Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Littelulla skrev (1 minutt siden):

Jeg er ikke ute etter å "ta" noen som helst. Jeg påpeker bare noe som har vært problemstisk lenge i tråden. Man snakker imot seg selv for å fremstille Stina verst mulig (ref. den første kommentaren jeg siterte). 

Overdrivelder uten saklighet gjør at diskusjonen taper seg. 

Jeg er helt enig i at denne tråden tidvis er usaklig, men akkurat dette er åpenbart ikke ment bokstavelig og drar da vel ikke diskusjonen i den retningen. Synes du at du bidrar til saklighet her da?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Littelulla skrev (1 time siden):

Jada hun svarte meg på en ting i fjor sommer på story, og en ting i chat i januar eller no. Men av alle de titusener av meldinger hun får inn responderer hun ytterst sjeldent på noe som helst 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Littelulla skrev (58 minutter siden):

Jeg er ikke ute etter å "ta" noen som helst. Jeg påpeker bare noe som har vært problemstisk lenge i tråden. Man snakker imot seg selv for å fremstille Stina verst mulig (ref. den første kommentaren jeg siterte). 

Overdrivelder uten saklighet gjør at diskusjonen taper seg. 

Ja jeg tar til meg kritikken og kan moderere meg til «ytterst sjelden». Det er ikke for å fremstille Stina verst mulig, det trenger hun ikke meg til. Men de gangene noen har forsøkt å gi henne velmenende tips og råd så avfeier hun det. Og åpenbart blokkerer hun folk. Jeg har også sett hun har gått i strupen på folk som har forsøkt å komme med tips og råd 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
JegErIkkeMeg skrev (20 timer siden):

Jeg er helt enig i at denne tråden tidvis er usaklig, men akkurat dette er åpenbart ikke ment bokstavelig og drar da vel ikke diskusjonen i den retningen. Synes du at du bidrar til saklighet her da?

Nei, ikke saklighet. Derfor la jeg heller ikke til noen kommentar. Det var rett og slett et enkelt eksempel å sitere, på hva jeg har tatt opp her tidligere om hvordan man fremstiller Stina på verste vis uten at det nødvendigvis medfører riktighet.

• Liker 1
Skrevet
Palmemor skrev (19 timer siden):

Ja jeg tar til meg kritikken og kan moderere meg til «ytterst sjelden». Det er ikke for å fremstille Stina verst mulig, det trenger hun ikke meg til. Men de gangene noen har forsøkt å gi henne velmenende tips og råd så avfeier hun det. Og åpenbart blokkerer hun folk. Jeg har også sett hun har gått i strupen på folk som har forsøkt å komme med tips og råd 

Det var ikke ment for å henge ut deg personlig. Jeg hadde tiltro til at du taklet at jeg siterte deg slik. Det stemte godt. 

Jeg tror både jeg, Stina og folk her inne leser "velmenende råd" ulikt. Det er vanskelig å tolke skrivestiler når man ikke kjenner personen. For Stina er det nok naturlig å lettere tolke tilbakemeldinger som kritikk. Vi vet jo at hun leser her inne. Og etter hva jeg forstår finnes det verre fora enn dette. Da er det jo ikke så rart om hun tolker "velmenende råd" feil.

Det blir jo også litt ironisk. Flere ganger har jeg her inne lest at hun "hugget hodet av noen", da jeg syns hun ga en helt grei respons. Samtidig kan hun reagere kraftig på ting andre ikke syns var ille. 

Jeg skal si meg enig i at hun er lett på avtrekkeren for blokkering. Det er jo synd på den måten at man ikke kan få en diskusjon rundt temaet som blir tatt opp. Det kunne jo kanskje bidratt til å gi litt mer levende innhold om hun faktisk drøftet tilbakemeldingene framfor å blokke - selv de hun opplever som lite konstruktive. Samtidig skjønner jeg behovet for å beskytte seg selv. 

• Liker 1
Skrevet
Littelulla skrev (39 minutter siden):

Det var ikke ment for å henge ut deg personlig. Jeg hadde tiltro til at du taklet at jeg siterte deg slik. Det stemte godt. 

Jeg tror både jeg, Stina og folk her inne leser "velmenende råd" ulikt. Det er vanskelig å tolke skrivestiler når man ikke kjenner personen. For Stina er det nok naturlig å lettere tolke tilbakemeldinger som kritikk. Vi vet jo at hun leser her inne. Og etter hva jeg forstår finnes det verre fora enn dette. Da er det jo ikke så rart om hun tolker "velmenende råd" feil.

Det blir jo også litt ironisk. Flere ganger har jeg her inne lest at hun "hugget hodet av noen", da jeg syns hun ga en helt grei respons. Samtidig kan hun reagere kraftig på ting andre ikke syns var ille. 

Jeg skal si meg enig i at hun er lett på avtrekkeren for blokkering. Det er jo synd på den måten at man ikke kan få en diskusjon rundt temaet som blir tatt opp. Det kunne jo kanskje bidratt til å gi litt mer levende innhold om hun faktisk drøftet tilbakemeldingene framfor å blokke - selv de hun opplever som lite konstruktive. Samtidig skjønner jeg behovet for å beskytte seg selv. 

Følte meg ikke hengt ut, så det går fint :) 

kan godt være enig i at man tolker ting ulikt, men de gangene jeg har sett hun svare med relativt krass tone (type «vet du hva?? Jeg tenker at det klarer jeg helt fint») eller ikke akkurat sånn, men vanskelig å skrive 😆 så har hvertfall jeg lest kommentaren som helt nøytral. Og jeg er også åpen for at hun nok har ett litt avgrensa vokabular og derfor blir det mye «det gidder jeg ikke» der vi andre kanskje ville ordlagt oss anderledes. 

Jeg skulle og ønske at hun sto litt i kommentarene hun blir så irritert på, at hun kanskje var litt ydmyk (der det var naturlig) og at hun innimellom tok til seg tips og råd. Eller bare lata som, istedenfor å hisse seg opp. Den ene gangen hun tok til seg kritikk var vel i debatten om strekkmerker. Da ble hun helt stille i ett døgn, la ut én post hvor hun beklaga, og så var hun tilbake til sitt gamle jeg
🤷🏼‍♀️

• Liker 1
Skrevet

Synd det har blitt håpløst å dele bilder her pga strl,da det er et bilde på et annet forum som viser helt tydelig at Stina gjør alt for å fremstå veldig tynn. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er fascinerende hvordan noen kan snakke om hvor mye penger de tjener og hvor mye de bruker på mat hver måned, men den samme slitne plastflaska er fortsatt fast inventar. Kanskje det er på tide å unne ungen en stålflaske også?

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet
Palmemor skrev (På 1.6.2026 den 13.52):

Nytter jo ikke det når hun aldri responderer på det som blir sendt

Hun er jo ikke forpliktet til å høre på din (eller andres) tilbakemeldinger eller svare for seg.

• Nyttig 3
Skrevet
J.. skrev (2 timer siden):

Hun er jo ikke forpliktet til å høre på din (eller andres) tilbakemeldinger eller svare for seg.

Nei. Jeg svarte deg bare på det du skrev. Siden jeg prøver å svare folk 😆

• Nyttig 3
Skrevet
J.. skrev (9 timer siden):

Ikke forpliktet til, men siden det er dette hun lever av.. så hadde det jo vært smart å holde en viss kommunikasjon gående med seerne sine. Og kanskje ikke blokkere over en lav sko og sjeldent eller aldri ta til seg velmente råd. 

• Nyttig 7
Skrevet
Lzzy skrev (16 timer siden):

Ikke forpliktet til, men siden det er dette hun lever av.. så hadde det jo vært smart å holde en viss kommunikasjon gående med seerne sine. Og kanskje ikke blokkere over en lav sko og sjeldent eller aldri ta til seg velmente råd. 

Man kan gjerne gi råd, men ta dem til seg er fritt valg.  Har hun bedt om råd? 

Hun blokkerer hvem hun vil tenker jeg , det er vel ikke bedriften hennes du er så bekymret for? Den kan vel bare gå dårlig så slipper vi gi velmente råd og klage på hvor patetisk hun er? Hun har jo sikkert kommunikasjon med de (hvis det er noen) som skryter av henne? 

• Nyttig 1
Skrevet

Så grunnen til at ikke noen bikinier passer lenger er at hun har blitt så mye slankere? Har egentlig ikke lagt merke til det før jeg så snap fra det prøverommet fra ett par dager siden. Må være all den løpingen….

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser.

Måne, admin. 

• Liker 1
Skrevet

"Jeg som er fra bondegård blir så glad når det regner. For da får blomstene en skikkelig vask" 

"I've got a lot of shit to clean up and fold and shit"

Dumskapen når nye høyder🤡

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet

Er jo blitt rene Onlyfans kanalen dette... :hæ:må jo gå dårlig med følgere , det er jo da hun bruker kle av seg😅

• Liker 7
Skrevet
Tippsi skrev (7 minutter siden):

Er jo blitt rene Onlyfans kanalen dette... :hæ:må jo gå dårlig med følgere , det er jo da hun bruker kle av seg😅

Enig! Løp og kjøp sommerfuglsettet dere😂😂

• Liker 4
Skrevet
Tippsi skrev (24 minutter siden):

"Så husk å følg meg" 🤡

• Liker 4
Skrevet

Jeg så noen hadde delt et bilde fra tidligere idag tror jeg det var: et bilde hvor hun har korrigert så mye i ansiktet at fingeren hennes går inn i ansiktet, hakepartiet ser sykt ut og hendene ser ut som de tilhører en mann. Klarer ikke finne det igjen  og hvem som delte det. Fins det lover mot slikt som offentlig profil?

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Måne, admin. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...