri orket å spise hos dem 

Endret av loveanimals
  • Liker 12
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...