Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
J.. skrev (1 time siden):

Vel,de færreste bryllup er spontane..

Men de fleste bryllup ser ikke ut som en vanlig dag på arbeid:)

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mandagsbarn74 skrev (4 timer siden):

Jeg forstår ikke at hun ikke sjekker tekstingen før hun legger det ut. Se bare her; 

IMG_0408.png

🤣

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Katinkalille skrev (15 timer siden):

Har beskjært helt til det ikke går å beskjære mer,men får bare beskjed om at filen er for stor,uansett hvor mye jeg "tar bort"....🙄

Hmm, jeg tar bare screenshot og legger rett inn her uten problemer 🤔

• Liker 1
Skrevet
Jordbærlakris skrev (4 timer siden):

Gifteringen til Pelle K var jo pen?... Den rareste gifteringen jeg noensinne har sett. Hadde aldri skjønt det var en giftering om Stina ikke hadde lagt det ut. 

Det er kanskje det mest harry jeg har sett! En kan ha en spesiell giftering uten at det ser ut som at det er noe du har kjøpt i Kristiansand dyrepark 🤦‍♀️ 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Cami9 skrev (På 18.7.2026 den 1.38):

Tok seg til og med tiden til å prate med VG på telefonen mellom vielse og middag, viktig med litt fame

Det er bare så sjukt på en dag som det der.. det er jo bare penger…😂

• Liker 2
Skrevet

Følger ikke Stina (eller Pelle) og har bare sporadisk sett innom snappen hennes (får jo vanligvisvis mer enn nok info om hva som skjer bare gjennom denne tråden her) men måtte klikke meg kjapt gjennom nå bare for å se dette bryllupet - og må si jeg ble litt satt ut av at absolutt alt var filmet og lagt ut på snap - taler og alt😳 det virker bare som en veldig privat greie og veldig spesielt å legge ut hele taler fra de nærmeste. Er jo null interesse for andre enn brudeparet og kanskje de nærmeste/gjestene, neppe for en haug med Snapchat følgere, eller? Ble veldig intimt og føltes helt «feil» at så mye som burde vært privat ble delt sånn. Vanligvis deler jo disse influenserne «bare» bilder eller noen små glimt av dagen, men såpass mye? Er det «vanlig»? Følte meg som en ubedt gjest eller «kikker» som sitter og ser minutt-for-minutt av et bryllup til noen jeg ikke kjenner🙈 Veldig kleint😬 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Milla29 skrev (30 minutter siden):

Følger ikke Stina (eller Pelle) og har bare sporadisk sett innom snappen hennes (får jo vanligvisvis mer enn nok info om hva som skjer bare gjennom denne tråden her) men måtte klikke meg kjapt gjennom nå bare for å se dette bryllupet - og må si jeg ble litt satt ut av at absolutt alt var filmet og lagt ut på snap - taler og alt😳 det virker bare som en veldig privat greie og veldig spesielt å legge ut hele taler fra de nærmeste. Er jo null interesse for andre enn brudeparet og kanskje de nærmeste/gjestene, neppe for en haug med Snapchat følgere, eller? Ble veldig intimt og føltes helt «feil» at så mye som burde vært privat ble delt sånn. Vanligvis deler jo disse influenserne «bare» bilder eller noen små glimt av dagen, men såpass mye? Er det «vanlig»? Følte meg som en ubedt gjest eller «kikker» som sitter og ser minutt-for-minutt av et bryllup til noen jeg ikke kjenner🙈 Veldig kleint😬 

Mangler noen sperrer over hva som er normalt, tenker eg. Og det å lese opp kort og vise gaver,er ikke vanlig heller.

• Liker 5
Skrevet
Moongirl skrev (1 minutt siden):

Mangler noen sperrer over hva som er normalt, tenker eg. Og det å lese opp kort og vise gaver,er ikke vanlig heller.

Så langt orket jeg ikke klikke meg gjennom snappene hennes, og like greit skjønner jeg - i all verden?!😳

Skrevet
Love2017juni skrev (På 18.7.2026 den 21.27):

Stina måtte gå midt i en tale pga minsten våknet.. 😅

Men da må de vel vente til hun kommer tilbake? 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Milla29 skrev (47 minutter siden):

Kanskje tanken var at alle de som ikke ble invitert likevel kunne få med seg bryllupet (uten ekstra utgifter for S og P)? Greit å tjene inn litt penger, når de tross alt betaler for at andre skal nyte dagen 😅

Endret av Ellinelli
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Fy flate for en harry gjeng. Og usmakelig å lese kort og åpne gaver foran hele Norge! Hadde jeg vært gjest i dette bryllupet hadde jeg vært skikkelig forbanna!! 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
LinnPinnSukkerspin skrev (9 minutter siden):

Fy flate for en harry gjeng. Og usmakelig å lese kort og åpne gaver foran hele Norge! Hadde jeg vært gjest i dette bryllupet hadde jeg vært skikkelig forbanna!! 

De gjorde akkurat det samme både på julaften med alle julegavene, og med gavene i navnefesten til sønnen også... Usmakelig!

• Nyttig 1
Skrevet

Synes Stina var fin i kjolen. Den var mer tekkelig enn jeg hadde trodd på forhånd også. Det var et bryllup i deres gate, det så da ut som de koste seg og gjestene vet nok også hva de kom til. Paret skal også ha kred for at de er konsekvente med å ikke dele bilde av lille. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Så mye kritikk, wow. De eksponerer jo ikke barnet sitt på noen måte, i motsetning til andre som bare setter noe over ansiktet, så velger de å ha han skjult fra topp til tå. 

De er spesielle på sin måte, og de kler hverandre! De gjør da absolutt ingen andre vondt, og det her er deres dag og de har all rett til å gjøre det på sin måte.

Familien vet sikkert at de pleier å lese opp kort/gaver høyt, og kjenner disse to mye bedre enn alle oss - så at det ikke ble mye kaker, mye unge, og mye eksponering underveis - ble sikkert ikke en stor overraskelse for dem.

Flott bryllup, unike mennesker - og gøy å se noe annet enn standard A4 bryllup med foreks annen musikk ect. 

🫶🏽

• Liker 2
Skrevet
LinnPinnSukkerspin skrev (2 timer siden):

Sier hun liksom hvem sin gave det er? 😂 sorry orker ikke klikke meg så mye inn

Skrevet
Lisasn skrev (1 time siden):

Så mye kritikk, wow. De eksponerer jo ikke barnet sitt på noen måte, i motsetning til andre som bare setter noe over ansiktet, så velger de å ha han skjult fra topp til tå. 

De er spesielle på sin måte, og de kler hverandre! De gjør da absolutt ingen andre vondt, og det her er deres dag og de har all rett til å gjøre det på sin måte.

Familien vet sikkert at de pleier å lese opp kort/gaver høyt, og kjenner disse to mye bedre enn alle oss - så at det ikke ble mye kaker, mye unge, og mye eksponering underveis - ble sikkert ikke en stor overraskelse for dem.

Flott bryllup, unike mennesker - og gøy å se noe annet enn standard A4 bryllup med foreks annen musikk ect. 

🫶🏽

Det finnes andre måter å eksponere barn på enn at vi ser bilde av dem. Stina og PF eksponerer barnet sitt ekstremt mye. Jeg vet mer om barnet deres enn det jeg vet om elevene jeg skal ha fra høsten av, og de har jeg tilbrakt tre hele dager med. I motsetning har jeg aldri møtt barnet til Stina og PF.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...