Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Sol, admin. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
J.. skrev (2 timer siden):

Virker som disse bordkortene plager deg veldig.

Virker som kommentarer om bordkortend plager deg veldig 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Bryllupet til Stina er som alt annet hun foretar seg. Slurvete og halvveis. 

• Liker 3
  • Nyttig 21
Skrevet
Nussepus skrev (1 time siden):

Bryllupet til Stina er som alt annet hun foretar seg. Slurvete og halvveis. 

Hva var så veldig slurvete og halvveis?

• Liker 8
Skrevet
Tough cookie skrev (2 timer siden):

Når de prøvesmakte maten smakte ikke verken Pelle eller Stina på desserten fordi det var sukker i den, så det var forloverne som avgjorde hvilke retter som skulle bli dessert.

Nei det stemmer.. .men hva spiller det for en rolle.? Du mener at de ikke kunne stole på at paret tok rett dessert

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
elskersommer skrev (2 timer siden):

Hva var så veldig slurvete og halvveis?

Stygt skrevne bordkort, ingen sjel lagt i noe som helst, stusselige kaker, ikke be partner til gjester, ingen på armen under talen fra brudgom til brud, hverdagssminke, pupp i monitor all over, eksponering av barn. You name it. 

• Liker 5
  • Nyttig 17
Skrevet

Det kan godt være at det er ting folk synes er litt rare med bryllupet, men herregud – det viktigste er jo at brudeparet likte det! Og ja, det virket kanskje litt styr med ungen, men ungen er det viktigste i livet deres. De er først og fremst foreldre, og jeg synes det er supert at de setter ham først.

Jeg var i et bryllup en gang der det var leid inn barnevakt som passet barna i et rom ved siden av. Et av barna var så redd og mistrivdes der inne. Barnet klamret seg til meg, som var en komplett fremmed. Jeg var bare innom for å se til tantebarnet mitt, som storkoste seg. Jeg sa fra til foreldrene, men de gadd ikke engang å reise seg fra middagen, selv om jeg fortalte at barnet deres var helt hysterisk. De hadde jo tross alt betalt for barnevakt. Det kommer jeg aldri til å glemme.

Så jeg tenker: Hurra for Stina og Pelle!

• Liker 14
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Ja, det viktigste er at de er fornøyde og det er bra at de setter barnet høyest selvfølgelig. Men det virker jo som de har mye familie rundt seg så det er rart ikke besteforeldre eller tanter og onkler kan slippe til og passe litt. Var jo mye familie i bryllupet, men om de ikke kjenner barnet veldig godt så skal man selvfølgelig ikke la et barn være med med noen som er som fremmed. Bare syns det er spesielt (og frekt) å gå når andre holder taler. Eller Pelle som må korte ned på talen sin fordi ungen ville leke.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Holdt folk taler uten at brudeparet var tilstede? Det går jo ikke an! 😳😳

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Moongirl skrev (22 minutter siden):

Holdt folk taler uten at brudeparet var tilstede? Det går jo ikke an! 😳😳

Stina måtte gå midt i en tale pga minsten våknet.. 😅

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Love2017juni skrev (5 minutter siden):

Stina måtte gå midt i en tale pga minsten våknet.. 😅

Rart at ikke en venn, eller en besteforelder (?!) kan gjøre det… 

• Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet
Nussepus skrev (1 time siden):

Stygt skrevne bordkort, ingen sjel lagt i noe som helst, stusselige kaker, ikke be partner til gjester, ingen på armen under talen fra brudgom til brud, hverdagssminke, pupp i monitor all over, eksponering av barn. You name it. 

Men hva om de ville ha det slik? Har vært i bryllup selv hvor det ble brukt plastglass og alt var ikke noe elegant. Men det var slik brudeparet ville ha det.. å det er viktigst

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
elskersommer skrev (1 minutt siden):

Men hva om de ville ha det slik? Har vært i bryllup selv hvor det ble brukt plastglass og alt var ikke noe elegant. Men det var slik brudeparet ville ha det.. å det er viktigst

Eksponerer de ungene sine også?

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Cami9 skrev (57 minutter siden):

Rart at ikke en venn, eller en besteforelder (?!) kan gjøre det… 

De lar nok ingen slippe til...

• Liker 6
  • Nyttig 8
Skrevet

Her har de en av sine fineste, viktigste og romantiske dag, og så sitter mange av dere her inne å snakker det ene og det andre ned! Hvilken folkeskikk og menneskeverdi har dere blitt opplært igjennom livet?

Må alt være akkurat slik DU tenker det skal være, for at du skal la være å rakke ned på alt?

Tenk hvor kjedelig om alle hadde samme bryllup? Om alle så like ut og oppførte seg likt. Nei, altså... applaus til anderledesheten ❤️ uansett hva og hvor mye. 

De var lykkelige, sønnen hadde det trygt og gjestene så ut til å kose seg. Finere bryllup enn det, finnes ikke. 

Selv synes jeg det var et flott bryllup, flott ektepar, synlig kjærlighet og herlig uhøytidelig. Loved it

• Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Juststop skrev (5 minutter siden):

Her har de en av sine fineste, viktigste og romantiske dag, og så sitter mange av dere her inne å snakker det ene og det andre ned! Hvilken folkeskikk og menneskeverdi har dere blitt opplært igjennom livet?

Må alt være akkurat slik DU tenker det skal være, for at du skal la være å rakke ned på alt?

Tenk hvor kjedelig om alle hadde samme bryllup? Om alle så like ut og oppførte seg likt. Nei, altså... applaus til anderledesheten ❤️ uansett hva og hvor mye. 

De var lykkelige, sønnen hadde det trygt og gjestene så ut til å kose seg. Finere bryllup enn det, finnes ikke. 

Selv synes jeg det var et flott bryllup, flott ektepar, synlig kjærlighet og herlig uhøytidelig. Loved it

🎯

• Liker 4
Skrevet (endret)

Dette var nok en perfekt dag for brud og brudgom. Stina fikk gå i kjole med utringning ned til livet, og vist fram mest mulig pupp en hel dag. Pelle fikk bære rundt på guttungen gjennom både seremoni og bryllupsfest. Jeg syns egentlig bryllupet speilet ektefolket ganske bra - med telefon til vg under arrangementet, snaut kakebord, redigerte egne bilder vs bilder fra fotograf som viser former osv. Det er jo akkurat slik det alltid er - de er seg selv til hverdag og fest. 

De virker begge to fornøyde, og fikk nok dagen de ønsket seg og det er jo det viktigste. Jeg ønsker de oppriktig ett langt og lykkelig liv sammen. De er perfekte for hverandre. Som erter i en belg. 

Endret av Illusen
  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Skrevet
Illusen skrev (8 minutter siden):

Dette var nok en perfekt dag for brud og brudgom. Stina fikk gå i kjole med utringning ned til livet, og vist fram mest mulig pupp en hel dag. Pelle fikk bære rundt på guttungen gjennom både seremoni og bryllupsfest. Jeg syns egentlig bryllupet speilet ektefolket ganske bra - med telefon til vg under arrangementet, snaut kakebord, redigerte egne bilder vs bilder fra fotograf som viser former osv. Det er jo akkurat slik det alltid er - de er seg selv til hverdag og fest. 

De virker begge to fornøyde, og fikk nok dagen de ønsket seg og det er jo det viktigste. Jeg ønsker de oppriktig ett langt og lykkelig liv sammen. De er perfekte for hverandre. Som erter i en belg. 

Kan det kalles kakebord når det bare er én kake?

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Blåttvann skrev (19 minutter siden):

Kan det kalles kakebord når det bare er én kake?

Hadde de bare en kake?? Og de muffinsene?

• Liker 3
Skrevet
Palmemor skrev (4 minutter siden):

Hadde de bare en kake?? Og de muffinsene?

Jepp. Sukkerfritt. 

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...