Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Zooli skrev (2 timer siden):

Fant disse ved å google på «små hårklyper i lugg». Tok 1 minutt å finne. 
Ser ut til å være utsolgt mange steder. 

https://www.makeupmekka.com/no-no/produkt/mini-hair-clips-4pk?srsltid=AfmBOooC_T6oId5lPYQ_BGozvKBWpKWfKNeqnxnuArUr7m5clQZt1Nz9

IMG_2905.thumb.jpeg.7a24f090e3cba491759ca32b06f83b8c.jpeg

Tror det er på tide å legge deg paddeflat.

Er det ikke forskjell på vanlige hårklyper og hårklyper med sommerfuglmotiv for en voksen dame?? Unnskyld meg men jeg bruker hårklyper men ikke med dyr eller i luggen som små jenter på 12-13 år. 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
JojoMoyes skrev (5 minutter siden):

Er det ikke forskjell på vanlige hårklyper og hårklyper med sommerfuglmotiv for en voksen dame??

Nei.

• Nyttig 5
Skrevet
JojoMoyes skrev (40 minutter siden):

Er det ikke forskjell på vanlige hårklyper og hårklyper med sommerfuglmotiv for en voksen dame?? Unnskyld meg men jeg bruker hårklyper men ikke med dyr eller i luggen som små jenter på 12-13 år. 

Hehe nettopp. Bruker hårklyper hver dag selv. Type veldig små. Bak i hodet. Ikke frem i panna som en annen spice girl 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Palmemor skrev (1 time siden):

Hehe nettopp. Bruker hårklyper hver dag selv. Type veldig små. Bak i hodet. Ikke frem i panna som en annen spice girl 

Jeg så heller ingen andre på VG lista med sånne klemmer i luggen? Gjorde du ? 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🙈😂

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
JojoMoyes skrev (30 minutter siden):

Jeg så heller ingen andre på VG lista med sånne klemmer i luggen? Gjorde du ? 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🙈😂

Var for opptatt med å være på festival med litt eldre klientell den dagen, men var vel ikke de som frekventerte rød løper hvertfall 😆

• Liker 1
Skrevet
chsa skrev (5 timer siden):

Hvor ofte ser du damer på 33 (?) år med slike sommerfugl-klyper midt oppå hodet?

Screenshot_20260618_181836_Photos.jpg

Nei man må ikke ha det gøy, ta på seg noe man syntes er cute og skille seg pittelitt ut. God forby 💀 

• Liker 1
  • Nyttig 14
Skrevet
refill skrev (7 timer siden):

Nei man må ikke ha det gøy, ta på seg noe man syntes er cute og skille seg pittelitt ut. God forby 💀 

Det står man da fritt til. Også står man fritt til å kommentere det. Men å påstå det er trendy i 2026 er jo bare løgn 

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
Palmemor skrev (1 time siden):

Det står man da fritt til. Også står man fritt til å kommentere det. Men å påstå det er trendy i 2026 er jo bare løgn 

Det er ikke løgn,men at det ikke er din preferanse er helt lov.

2 helt vidt forskjellige begrep,bare.

Screenshot_20260619_084308_Chrome.jpg

Endret av J..
  • Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
J.. skrev (47 minutter siden):

Det er ikke løgn,men at det ikke er din preferanse er helt lov.

2 helt vidt forskjellige begrep,bare.

Screenshot_20260619_084308_Chrome.jpg

Men hvor blir det av bildene som viser at det Stina går med og det som er trendy nå er likt?

• Nyttig 4
Skrevet

Lage dere en egen hårspennetråd kanskje? 🤷🏼‍♀️ 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
Palmemor skrev (21 minutter siden):

Men hvor blir det av bildene som viser at det Stina går med og det som er trendy nå er likt?

Hvis du sjekker f.eks. Pinterest er det flust av bilder. Uten at jeg har sjekket reglene for det her, så antar jeg at det ikke er lov å dele mange nok bilder til å kunne vise mer enn at det finnes bilder av frisyren og lignende frisyrer. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kan hun ikke bare få bruke de hårklypene hun har lyst til, uten å bli kritisert for det? 

• Liker 9
  • Nyttig 6
Skrevet
Palmemor skrev (2 timer siden):

Nå siterte jeg ikke deg og trenddiskusjonen heller da. 

• Nyttig 1
Skrevet
refill skrev (1 time siden):

Nå siterte jeg ikke deg og trenddiskusjonen heller da. 

Sorry hvis jeg har kommentert på feil innlegg 👌

Skrevet
Melus skrev (1 time siden):

Kan hun ikke bare få bruke de hårklypene hun har lyst til, uten å bli kritisert for det? 

Enig! 

• Liker 3
Skrevet

Det er mye man rettmessig kan diskutere om den dama, men hårklypene hennes?! Virkelig….?🫠🙄😂

• Liker 14
  • Nyttig 10
Skrevet

Nå har vel hun gått med de der sommerfuglene i mange år? Så ikke fordi det er in igjen at hun går med de. Hun sluttet bare aldri. Ikke har jeg sett andre med sommerfugler i håret heller, men men.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
refill skrev (16 timer siden):

Men hva gjør at folk klikker i vinkel pga to hårklyper? 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Basile skrev (10 timer siden):

Enig! 

Enig. Det er jo hun som driter seg ut. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...