Katinkalille Skrevet 1 time siden #20901 Skrevet 1 time siden Hvorfor ikke bare fikse dette? Nå har det vært sånn i x antall uker... 1 1
oss-to Skrevet 1 time siden #20902 Skrevet 1 time siden Klink skrev (1 time siden): Har dere gått ut av 6. klasse? Her var kvaliteten på diskusjonen blitt enda lavere. Dere går langt i å finne ting å hetse et menneske for her nå? 🎯
Lorieen Skrevet 1 time siden #20903 Skrevet 1 time siden Katinkalille skrev (12 minutter siden): Hvorfor ikke bare fikse dette? Nå har det vært sånn i x antall uker... Jeg tenkte kanskje de hadde løsna de med vilje for at ikke barnet skal klatre, men hele kjøkkenet detter jo fra hverandre så det kan jo like fort være det… 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå