Guido Skrevet 4. juli #20961 Skrevet 4. juli Møffins skrev (2 timer siden): Dagens snaphistorie når hun smører frokost, og det lange falske extensionet som bare koster over brødfjølen flere ganger når hun snur seg😂🤮 Hvorfor ikke bare ha håret i strikk mens hun fikser mat? Tydelig at håret irriterer henne. 4
Palmemor Skrevet 4. juli #20962 Skrevet 4. juli Guido skrev (2 timer siden): Hvorfor ikke bare ha håret i strikk mens hun fikser mat? Tydelig at håret irriterer henne. Det er jo fordi håret er blytungt
JojoMoyes Skrevet 4. juli #20963 Skrevet 4. juli Palmemor skrev (39 minutter siden): Det er jo fordi håret er blytungt Tipper hun skal ha løst hår som brud 🙈😂 1
Palmemor Skrevet 4. juli #20964 Skrevet 4. juli JojoMoyes skrev (18 minutter siden): Tipper hun skal ha løst hår som brud 🙈😂 💯 Med sommerfugler i luggen 5 1 8
Iben.. Skrevet 4. juli #20965 Skrevet 4. juli Palmemor skrev (1 time siden): 💯 Med sommerfugler i luggen Hu har ikke så langt hår for morroskyld for å si det sånn. Brudesveisen skal 100 % være henne. Hva med små anheng mellom plastikkbølgene? Små søte hermetikkbokser med makrell i tomat, leverpostei, mini kalkunpølser, bremykt og appelsiner. Mer autentisk går det ikke ann å få det! 6 12
Palmemor Skrevet 4. juli #20966 Skrevet 4. juli Iben.. skrev (9 minutter siden): Hu har ikke så langt hår for morroskyld for å si det sånn. Brudesveisen skal 100 % være henne. Hva med små anheng mellom plastikkbølgene? Små søte hermetikkbokser med makrell i tomat, leverpostei, mini kalkunpølser, bremykt og appelsiner. Mer autentisk går det ikke ann å få det! Hahaha! Så for meg den lange russeknuta jeg nå 🤣 3 1
Irja Skrevet 5. juli #20968 Skrevet 5. juli Guido skrev (På 4.7.2026 den 15.53): Hvorfor ikke bare ha håret i strikk mens hun fikser mat? Tydelig at håret irriterer henne. Men håret er jo så sexy, så det MÅ være løst 😩 5
JojoMoyes Skrevet 5. juli #20969 Skrevet 5. juli Irja skrev (7 minutter siden): Men håret er jo så sexy, så det MÅ være løst 😩 Hvilken planet lever hun på? Hverken håret, vippene,puppene eller leppene er sexy 😂🙈og alle de merkelige uttalelsene 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 7 13
Møffins Skrevet 6. juli #20970 Skrevet 6. juli De få gangene hun har hatt håret oppsatt har det sett SÅ mye bedre ut enn når hun har det løst. Hvis hun skal ha håret ned, sminke seg som vanlig i bryllupet sitt så vil hun jo se ut som en helt vanlig dag bortsett fra at hun har på en sikkert megajalla mermaidkjole. 7 17
Palmemor Skrevet 6. juli #20971 Skrevet 6. juli Dagens uttalelse «jeg har ikke evig fritid lissom». Eh, jo 6 17
Palmemor Skrevet 6. juli #20973 Skrevet 6. juli Cami9 skrev (7 minutter siden): Har hu fylt leppene igjeeeen??! Jaja. Var jo i Oslo her om dagen 2 3
JojoMoyes Skrevet 6. juli #20974 Skrevet 6. juli Palmemor skrev (34 minutter siden): Jaja. Var jo i Oslo her om dagen Dere må poste bilde her🤷🏼♀️
-Turtle Skrevet 6. juli #20976 Skrevet 6. juli Faina skrev (41 minutter siden): De kjolene 🙈 Imponert over hvor mange hvite kjoler ett menneske kan ha! Personlig ville jeg ikke hatt noen av dem da. 6
Zooli Skrevet 7. juli #20977 Skrevet 7. juli Faina skrev (8 timer siden): De kjolene 🙈 Eier den dama klær der brystene ikke faller ut, er på grensa til for liten i størrelse, eller superkort? 6 2
Cami9 Skrevet 7. juli #20978 Skrevet 7. juli Palmemor skrev (14 timer siden): Jaja. Var jo i Oslo her om dagen Underleppa er blitt større enn haka…. 2 7
Palmemor Skrevet 7. juli #20979 Skrevet 7. juli Zooli skrev (5 timer siden): Eier den dama klær der brystene ikke faller ut, er på grensa til for liten i størrelse, eller superkort? Som hun så fint påpekte i går når hun forsøkte å finne en kjole til etter brudekjolen "det er sikkert noen som syns det er trashy at dette her syns, men det driter jeg i" 3 3
Katinkalille Skrevet 7. juli #20980 Skrevet 7. juli Irja skrev (På 5.7.2026 den 22.59): Men håret er jo så sexy, så det MÅ være løst 😩 Hesten min har tynnere hale enn det plastikkhåret frk.Petite slenger rundt på🐴 4 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå