Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så forøvrig på IG i dag at andre også brukte sommerfugl klyper i håret under idyll festivalen

• Liker 2
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
elskersommer skrev (På 20.6.2026 den 22.10):

Skal du spise de vaflene?

Skulle du spise bollene som SE heva over dassen?? 

• Nyttig 3
Skrevet
elskersommer skrev (På 19.6.2026 den 17.00):

Men hva gjør at folk klikker i vinkel pga to hårklyper? 

Vet ikke din definisjon på klikke i vinkel, men jeg er helt rolig. Og det er jo ingen som sier hun ikke kan gå med det, vi diskuterer jo bare at hun henger igjen i motebildet fra attenpilogbue

• Nyttig 5
Skrevet
Palmemor skrev (3 timer siden):

Vet ikke din definisjon på klikke i vinkel, men jeg er helt rolig. Og det er jo ingen som sier hun ikke kan gå med det, vi diskuterer jo bare at hun henger igjen i motebildet fra attenpilogbue

Siterer deg, men ikke spesielt rettet mot deg altså.
Har ikke helt fått med meg starten da, men må bare henge meg på : sommerfugl-klyper kan være trendy idag, OM man ER trendy ellers. Stina med sommerfugl-klyper er IKKE det. Fordi helheten tilhører et mote-bilde fra en del år tilbake. Dette er bare fakta. Men man kan jo såklart mene at hun var søt og fin med klypene, og ingenting galt med å bruke dem synes jeg da.  

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Palmemor skrev (3 timer siden):

Og det er jo ingen som sier hun ikke kan gå med det, vi diskuterer jo bare at hun henger igjen i motebildet fra attenpilogbue

Hun er jo faktisk,som nevnt,helt tidsriktig antrukket mtp alder og motebilde.

• Nyttig 3
Skrevet
Zenhouse skrev (30 minutter siden):

Siterer deg, men ikke spesielt rettet mot deg altså.
Har ikke helt fått med meg starten da, men må bare henge meg på : sommerfugl-klyper kan være trendy idag, OM man ER trendy ellers. Stina med sommerfugl-klyper er IKKE det. Fordi helheten tilhører et mote-bilde fra en del år tilbake. Dette er bare fakta. Men man kan jo såklart mene at hun var søt og fin med klypene, og ingenting galt med å bruke dem synes jeg da.  

Enig!

J.. skrev (16 minutter siden):

Hun er jo faktisk,som nevnt,helt tidsriktig antrukket mtp alder og motebilde.

Nei, hun er ikke det. Hun ser ut som en nyrik russer som elsker Spice Girls

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
Katinkalille skrev (9 timer siden):

🎯

• Nyttig 1
Skrevet
Katinkalille skrev (2 timer siden):

Du er ikke alene om den meninga🙋🏻‍♀️

Skal sies, jeg er ganske sikker på at hun gjør så godt hun kan utfra de forutsetningene hun har 👌

Skrevet
Palmemor skrev (6 timer siden):

Så da henger Louise Angelica Riise etter i motebildet? Hun hadde sommerfugl klyper i håret under idyll festivalen i helgen

• Liker 2
Skrevet
Katinkalille skrev (11 timer siden):

Nei.. hadde ikke spist verken boller eller vafler. Sa jeg det?

Skrevet
elskersommer skrev (27 minutter siden):

Så da henger Louise Angelica Riise etter i motebildet? Hun hadde sommerfugl klyper i håret under idyll festivalen i helgen

Haha, hun hadde jo faktisk bokstavelig talt sommerfugler i håret. Noe helt annet. 

• Nyttig 2
Skrevet (endret)
elskersommer skrev (48 minutter siden):

Hvis hu hadde de plassert sånn som Stina så ja. Men jeg følger ikke henne så vet ikke hvordan hun så ut 

edlt; gikk inn å så. Syns ikke det var spesielt lekkert, men de var jo ikke plassert og brukt på samme måte som Stina sine så da er det ikke sammenlignbart 

Endret av Palmemor
  • Nyttig 4
Skrevet

Åh jesus, gi dere nå med de forbanna hårklypene, dette var ferdig diskutert for ørten sider siden! 🙄

• Liker 10
  • Nyttig 6
Skrevet

Hvorfor ikke bare fikse dette? Nå har det vært sånn i x antall uker... 

IMG_9352.jpeg

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Katinkalille skrev (12 minutter siden):

Hvorfor ikke bare fikse dette? Nå har det vært sånn i x antall uker... 

IMG_9352.jpeg

Jeg tenkte kanskje de hadde løsna de med vilje for at ikke barnet skal klatre, men hele kjøkkenet detter jo fra hverandre så det kan jo like fort være det…

• Nyttig 4
Skrevet
Lorieen skrev (7 timer siden):

Jeg tenkte kanskje de hadde løsna de med vilje for at ikke barnet skal klatre, men hele kjøkkenet detter jo fra hverandre så det kan jo like fort være det…

Det er nå ihvertfall 4 andre håndtak han kan klatre på... 

Skrevet

"Han vekte meg 13 ganger i natt!"

1; alle andre ville sagt "han våknet mye i natt"
2; hvorfor TELLER HUN antall ganger?? 

hun har så ekstremt behov for å klage på den ungen hele tida at jeg får helt vondt i magen av hele greia. Han er åpenbart syk, hvorfor da denne vinklinga? 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Skrevet
Palmemor skrev (47 minutter siden):

hun har så ekstremt behov for å klage på den ungen hele tida at jeg får helt vondt i magen av hele greia. Han er åpenbart syk, hvorfor da denne vinklinga? 

Enig! Sønnen min våkner også om natta, men har aldri eksakt tall på hvor ofte 😅 Kanskje hun krysser av hvor ofte han våkner? Jeg hadde gått i surr etter tredje gangen 😅

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Palmemor skrev (1 time siden):

Gutten blir enebarn 😅 

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Ellinelli skrev (25 minutter siden):

Enig! Sønnen min våkner også om natta, men har aldri eksakt tall på hvor ofte 😅 Kanskje hun krysser av hvor ofte han våkner? Jeg hadde gått i surr etter tredje gangen 😅

Det er noe manisk over hele greia. Stålkontroll på antall timer og antall oppvåkninger. Vet hun bruker klokka til å vise _hver_eneste_dag_ hvor elendig søvn hun har, og ranter om at det er ikke bra for hjernen med så lite søvn. Men å legge seg tidligere? Nei, det går jo ikke an. Sagt det før og jeg sier det igjen, hun lever som at verden skylder henne en tjeneste

• Liker 4
  • Nyttig 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...