Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ina89 skrev (På 10.7.2026 den 11.33):

Ja, Stina er helt sjukt petite, om du ikke har fått det med deg. Og PerFredag har sjukt mye sener og er skikkelig mannemann. Men utover det er de vel stort sett pjuske hele gjengen 🥰

Ja sånn var det😂😂😂

Videoannonse
Annonse
Skrevet
chsa skrev (På 11.7.2026 den 20.58):

Hun skal drikke maks 1-2 glass og hjem for å samsove 🙃 har barnevakt på selve bryllupslokalet mens bryllupet pågår...

Bryllupsnatt er ikkeeksisterende med andre ord? 😜😜

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
massi skrev (2 timer siden):

hæ? du kan da ikke mene at stina er dobbeltmoralsk fordi hun mener at man ikke skal kommentere andres kropp/vekt, samtidig som hun legger ut bilder av seg selv? eller misforstår jeg kraftig hva du prøver å si? 

Det er ikke normale bilder de bildene vi snakker om nå… Det er de bildene i undertøy foran speilet med det døde blikket, hvor hun suger inn alt som er og holder pusten for å vise hvor tynn og deilig hun synes at hun er! Liker man ikke kommentarene som kommer, eller oppmerksomheten, så hadde man droppet å legge det ut?! Blir litt som at SE skulle lagt ut bilder av ræva si og sagt etterpå «åååå, ikke se på eller kommenter rompa mi daaaa» - tar du poenget mitt? 

• Liker 1
  • Nyttig 17
Skrevet
Cami9 skrev (53 minutter siden):

Bryllupsnatt er ikkeeksisterende med andre ord? 😜😜

De sover jo enda ikke i samme seng så spørs om det går nå når det er under en uke igjen til bryllupet 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Den bryllupsdansen var jo… smidig og ikke stiv i det hele tatt🤣

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Møffins skrev (46 minutter siden):

Den bryllupsdansen var jo… smidig og ikke stiv i det hele tatt🤣

Får satse på at det blir litt mer svong over den i morra 🙈

• Nyttig 4
Skrevet
Cami9 skrev (På 13.7.2026 den 16.33):

Det er ikke normale bilder de bildene vi snakker om nå… Det er de bildene i undertøy foran speilet med det døde blikket, hvor hun suger inn alt som er og holder pusten for å vise hvor tynn og deilig hun synes at hun er! Liker man ikke kommentarene som kommer, eller oppmerksomheten, så hadde man droppet å legge det ut?! Blir litt som at SE skulle lagt ut bilder av ræva si og sagt etterpå «åååå, ikke se på eller kommenter rompa mi daaaa» - tar du poenget mitt? 

jeg skjønner hva du sier, men det er allikevel ikke dobbeltmoralsk av henne

• Nyttig 2
Skrevet

Bare jeg som blir litt svett av at hun skriver bordkort og lager bordoppsetting og bordkart dagen før bryllupet? 😵😅

• Liker 6
  • Nyttig 8
Skrevet
Soro123 skrev (9 timer siden):

Bare jeg som blir litt svett av at hun skriver bordkort og lager bordoppsetting og bordkart dagen før bryllupet? 😵😅

Eller prøver brudevals to dager før... og ikke har peiling på hvordan kaka ser ut...

Nå klarer hun ikke dra å handle for mer enn ETT måltid av gangen da, så planlegging er jo ikke hennes sterke side

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet
Soro123 skrev (10 timer siden):

Da vi giftet oss i 2010 så satt vi også dagen før å skrev bordkort og slike ting. Bortsett fra at vi nok hadde en anelse flere å skrive enn Stina og PelleK. Gav meg faktisk litt ro i kroppen før gjestene begynte å komme til byen 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Stina: "Det jeg gleder meg mest til i dag er Per Freddik sin tale til meg".

Meg-meg-meg ❤️

Endret av chsa
  • Nyttig 16
Skrevet
Palmemor skrev (4 timer siden):

Eller prøver brudevals to dager før... og ikke har peiling på hvordan kaka ser ut...

Nå klarer hun ikke dra å handle for mer enn ETT måltid av gangen da, så planlegging er jo ikke hennes sterke side

Her i huset prøvde vi oss på brudevalsen 5 min før gjestene skulle ta plass etter middag.. Gikk så fint så😊

• Nyttig 2
Skrevet

Nå har ikke jeg fulgt så nøye med på snappen til Stina, men hun kunne jo ha delt mye mer av forberedelsene til bryllupet? Siden jobben hennes er å være influenser, så kunne hun laget mye mer innhold av det? Eller er det bare jeg som ikke har fulgt så mye med? 😅

• Liker 3
Skrevet
Ellinelli skrev (28 minutter siden):

Nå har ikke jeg fulgt så nøye med på snappen til Stina, men hun kunne jo ha delt mye mer av forberedelsene til bryllupet? Siden jobben hennes er å være influenser, så kunne hun laget mye mer innhold av det? Eller er det bare jeg som ikke har fulgt så mye med? 😅

Hun har vel ikke lyst å dele det da?

Eller sparer det til etter bryllupet.

• Liker 1
Skrevet
Ellinelli skrev (30 minutter siden):

Jeg tror ikke det er så mye å dele😅 

Siden hun verken vet hvordan kaka ser ut og hun hadde handla papirbordkort som hun tusja navnet på dager før, så vil jeg tro at det eneste hun kunne delt har hun delt. (Det finnes mange pene bordkort man kan lage eller bestille, papir er jo kjipeste sort😅
- Lokalet, prøving og kjoler og middag/dessert.. 

Resten er nok ganske plain.. 

Dette er hennes dag og hun skal ikke bruke masse penger på «alle andre» 

• Liker 1
  • Nyttig 17
Skrevet
Ellinelli skrev (35 minutter siden):

Tror helt ærlig hun ikke har forberedt noe. Jeg tror hun har latt personalet på lokasjonen bruke det de har tilgjengelig av pynt og sånt. Virker som et veldig lavbudsjett-bryllup. Hun gidder ikke ha frisør eller sminkør engang… hun som ser grønn ut når hun sminker seg. Jeg tipper de eneste forberedelsene er at hun skrev bordkort og at de tok brudevalsen to(?) dager før. Så jeg tror ikke de har gjort noen forberedelser, faktisk. 

• Liker 1
  • Nyttig 17
Skrevet

Stina er jo ikke interessert i bruke penger på annet enn seg selv, så ikke overrasket over at hun ikke har lagt noe innsats i dette bryllupet. Hun har selv uttalt at hun hvertfall ikke gidder å invitere «pluss en» for gjestene sine, så det lyser ikke av henne at hun ønsker at gjestene skal ha en fin dag. Denne dagen handler kun om henne og hennes behov. Hun har flere ganger messet om «MITT bryllup», «JEG skal gifte MEG», osv., osv. Tror det viktigste for henne er at hun kan trampe rundt og føle at alle beundrer HENNE. Da får hun dekket sitt behov for oppmerksomhet og resten er det ikke så farlig med.

• Liker 2
  • Nyttig 21
Skrevet
elskersommer skrev (1 time siden):

Her i huset prøvde vi oss på brudevalsen 5 min før gjestene skulle ta plass etter middag.. Gikk så fint så😊

Good for you! Men du vet at du ikke alltid trenger å angripe når folk syns Stipetit har merkelige prioriteringer? 😄 

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Ina89 skrev (18 minutter siden):

Stina er jo ikke interessert i bruke penger på annet enn seg selv, så ikke overrasket over at hun ikke har lagt noe innsats i dette bryllupet. Hun har selv uttalt at hun hvertfall ikke gidder å invitere «pluss en» for gjestene sine, så det lyser ikke av henne at hun ønsker at gjestene skal ha en fin dag. Denne dagen handler kun om henne og hennes behov. Hun har flere ganger messet om «MITT bryllup», «JEG skal gifte MEG», osv., osv. Tror det viktigste for henne er at hun kan trampe rundt og føle at alle beundrer HENNE. Da får hun dekket sitt behov for oppmerksomhet og resten er det ikke så farlig med.

PelleK la jo  ut at det hadde blitt mange sene netter med jobbing og grytidlig opp (pga kidden), så er nok frøken Divaaa som må ha skjønnhetssøvn før bryllupet og passe på at hun ikke blir hoven i ansiktet

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet
chsa skrev (2 timer siden):

Stina: "Det eneste jeg gleder meg til i dag er Per Freddik sin tale til meg".

Meg-meg-meg ❤️

Det var ikke det hun sa. Hun sa at det var det hun gledet seg mest til.

• Liker 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...