JojoMoyes Skrevet 2 timer siden #20841 Skrevet 2 timer siden Zooli skrev (2 timer siden): Fant disse ved å google på «små hårklyper i lugg». Tok 1 minutt å finne. Ser ut til å være utsolgt mange steder. https://www.makeupmekka.com/no-no/produkt/mini-hair-clips-4pk?srsltid=AfmBOooC_T6oId5lPYQ_BGozvKBWpKWfKNeqnxnuArUr7m5clQZt1Nz9 Tror det er på tide å legge deg paddeflat. Er det ikke forskjell på vanlige hårklyper og hårklyper med sommerfuglmotiv for en voksen dame?? Unnskyld meg men jeg bruker hårklyper men ikke med dyr eller i luggen som små jenter på 12-13 år. 3 1
J.. Skrevet 2 timer siden #20842 Skrevet 2 timer siden JojoMoyes skrev (5 minutter siden): Er det ikke forskjell på vanlige hårklyper og hårklyper med sommerfuglmotiv for en voksen dame?? Nei. 1
Palmemor Skrevet 2 timer siden #20843 Skrevet 2 timer siden JojoMoyes skrev (40 minutter siden): Er det ikke forskjell på vanlige hårklyper og hårklyper med sommerfuglmotiv for en voksen dame?? Unnskyld meg men jeg bruker hårklyper men ikke med dyr eller i luggen som små jenter på 12-13 år. Hehe nettopp. Bruker hårklyper hver dag selv. Type veldig små. Bak i hodet. Ikke frem i panna som en annen spice girl 2 1
JojoMoyes Skrevet 1 time siden #20844 Skrevet 1 time siden Palmemor skrev (1 time siden): Hehe nettopp. Bruker hårklyper hver dag selv. Type veldig små. Bak i hodet. Ikke frem i panna som en annen spice girl Jeg så heller ingen andre på VG lista med sånne klemmer i luggen? Gjorde du ? 🤦🏼♀️🤷🏼♀️🙈😂
Palmemor Skrevet 29 minutter siden #20845 Skrevet 29 minutter siden JojoMoyes skrev (30 minutter siden): Jeg så heller ingen andre på VG lista med sånne klemmer i luggen? Gjorde du ? 🤦🏼♀️🤷🏼♀️🙈😂 Var for opptatt med å være på festival med litt eldre klientell den dagen, men var vel ikke de som frekventerte rød løper hvertfall 😆
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå