Advocadomama Skrevet søndag kl. 19:04 #20801 Skrevet søndag kl. 19:04 Galdame skrev (45 minutter siden): Hvor? https://vm.tiktok.com/ZNRcsh455/ spol til slutten så kommer han 🤣 4
Måne Rampelyset Skrevet søndag kl. 20:17 #20802 Skrevet søndag kl. 20:17 Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. 1
huldra_hildur Skrevet søndag kl. 21:47 #20803 Skrevet søndag kl. 21:47 Illusen skrev (5 timer siden): Jaja, smaken er jo forskjellig. Jeg ville nå ikke stilt på rød løper event med joggesko, hverdags-jeansen, hårpynt fra 90’tallet og plastjakke fra TEMU. For meg vitner det bare om hvor utakt hun er med tiden. Muligens ett resultat av bare å suse rundt i sin egen boble med nada fornyelse av noe slag - mat, mote, interiør etc. Til en konsert ut i været som var i går så synes jeg det var et fint og funksjonelt antrekk. Noe jeg selv kunne gått med. Hvor jakka hennes er fra aner jeg ikke, men synes skinnjakke og jeans passer på konserter 1 5
elskersommer Skrevet søndag kl. 23:37 #20804 Skrevet søndag kl. 23:37 Illusen skrev (7 timer siden): Jaja, smaken er jo forskjellig. Jeg ville nå ikke stilt på rød løper event med joggesko, hverdags-jeansen, hårpynt fra 90’tallet og plastjakke fra TEMU. For meg vitner det bare om hvor utakt hun er med tiden. Muligens ett resultat av bare å suse rundt i sin egen boble med nada fornyelse av noe slag - mat, mote, interiør etc. Hva i alle dager var feil på det antrekket? Hun skulle ikke på ball 4 1
Illusen Skrevet mandag kl. 08:58 #20805 Skrevet mandag kl. 08:58 Oi da. For all del, skjønner at jeg tråkket på noen tær der… Skinnjakke og uformelige jeans er helt greit på konsert det, men når du er inflencer og skryter av VIP-losjen og rød løper opptreden, da er det greit å pynte seg litt også. Og kanskje ikke se ut som du skal på 90’talls fest. Trodde influencer tittelen på en måte viste til at man følger med i tiden. Denslags finnes riktignok, men Stina driver da ikke en nostalgia konto på plattformene sine så vidt jeg vet, selv om hun tydeligvis henger litt igjen i 2010 eller deromkring. 13
J.. Skrevet mandag kl. 09:07 #20806 Skrevet mandag kl. 09:07 Illusen skrev (7 minutter siden): Oi da. For all del, skjønner at jeg tråkket på noen tær der… Skinnjakke og uformelige jeans er helt greit på konsert det, men når du er inflencer og skryter av VIP-losjen og rød løper opptreden, da er det greit å pynte seg litt også. Og kanskje ikke se ut som du skal på 90’talls fest. Trodde influencer tittelen på en måte viste til at man følger med i tiden. Denslags finnes riktignok, men Stina driver da ikke en nostalgia konto på plattformene sine så vidt jeg vet, selv om hun tydeligvis henger litt igjen i 2010 eller deromkring. Rød løper i Norge er ikke akkurat på Golden Globe-nivå,så antrekket hennes passet helt fint inn i anledningen.. 4 3
huldra_hildur Skrevet mandag kl. 11:18 #20807 Skrevet mandag kl. 11:18 Illusen skrev (2 timer siden): Oi da. For all del, skjønner at jeg tråkket på noen tær der… Skinnjakke og uformelige jeans er helt greit på konsert det, men når du er inflencer og skryter av VIP-losjen og rød løper opptreden, da er det greit å pynte seg litt også. Og kanskje ikke se ut som du skal på 90’talls fest. Trodde influencer tittelen på en måte viste til at man følger med i tiden. Denslags finnes riktignok, men Stina driver da ikke en nostalgia konto på plattformene sine så vidt jeg vet, selv om hun tydeligvis henger litt igjen i 2010 eller deromkring. Sorry men virker som du henger litt igjen. Det er y2k stilen som er det som er "in" nå om dagen. Og hvis du ser bilder fra VG lista så kler mange seg i noe ala det Bakken har på 3 3
Galdame Skrevet mandag kl. 12:46 #20809 Skrevet mandag kl. 12:46 Galdame skrev (Akkurat nå): Hva er det som lever i kjøleskapet hennes???? 😵 7
Cami9 Skrevet mandag kl. 13:56 #20810 Skrevet mandag kl. 13:56 Galdame skrev (1 time siden): Hva er det som lever i kjøleskapet hennes???? 😵 Tenkte på det samme, æsj!!! Hva med å prioritere nedvask av kjøleskap og hus kontra vipper, VG lista og Karins Kosmetiske💋👄 9
Ina89 Skrevet mandag kl. 15:13 #20811 Skrevet mandag kl. 15:13 Galdame skrev (2 timer siden): Hva er det som lever i kjøleskapet hennes???? 😵 Dette er frøkna som visstnok har 🌸støv på hjernen🌸 og ✨elsker deepclean✨ og å ha orden åsåntno! 2 15
Palmemor Skrevet mandag kl. 15:35 #20812 Skrevet mandag kl. 15:35 Ina89 skrev (21 minutter siden): Dette er frøkna som visstnok har 🌸støv på hjernen🌸 og ✨elsker deepclean✨ og å ha orden åsåntno! For ikke å snakke om bakteriefobi 1 7
Ina89 Skrevet mandag kl. 16:40 #20813 Skrevet mandag kl. 16:40 Palmemor skrev (1 time siden): For ikke å snakke om bakteriefobi Skjønner ikke hvorfor hun ikke bare kan kalle en spade for en spade. Hun er helt normal. En ordinær småbarnsmor med et helt ordinært hjem, men rot i skuffene og støv under sofaen. Jeg forstår at hun veldig gjerne ønsker å være både petite og perfekt, men det blir så dumt når virkeligheten skinner gjennom. Selv om hun lever i et ekkokammer gjør ikke resten av samfunnet det 🤓 7 17
Palmemor Skrevet mandag kl. 17:34 #20814 Skrevet mandag kl. 17:34 Ina89 skrev (53 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor hun ikke bare kan kalle en spade for en spade. Hun er helt normal. En ordinær småbarnsmor med et helt ordinært hjem, men rot i skuffene og støv under sofaen. Jeg forstår at hun veldig gjerne ønsker å være både petite og perfekt, men det blir så dumt når virkeligheten skinner gjennom. Selv om hun lever i et ekkokammer gjør ikke resten av samfunnet det 🤓 Bedre å være uperfekt og stå for det, enn å late som og bli tatt med buksene nede eller være normal da, som vi andre kaller det 1 6
Katinkalille Skrevet tirsdag kl. 05:26 #20815 Skrevet tirsdag kl. 05:26 Galdame skrev (16 timer siden): Cliiiiin gøøøørl slår til igjen🫠 6
Nussepus Skrevet tirsdag kl. 08:39 #20816 Skrevet tirsdag kl. 08:39 elskersommer skrev (På 15.6.2026 den 1.37): Hva i alle dager var feil på det antrekket? Hun skulle ikke på ball Det var jo helt ute. Så ut som en fjortiss som hadde vært o skapet til storesøster og tyvlånt det første hun fant. Hun gidder jo ikke å legge noe innsats i noe som helst. 9 8
Plexi Skrevet tirsdag kl. 19:11 #20818 Skrevet tirsdag kl. 19:11 Cami9 skrev (18 minutter siden): Kan noen oversette til norsk? 1
chsa Skrevet tirsdag kl. 19:55 #20819 Skrevet tirsdag kl. 19:55 Plexi skrev (42 minutter siden): Kan noen oversette til norsk? Lett! Stina-språk med ballonglepper vet du, så her kan man høre: "Ikke gønne på for hardt for da kan man få problemer med knærne, og i oppoverbakker så er det jo seigt, det er ikke annet enn det, det er bare seigt" 2
RileyParks Skrevet onsdag kl. 19:43 #20820 Skrevet onsdag kl. 19:43 Lurer på hva det er hun gjør som gjør at hun ikke rekker å poste ting samme dag 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå